Oefenen en jagen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oefenen en jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Ashcloud
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 15:08

Een kleine zilverkleurige cyperse kater bewoog zich voort door de dichte begroeiing van het territorium. Zo stil mogelijk sloop Ashpaw vooruit, zijn poten zakten zo nu en dan weg in de zwarte modder. Zijn zilverkleurige vacht zat onder de vegen van de modder. Hij was er vandaag weer eens alleen op uitgegaan. Hij vond het wel fijn om met Raindrop te trainen maar alleen zijn had ook wel zijn voordelen. De ijzige wind blies door zijn vacht maar echt erg vond hij het niet. Hij was een schaduw clan kat, hij was er tenslotte aan gewend. Zijn blauwe ogen staken fel af met de donkere omgeving. Zijn staart zwiepte heen en weer. Hij had het op zichzelf zijn eigenlijk wel een beetje gemist. Ook al was het gezellig met anderen erbij, het vermoeide hem wel, hij had zo nu en dan gewoon rust nodig, en dat vond hij op deze manier. Hij kon ook in de apprentice den gaan liggen, maar dan zou hij geen prooi meenemen. Het was nieuwblad, dus de prooi werd alleen maar meer, maar als hij ging lanterfanteren dan zou hij niet erg veel opschieten. Hij moest zijn technieken aanscherpen als hij ooit een goede warrior wou worden.

Een kleine woelmuis had zich tussen de plantjes die rond de kleine rivier groeiden verstopt. Het was druk bezig met rond te scharrelen tussen de kleine plantjes. Voorzichtig liet Ashpaw zich zakken. Hij tilde zijn poten zo voorzichtig mogelijk op, de modder maakte altijd een zacht zuigend geluid maar hij hoopte dat de woelmuis het niet kon horen. Hij zwiepte met zijn staart van opwinding terwijl hij vooruit sloop. Steeds dichterbij kwam de woelmuis, de geur werd steeds sterker. Eigenlijk begon hij zelfs al honger te krijgen. Uiteindelijk voelde hij dat hij dichtbij genoeg was en hij zette zich af. Maar op dat moment maakte de modder een luid zuigend geluid terwijl hij er zich uit los trok voor de sprong. De woelmuis keek op en verdween. Glijdend in de modder kwam Ashpaw tot stilstand, hij kon alleen nog maar toezien hoe de woelmuis tussen de planten verdween. Mislukt. Teleurgesteld stak hij zijn pootjes een voor een in de kleine rivier om ze schoon te wassen. Hij kon niet te lang stilstaan bij deze mislukking want er waren genoeg prooidieren, hij zou vast wel iets vangen.


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimema 19 jul 2010 - 21:32

Scythepaw kwam achter hem vandaan vanuit de schaduwen met een muis in zijn bek en zei"Dankje voor de muis naar me toe te jagen, alleen hij komt jou toe." Hij legde de muis naast Ashpaw neer en zei"Ashpaw was het toch, ik heb je niet vaak gezien laat staan gesproken." Scythepaw hoorde een geluid en klom een boom in en keek naar een vogel die voor hem op de tak zat. Scythepaw sloop voorzichtig achter de vogel die de grond afspeurde naar insecten. Scythepaw zag zijn kans en sprong bovenop de vogel en beet hem in zijn hoofd door de kleine schedel heen. Scythepaw liet de vogel van de tak vallen en ging naar beneden en legde de vogel in de schaduwen neer. Scythepaw verkoos de schaduwen boven het licht, vanwege zijn Albino ogen. Hij zag gewoon beter in en vanuit de schaduwen. Scythepaw keek naar Ashpaw en vroeg zich af waarom deze kat zo alleen ging jagen en trainen.


Oefenen en jagen 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimema 19 jul 2010 - 21:41

Ashpaw keek de muis na en trok wat met zijn oren toen hij het alsnog angstvallig hoorde piepen, had iemand anders de muis alsnog te pakken? Hij schrok even op van Scythepaw die ineens opdoemde vanuit de schaduwen, maar hij wou zich niet laten kennen en knikte zwakjes. 'Ik zie dat je de muis alsnog hebt gevangen..' Miauwde hij vlug. '..Scythepaw' Hij schaamde zich een beetje, hij was de naam kwijt van een mede apprentice, maar ja, hij had nog nooit met Scythepaw gesproken tot nu toe. 'Ashpaw was het toch, ik heb je niet vaak gezien laat staan gesproken.' Miauwde Scythepaw. Ashpaw haalde zijn schouders lichtelijk op, 'Ik heb je wel eens in de apprentice den gezien, maar ik heb je inderdaad nog nooit gesproken' Reageerde hij. Pas daarna zag hij dat Scythepaw alweer verdwenen was. Zoekend keek hij in het rond, hoe deed Scythepaw dat toch? Vlak daarna viel er een vogel neer en hij keek omhoog, daar was hij gebleven. Blijkbaar had hij een vogel gevangen. Ashpaw zag Scythepaw niet meer en dus ging hij opnieuw op zoek naar prooi. Alleen het enige wat hij rook was een kikker, dat was het niet waard om te vangen vond hij, hij haatte de smaak van kikkers. Maar toch liet hij zich in de jachthouding zakken. De kikker sprong een eindje weg maar Ashpaw liet zich niet kennen. Al vlug had hij de kikker gevangen en doodgebeten. De vieze smaak van kikker vulde zijn mond en hij krulde zijn bovenlip even. Maarja, prooi is prooi.


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimema 19 jul 2010 - 21:50

Scythepaw kwam naast hem staan en vroeg"Hoe smaakt zo´n kikker en laat me raden jij vraagt je af hoe ik zo kan verdwijnen zoals sommige ook eerst deden" Scythepaw stond in het licht en kneep zijn ogen een beetje dicht en zei"Door mijn schaduw duistere vacht kan ik me camoufleren in de schaduwen en in de nacht. Door mijn Albino ogen kan ik in het donker en vanuit het donker beter zien. Snelheid plus camouflage is mijn geheim, alleen in het licht zie ik minder en slechter." Scythepaw keek met zijn rode ogen naar Ashpaw die juist blauwe ogen had. Scythepaw dacht na hoe het zou zijn om overdag normaal te kunnen zien. Hij vroeg "Kom je door je grijze kleur aan je naam Ashpaw?" Scythepaw wou wat weten over Ashpaw want hij kende iedereen behalve Ashpaw en Flametail. "Vind jij het leuk voor Blacksky en Raindrop. Oftewel al mijn vragen zijn." Hij keek Ashpaw aan en zei weer.
"Hoe smaakt zo´n kikker, Kom je door je grijze kleur aan je naam Ashpaw en Vind jij het leuk voor Blacksky en Raindrop.?"


Oefenen en jagen 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimema 19 jul 2010 - 21:57

Ashpaw schrok op toen Scythepaw ineens weer naast hem stond. Hij was alsnog blij voor een excuus om de kikker neer te leggen, zijn lip nog steeds gekruld door de walgelijke smaak. Voorzichtig legde hij het kikkerlijf op de grond neer en even keek hij hoe het een beetje wegzonk in de modder. Daarna tilde hij zijn kop weer op en keek hij Scythepaw aan die ondertussen een heleboel vragen had gesteld. Eigenlijk begon hij een beetje het spoor bijster te raken wat Scythepaw had gevraagd maar tot zijn opluchting herhaalde Scythepaw zijn vragen. 'Hoe smaakt zo´n kikker, Kom je door je grijze kleur aan je naam Ashpaw en Vind jij het leuk voor Blacksky en Raindrop.?' Vroeg hij. Ashpaw haalde diep adem terwijl hij begon te spreken. 'Ten eerste, ik vind dat kikkers walgelijk smaken' Hij krulde zijn lip even terwijl hij aan de kikker smaak dacht maar vervolgde daarna wel weer, 'Mijn naam is inderdaad Ashpaw omdat mijn vacht askleurig is, en ik ben hardstikke blij voor Blacksky en Raindrop, ik vind dat ze erg goed bij elkaar passen' Eindigde hij en hij keek Scythepaw weer aan, 'Nu ga ik wat dingen aan jou vragen, hoe kom jij dan aan je naam, wie is jouw mentor en hoe kennen jij en Purplepaw elkaar?' Zijn stem klonk nieuwsgierig terwijl hij deze vragen stelde.


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimema 19 jul 2010 - 22:06

"Oke, Toen mijn ouders waren afgeschoten door tweebenen bij de kraaienplaats ben ik alleen als kitten terug gaan lopen en ik was verscholen in de schaduwen en overleefde de katten moordende tweebenen en toen ik terug liep langs het donderpad stopte een monster en een tweebeen gekleed in zwart pakte een ijzere klauw en begon in mijn klauwen te knippen. Nu als ik me poot terugtrek uit een vijand trek ik stukjes vlees en huid mee en dat laat een snee achter waarvan het vlees ook moet genezen. Mijn mentor is Blacksky en de jouwe Raindrop daarom die laatste vraag en ik heb Purplepaw een paar keer gezien en we werden verliefd op elkaar." Hij keek Ashpaw aan en sprong snel naar een kikker en beet hem dood en toen hij zijn tanden om hem dood te bijten er in zetten kreeg hij een vertrokken gezicht en liet gelijk los. "Smerig! Ik eet nog liever stinkzwammen" Scythepaw stak zijn tong uit en dronk water om het weg te spoelen. Hij keek Ashpaw aan en zei "Als ik je ooit een keer niet geloof zeg dan kikker of wanneer je m misselijk wil maken." Hij walgde van de smaak en hij had het nooit moeten proberen het was een ramp zo smerig.


Oefenen en jagen 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimema 19 jul 2010 - 22:12

Ashpaw luisterde geboeid en knikte daarna. Hij begon zachtjes te grinniken bij Scythepaws reactie op de kikker. 'Als ik je ooit een keer niet geloof zeg dan kikker of wanneer je me misselijk wil maken.' Miauwde Scythepaw walgend. Ashpaw keek hem geamuseerd aan, 'Pas maar op, ze liggen in de prooistapel. Waarom denk je dat ik altijd mijn eten zorgvuldig uit zoek?' Hij liep met Scythepaw mee om de smaak weg te spoelen. Kikkers waren inderdaad walgelijk. Hij begon zich af te vragen waarom ze eigenlijk op kikkers joegen, als niemand ze lekker vond. In tijden van schaarste oke, maar als ze het niet echt nodig hadden. Toch bleven kikkers voor eens en altijd prooi. En omdat ze zo springerig zijn, zijn ze een goede oefening om op te jagen. Ashpaw dacht terug aan een keer dat hij had gezien dat een volwassen warrior een kikker in zijn gezicht kreeg, hij begon te grinniken en keek Scythepaw aan. 'Eens een keer was ik hier aan het jagen, en toen zag ik hier een warrior jagen op een kikker. Hij zat heel geconcentreerd te sluipen maar de kikker sprong ineens in zijn gezicht, je had die gezichtsuitdrukking moeten zien, en de kikker was er nog mee weggekomen ook' Vertelde hij geamuseerd. Misschien vond Scythepaw het wel niet grappig, misschien moest je het gezien hebben om het grappig te vinden. Maar ja, je wist maar nooit. Kikkers waren wel goed voor om om te lachen. Hij had een tijd gedacht dat ze helemaal geen nut hadden. Misschien dus toch wel. Hij keek naar het beest dat in de modder lag, misschien moest hij het laten liggen. Maar dat zou zonde zijn.


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimema 19 jul 2010 - 22:22

Scythepaw begon te lachen bij het verhaal over de warrior en de kikker en hij zei"Klink het net zo grappg als het eruit zag?" Hij keek vriendelijk naar Ashpaw en zei "Wij hebben hier eigenlijk wel wat vreemde katten zoals Batpaw die met zijn goede andere zintuigen , Blacksky een warrior die van medicijnen weet, Blackpaw met haar wisseling van stemming ene keer vriendelijk en de andere keer negerend en de grootste freak, Ik een zwarte kat met rode albino ogen." Hij keek Ashpaw aan en zei"Een ding weet ik zeker mijn specialiteit is het verassings gevecht.Mijn slechste kwaliteit bloeddorstig woede aanvallen waardoor ik niet oplet. Wat zijn jouw ups en downs" Hij mocht Ashpaw wel. Hij was aardig, grappig en eerlijk. Hij was een goede schaduwclan kat net zoiets als hijzelf behalve zijn woede aanvallen dan. Hij knikte vriendelijk en wachtte op antwoord.


Oefenen en jagen 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimema 19 jul 2010 - 22:29

Scythepaw schoot in de lach bij het verhaal, dus blijkbaar klonk het grappig, dacht Ashpaw tevreden. 'Klinkt het net zo grappg als het eruit zag?' Vroeg Scythepaw. Ashpaw schudde zijn kop grinnikend. 'Nooit, die uitdrukking was onbetaalbaar een beetje zoals dit..' Ashpaw probeerde de uitdrukking na te doen en met resultaat. Zijn kop stond geschrokken en zijn nekharen stonden nu recht overeind. Hij gaf nog net geen gil, mede omdat dat de prooidieren weg zou jagen, mede omdat hij geen zin had om luid te zijn. Daarna keek hij weer om naar Scythepaw. 'Wat zijn jouw ups en downs.' Vroeg hij. Ashpaw dacht diep na en mompelde wat. Hij ging zitten en sloeg zijn staart om zich heen. 'Ligt eraan wat je ups en downs noemt. Ik denk erg veel na over allerlei dingen, ik houd van alleen zijn, ik heb hoogtevrees na een val uit een hoge boom en ik doe nooit iets zonder na te denken.' Hij haalde zijn schouders op, zelf kon hij het niet goed in een categorie in delen. Misschien was dat wel een slechte eigenschap. Hij keek naar boven, naar de lucht. Zou hij het ooit van boven af kunnen zien? Vanuit een boom? Zou hij die angst ooit over winnen? Zou hij het eigenlijk wel waard zijn om een warrior te worden als hij bang was voor hoogtes? Hij wist dat Warriors onverschrokken krijgers waren. Dat ze nergens bang voor hoorden te zijn. Maar hij was wel bang, erg snel bang zelfs. Misschien was hij geen goede apprentice.


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimema 19 jul 2010 - 22:42

"Angst betekent juist dat je dapper bent, jij geeft toe dat je angst hebt en miljoenen katten doen stoer en liegen, geen angst geen angst. Jij bent dapper en ikkan je helpen met je hoogte vrees als je wilt. Ik ben bang voor een ding en ik zeg eerlijk wat het is. Ik ben bang voor tweebeen spullen" Hij rilde en liep naar Ashpaw en ging naast hem zitten en zei"Hoe is het licht vanuit jouw ogen en hou de schaduw" Scythepaw keek serieus hij had het nooit geweten en was nieuwsgierig, hoe het is vanuit een ander oogpunt. Hij keek nieuwsgierig en ging de schaduwen in en liet zijn ogen wijd open waardoor ze leken op te gloeien. "Ik denk dat wanneer ik ooit katten wegjaag in de schaduwen ga zitten en zeggen. Red eyes are watching you from out the shadow. Denk je dat dat vreemde katten afschrikt of weg gaat jagen?"


Oefenen en jagen 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 9:25

'Angst betekent juist dat je dapper bent, jij geeft toe dat je angst hebt en miljoenen katten doen stoer en liegen, geen angst geen angst. Jij bent dapper en ik kan je helpen met je hoogte vrees als je wilt.' Ashpaw haalde zijn schouders even lichtjes op en hij keek weg. Hij keek daarna op met een lichtelijk verraste uitdrukking op zijn gezicht. 'Komt dat door wat ze met je gedaan hadden op de kraaienplaats?' Vroeg hij. 'Hoe is het licht vanuit jouw ogen en hoe de schaduw?' Vroeg Scythepaw. Ashpaw keek moeilijk, hoe moest hij dat uitleggen? Licht was gewoon.. licht. 'Uhm..' Begon hij aarzelend, 'Nou ja.. licht is in mijn ogen fijn, ik kan er erg goed in zien, in schaduw kan ik heel wat minder zien.. Eigenlijk precies het tegenovergestelde van jouw ogen.' Maakte hij zijn zin aarzelend af. Ashpaw keek om zich heen. Scythepaw was verdwenen, opnieuw. Maar dit maal bleef hij op zijn hoede, wie weet waar Scythepaw nu weer zou opduiken. Hij voelde zich lichtjes ongemakkelijk, als een prooidier. Zou een prooidier zich zo altijd voelen? Vroeg hij zichzelf af. Hij schudde de vraag van zich af. Concentratie. Hij keek om zich heen. Hij schrok op van de rode ogen die hem aanstaarden vanuit de schaduwen. Pas daarna ging het belletje rinkelen dat het Scythepaw was. Ashpaw blies zijn adem weer uit en keek recht in de ogen terug, het was Scythepaw maar. 'Ik denk dat wanneer ik ooit katten wegjaag in de schaduwen ga zitten en zeggen. Red eyes are watching you from out the shadow. Denk je dat dat vreemde katten afschrikt of weg gaat jagen?' Vroeg Scythepaw. Ashpaw begon te grinniken. 'Ooit? Je joeg me nu al de stuipen op het lijf, maar ja, ik ben ook sneller bang dan anderen' Gaf hij toe. Hoe zou het zijn om in het licht moeilijk te zien, dan was het geen wonder dat Scythepaw liever in de schaduwen verbleef. Ashpaw rekte zich even uit en keek daarna Scythepaw weer aan.


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 10:36

"Ja inderdaad, als ik even groot was als een tweebeen dan waren ze er allemaal geweest. Hoezo sneller bang, je lijkt me juist niet sneller bang." Scythepaw liep uit de schaduwen en rekte zich uit en vroeg "Denk jij dat Blacksky minder zeurt of irritant verbetert wanneer hij en Raindrop kittens krijgen? Ik trek me er toch niks van aan ik ga gewoon in de schaduwen liggen wanneer hij een van zijn vele preken herhaalt." Scythepaw ging naar het water toe en wachte geduldig en zag een vis alleen toen hij sprong gleed hij het water in door een stukje afgebrokkelde over. Scythepaw kwam druipnat de kant op en kroop de zon in en zei "Dit is een reden waarom ik van het verassingseffect hou als ik het zelf doe. Dan schrikken anderen of reageren hun te laat." Hij schudde zijn vacht uit en water spetterde uit zijn vacht. Hij ging in de zon liggen en met zijn hoofd in de schaduwen zodat hij geen last had van slecht zicht.


Oefenen en jagen 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 10:44

'Denk jij dat Blacksky minder zeurt of irritant verbetert wanneer hij en Raindrop kittens krijgen?' Vroeg Scythepaw. Kittens.. Daar had Ashpaw nog helemaal niet over nagedacht, als Raindrop kittens zou krijgen dan zou ze zijn mentor niet meer kunnen zijn en dan zou hij een andere mentor moeten krijgen. Plots herinnerde hij zich dat hij een vraag moest beantwoorde. Hij groef in zijn geheugen op zoek naar wat de vraag was. '..Uhm.. Nou ja.. Raindrop is helemaal niet streng dus misschien heeft ze een goede invloed op Blacksky?' Antwoordde hij aarzelend. Hij dacht terug aan de trainingsessies, hoe vriendelijk en begrijpend Raindrop was. Hij wou helemaal geen andere mentor dan Raindrop. Hij besloot het van zich af te zetten, zo ver was het nog lang niet.. Toch? Hij keek op naar Scythepaw die in de zon was gaan liggen. Hij zelf bleef zitten en keek naar een kikker die naast Scythepaw zat. 'Uhm.. Scythepaw..' Begon hij. De kikker sprong dichterbij. '.. Er zit een kikker naast je' Vervolgde hij. Hij was benieuwd wat Scythepaw's reactie zou zijn op dat de kikker zo vlak bij hem zat. Hij had gezegd dat hij misselijk ging worden. Zou dat ook echt gebeuren? Eigenlijk was hij best wel benieuwd. Het beest zat rustig op de grond vlak bij Scythepaw en begon op het gegeven moment ook te kwaken. Blijkbaar was hij niet bang. Nou.. Als Ashpaw die kikker zou zijn zou hij dat zeker wel zijn.


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 11:05

"Ik heb geen zin om over te geven. Jouw smaak is smerig dus heb ik een woord voor je. Vanonderen!!!!!!!!!!!!" De laatste zin had hij over de kikker en zonder nagels sloeg hij de kikker een stuk verderop het water in. Nou dat was het plan ten minste en Scythepaw keek verbaasd op en zei "Geen plons? Haal hem weg, haal hem weg." Aan een klein puntje van zijn nagel was de kikker blijven hangen en hij liet niet los. Scythepaw probeerde hem wild los te schudden en viel daarbij weer het water in. Drijfnat en bevrijd van de kikker kroop hij de kant op en zei "Dat was de plons." Lachend om zijn eigen grap en hoe hij was geschrokken toen de kikker niet los liet. "Zag ik er idioot uit? Laat maar ik weet het antwoord al, ja." Hij kroop nu volledig de kant op en schudde zich weer uit. "Heey verlies jij Raindrop niet als ze kittens krijgt dan heb je geen mentor. Dan moet je iemand anders zoeken. Jammer genoeg kan je Blacksky niet overnemen"


Oefenen en jagen 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 11:14

Ashpaw wachtte op de reactie van Scythepaw op de kikker. 'Ik heb geen zin om over te geven. Jouw smaak is smerig dus heb ik een woord voor je. Van onderen!' Schreeuwde Scythepaw. Ashpaw wachtte grinnikend op een plons, maar de plons was er niet. Hij keek zoekend om zich heen en hield zijn hoofd even scheef, waar was de kikker gebleven? 'Geen plons?' Hoorde hij Scythepaw zeggen. Daarna zag hij Scythepaw in het rond springen en met zijn poot schudden. 'Haal hem weg! Haal hem weg!' De kikker vloog heen en weer maar bleef hangen. Ashpaw sprong even wat achteruit toen de klauwen van Scythepaw rakelings langs hem heen gingen in een wilde poging de kikker los te krijgen. 'Kijk uit!' Miauwde hij geschrokken. Daarna volgde alsnog een plons. 'Dus daar was de plons' Reageerde Ashpaw droogjes. 'Zag ik er idioot uit? Laat maar ik weet het antwoord al, ja.' Miauwde Scythepaw. 'Ja, het antwoord is ja' Reageerde Ashpaw grinnikend. 'Hoe kun je zo in paniek raken van een kikker?' Vroeg hij, het zag er echt grappig uit. 'Heey verlies jij Raindrop niet als ze kittens krijgt dan heb je geen mentor. Dan moet je iemand anders zoeken. Jammer genoeg kan je Blacksky niet overnemen' Miauwde Scythepaw. Ashpaw verstarde, daar had Scythepaw zijn poot precies op de zere plek gelegd. Ashpaw haalde zijn schouders op. 'Tja, dan moet ik maar een andere mentor zoeken' Miauwde hij zachtjes. Hij keek naar het stroompje, waar de kikker gewond en al op de kant kroop. 'De kikker komt terug voor ronde 2' Miauwde hij vlug tegen Scythepaw


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 11:22

"Ik hou er niet van als iets blijft kleven of plakken. Daarom vindt ik het ook zo leuk aan Purplepaw dat ze zo zelfstandig is." 'De kikker komt terug voor ronde 2' Miauwde Ashpaw. Scythepaw liep naar de kikker en zei "We gaan vertoppertje spelen." Dit keer sloeg hij de kikker het water in met de bovenkant van zijn poot waardoor hij niet kon blijven haken. Als door de bliksem geraakt dook Scythepaw de schaduwen in. "Nu kan hij me niet meer vinden, Kan jij me eigenlijk wel vinden Ashpaw" Scythepaw had zijn ogen tot spleetjes getrokken waardoor niemand de rode kleur kon zien maar hij zelf wel kon zien. "Wedden dat als hij me vindt ik hem opeet, de kikker dan" Scythepaw verborg zich in de schaduwen en sloeg rustig met zijn staart om zich heen en wachtte geduldig af op de kikker of ee antwoord van Ashpaw


Oefenen en jagen 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Oefenen en jagen DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 19:58

Raindrop liep langs de kleine rivier. Het was stil, en rustig. Ten minste... tot ze de stemmen van twee katers hoorde. Geruisloos liep ze er naar toe en volgde het gesprek een tijdje. Zou Ashpaw haar verliezen? Ze was nog helemaal niet zwanger! En ze zou Ashpaw niet in de steek laten. Ze zou zolang mogelijk met hem trainen. Op een gegeven moment kwam Scythepaw de bosjes in, en vroeg Ashpaw of hij hem wel kon vinden. Raindrop lachte, hij zat vlakbij haar. Nog steeds stil, als een volleerde warrior, sloop ze naar hem toe. Toen sprong ze bovenop hem. 'Daar ben je, Scythepaw!' miauwde ze vrolijk. 'Hoi Ashpaw! Hoe is het hier? Ik was een beetje aan het wandelen toen ik jullie hoorde.' Ze keek even naar Ashpaw. 'Was je aan het trainen? Wat goed van je!' ze was trots op haar leerling, zo leergierig en nieuwsgierig.. Ze keek hem trots aan, het was uit haar ogen te lezen. 'Je bent echt heel goed in je verbergen, Scythepaw! Blacksky kan trots op je zijn!' De kikker kwaakte achter haar. Razendsnel draaide Raindrop zich om, sloeg de kikker met de bovenkant van haar poot op en richtte. 'Vangen Scythepaw!'


Oefenen en jagen 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 20:13

"NEE!" Scythepaw sloeg uit standaard reactie de kikker neer en er zaten sneeen in de kikker waar hij hem naar beneden sloeg, de kikker was dood. "Raindrop waarom, Ik had met Ashpaw gewed wanneer de kikker mij zou vinden ik dat smerige ding op zou eten." Scythepaw begon dramatisch te kijken. "In iedergeval bedankt ik kan me gewoon goed verbergen daardoor leef ik nu nog." Hij zei het alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Hij keek naar de kikker en zei tegen Ashpaw "Jij hebt gewonnen als we terugzijn in het kamp eet ik hem op of als hij perongeluk kwijt raakt wanneer ik hem naar het kamp breng dan kan ik er niks aan doen." Scythepaw lachte schaapachtig en keek naar Raindrop en zei "De volgende keer wanneer u dat doet wees ik aardig en mag u hem opeten." Scythepaw zei het met een glimlach. Scythepaw ging de schaduwen in en zei "Oke even denken. Als een van jullie mij kan vinden in de schaduwen, dan spring ik vrijwillig het water in" Voordat iemand ja of nee had kunnen zeggen was Scythepaw de schaduw ingedoken en lag verscholen op een plek om hun heen die alleen hij kende.


Oefenen en jagen 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Oefenen en jagen DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 20:24

Ashpaw keek zoekend om zich heen, Scythepaw was verdwenen. Hij probeerde hem te ruiken maar hij rook hem niet, hij rook wel iets anders, een bekende geur. Alleen de geur was te vaag om echt te herkennen wiens geur het was. Hij sloeg zijn staart ongemakkelijk om zich heen en hij kreeg het gevoel alsof hij bekeken werd. Plots hoorde hij een bekende miauw en hij zette zijn oren overeind, 'Daar ben je, Scythepaw!' Het was Raindrop. Hij kwam overeind en hij spitste zijn oren. 'Hoi Ashpaw! Hoe is het hier? Ik was een beetje aan het wandelen toen ik jullie hoorde.' Ashpaw keek haar vrolijk aan en boog zijn hoofd wat respectvol, 'Hoi Raindrop,' Miauwde hij, hij kon nog steeds niet uit zijn kop verdrijven dat hij zijn mentor misschien kwijt zou raken, hij voelde zich er onrustig en verdrietig over, hij was zo blij dat hij haar als mentor had gekregen en nu.. 'Was je aan het trainen? Wat goed van je!' Vervolgde Raindrop. Ashpaw hief zijn kop wat en knikte stilletjes, hij wou niet spreken, bang dat er verdriet in zijn stem hoorbaar was. Hij begon zachtjes te grinniken en hij sloeg zijn staart om zijn voorpoten heen. De kikker vloog heen en weer. 'Arm beest' Miauwde hij zachtjes. Scythepaw verdween opnieuw en hij keek zoekend in het rond, hij rook hem niet dus.. Misschien wist Raindrop wat? Hij keek op naar Raindrop.


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Oefenen en jagen DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 10:35

'NEEE!!' Arme Scythepaw. Nu moest hij de kikker opeten. 'De volgende keer dat u dat doet mag u hem zelf opeten.' Raindrop lachte. Charmante apprentice had Blacksky. Ze hoorde wat gekwaak achter zich. Nog een kikker? Nou ja, het was niet vreemd; ook kikkers hadden partners. 'Dan eet ik deze op, Scythe!' riep Raindrop, zich daarna op het geluid focusend. Even later kwam ze terug, met de kikker in haar bek. Toen verdween Scythepaw weer. 'Als een van jullie mij vind, spring ik in het water!' 'Kun jij hem vinden, Ashpaw?' Raindrop rook, ze volgde zijn geurspoor. 'Ruik jij ook eens?' Ze wilde Ashpaw tegelijk trainen.


Oefenen en jagen 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oefenen en jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: