Oefenen en jagen - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oefenen en jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 10:48

Scythepaw was ondertussen bijna bij het kamp en hij zat te zeggen "Ja, dag. Niet nog een keer het water in. Nu hoef ik geen kikker." Hij begon zich schuldig te voelen en keerde zich om en ging naar een plek waar hun hem niet zouden kunnen vinden. Scythepaw sprong onhoorbaar het meer in enbegon te zwemmen. Hij genoot dit keer van het water en hij zat verstopt tussen het riet en hij had zijn geurspoor gemarkeerd met kikker. Hij zat te kijken vanuit de het riet en hij was ook nog meoilijk te vinden in de schaduwen van het riet en de bomen op de kant. ´Ze kunnen mij toch nooit vinden.´ Scythepaw riep vanuit het riet "Sorry ik ben vergeten te zeggen dat je me ook moet aantikken." Hij was gelijk weggedoken en hij bleef ongezien. Hij dook even onderwater om zeker te zijn dat ze daar keken en dan niks zagen. Hij zag een vis voorbij zwemmen maar sloeg niet toe want het minste geluid kon hun hem laten vinden. Stilletjes ging hij met zijn hoofd omhoog de schaduwen in en het water uit. Hij keek rond, haalde adem en dook onderwater.


Oefenen en jagen - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 14:28

Raindrop hoorde allerlei zachte plonsjes. Scythepaw was het water ingegaan. Ze had niet echt zin om hem te gaan zoeken, hoewel.. het was een tijd geleden dat ze gezwommen had. Dit was net visjacht. 'Ik ben zo terug,' fluisterde ze naar Ashpaw. Ze liet zichzelf in het water glijden en keek door de moddervegen en het rimpelen van het water uit naar Scythepaw. Het water vervormde lichtstralen op een vreemde manier, boog ze af. De vissen die haar zagen komen maakten dat ze wegkwamen. Hier werd wel vaker op ze gejaagd. Scythepaws geur was er niet meer, hij was gemarkeerd met kikker en weggewassen door het water. Ze zag voor zich allerlei schaduwen dansen, maar welke Scythepaw was was niet te zeggen door de desilusionerende werking van het licht.


Oefenen en jagen - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 14:41

Scythepaw stond met een big smile te kijken hoe Raindrop hem gewoon voorbij was gelopen. Een moment had hij zin om in haar oor te schreeuwen, Negeren jullie me of zijn jullie me liever kwijt. maar hij zei het toch niet. Hij bleef gewoon afkoelen in het lekkere water. Eenmalig beheerste hij zijn slechte gevoel voor humor en irritante streken. Geduldig bekeek hij hoe Raindrop hem voorbij zwom. Hij lachte maar was goed verborgen in de schaduwen zelfs het feit dat zijn rode albino ogen te zien waren. Was geneutraliseerd door het spiegelende wateroppervlak. Hij keek met een gemeen grijnsje naar Raindrop en toen naar Ashpaw. Beide hadden ze hem nog niet gevonden in het water. Hij wist wel dat hij voorzichtig moet zijn want Raindrop kon misschien een manier weten door Blacksky ookal vond Blacksky hem ook niet zonder moeite. Hij keek nogmaals naar zowel leerling als mentor en dook onderwater om zijn hoofd af te koelen toen hij bovenkwam merkte hij dat de middag naderde, zijn zwakste moment. De schaduwen waren dan het kleinst en het verlichtst. Het liefst zou hij dan willen slapen om uit te rusten en dan s´nachts te jagen en te patrouileren. Maar hij had zich aan de clan aangepast vanaf zijn geboorte.


Oefenen en jagen - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 14:56

Middag. Scythepaws slechtste moment; met het meeste licht. Raindrop had het gevoel dat ze hem voorbij gezwommen was. Ze wist dat hij zich had moeten aanpassen sinds hij kitten was; alle andere katten jaagden en leefde vooral 's middags. Ze draaide zich langzaam om, en zag nog net een glimp van rode ogen. Toch wilde ze hem niet direct pakken. Als hij nu zou bewegen zou ze dat zien. Raindrop wendde haar ogen van de plek af waar ze de ogen had gezien. Ze zwom nog wat heen en weer, blij dat ze niet zwanger was; dat zou haar het zwemmen beletten. Ze wilde wel kittens hoor, maar dit was gewoon te heerlijk. Ze zwom langzaam maar zeker een soort rastervormig zoekpatroon, steeds iets dichterbij de rode spleetjes. Toen ze dichtbij genoeg was gaf ze een krachtige slag met haar poten en zag de schaduw voor haar bewegen. Raindrop stak haar poot uit en kon nog net de schaduw aantikken voor hij oploste in een andere schaduw. Lachend probeerde ze niet te stikken onder water, zwom naar boven en hees zichzelf op de kant. 'Sorry Scythe! Ik kon het niet laten.'


Oefenen en jagen - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 15:08

Scythepaw kwam achter haar te voorschijn en zei "er zit een kikker en een reflectie van mijn ogen. Dus dacht jij dat is Scythepaw..... Je begint oud te worden." Scythepaw was in de kleine seconden dat ze heen en weer zwom de kant op gegaan en in de struiken gaan zitten. "Je had wel gezien waar ik eerst zat maar je was in een paar seconden de fout in gegaan. Bij prooi moet je wachten maar bij een predator niet." (Predator is een andere benaming voor roofdier) Hij keek haar aan en sprintte weg. Hij ging zo snelmogelijk naar een boom toe. Hij was nog wel bij Raindrop en Ashpaw. Alleen in de schaduw van een boom
en zei weer "Nu even pauze het is lastig om goed te kijken en zonder me ogen ben ik kwetsbaar als een kitten. In ieder geval ik eet die kikke vanavond wel. Scythepaw ging languit in de schaduw liggen.


Oefenen en jagen - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 15:24

'Jammer, het was een kikker. Bij een prooi moet je wegkijken, bij een predator niet.' 'Je hebt gelijk, maar ja, een oudje zoals ik raakt gewend aan jagen.' gaf Raindrop toe. Was ze echt zo oud? Dat viel toch wel mee, hoopte ze. Toen rende de apprentice naar een boom toe. 'Even pauze, het is lastig om goed te kijken, en zonder m'n ogen ben ik zo kwetsbaar als een kitten.' 'Goed, ik stop wel met je achterna zitten, ik vang nog wel een muisje!' riep Raindrop naar boven. Ze moest eerst even opdrogen. Even later kwam ze terug met een muisje. 'Scythe, ben je nog in de boom? Ik ga niet achter je aan ofzo hoor, maar als hier niemand meer is gaan we terug naar het kamp! En dan eet je die kikker op hé!' Ze hoopte dat Scythepaw zou antwoorden, want ze wilde hem niet achterlaten, ook al kon hij best voor zichzelf zorgen. Stel dat hem wat overkwam; in de middag was hij het zwakst.


Oefenen en jagen - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 15:34

Scythepaw kwam achter haar vandaan en zei "Ik zat in die boom." hij wees achter zich. Wat hij alleen wist is dat hij toen hij haar zag aan komen snel van boom naar boom ging springen en afwachtte tot Raindrop iets zou zeggen. "Trouwens je bent niet oud. Ik zeg het gewoon vaak zonder het serieus te menen." Hij keek haar aan en ging zo liggen op de grond dat hij zijn staart boven zijn ogen kon leggen en zei " Waarom gaan jullie s´nachts slapen, dan komen prooidieren buiten en is het koeler." Hij kroop naar achter en ging in de schaduwen zitten en nestelde zich zo tussen de wortels dat hij moeilijk te zien was. Hij opende zijn ogen wijd. Als het nacht zou zijn of s´ochtends zou je denken dat er 2 zwevende ogen waren. Alleen nu kon je het zwart gecamoufleerde lijf er aan vast zien zitten. "Een ding is zeker, als ik s´nachts zou vechten zou ik zelfs in me eentje een volleerde krijger aan kunnen." Hij keek met duidelijke eigendunk naar Raindrop.


Oefenen en jagen - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 15:58

'Ik zat in die boom.' Scythepaw verscheen achter haar. Ze was blij dat hij niet weg was gerend of iets dergelijks. 'Trouwens, je bent niet ouod. Ik zeg het gewoon vaak zonder het serieus te menen.' 'Dan is het goed.' Raindrop gaf Scythepaw een plagerig duwtje. 'Ik dacht al..' Hij ging op de grond liggen. 'Waarom gaan jullie 's nachts slapen, dan komen prooidieren naarbuiten en is het koeler.' 'Je hebt wel gelijk, maar wij zien beter overdag. En na jaren zijn katten zonder jou goede nachtzicht zo ingesteld dat ze 's nachts slapen, en overdag vol energie zitten.' Scythepaw kroop naar de schaduwen. Hij was nog maar vaag te zien. Blijkbaar was hij dol op verstoppen. 'Een ding is zeker, als ik 's nachts zou vechten zou ik zelfs in m'n eentje een volleerde krijger aankunnen.' Hij keek haar met eigendunk aan. Raindrop antwoordde twijfelend. 'Je bent sterk en goed gecamoufleerd Scythe, maar ik heb liever dat je het nog niet probeert.' Haar partner had een goede apprentice. 'En na nog wat training kun je er zelfs twee aan!'


Oefenen en jagen - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 16:06

"Jij hebt nu een manier gevonden om mij in de schaduwen te vinden, die alleen soms werkt. Hou het alsjeblieft stil tegen Blacksky want ik vind het zo leuk als hij zich dan rot zoekt naar me terwijl ik rustig onder een boom lig." Hij rekte zich uit en zei met een vies gezicht. "Kom laten we naar het kamp gaan, ik heb zin om een kikker te eten." Hij stond op en kwam de schaduwen uit en liep naar Raindrop toe en zei "Vergeet niet u zou ook een kikker eten." Hij keek haar aan met een glimlach die zegt ´IN YOUR FACE´ Hij liep langzaam naar het kamp met een kikker en een vogel in zijn mond. Hij haatte het dat hij een kikker op moest eten maar ja. Wedden is beloven maar dan met een als. Hij liep humeurig richting het kamp.


Oefenen en jagen - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 jul 2010 - 16:18

'Vergeet niet, u zou ook een kikker eten.' 'Ik zal niets tegen Blacksky zeggen, en ja, beloofd is beloofd. Zeg trouwens alsjeblieft je, anders voel ik me zo oud.' lachte Raindrop. Samen liepen ze terug naar het kamp, beide met een kikker en Scythepaw met een vogel. Eenmaal daar was Scythepaw erg chagerijnig, kikkers smaakten enorm vies. Raindrop lachte, maar haar lach vertrok toen ze haar eigen kikker proefde. De smaak van die beesten ging ook nog achteruit door de vervuiling van het water door tweebenen. Nu smaakte het chemisch. Maar het was gelukkig niet vergiftigd. Wedden is beloven, maar ik ga nooit meer op kikkers jagen, besloot Raindrop. Ze keek naar de zwarte kater naast haar. 'Hoe is het om apprentice te zijn? Heb je een beetje lol? Dat is ook erg belangrijk, maar lol maken kun jij wel hé?'


Oefenen en jagen - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 jul 2010 - 21:32

'Hoe is het om apprentice te zijn? Heb je een beetje lol? Dat is ook erg belangrijk, maar lol maken kun jij wel hé?'. Scythepaw keek haar aan met een brede glimlach en zei "Je hebt niet gezien dat mijn kikker onderweg gevallen is. Jammer voor me nu heb ik geen kikker om te eten" Hij hield het niet meer vol en lachte zich dood. (sorry moet gaan)

Dit bericht valt onder spam, ik snap dat het komt omdat je weg moest, aangezien je andere post wel gewoon aan de normale eisen voldoen.
Laat dit alsjeblieft niet meer voorkomen. 5 volle regels, geen enters!

Mvg, Bluestar.


Oefenen en jagen - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 14:26

'Jammer dat ik nu geen kikker meer heb.' Scythepaw lachte zich een ongeluk. Raindrop lachte met hem mee. 'Je mag wel een stukje van de mijne.' bood ze grijnzend aan. Eindelijk bereikten ze het kamp. Raindrop schudde haar kop even, was het al zo laat? 'Ik zal niets vertellen tegen Blacksky over jou vinden in de schaduwen,' beloofde ze, 'het is zo leuk om hem te zien zoeken! Ik lach me altijd kapot.' Scythepaw vond dat blijkbaar ook, hij kreeg weer een lachbui. Melige kat. Raindrop at de kikker op, liep naar de prooistapel en werkte ook nog een muis naar binnen. Die kikkers smaakten telkens even vies.

Ook jou bericht is spam,
ik vrees dat het komt omdat je niet zo veel had om op te reageren.
Maar ook jij, laat dit niet meer voorkomen.

Mvg, Bluestar.


Oefenen en jagen - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Oefenen en jagen - Pagina 2 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen en jagen   Oefenen en jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 22:08

Blacksky lig lekker in de zon een vogel aan het op peuzelen toen hij Scythepaw en Raindrop binnen zag komen met kikker ,`gadver kikker moet toch niemand,`. Blacksky liep naar Raindrop toe "hey lievie heb je lekker gewandeld" hij gaf haar een kopje en keek dan naar Scythepaw "waar was je ik heb mij rot gezocht je weet toch dat wij hadden afgesproken om vroeg te trainen". Blacksky ging naast Raindrop zitten en keek Scythepaw streng aan "je was het zeker weer eens vergeten en Raindrop waarom eet je een kikker iedereen vind kikker vies en waarom eet jij een kikker Scythepaw". Blacksky ging liggen en deed even zijn ogen dicht met al zijn zintuigen op scherp voor het geval dat Scythepaw op hem zou springen. "weet je wat Scythepaw de training voor vandaag gaan niet door maar morgen gaan wij extra hard trainen goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oefenen en jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: