Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Honeyscent
StarClan
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 feb 2017 - 21:27

Screw this

Fall seven times, stand up eight.
ALGEMEEN

Name: Brightkit
Future Names: Brightpaw, Brightspirit/-claw/-belly/-mask/-stripe/-?
Gender: She-cat
Rank: Kitten > Apprentice > Warrior > Deputy > Medicine Cat (Apprentice) > Leader
Age: Unborn
Clan: Proud Riverclan
Bloodline: 100% Riverclan
Parents: Creamyfrost✝ x Crystalshell
Siblings: Icekit - ?

PERSOONLIJKHEID

Ik ben van plan om haar persoonlijkheid in de RPG te laten vormen, omdat ik weet dat als ik mezelf vast zet aan een persoonlijkheid, ik sneller de motivatie voor een character verlies. Wel ga ik mezelf aan een paar punten houden wat terug te zien is in haar karakter.

Character Traits:

  • Leergierig/Nieuwsgierig: Ze zal een leergierige en nieuwsgierige kitten zijn, waardoor ze vaker dan eens in de problemen komt. Vooral de andere clans hebben haar interesse en ze zal dus ook vaak rond de grenzen te vinden zijn.
  • Verlegen: Ondanks haar leergierig en nieuwsgierigheid is ze toch redelijk verlegen, ze zal niet graag haar mond open trekken en als ze ergens op gesnapt word, klapt ze snel dicht.
  • Brutaal: Als ze haar zin niet krijgt, kan ze erg brutaal uit de hoek kunnen komen. Als Apprentice zal dit nog erger worden en kan het zelfs zijn dat men haar als onhandelbaar zal gaan zien.
  • Hyper-Sensitive: Haar wisselende gedrag zal verklaard kunnen worden omdat ze Hyper-Sensitive is. Dit betekend dat ze sneller de gevoelens van andere katten oppikt en dit op zichzelf reflecteert. Ze kan dan ook van het ene op het andere moment van brutaal naar heel stil en verlegen overkomen. Puur omdat er dan misschien iemand om haar heen is die zich niet helemaal goed voelt. Hierdoor is ze goed in het luisteren naar andere en heeft men een hele sterke vriendin aan haar.


UITERLIJK

Fur Color: Cream
Fur Length: Half Long/Long (Depending on the season)
Eye Color: Bright Blue (Hence her name)
Pads: Pink
Nose: Pink
Build: Slim, but normal
Tail: Normal
Claws: Normal
Scars: Non yet

Motivatie

Naam: Quinty
Leeftijd: 21 Gimme 12 days, then I'll be 22 (A)
Ervaring: You really wanna know? Around 9 years, I believe xD
Most known for: Honeyscent, Icyrose, Lostpath, you know me <3
Motivatie: Goed, waar zal ik beginnen? Ik heb m'n redenen waarom ik niet meer op WC kwam, mostly omdat ik mn motivatie nogal kwijt was nadat er wat dingen gebeurd waren hier. Anyhow, ik weet van mezelf dat ik een goed doel moet hebben om een account actief te houden en omdat ik 't ergens toch wel jammer vind dat de kittens van Creamy niet van Honey waren (I've worked so hard for that relationship, you broke my heart T^T), bedacht ik me dat ik dan een poging zou wagen om een kitten van m'n geliefde Riverclannertje te gaan spelen. Bright is deels gebaseerd op mijzelf, maar toch wil ik dr vooral zo veel mogelijk in de RPG uitwerken. And I'll promise you to stay active!


Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 maa 2017 - 14:04

Denk erom dat het vandaag de laatste dag is om je aan te melden of je aanmelding te wijzigen!
Jullie gaan het ons wel lastig maken zeg, echt hele leuke aanmeldingen c: .



I'm hunting with StarClan
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 maa 2017 - 14:15

Ieee spannend yay
Succes iedereen! < 33


Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 23rs22uOmdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 2ihw1ebOmdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Nh02adOmdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 2jd04lw Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 S0zyg0Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 34t4yuoOmdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 2a9nyp3Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 5cggsg
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Soaringpaw
Member
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Soaringpaw
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 maa 2017 - 17:28

Succes iedereen!!! <333


Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 6zneiq
Oud setje:
Stop pesten!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 maa 2017 - 17:46

Ayee ben echt nieuwsgierig c:
heel veel succes iedereen en met name Bo en Julia!! <3



Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 BVaqYmVp_o
Julia
1011
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 7:38

We zullen jullie niet langer in spanning houden. Ik heb nog nooit zo’n lastige search gehad. Al jullie aanmeldingen waren op hun eigen manier perfect en paste eigenlijk allemaal. Na veel wikken en wegen en nogmaals overdenken, en nogmaals… :’) . Hebben we uiteindelijk maar gewoon de knoop doorgehakt. Maar echt jongens jullie aanmeldingen waren super. Echt geweldig om te zien <3 . Alleen er kan er maar eentje gekozen worden. Dus bij deze c: .

Mijn sib wordt:

Gefeliciteerd lieverd :3
En sorry voor de anderen, maar we moesten een keuze maken.


Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinglebells
Member
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Age: Nineteen moons young ☼
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 7:46

gefeliciteerd nyn! het is een leuk nestje geworden <'33 kan niet wachten totdat slow later haar twee neefjes ontmoet c:


pretty things don't last
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 8:55

AAAAAHHH YEESSS
Superduper erg bedankt!! <33 Ik ga proberen hem vandaag aan te maken c:



Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Soaringpaw
Member
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Soaringpaw
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 9:17

Gefeliciteerd!


Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 6zneiq
Oud setje:
Stop pesten!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 9:39

*stalkte deze search* Congrats, Nynke! Very Happy


Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Firespirit
Member
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 9:53

Hier is 'ie! c:


Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 10:20

Oeh een knapperd <3



I'm hunting with StarClan
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Dinspots
Member
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 RfBFH8A
loïs
247
Actief
frageil (fragile & geil)

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 32 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dinspots
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 maa 2017 - 5:05

Gefeliciteerd Nyn <33


Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Dinyee10
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 5mYVNNKOmdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 UaJatYaOmdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 UnknownOmdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 6IRKqVAOmdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 NMT5ue8
look at my wife:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3   Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 maa 2017 - 15:25

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Omdat we goedzakjes nodig zijn(kittysearch) <3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: