Roar - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Roar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Lionroar
Member
Roar - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 apr 2017 - 22:49

Het was een hele tijd rustig tussen de twee. Als je de twee op dat moment van buitenaf zou bekijken, zou je bijna denken dat ze gewoon aan het relaxen waren en ze zich op hun gemak voelden bij elkaar. Maar zou je dichterbij komen kijken, dan kon je de frustratie zien in de houding van beiden, de woede, de haat. Het puntje van zijn staart bewoog heen en weer en hij was nog steeds bezig met het bekneden van de aarde met zijn klauwen. Pas toen de kattin een reactie op hem gaf verstarde hij, zelfs het puntje van zijn staart stopte in al zijn bewegingen. Even was hij een standbeeld. Langzaam opende de kater zijn ogen. Als er nog enige warmte of vriendschap in zijn blik was geweest, dan was die nu helemaal weg. Zijn kijkers waren leeg, kil en koud toen hij ze op Everstar richtte. "Spijt ervan?" Sprak hij, zonder emotie. "Ik zou zeggen, grijp je kans." Kom op dan, val me aan, maak af wat je graag af wil maken, Everstar - dat was wat zijn blik haar nu vertelde. Maar hij wist, of nee, hij dacht, dat ze het niet in zich had. Hij was er vrij goed van overtuigd dat ze er niet toe in staat was haar kaken op iemands keel te zetten en door te bijten. Ze was geen moordenaar, niet in zijn ogen, en dat zou ze ook nooit kunnen worden. Daar was ze veel te soft voor. "Je durft het toch niet." Zei hij, waarna hij een diepe ademteug uitsnoof.


Roar - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Roar - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Roar - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 10:47

Lionroar leek te bevriezen en toen hij haar aankeek, was zijn blik ijskoud. Het was bijna een geruststelling. Niet meer die zachte stem, geen beroepingen meer op een oude vriendschap. Dit was hoe het was. Koude haat, dat was alles wat er nog over was. Everstar snoof en keek weg. Ze haatte hem, ze verachtte hem. Even sloot ze haar ogen. Ze wilde dat hij weg was. Weg met zijn leugens, weg met zijn verraad, weg met zijn spelletjes. Ze sloeg haar nagels uit. Van hem verlost te zijn...
Maar zou het iets oplossen? Ze het zijn verraad ook maar iets minder pijnlijk maken? Hij zou haar met zijn aanblik niet meer aan die gebeurtenis doen terugdenken, maar zijn herinnering zou die plaats wel innemen. Hij daagde haar uit. Hij wilde dat ze hem aan zou vallen. Wilde hij dat ze zou laten zien dat ze niet beter was dan hij? Ze zou hem zijn zin niet geven. Hij was een moordenaar, zij niet. "Dat is geen kwestie van durf, Lionroar", miauwde ze zonder haar ogen open te doen. "Dat is een kwestie van eer." Ze ging zichzelf niet omwille van hem tot een moordenaar maken. Dat verdiende hij niet. Daarmee kende ze hem meer macht toe dan hij had.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Roar - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Roar - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 12:20

Hij hoorde hoe de roodharige kattin haar nagels uitsloeg, maar echt erop reageren deed hij niet. Ze durfde het toch niet, ze had het niet in zich. En ze dacht dat hij dat wel in zich had. Dat hij een koudbloedige moordenaar was, een leugenaar, een manipulatieve kater. Maar niets van dat was waar. Ja, hij had ooit iemand vermoord, maar dat was puur uit verdediging geweest, uit angst dat de kater nogmaals achter zijn partner aan zou gaan. Skymask had het verdiend. Tawnylight had niets verdiend van wat was gebeurd, maar ergens was het nog steeds haar schuld. De vraag waarom ze hem die dag had aangevallen spookte nog steeds door zijn hoofd. Had hij iets verkeerds gedaan? Had hij haar net over dat randje heen geduwd door haar op haar kop te geven? Was het iets anders geweest dat haar zover gebracht had om haar deputy aan te vallen, wellicht met het idee hem te vermoorden? Hij sloeg zijn ogen neer en keek even naar zijn poten. Zijn rechterpoot voelde nog steeds stijf van haar beet en hij wist dat dat nooit weg zou gaan. Gelukkig was het niet gebroken gewees, Acefray had er alles aan gedaan om hem zo goed mogelijk op te knappen en dat was hem ook nog eens redelijk gelukt. Maar emotioneel zou hij nooit meer de oude worden.
De woorden van Everstar drongen tot hem door, maar hij liet zijn blik deze keer niet op haar vallen. Hij snoof diep, een zachte lach verliet zijn lippen. "Oh, een kwestie van eer. Everstar, op dit punt ben je al ver verwijderd van eervol zijn." Want dacht ze nou serieus dat hem voor dood achterlaten eervol was? Nee, ze was ver verwijderd van eervol zijn.


Roar - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Roar - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Roar - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 12:39

Ze reageerde niet op zijn lach en snoof enkel bij zijn woorden, die haar niet raakten zoals zijn eerdere uitspraken gedaan hadden. Om door hem tot oneervol uitgemaakt te worden deed haar niets. Hij wist nauwelijks wat dat woord betekende. Hij had alles over zichzelf uitgeroepen. Zijn verwondingen. Zijn verbanning. Als ShadowClan hem niet had geholpen, was hij waarschijnlijk gestorven, dat besefte ze. Dat zou beter geweest zijn. Hij had iemand vermoord, zij had, als het was gegaan zoals het had moeten gaan, iemand dood laten gaan. Niet door haar klauwen, maar door zijn eigen. Hij had zijn situatie zelf gecreëerd en dat was niet haar verantwoordelijkheid. Als hij de gevolgen van zijn acties niet zou overleven, dan was dat maar zo. De uitkomst was misschien hetzelfde, maar het maakte alle verschil. "Had je gehoopt dat WindClan je zou voeden en verzorgen als beloning van je goede daden?" vroeg ze aan de kater, hem aankijkend met emotieloze groene ogen. Wat had hij verwacht? Het was misschien netjes geweest om hem eerst op te lappen voor ze hem weg zou sturen, maar welk recht had hij op netheid van haar kant? Everstar zou een gewonde BloodClanner ook niet verzorgen, dus waarom zou ze een verrader anders behandelen?


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Roar - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Roar - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 12:50

Wat had hij eigenlijkj gehoopt? Hij wist het zelf ook niet helemaal. Hij had veel gehoopt van Everstar toen Whitelion hem het kamp in had gesleept. Op de eerste plaats dat ze hem had geloofd in plaats van de witte kater, waarvan ze wist dat het geen lievelingetje was. Nou was hij dat ook niet, maar hij had zich toch altijd netjes aan de warrior code gehouden, of niet? Hij was altijd bezig met zijn taken, had nooit laten zien dat hij niet loyaal was aan zijn clan, waarnaast Whitelion toch wel een beetje een andere reputatie had dan dat. Was het geweest omdat hij iedereen had buitengesloten dat ze allemaal geloofden dat de ooit zo loyale kater in een bloeddorstige moordenaar was veranderd? Was dat misschien waarom Everstar hem had buitengesloten, hem niet eens de kans had gegeven zichzelf te herstellen? Hij liet zijn blik weer op haar vallen, nu hij merkte dat ze hem met emotieloze ogen aanstaarde. "Wat ik had gehoopt?" Sprak hij, zijn haren rezen iets omhoog. "Ik had gehoopt dat jij achter me zou staan, zoals ik altijd achter jou heb gestaan. Ik had gehoopt dat de clan waar ik zoveel bloed, zweet en tranen in heb gestopt mijn woord over dat van een kater die altijd al de regels aan zijn poten heeft gelapt zou kiezen." Sprak hij, zijn stem verheffend. "Wellicht dacht je dat ik was doorgedraait, vooral na dat incident met.. Skymask, maar ik zou NOOIT, maar dan ook echt NOOIT mijn klauwen zetten op een onschuldige clangenoot. Zij viel mij aan, ik kon niets anders dan mezelf verdedigen!" Gromde hij.
"Ze was uit op het nemen van mijn leven, ik niet op de hare. Ja, ze was toegetakeld door mijn klauwen, maar ik heb haar niet van die rots afgeduwd." Hij bleef volhouden, volhouden aan de waarheid. Als Everstar dat niet wilde zien, dan was dat haar probleem, maar hij moest en zou zijn naam zuiveren. Al was het het laatste wat hij deed. Het was daarnaast zo frustrerend dat ze niet naar hem wilde luisteren, dat ze hem niet wilde geloven. Wat had hij ooit misgedaan om zo'n haat van haar te verdienen?


Roar - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Roar - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Roar - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 13:05

En daar ging hij weer. Everstars haren rezen overeind en een grom welde op in haar keel. Hij bleef maar doorgaan, en doorgaan, en hij stopte niet. Waarom? Waarom bleef hij zo koppig volhouden? Hij kraamde onzin uit, hij sprak zichzelf tegen. Eerst was Tawnylight onschuldig, en vervolgens had zij hem aangevallen? Het was wel duidelijk waar Lionroar zijn naam aan te danken had en Everstar legde haar oren plat, alsof dat zijn stem buiten kon sluiten. "STOP!" schreeuwde ze, woedend, harder dan ze had bedoeld. Ze schrok haast van haar eigen stem. Waarom liet ze zich zo meetrekken in die woede? Ze deed zo haar best om kalm te blijven, en na een paar woorden van hem sloeg ze alweer om als een blad in de wind. "Stop hiermee, Lionroar! Je hebt genoeg gelogen. Kun je niet één keer, één keer, de waarheid spreken?" Haar stem klonk sterk, maar ze voelde zich des te zwakker. Even had ze de emoties uit kunnen bannen, maar nu waren ze allemaal weer terug en het voelde vreselijk, des te meer omdat ze wist dat het haar niets op zou leveren. Als ze ook maar enige hoop had gehad dat Lionroar naar haar zou luisteren... Maar dat was er niet. Ze wist dat hij het nooit toe zou geven. Ze wist dat hij haar nooit zou vertellen waarom. Dus waarom bleef ze ernaar vragen?


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Roar - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Roar - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 13:18

Hij schrok van de reactie van Everstar, aangezien hij haar nog nooit zo hard had horen schreeuwen. Het was duidelijk dat ze gefrustreerd raakte door zijn woorden, woedend misschien zelfs. Hij keek even naar de kant waar hij vandaan was gekomen, als iemand dichtbij was geweest had diegene dat vast en zeker gehoord. Zachtjes schudde hij met zijn vacht, oh, het zal wel. Ze mochten allemaal weten hoe erg hij de Windclan leader haatte. Des te meer vertrouwen zou Shadowclan in hem hebben, vast en zeker. Hij keek weer terug naar de kattin, zijn oren wat naar achteren getrokken. "Is dat wat je wilt horen, Everstar? Dat ik het gedaan heb? Dat ik haar koudbloedig van de rots af heb gesmeten nadat ik haar zo enorm hard heb toegetakeld?" Hij vernauwde zijn ogen. "Want dat is niet zo. Zo is het niet gebeurd." Gromde hij haar toe, zachtjes, maar bijna op een dreigende toon.
"Maar misschien wil je er wel in geloven dat ik lieg, om je eigen hart en hoofd rust te geven." Hij keek weer voor zich uit. "Zodat je je niet schuldig hoeft te voelen over dat juist JIJ mij in steek hebt gelaten en niet andersom." Hij schudde met zijn hoofd. "Want je moet toch wat, nietwaar? Om met jezelf te leven?" Hij keek weer opzij naar haar. Met een blik in zijn ogen alsof hij medelijden met haar had en ergens had hij dat ook. Hoe kon ze namelijk zo blind, zo dom, zo.. koppig zijn dat ze zich nog steeds aan Whitelion's woorden probeerde vast te klampen.


Roar - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Roar - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Roar - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 14:26

Ze gromde gefrustreerd. Hoe hard ze ook riep, het veranderde niets. Steeds maar dezelfde woorden, hetzelfde verhaal. Het hield niet op. Ze wist niet waarom ze het bleef vragen. Ze bleef misschien toch hopen dat als ze maar lang genoeg vol zou houden, hij de waarheid zou vertellen. Hoop was koppig. Ze keek naar hem met een mengsel van woede en wanhoop. Hoop was koppig. Hoop was dom. Wanneer was hij dit geworden? Dit... leugenachtige monster. Zijn woorden, zijn misplaatste boosheid op haar - hij had dit gedaan, hij! - die medelijdende blik in zijn ogen aan het eind, alsof zij degene was die met een misdaad moest leven en niet hij. Alsof zij de schuldige was. Ze wist dat het niet waar was en toch trok ze het zich aan. Stop met praten. Ze wilde weg lopen, maar ze kon niet vluchten, dat had ze nooit gekund. Vluchten was opgeven. Zij was een kat die bleef staan, desnoods op haar plek ten onder ging, maar weggaan, nee. En toch voelde ze zich allesbehalve sterk en dapper op dit moment. "Stop", herhaalde ze alleen maar, zachter dan net, maar met een stem trillend van woede en hard als steen, alsof dat genoeg zou zijn om hem daadwerkelijk het zwijgen op te leggen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Roar - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Roar - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 14:37

Het maakte niets uit wat hij zei, veel woorden kreeg hij toch niet uit Everstar. Niet de woorden die hij wilde horen, natuurlijk, niet de reactie die hij uit haar probeerde te krijgen. Ik zit verkeerd, het spijt me, ik kan niet met mezelf leven.. dat soort dingen. Want hij was niet degene die hier fout zat, hij had genoeg grond om op te staan. Maar zij, zij had een overhaaste beslissing gemaakt, hem verbannen, hem voor dood achtergelaten als het ware. En het enige wat ze kon zeggen was stop. Niets meer en niets minder dan dat. Koud bleef hij haar aanstaren, zonder te bewegen, als een soort standbeeld. Waarom zou hij? "Anders wat, Everstar? Anders wat?" Hij knipperde met zijn ogen, keek haar koud maar vragend aan. Wat zou ze anders doen? Hmn? Nee, hij ging niet stoppen, nooit niet. Niet voor haar, niet meer in ieder geval. Hij bleef haar strak aan kijken, wachtend op een antwoord. Hij wist niet wat hij moest verwachten. Ging ze hem doodzwijgen? Of ging ze eindelijk meer tegen hem praten? Nee, hij was ervan overtuigd. Ze kon hem niks, hij was onschendbaar. Hij zat niet meer in haar clan, hij was noch haar warrior noch haar deputy meer, hij hoefde geen respect meer voor haar te hebben en dat had hij ook niet voor haar. Ze kon hem niet langer meer verbannen, zijn leven afpakken bij wijze van spreken, want hij hoorde niet meer bij Windclan. Bovendien zou ze dom zijn als ze dacht dat Tallshadow hem zou verbannen als ze het aan de nieuwe Shadowclan leader vroeg. Lionroar was er namelijk van overtuigd dat Tallshadow een sterke warrior niet kwijt wilde raken, niet nu de clan het zo hard nodig had.


Roar - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Roar - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Roar - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 15:05

Natuurlijk werkte het niet, natuurlijk niet. Hij stond daar maar, als een standbeeld, zoals zij toen ze hem uit WindClan had verbannen. En zij... zij voelde zich het wrak dat hij toen was geweest. Maar dat was onzin. Zij was niet zwak, zoals hij toen. Zij had geen moord gepleegd, was niet gesnapt, stond niet op het punt om alles te verliezen. Raap jezelf bij elkaar, Everstar, dacht ze, maar het lukte niet. Steeds als ze zich tijdens dit gesprek had weten op te bouwen, braken een paar woorden haar weer af. Waarom? Lionroar kon haar niets maken. Hij kon de ene na de andere dolk in haar hart steken, maar zij was nog altijd de leidster van WindClan en hij warrior van een clan die waarschijnlijk niets om hem gaf. Zij had alles, hij had niets. Hij kon haar niets maken... en zij hem ook niet. Ze kon niets antwoorden. Ze kon hem niet aanvallen zonder een oorlog te riskeren, al wist ze niet wat ze zou doen als hij haar nog meer zou tarten. Ze kon hem niet laten verbannen. Tallshadow zou het vast niet laten gebeuren, idioot die hij was. Iedere andere leider zou misschien geluisterd hebben om een oorlog met WindClan in deze precaire tijd te voorkomen, maar Tallshadow, dat ongeleide projectiel... Hij was compleet onvoorspelbaar, die kat die jonge eendjes redde en op Gatherings liever met warriors dan leiders praatte. Hij wist niet wat het beste voor zijn clan was, hij zou vast de verkeerde beslissing nemen. En dan? Everstar zou haar dreigement van oorlog net zo goed niet waar kunnen maken, niet zonder haar eigen clan in onheil te storten. Ze wist niet eens of ze haar überhaupt zouden volgen. Dus keek ze hem alleen maar aan, zonder iets te zeggen. Hopend dat hij dezelfde stilte aan zou houden als zij. Vast valse hoop. Wanneer was hoop ooit gegrond?


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Roar - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Roar - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 15:23

Everstar zweeg, dat had hij eigenlijk wel van haar verwacht. Ze was slim genoeg om te weten dat het een oorlog zou kunnen ontketenen als ze Tallshadow beval hem te verbannen uit zijn clan, of als ze hem überhaupt zou aanvallen, wie weet. Shadowclan en Windclan waren immers nooit zo'n grote vrienden geweest, ze hadden nooit samen kunnen werken. Hij keek voor zich uit en bedacht zich dat het best een wonder was dat hij in Shadowclan terecht was gekomen. Het was Starclan geweest die de das daar op dat moment op Shrewstar had afgestuurd. Hopende dat hij de juiste beslissing zou maken en haar zou redden van het monster. Als die das er nooit was geweest.. dan was hij nu immers rogue geweest.. of wie weet was hij zelfs al dood geweest. Hij had nooit in zijn eentje geleefd, immers. De kater haalde zijn schouders wat op en keek weer voor zich uit. "Precies, wat ik al dacht, niets." Bromde hij. Geen antwoord, dat was genoeg voor hem. Ze kon hem niks doen als hij niet stopte, helemaal niks. Hij bedacht zich ondertussen dat Windclan waarschijnlijk een oorlog tegen Shadowclan zou verliezen. Hij wist alle tactieken van Windclan, hij had sommigen ervan zelfs zelf verzonnen, maar anderen waren al eeuwen oud, waren verzonnen door de eerste leiders ooit. Hij kende ze allemaal en als het nodig was zou hij alle geheimen die windclan had doorvertellen aan Tallshadow en ergens diep van binnen hoopte hij dat Everstar dat ook wist.


Roar - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Roar - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Roar - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 15:50

Everstars haren rezen overeind van ergernis bij zijn antwoord, maar meer dan die ene, korte zin kwam er niet en dat was een opluchting. Everstar wist niet hoe lang de rust aan zou houden, maar het was in ieder geval even stil. Ze legde haar haren weer plat en keek zwijgend naar Lionroar. Na en tijdje gleed haar blik naar het uitzicht. Tweebeennesten en donderpaden, zo ver als het oog reikte. Die vervloekte donderpaden... Het lot trof altijd de verkeerden. Het had Lionroar kunnen zijn die door die hond werd achtervolgd en aangereden. Het had Lionroar kunnen zijn die nooit meer had kunnen lopen en de rest van zijn dagen als elder had moeten slijten. Waarom was hij het niet, in plaats van Neverland?
Er was natuurlijk nog een reden dat Tallshadow niet zou luisteren, een die eigenlijk nu pas in Everstar opkwam. De zoon van Shrewstar. Als er één kat was die deze moordenaar dankbaar was, was hij het vast wel. Nee, bij hem maakte ze geen kans en oorlog kon ze niet riskeren, of haar clan zou hun eindbestemming nooit halen. Ze haatte het dat ze zo weinig kon doen. Dat de kat die haar en haar clan had verraden er zo makkelijk mee wegkwam. Ongestraft. Zij had hem gestraft, maar hoe erg was het voor een kat die toch al niet om zijn clan gaf om eruit verbannen te worden, als hij daarna vrolijk bij een andere door kon gaan met zijn leven? Het enige was misschien dat hij zijn kittens niet meer kon zien, maar het was maar de vraag hoe veel hij om hen gaf. Hij had degene moeten zijn die door dat monster werd aangevallen. Everstar sloot haar ogen. Hij had het moeten zijn, maar ze had al lang geleden geleerd dat het lot, of StarClan, of wie deze dingen ook regelde, niet genoeg om hen gaf om het ongeluk te geven aan hen die het verdienden. Kon zij het heft maar in eigen handen nemen...


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Roar - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Roar - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 16:04

Toen ze eindelijk voor zich uit keek gaf hij zichzelf de tijd om haar even nog te bekijken. Een poes die hij ooit als zijn vriendin had beschouwt, misschien naast Spottedleaf wel de beste vriendin die hij ooit heeft gehad. Hij dacht dat ze er altijd voor hem zou zijn, altijd, maar werd ook dat van hem afgepakt. Zoals alles in zijn leven van hem was afgepakt, niet door toedoen van zijn eigen zaken, zijn eigen handelingen, maar door toedoen van anderen. Whitelion had hem niet alleen zijn clan afgepakt, maar ook zijn beste vriendin. Of was het zijn beste vriendin die hem in de steek had gelaten? Kon hij de schuld wel op Whitelion daarvoor gooien? Misschien had Everstar hem namelijk al eerder laten vallen.. na de dood van Skymask, wellicht. De kater schudde afwezig met zijn hoofd en keek weer voor zich uit. Naar de tweebeennesten en de donderpaden, waar zo nu en dan monsters overheen reden. Hij was niet langer bang dat ze zijn kant op kwamen, wetende dat ze meestal het donderpad volgden. Zijn blik gleed van het donderpad naar Everstar, wellicht omat hij opeens aan de gebeurtenissen van de vorige dagen moest denken. Neverland die werd aangereden en waarschijnlijk nooit meer kon lopen. Het had haar moeten zijn, dacht hij, een gedachte waarvan hij op de eerste plaats even van schrok. Maar diep van binnen wist hij dat, dat was hoe hij zich voelde. Hij zou het nooit luidkeels uitspreken, maar hij liet het wel degelijk merken aan zijn blik. Want hoe fijn zou het zijn, als hij van haar af was. Hij zou niet eens huilen, niet eens treurig zijn om de dood van zijn oude vriendin. Hij zou eerder opgelucht zijn, wetende dat hij haar nooit meer hoefde te zien.


Roar - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Roar - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Roar - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 16:43

Everstar zuchtte een keer, haar ogen nog altijd gesloten, moe van de woordenwisseling. Nu leek het voorbij, in ieder geval voor even. Lionroar beantwoordde haar stilte enkel met eenzelfde stilte en de rust leek wedergekeerd. Tot op zekere hoogte. Alleen al zijn aanwezigheid deed haar vacht prikken, maar ze was te moe om zich daar druk om te maken en allang opgelucht dat hij niets meer zei. Ze probeerde helemaal niet meer aan hem te denken, al was dat natuurlijk onbegonnen werk. Vragen die door de tijd oud en vaal waren geworden, waren nu weer nieuw leven ingeblazen en stapelden zich bovenop de zorgen die ze al had. Deze reis, hij putte haar uit. Hoe veel moest er nog komen...
Even opende ze haar ogen en keek zijn kant op, waar ze tegen een blik aanbotste die in haat niet voor de hare onderdeed. Ze wendde haar blik weer af. Ergens bleef ze zich toch afvragen waar die haat in hem vandaan kwam. Ja, ze had hem verbannen, ja, ze had hem eropuit gestuurd om in zijn eentje ergens dood te gaan, maar daarvoor moest hij haar ook al gehaat hebben. Haar en heel de clan. Genoeg om zo'n afschuwelijke daad te plegen. Wat had WindClan hem vóór de dood van Tawnylight ooit aangedaan om dat te verdienen? Waar was het mis gegaan? Had de clan hem niet altijd beschermd? Had zij niet altijd haar vertrouwen in hem gesteld? Had zij hem niet gesteund na het voorval met Skymask? Ze wist niet eens of het daarvoor of daarna begonnen was, of de haat langzaam en ongemerkt was gegroeid of dat het altijd al zo was geweest, een defect ergens in zijn hoofd. Ik ben gevaarlijk. Dat had hij gezegd, toen na Skymask. Misschien was dat het. Misschien was het daar gaan kantelen. Misschien had hij het zelf nog tegen willen houden, in het begin, voor het te ver ging. Voor hij te ver ging. Hij was de enige die het wist.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Roar - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Roar - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 17:02

Een zucht rolde over zijn lippen. De stilte tussen de twee was fijn, maar toch ook weer niet. Hij waardeerde het dat ze niets meer zei, maar diep van binnen had hij nog zoveel dingen die hij wilde zeggen, zoveel dingen die hij wilde vragen. Zijn blik gleed van haar terug naar voren. Naar de monsters die over het donderpad reden en langzamerhand tussen de twolegnesten verdwenen. "Waar ging het mis tussen ons?" Sprak hij, meer in zichzelf dan naar haar gericht. Toch was het luid genoeg voor Everstar om het te horen. Hij sloot zijn ogen, probeerde te achterhalen wat hij mis had gedaan. Wanneer hij het vertrouwen dat Everstar in hem had toen zij hem tot deputy benoemde was weggegaan. Was het nadat hij over zijn moord op Skymask had verteld? Of was het iets anders dat hij had gedaan? Iets dat hij gezegd had.. of niet gezegd had. Of was het pas gebeurd toen Whitelion hem het kamp in sleepte en zijn verhaal nergens op leek? Toen hij zijn klauwen in haar borst sloeg? Hij zuchtte alweer. De reis vermoeide hem, met zijn stijve poot was het lastig om zo'n lange afstanden te lopen. Bovendien was hij de hele reis in de weer, queens en kittens helpende of elders een schouder om op te leunen gevende. Het was iets dat hij als deputy van Windclan altijd had gedaan wanneer er iets gebeurd was en op de een of andere manier kreeg hij dat gedrag nooit meer afgeleerd.


Roar - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Roar - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Roar - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 17:15

Een tijdje was het nog stil, toen begon Lionroar weer te praten. Everstar sloot gepijnigd haar ogen. Hoe kon hij zo'n stem aanslaan, zo zacht. Alsof hij gevoelens had. Hij leek haast bereid om echt met haar te praten, maar het was vast weer een toneelstukje van hem. Doen alsof. Na zachte woorden komt de klap harder aan. Ze was te moe om hier weerstand tegen te bieden en dat had hij vast door. Hij wachtte tot ze uitgeput was en begon dan weer met praten, om met zijn giftige woorden tot haar door te dringen en haar gevoel voor de waarheid aan te tasten. Zoals water door de dunne scheurtjes in een steen naar binnen sijpelt en daar bevriest, ontdooit en weer bevriest, terwijl de scheuren steeds groter worden. Tot de steen breekt. Ze was te moe om tegen hem in te gaan en te moe om hem te negeren. "Vertel jij het mij maar", miauwde ze zacht. Hoop. Koppig. Ze keek hem aan. Vertel me waar het is gebeurd. Vertel me hoe je... dit... bent geworden. Hij zou het niet doen. Hij ging het niet zeggen. Ze wist het zeker, het ging niet komen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Roar - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Roar - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 17:34

Vertel jij het mij maar. Wisten ze het dan allebei niet? Hij bleef als een standbeeld haar aanstaren. Had ze daar geen antwoord op dan? Zachtjes slikte hij, waarna hij met zijn hoofd schudde. "Ik kan niet in jouw hoofd kijken, Ever." Sprak hij, wederom, zacht. "Ik weet niet wanneer jij het vertrouwen in mij bent kwijtgeraakt." Hij haalde zijn schouders op. "Was het na Skymask's dood? Na ons gesprek?" Hij bleef haar aankijken, want ja, hij wilde daar heel graag een antwoord op. Everstar was de enige geweest waaraan hij het verteld had en naast Icyrose had niemand anders het geweten. Niemand anders wist het tot op de dag van vandaag. Ja, hij had een kat vermoord, één. Niet meer of minder dan dat. Skymask had het verdiend, maar zag Everstar dat mischien anders? Wat had Icyrose aan haar verteld na hun gesprek? Misschien had ze een heel ander verhaal opgezet, het zou hem niks verbazen, Icyrose was bang voor hem geweest daarna. En hij had het gevoel dat die angstgevoelens jegens hem nooit bij haar over waren gegaan. "Want jij was de enige waaraan ik het durfde te vertellen, Everstar. De enige die de waarheid achter Skymask's dood te weten is gekomen, zelfs." Hij keek weer op naar haar. "Omdat ik je vertrouwde, want jij was de enige die ik dacht te kunnen vertrouwen." En dat was dus nooit waar geweest. Want zij had dat vertrouwen niet meer in hem gehad, nee, ze had waarschijnlijk niet eens geluisterd naar zijn woorden nadat Whitelion hem had beschuldigd van de moord op Tawnylight. Ze had haar oordeel toen al over hem gemaakt. Hij was een moordenaar in haar ogen en dat zou hij waarschijnlijk ook blijven, het zou niks uitmaken wat hij zei. Helemaal niks.


Roar - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Roar - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Roar - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 18:03

Het waren zulke lege woorden die uit zijn mond kwamen, en toch klonken ze zo echt. Ze wist dat ze er niet naar moest luisteren, maar ze kon haar oren er niet voor sluiten. Ze zou weg moeten lopen, maar vluchten deed ze niet, al was wat ze nu deed een ander soort opgeven. Ze zou haar mond moeten houden. Ze zou hem uit moeten lachen, duidelijk maken dat ze niet in zijn trucjes trapte. In plaats daarvan nam ze zijn woorden in zich op en dacht erover na. Wanneer ze haar vertrouwen in hem eindelijk verloren was? Te laat. Veel te laat, dat was het. Hij overschatte haar. Zelfs na Skymask was haar vertrouwen nog blind geweest. Zelfs toen ze al wist dat hij tot moord in staat was, wuifde ze het weg, alsof het niets uitmaakte. Het leek toen ook niets uit te maken. Skymask was zelf een verrader, Icyrose had het bevestigd. Lionroar had toen niets verkeerd gedaan, in haar ogen. In haar blinde ogen... Ze had moeten zien dat het een opstapje zou zijn naar meer. De eerste moord legde de drempel voor de volgende lager. Als de eerste moord gerechtvaardigd was, dan de tweede misschien ook wel, in zijn ogen? Maar ze was het blijven zien als haar trouwe vriend en deputy. Ja, later, toen had ze begrepen wat het betekende. Het had haar zeker geholpen om uiteindelijk in te zien dat hij de dader was, maar op het moment dat hij het haar van Skymask vertelde, had ze hem blindelings geloofd.
Everstar knipperde met haar ogen en wierp een korte blik omhoog, alsof daar nog steun te verwachten viel, waarna ze haar mond opende om eerlijk antwoord te geven. Hoe dom was ze? Eerlijk! Alsof eerlijkheid iets voor Lionroar betekende. "Toen je me aanviel", miauwde ze. Ze keek hem niet aan. "Ik twijfelde... iets daarvoor..." Zijn onsamenhangende, onlogische verhaal tegenover Whitelions duidelijke schets van de gebeurtenissen en al het bewijs dat zijn kant uit wees, ja, ze was toen al naar de kant van de sneeuwwitte kater gaan neigen. Maar al het bewijs ten spijt had Lionroar zélf de doorslag gegeven. Als hij kalm was gebleven, als hij haar met die blauwe ogen van hem aan was blijven kijken, als hij haar had gesmeekt hem te geloven... Ze wist niet zeker wat ze dan gedaan zou hebben. Ze wilde geloven dat ze ook dan de waarheid ingezien zou hebben, maar haar twijfel zou enorm geweest zijn, en misschien was zou ze wel wanhopig vast zijn blijven houden aan het beeld dat zij van Lionroar had. Ze keek naar hem en vroeg zich af waarom ze dit allemaal zei. Hij zat haar vast in zichzelf uit te lachen. Zo lang is ze blind geweest, zo lang heeft ze me vertrouwd, terwijl de tekenen er al waren, zielig is het. Ze nam de kater in zich op, proberend door zijn blauwe ogen heen te zien of dat inderdaad was wat hij dacht. "Wanneer ben je WindClan gaan haten?" vroeg ze nu. Als hij een vraag stelde, kon zij een vraag stellen. Natuurlijk was dat niet hoe het echt werkte, maar de vraag kwam er vanzelf uit.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Roar - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Roar - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 18:40

Hij schrok van haar antwoord, maar probeerde dat niet te laten zien. Hij had gedacht dat het al veel eerder mis ging, al toen Whitelion hem het kamp in had gesleept. Toen zijn verhaal nergens op sloeg, terwijl het toch nog steeds de waarheid was. Zijn blik gleed naar haar borstkas, waar hij haar geraakt had. Hij moest zichzelf even dwingen weg te kijken, de andere kant op. "Ik had tegen je kunnen liegen, Everstar, ik had je kunnen vertellen dat het zoals Skymask was, want deels is het ook zo gebeurd. Maar deze keer was ik het niet die de laatste klap uitdeelde." Hij schudde met zijn hoofd. "Anders had ik het je verteld." Zoals hij altijd had gedaan, haar de waarheid verteld.
De vraag wanneer hij Windclan was gaan haten werd zijn kant op gesteld. Hij keek even enige tijd voor zich uit, voordat hij even diep ademhaalde en haar aankeek. "De dag dat jij me verbande Everstar, toen pas." Hij had windclan nooit gehaat, maar toen hij daar stond en Everstar hem aanwees als moordenaar en iedereen het direct geloofde.. nee.. het had hem voor eeuwig pijn gedaan. Hij zou geen enkele windclan kat ervoor kunnen vergeven, nooit. Verrader, zo hadden ze hem genoemd. Een schande voor windclan. Ze moesten eens weten. Ze moesten eens weten.


Roar - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Roar - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Roar - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 2 Icon_minitimema 17 apr 2017 - 19:05

Ze klemde haar kaken op elkaar en sloot haar ogen. Hoe kon ze zo stom zijn om hem dat te vertellen? En hoe kon ze zo dom zijn om een eerlijk antwoord terug te verwachten? Was ze dan nog net zo blind als toen? Dit was hoe het ging. Ze maakten ruzie, hij putte haar uit, dan was hij een tijdje stil, haar de tijd gevend om tot rust te komen, om haar verdediging wat te laten zakken. En dan begon hij weer, zacht, vriendelijk. Hij stelde een vraag, zij was een idioot die eerlijk antwoord gaf, en dan beantwoordde hij haar vraag, op net zo'n toon, op diezelfde eerlijke manier. Alsof het de waarheid was. Het klonk ook haast als de waarheid, veel meer dan zijn onsamenhangende verhaal die dag. Het leek zo duidelijk, zoals hij het nu zei. Natuurlijk zou hij het haar verteld hadden als hij het had gedaan, natuurlijk zou hij het haar toevertrouwd hebben, zoals hij haar had toevertrouwd dat hij het was die Skymasks leven had genomen. En als hij een leugenaar was geweest, zou hij er toen wel voor gekozen hebben alsof het zo was als met Skymask. Hij wist immers hoe goedgelovig ze was. Ze kon zich zelf immers nog goed herinneren hoe hard ze had gehoopt dat het zoiets zou zijn. Hij zou daar toen gebruik van gemaakt hebben. Waarom zou hij zo'n vaag verhaal opgehangen hebben als hij er met een andere leugen veel makkelijker vanaf zou komen? Hij had WindClan nooit gehaat. Hij was altijd trouw geweest, hij had altijd de waarheid gesproken.

Leugens.

Everstar kneep haar ogen nog wat stijver dicht. Leugens, leugens, leugens. Het klonk zo mooi allemaal, zo logisch, en hij wist dat ze het haast zou willen geloven, maar ze moest niet, mocht niet vergeten dat hij vele manen de tijd had gehad om deze woorden te verzinnen, om dit verhaal samen te stellen, om de toon waarop hij het moest zeggen te oefenen. Hij had lang genoeg na kunnen denken over de manier waarop hij door haar verdediging kon breken. En het lukte hem. Bijna. Maar Everstar was niet van plan om alles te vergeten wat ze die dag had geleerd. Dat was het moment geweest, toen had hij nog geen tijd gehad om de beste leugen uit te zoeken en een logisch verhaal in elkaar te zetten. Alleen toen, toen hij nog in paniek was nadat hij op heterdaad was betrapt, liet zijn snelle geest hem even in de steek, hem, de meesterleugenaar. Nu probeerde hij die fout ongedaan te maken, maar dat ging hem niet lukken. Met al zijn trucjes, zijn geschreeuw, zijn stiltes, zijn zogenaamde oprechtheid, had hij haar naar een rand weten te manoeuvreren, maar bij StarClan, ze ging zich er niet overheen laten duwen! "Het werkt niet, Lionroar", miauwde ze traag, terwijl ze langzaam haar kop schudde. Haar woorden waren zacht, maar nadrukkelijk. "Je trucjes werken niet."


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Roar - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: