Roar - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Roar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Evergreen
Member
Roar - Pagina 5 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 5 Icon_minitimema 8 mei 2017 - 11:02

Ik weet het niet. Ze zei nog altijd niets, en Lionroar was nu ook stil. Stilte, eindelijk stilte, dat was prettig. Was er maar zo'n zelfde stilte in haar hoofd. Haar hoofd gonsde. Zaten er soms bijen in? Misschien wel, misschien was ze wel gek aan het worden. Wat te denken? Wat te geloven? De adrenaline begon weg te trekken en het liet niets anders van verwarring, vermoeidheid en pijn achter. De pijn. Hij begon nu eindelijk door te komen, in volle hevigheid. Ze kneep haar ogen dicht en siste zacht. De wonden prikten, brandden. Ze begon nu ook iets te merken van het bloed dat ze verloren had. Ze was licht in haar hoofd, de wervelende gedachten werden er alleen maar onsamenhangender van. Ze stond onvast op haar poten. Ze wist niet wat ze met deze situatie moest, met Lionroar, met Barksound, maar ze wist dat zowel zij als haar oud-deputy een medicine cat nodig hadden. Ze konden nu teruggaan. Naar de groep. Hulp krijgen. Of Barksound moest al iemand zijn gaan halen. Haar kans zou voorbijgaan. Haar kans op gerechtigheid voor Tawnylight. Haar kans om de moordenaar te straffen. Als Barksound loog, als Lionroar het wel had gedaan, zou ze misschien wel haar beste kans laten schieten. Maar als de kater de waarheid sprak, als hij onschuldig was... Haar blinde woede van net was weggezakt. Ze kon niet... ze kon niet aanvallen. Misschien beging ze een grove fout, maar ze kon niet aanvallen zonder het zeker te weten. Wankelend zette ze een stap achteruit.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Roar - Pagina 5 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Roar - Pagina 5 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Roar   Roar - Pagina 5 Icon_minitimema 8 mei 2017 - 12:16

De pijn begon nu pas echt tot hem door te dringen. De wonden prikten, zoals ze hadden gedaan na zijn gevecht met Tawnylight. Zijn poot deed pijn, precies zoals de pijn die hij had gevoeld na het gevecht met Tawnylight. Hij liet zijn blik even kort naar de grond glijden, naar zijn poten, zijn borstkast. Alle starclankatten nog aan toe, hij zag er niet uit! Bloed had zijn vacht rood gekleurd waar het normaal een witte kleur had gehad en de wonden die Ever bij hem had aangebracht leken nog steeds flink te bloeden. Toen besefte hij zich dat hij Acefray moest gaan zoeken. Hij had hulp nodig. Zijn ogen gleden weer omhoog naar Everstar, die al die tijd enkel had gezwegen. Hij zuchtte en bekeek haar even. Ze zag er net zo slecht uit als hem.. wat hadden ze elkaar aangedaan? Hij slikte en keek haar even aan, waarna hij opstond en zich van haar wegdraaide. "Ik ga mijn medicine cat zoeken," sprak hij, geen enkele emotie meer hoorbaar in zijn stem. "Als je slim bent zou ik hetzelfde doen als ik jou was." Het maakte hem niets uit. Ze mocht hier ook blijven, doodbloeden als ze dat wilde. Hij ging haar niet helpen, niet een medicine cat voor haar zoeken. De kater keek niet meer om naar de rode tabby terwijl hij wegliep. Zo af en toe door zijn poot zakkend en met een verbeten uitdrukking op zijn gezicht. Wat had hij een hekel aan deze wereld.


Roar - Pagina 5 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Roar - Pagina 5 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: