Kingslayer - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kingslayer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Sandflower
Member
Kingslayer - Pagina 2 Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 23:42

Sandflower kon er weinig aan doen dat hij ervoor zorgde dat ze amper woorden uit kon brengen. Dit was niets voor haar, normaal had ze woorden voor elke situatie. Maar overduidelijk nu eventjes niet. Een kleine grijns kwam weer op haar gezicht en ze deed een paar stappen naar hem toe, waarbij ze kort tegen zijn schouder aan duwde. "Stop daarmee, je maakt me verlegen." De zandkleurige kattin keek hem recht aan vanaf dichtbij, waarna ze weer een rots omhoog sprong. Ze wilde een plaats vinden waar het uitzicht mooi was.


Kingslayer - Pagina 2 JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer - Pagina 2 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 23:46

De kater had zijn ogen even gesloten en toen hij ze openden keek hij Sandflower weer aan. Deze kwam snel dichterbij en duwde wat aan zijn schouder, waarna ze hem vroeg te stoppen - want blijkbaar maakte hij haar verlegen. Een onschuldige glimlach verscheen op zijn gezicht. "Oh, echt waar?" Zei hij. Zijn ogen volgden de bewegingen van de zandkleurige poes, terwijl hij zelf ook langzaam richting de volgende rots liep en erop sprong. "Jij? Verlegen? De grote Sandflower? Verlegen?" Zei hij, met een brede glimlach op zijn gezicht. "Ik wist niet dat ik dat effect op jou kon hebben," pretlichtjes schemerden door in zijn ogen. Hij vond dit duidelijk geweldig, dat hij dit effect over haar had. Normaal had ze toch op alles een woord terug, niet waar?


Kingslayer - Pagina 2 VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer - Pagina 2 Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer - Pagina 2 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 23:57

Sandflower had niet gedacht dat iemand haar met dit uiterlijk ooit nog een complimentje zou geven. En dat was dit toch wel een soort van. De ander had er zelfs voor gezorgd dat ze geen woorden meer had. Terwijl ze omhoog sprong keek ze naar de kater, die zeer geamuseerd leek te zijn. Dramatisch rolde ze met haar ogen, waarna ze hem weer aankeek. "Eenmalig," zei ze toen, "dus wen er maar niet aan." Redpetal was altijd de verlegene geweest, niet Sandflower. Om hem te laten zien dat ze niet langer meer uit het veld geslagen was, liet ze speels haar pluizige staart onder zijn kin doorgaan terwijl ze op de volgende rots sprong.


Kingslayer - Pagina 2 JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer - Pagina 2 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 0:01

De kater bleef daar staan met een grote grijns op zijn gezicht. Hij genoot hier wel degelijk van, zoals hij er altijd van genoot als anderen van zijn aandacht genoten en hij een reactie kreeg op zijn flirterig gedrag. Een positieve reactie, want dat zorgde ervoor dat hij zich gewild voelde. Dat had hij nodig. Hij keek even verbaasd toen ze zei dat hij er maar niet aan moest wennen. Oh ja? Hij had zijn mond al opengemaakt, om een slimme opmerking te maken, toen opeens Sandflower haar staart onder zijn kin liet doorgaan. Oh Starclan, dat zorgde ervoor dat hij zijn woorden al staakte voordat ze er überhaupt uit waren gekomen en even verstijfd stil bleef staan. Flirte ze nou terug? Echt? Hij knipperde met zijn blauwe ogen en een stotterend geluid kwam uit zijn mond, voordat hij deze sloot en even moeizaam slikte. De kater schraapte zijn keel en sprong erachteraan. "Probeer je Starclan te bereiken, Sand?" Zei hij, in een poging zijn eigen verlegen moment weg te schuiven.


Kingslayer - Pagina 2 VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer - Pagina 2 Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 9:15

Een stiekeme glimlach kroop onschuldig op haar snuitje. Had ze hem nu in verlegenheid gebracht met haar actie? Het leek er wel op, want er kwam zelfs een stotterend geluid uit de mond van de kater. Kort grinnikte ze, terwijl ze wachtte tot hij op dezelfde steen was gesprongen als zijzelf. Hij was wat groter dan haar, waardoor ze een beetje omhoog moest kijken om zijn blauwe ogen te vinden. "Hmn, ik denk dat ik daar nog maar wat moons mee wacht." Met pretoogjes keek ze hem aan, overduidelijk wel blij met het resultaat dat ze hem een beetje van zijn stuk had gebracht. "Maar je gaat mij nu toch niet vertellen dat je zojuist overdonderd was door mijn charmes..?" mauwde ze plagerig terwijl ze ging zitten op de steen. Vanaf hier had je een prachtig uitzicht.


Kingslayer - Pagina 2 JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer - Pagina 2 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer - Pagina 2 Icon_minitimema 12 jun 2017 - 22:24

De kater was even van zijn stuk gebracht door de actie van Sandflower, maar gelukkig had hij het gesprek de andere kant op kunnen brengen, en hij was ervan overtuigd dat Sand het niet meer op ging brengen. Een glimlach speelde rond zijn lippen bij haar woorden. "Beter van wel, anders kom ik je hoogst persoonlijk halen en breng ik je terug naar beneden." Zei hij, luid en duidelijk. Hij wilde nog niet van haar af, ze was een leuk gezelschap en ze was nog zo jong. Heel wat manen jonger dan hem, maar ach, who cares. Hij knipperde even met zijn blauwe ogen toen ze, helaas voor hem, toch weer begon over zijn stotteren en dat alles. Mousedung. Hij schudde zacht lachend met zijn hoofd. "Ja natuurlijk, Sand. Welke kater zou dat niet zijn." Sprak hij nu serieus, al dan wel met een glimlach op zijn gezicht, terwijl hij haar recht in haar amberen ogen aankeek.


Kingslayer - Pagina 2 VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer - Pagina 2 Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer - Pagina 2 Icon_minitimema 12 jun 2017 - 22:33

Ergens maakte de woorden van de kater haar keer op keer weer een beetje warm van binnen. En dan probeerde ze zich weer voor te houden dat hij vast zo bij alle katten zou doen. Het lag niet aan haar, hij was gewoon charmant. Toch kwam er weer die kleine glimlach rond haar snuit toen hij zei dat ze beter nog niet naar StarClan ging voorlopig. "Ik denk dat ik een beschermengel heb gevonden, dan," mauwde ze terwijl ze hem aankeek. Toch kon ze het niet laten om over het stotteren te beginnen, het was gewoon schattig geweest, oké. Ze keken elkaar recht aan terwijl hij de woorden toch wel serieus leek te brengen. "Menig kat, Dust. Niet iedereen ziet het mooie in katten zoals ik." Niet iedereen was zo goed van hart om door littekens en mismaaktheden heen te kijken. Maar Dustrise wel. "Daarbij, dat stotteren maakt je cute." Ze grijnsde plagerig terwijl ze een keer lichtjes met haar staart zwierde. Hij kon flirten, maar zij kon dat ook.


Kingslayer - Pagina 2 JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer - Pagina 2 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer - Pagina 2 Icon_minitimema 12 jun 2017 - 22:42

Een beschermengel. Die woorden gaven hem een warm gevoel van binnen, zag Sand hem echt zo? Hij spande zijn spieren wat aan en keek haar charmant aan. "Oh, en wat voor een, hmn?" Zei hij, alsof hij een stoere gozer was, maar eigenlijk was hij alles behalve een macho. Hij wist dat hij er goed uitzag en ja hij was gespierd - en dat wist hij - maar hij pronkte er niet snel mee. Het was zijn karakter dat de meesten aantrokken, niet waar? Zijn glimlach veranderde kort voor een frons. "Katten zoals jou?" Zei hij. "Sand, als ik jou zie dan zie ik je prachtige amberen oog, gecombineerd met een mooie zandkleurige vacht.. ik denk dat menig kattin jaloers op je mag zijn." Zei hij, grinnikend. "En die littekens, die maken je des te mooier." Sprak hij, wetende dat ze zich daar waarschijnlijk onzeker over voelde, maar dat hoefde ze niet te voelen in zijn bijzijn. Hij vond het mooi. Ze noemde hem cute. Hij keek even verbaasd op. "Cute? Awwww, you." Zei hij, terwijl hij zijn poot kort tegen haar schouder aanduwde. "Straks moet ik nog blozen!" Grapte hij.


Kingslayer - Pagina 2 VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer - Pagina 2 Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer - Pagina 2 Icon_minitimema 12 jun 2017 - 23:29

Wat voor een beschermengel? De kattin grijnsde een beetje en bekeek hem eens. "In elk geval een heel erg pluizige beschermengel." Ergens was ze wel benieuwd hoe die vacht aanvoelde als je er tegenaan lag. Vast lekker warm. Maar dat kon natuurlijk niet, eh. Dat zou.. raar zijn. Het gesprek nam een wat serieuzere wending, de kater leek te begrijpen wat één van de weinige dingen was waar Sandflower onzeker over was: haar litteken. "Dankje," zei ze met een zachte stem, niets meer dan een simpele fluistering die door de wind werd meegedragen. Hij zou eens moesten weten wat voor een impact die woorden hadden op de zandkleurige kattin, ondanks dat het niet volledig zichtbaar was. Toen noemde ze hem cute. Kort grinnikte de kattin toen hij tegen haar schouder aanduwde. "Je hoeft je niet te schamen hoor, kersenwangetjes zijn tegenwoordig helemaal in op macho's zoals jou."


Kingslayer - Pagina 2 JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Kingslayer - Pagina 2 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jun 2017 - 14:55

De kater grinnikte bij haar woorden en schudde kort met zijn hoofd. "Pfft, pestkop. Je moet mijn vacht eens zien als hij nat is geweest." Dan was hij extra pluizig, zodra hij opgedroogd was natuurlijk. Hij liet zijn blik op het uitzicht vallen en glimlachte kort. Het was hier zo mooi, veel mooier dan hij had kunnen bedenken. Maar zouden ze hier wel lang mogen blijven? Dit was immers het territorium van de andere groep, de tribe. Ze konden de andere katten hier moeilijk verjagen, dat wilde Dust ook helemaal niet. "Geen probleem," fluisterde hij zachtjes, zijn ogen sluitend. Hij gaf graag complimenten aan anderen en meestal meende hij dat ook. In Sandflower's geval was het dan ook echt gemeend. Hij keek langs haar littekens en zag een mooie poes, bovendien had hij gezien hoe ze eruit zag voor de littekens en toen was ze net zo betoverend geweest. Kort rolde de kater met zijn ogen. "Wees maar gerust, die kersenwangetjes komen nooit door mijn donkere gezicht heen." Gelukkig maar. "En een macho zoals ik?" Hij keek Sandflower met een schuin kopje aan. Vond ze hem echt gespierd?~


Kingslayer - Pagina 2 VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Kingslayer - Pagina 2 Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Kingslayer   Kingslayer - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 11:55

Ze grinnikte toen de kater zei dat ze zijn vacht eens zou moeten zien als die nat was geweest. "Zeg dat maar niet te hard, in de buurt van water zal je me goed in de gaten moeten houden nu," zei ze op een plagerige toon. Oh yeah, hij was niet meer veilig in de buurt van water. Nu wilde ze het zien ook, ghehe. Gelukkig voor hem was hier geen water. Ergens deed het haar goed hoe hij over haar litteken sprak. Het was weer een stapje naar acceptatie toe van de zandkleurige kattin, want ze had het er wel een tijdje moeilijk mee gehad. En die kersenwangetjes zouden niet snel door zijn donkere vacht heen komen, wat jammer nu toch. "Ja..? Of zit er stiekem een dikke muizenbuik verstopt onder die vacht van je?" vroeg ze en keek hem quasi-bedenkelijk aan.


Kingslayer - Pagina 2 JIUfQEV
Hє ℓινєѕ ιη уσυ, нє ℓινєѕ ιη мє
Hє ωαтcнєѕ σνєя єνєяутнιηg ωє ѕєє
Iηтσ тнє ωαтєяѕ, ιηтσ тнє тяυтн
Iη уσυя яєƒℓєcтιση, нє ℓινєѕ ιη уσυ
Mother of Dragons:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kingslayer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Vulture's Drop-
Ga naar: