[vol] Rogue One



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [vol] Rogue One

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Tank
Member
[vol] Rogue One LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 13:48




R  O  G  U  E   O  N  E

Hi y’all

Na een tijdje met het idee te hebben rond gelopen, heb ik maar eens de knoop door gehakt. Aangezien er momenteel naar mijn weten geen actieve rogue groepen zijn, heb ik besloten er zelf eentje op te richten. Dit naar aanleiding van de aanhoudende droogte en de komst van de winter. Deze groep staat onder leiding van Tank, al heeft hij meer een coördinerende functie dan een echt leidinggevende. Het blijven per slot van rekening rogues, die mogen gaan en staan waar ze willen.

De basis van deze groep, deze ‘samenwerking’, is het aanvullen van elkaars zwaktes. De coalitie bestaat uit twee groepen. Langs de ene kant heb je de beschermende factie, robuuste katten die een goed potje kunnen vechten. Langs de andere kant heb je de jagende factie, snelle katten die uitstekend kunnen jagen, zelfs in deze moeilijke omstandigheden.

In ruil voor prooi worden de jagers beschermd door de bewakers, en in ruil voor bescherming jagen de jagers dus voor de bewakers. De groep heeft een eigen territorium, waar ze geen enkele andere kat op tolereren. Het is dus ook de taak van de bewakers om dit territorium vrij te houden van welke dreiging dan ook.

Beschermers
(x) Tank
(x) Djinn
(x) Farai
(x) Sicarius
(x) Lafayette

Jagers
(x) Kenway
(x) Sibelius
(x) Khione
(x) Baby
(x) Pandora
   
made by Lucas



you have a warrior's heart

I think I'll take it



Laatst aangepast door Tank op vr 17 maa 2017 - 21:38; in totaal 19 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
[vol] Rogue One 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 13:13

Oh god. Hier heb ik zo lang op gewacht ;'D

Naam: Eline
Naam rogue: Amare
Taak: Jager
Motivatie: Een roguegroep is iets geweldigs en origineels. Kom op.
Extra: Amare is binnenkort drachtig en heeft dan een mate, dus ik weet nog niet zeker of ze zich bij een groep wilt voegen. Ik kijk naar wat uitkomt. Hoe dan ook zal ik zit zeker gaan volgen ^^.

edit: Amare's in


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[vol] Rogue One Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 18:03

Hoi Wolfu xxx

Naam: Je bae. De perfectie. Het is... Waifu!!
Naam rogue: Azola
Taak: Jaagster
Motivatie: Oké oké, Azola is dus heel erg tegen opnieuw lid worden van een rogue groep, gezien haar vorige ervaring ermee (lees haar achtergrondsverhaal maar dan snapt ge t wel). Maar ok ze is dus iemand tegen gekomen van haar vorige rogue groep en ze voelt zich onveilig of zo en daarom joint ze? Idk ik wil gewoon bij jou in de rogue groep tbh maar ze gaat dus wel een haat liefde relatie krijgen


[vol] Rogue One EHnbxOu        0        [vol] Rogue One 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 19:44

@Eline; bedankt voor je aanmelding! Amare is bij deze in het lijstje gezet. We kunnen het topic dat we hebben misschien wat in die richting laten gaan dat Tank haar over zijn idee verteld en vraagt of ze wil joinen?

@Waifu, de Perfectie; ik heb 't even gelezen en ik snap idd waarom ze er eerder terug voor zou schrikken. Je idee klinkt wel logisch ja. Wil je dat uitwerken in de RPG (topicje met Tank doen dus), of komt ze op een dag gewoon het territorium op van 'yo ik wil joinen'?


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[vol] Rogue One Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 20:03

Uitwerken lijkt me leuk, we hebben toch al veel te lang geen topic gedaan (a)
Wie maakt 'm aan?


[vol] Rogue One EHnbxOu        0        [vol] Rogue One 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 20:08

Sounds lovely, ik maak h'm wel en dan drop ik de link in Panther's inbox?


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Anni
Member
[vol] Rogue One VoVbUMS
F e r n e t j e
34
Actief
God is Gracious; Favour; Grace; God has Shown Favour; Ornament


CAT'S PROFILE
Age: 6 moons ▲
Gender: She-cat ♀
Rank:
Anni
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 20:21

Naam: Fernetje
Naam rogue: Anni
Taak: Jager
Motivatie: Ze is jong, maar een goede jaagster. Later kan ze als beschermer gaan werken, omdat ze daar de bouw voor heeft. Haar ouders hebben haar een gebied nagelaten met bomen, een open plek, een klein beekje (dat nu eerder een mini stroompje is) en een soort oud vossenhol; dat kunnen ze gebruiken als gebied eventueel.
Waarom Anni? Ze is jong en ze is kneedbaar. Wat betekend dat de ouderen haar kunnen trainen tot wat zij willen, wat weer veel mogelijkheden geeft.


[vol] Rogue One R8oiPZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 20:36

Klinkt goed! Ik zal haar er voor nu bij zetten als jager. Als ze dan binnen de groep iemand vind die haar wil trainen, dan kan ze inderdaad vechter worden. Alleen moet je deze groep niet echt zien als een Elite/Clan rip-off ofzo. Tank gaat haar geen 'mentor' toewijzen, want zo zit het niet in elkaar. Het gaat hier puur om overleven, jagen en beschermen, eigenlijk niet meer dan dat.

Maar moest ze bijvoorbeeld iemand binnen de groep (of erbuiten zelfs) vinden om haar te trainen, dan mag ze gerust blijven c:


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

[vol] Rogue One Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 20:47

Naam: Marlie
Naam rogue: Flush
Taak: -Training tot- Beschermer
Motivatie: Het zelfde geldt als Anni. Ze is een jonge kattin die pas in ontsnapt bij een 'asiel' waar ze katten met elkaar lieten vechten voor geld, zoals ik begreep had Tank daar ook ooit is gezetten maar gedumpt is door zijn eigenaar. Flush is dus bang dat ze weer gepakt word en wilt dus graag beschermig en training om sterker te worden zodat ze nooit meer zoiets verschrikkelijks. ze word ook getraind door Khione dus er is een 'menor' beschikbaar voor haar Also dit kan altijd nog uitgewerkt worden waarom ze wilt joinen dus roep maar als je ideetjes heb c:



[vol] Rogue One Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 20:55

Idd, dan heeft ze dezelfde background als Tank! Ik had ook een pb gekregen dat Khione wss ook zijn groep zou willen joinen. Misschien kunnen dan zowel Flush als Anni door Khione worden getraind? Als Khione nog steeds wil joinen, kan ze Flush introduceren bij Tank, en dat ze op die manier ook bij de groep komt?

Voor nu zijn er dus even genoeg jagers en beschermers in wording, ik zoek nu liefst nog één of twee katten die wel al 'volgroeid' zijn en als 'echte' beschermers kunnen dienen!


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

[vol] Rogue One Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 20:58

Sounds like a plan! :3



[vol] Rogue One Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Anni
Member
[vol] Rogue One VoVbUMS
F e r n e t j e
34
Actief
God is Gracious; Favour; Grace; God has Shown Favour; Ornament


CAT'S PROFILE
Age: 6 moons ▲
Gender: She-cat ♀
Rank:
Anni
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 21:03

zal ik het topic maken?

psst Anni is een gewone jager, dus niet in training. Ze kan eventueel beschermer worden, maar dat is dan wel in training Wink


[vol] Rogue One R8oiPZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 21:05

Woops, my bad haha. Ik pas het aan c:
&Is goed! Ik ga als alle topicjes apart ongeveer op z'n einde lopen een gemeenschappelijk topic aanmaken, maar dat laat ik dan wel hier weten.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Anni
Member
[vol] Rogue One VoVbUMS
F e r n e t j e
34
Actief
God is Gracious; Favour; Grace; God has Shown Favour; Ornament


CAT'S PROFILE
Age: 6 moons ▲
Gender: She-cat ♀
Rank:
Anni
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 21:19



[vol] Rogue One R8oiPZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
[vol] Rogue One Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 21:27

Naam: Demi
Naam rogue: Djinn
Taak: Beschermer
Motivatie: Ik heb al lang behoefte aan een rogue, maar ze actief houden is soms best lastig. Een groep lijkt me daarom heel leuk <3 plus ik wil mijn oude Wolf Story karakter hier recreëren


Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 21:31

O m f g Djinn *heart eyes*
Hier moet ik zelfs niet over nadenken ghehe. Accepted~
Heb je al een idee hoe ze er in komt? Als de groep zeg maar wat 'naamsbekendheid' heeft (al moet ik de naam eigenlijk nog verzinnen oops), dat ze er over hoort en zich er bij wil aansluiten? Of heb je liever dat ze Tank ontmoet en hij d'r een plekje aan biedt?


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
[vol] Rogue One Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 21:39

Ik denk dat ze zich meer zou hechten aan iemand in de groep dan de naam en beruchtheid daarvan, dus ik zou het wel cool vinden als ze Tank tegen het lijf loopt ^^


Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 21:42

Dan fixen we een topicje c: het lijkt me logischer als jij hem aanmaakt, maar als ik hem moet starten, geef maar een seintje!


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
[vol] Rogue One Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 22:31



Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
[vol] Rogue One Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 22:43

Naam: Kip
Naam rogue: farai
Taak: Beschermer ((Ze is nu niet bepaald 'breed' of onwijs gespierd, maar erg snel en een goede vechter
Motivatie: Aye! Ik heb Farai al heel lang, maar struggle de hele tijd ermee om een rogue zonder echt een goede storyline actief te houden. Nu ben ik wel erg dol op haar karakter, dus dit zou perfect zijn haar weer wat leven in te blazen!


You thought I was a pet,
[vol] Rogue One Hmmm123
You thought wrong
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[vol] Rogue One
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: