Where one door slams another one opens {Routpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Where one door slams another one opens {Routpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stallionheart
Member
Where one door slams another one opens {Routpaw} 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimema 5 jun 2017 - 14:54

De calico kater rekte zich eens goed uit, de reis was lang en zwaar geweest voor iedereen. Zijn smaragd groene ogen dwaalden door de grot waar nu alle Clans bijeen waren, iets waar hij nog altijd aan moest wennen. De kater gaf zijn borst een paar likken en liet zijn blik weer door de grot dwalen totdat deze stopten bij Routpaw. Rustig stond hij op en liep hij naar haar toe. Zachtjes porde hij de poes aan "Zin om een frisse neus te halen?" miauwde hij waarna hij haar een knipoog gaf. Ze was nu al enkele moons een Medicine apprentice en hij vond dat ze het geweldig deed. Ook zij had haar portie te verstouwen gehad met deze reis.


Where one door slams another one opens {Routpaw} JXidV8r
Where one door slams another one opens {Routpaw} Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Where one door slams another one opens {Routpaw} BXcdW76
Kip
3529
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 20:26

Nu Burnetkit verwond was geraakt moest ze in de medicine cats den blijven en Routpaw moest eerlijk toegeven dat dat niet altijd een pretje was. Starclan mocht weten waarom, maar de kleine kit had een hekel aan haar, leek het. Het was vermoeiend en ze bleef zich afvragen wat ze nu precies verkeerd had gedaan. Haar redden, kennelijk. De jonge poes had even een momentje voor zichzelf genomen en was in haar nest gaan liggen om wat te rusten. Net toen ze echter weg begon te zakken werd ze zachtjes gepord. Wat loom knipperde ze de slaap uit haar ogen en keek naar de tortie kater. Het was Stallionheart, haar vorige mentor. "Zin om een frisse neus te halen?"Miauwde hij met een knipoog. Routpaw glimlachte en kwam overeind. "Met jou, altijd," antwoordde ze opgewekt en likte even haar vacht weer plat, waarna ze kort haar neusje tegen zijn wang drukte en hem volgde. "Is alles goed met je?"


It is both a blessing and a curse
Where one door slams another one opens {Routpaw} B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Where one door slams another one opens {Routpaw} 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 21:20



Routpaw stond wat versuft op waarop hij haar lichtelijk bezorgd aankeek. Ze vroeg aan hem of alles oké was waarop hij vernuftig terug antwoordde "Dat kan ik beter aan jou vragen. Je ziet er gesloopt uit." miauwde hij wat bezorgd. Hij gaf Routpaw een lik over haar oor ter begroeting. Hij liep langzaam naar de uitgang en geeuwde zelf ook eens. "Het gaat redelijk" miauwde hij waarna hij zuchtte. "Ik vraag me alleen af waar Frostfaith is" zei hij lichtelijk mijmerend. Hij schudde nu snel zijn kop en liep achter de rotsblokken uit. "Let je wel op jezelf? Als jou iets overkomt dan heeft de Clan pas echt problemen" zei hij met een glimlach om zo van onderwerp te veranderen.

The heart of a Stallion


Where one door slams another one opens {Routpaw} JXidV8r
Where one door slams another one opens {Routpaw} Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Where one door slams another one opens {Routpaw} BXcdW76
Kip
3529
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimewo 7 jun 2017 - 22:20

"Dat kan ik beter aan jou vragen. Je ziet er gesloopt uit." Ze glimlachte naar hem toen hij een lik over haar oor gaf en liep rustig mee richting de uitgang. "Oh maak je geen zorgen, ik red me wel," spinde ze en drukte haar kop even tegen de zijne. Het ging eigenlijk al stukken beter met haar dan tijdens de reis. Toch vond ze het vaak 's nachts nog lastig de slaap te vatten en kennelijk was dat te merken. "Ik vraag me alleen af waar Frostfaith is" Miauwde hij bezorgd. Routpaw beet op haar tong. Frostfaith was niet hier, ze was niet meegegaan op de reis. Ze was weg. dat durfde ze echter niet tegen de kater, die een speciaal iets leek te voelen voor de rood gevlekte kat, te zeggen. "Let je wel op jezelf? Als jou iets overkomt dan heeft de Clan pas echt problemen" Starclanzijdank stuurde hij het gesprek een andere richting op, al was het ook niet een die zij aangenaam kon noemen. "Ah echt Stallionheart, ik ben in orde," Nuja, dat niet bepaald, eigenlijk, en dat had hij ook wel door. "Er zijn enkel soms... Dingen die me dwarszitten, maar daar kom ik wel doorheen, echt," Ze haalde diep adem. Het zou goed komen, ze moest alleen haar problemen uit de knoop krijgen. Het zou lukken, het moest lukken. De poes schudde haar kop. Nee, hier wilde ze het niet over hebben. "Gefeliciteerd met je nieuwe apprentices, trouwens. Ze hebben geluk met zo'n mentor,"


It is both a blessing and a curse
Where one door slams another one opens {Routpaw} B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Where one door slams another one opens {Routpaw} 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimedo 8 jun 2017 - 21:34



Routpaw benadrukte dat het prima met haar ging maar hij had het niet kunnen laten het haar nog een keer te vragen. Na nog een verzekering van haar kant zweeg hij even. Op zijn vraag over Frostfaith had ze niks gezegd en het voelde alsof hij een ijsbad kreeg. Was ze niet mee? Hij zuchtte en schudde zijn kop. Hij had beter moeten weten en nu moest hij haar uit zijn kop zetten. Nee het was misschien maar beter ook zo. Bearpaw haar neefje was dood en StarClan mocht weten wat er van haar was geworden terug in het bos. “Je weet dat je altijd naar me toe kan komen toch?” miauwde hij waarna hij zijn pluizige floof staart om haar heen vouwde. Hij bloosde een beetje onder zijn vacht van het compliment dat Routpaw hem gaf over zijn twee nieuwe apprentices. “Het schokte mij ook wel een beetje hoor” gaf de kater toe. Hij voelde een golf van trots maar ook knaagde het ergens een beetje aan hem. Er werd veel van hem verwacht nu. Twijfelend of hij het Routpaw wel of niet moest vertellen dacht hij aan de zwangere Deputy waarna hij het haar toch maar besloot te vragen. “Hoe moet Oceanbreeze het doen met de kittens die op komst zijn? Ze kan niet moeder zijn en Deputy” miauwde hij wat hakkelend. Hij fronste even en gaf een lik over zijn borst. “Ik denk dat ze veel aan haar kop heeft op het moment maar als ze hulp nodig moest hebben kan ze op mij rekenen” zei hij waarna hij Routpaw aankeek in haar groene ogen. “Jij ook” zei hij waarna hij nog een keer diep zuchtte. Diep van binnen als de kater eerlijk was ambieerde hij het heel erg om Deputy te worden.

The heart of a Stallion



Where one door slams another one opens {Routpaw} JXidV8r
Where one door slams another one opens {Routpaw} Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Where one door slams another one opens {Routpaw} BXcdW76
Kip
3529
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimezo 11 jun 2017 - 20:41

Stallionheart vertelde haar dat ze altijd bij hem terecht kon, waarop ze enkel met een glimlach knikte. Ja, dat wist ze. De jonge poes had genoeg vrienden van wie ze wist dat ze bij hen haar hart kon luchten. Probleem was enkel dat het, volgens haar, problemen waren waar ze zelf uit moest komen. De poes schudde het mentaal van zich af en sprong over op een ander onderwerp. “Het schokte mij ook wel een beetje hoor” gaf de kater toe over zijn twee nieuwe apprentices. Routpaw niet; Stallionheart was een goede kater en minstens even goede mentor, hij zou ze beide aan kunnen. Daar twijfelde ze niet aan. “Hoe moet Oceanbreeze het doen met de kittens die op komst zijn? Ze kan niet moeder zijn en Deputy” De kater leek wat moeilijk uit zijn woorden te komen en Routpaw keek verbaasd op. Ze was het eens met wat hij zei, maar er leek een diepere intentie achter zijn woorden te liggen. “Ik denk dat ze veel aan haar kop heeft op het moment maar als ze hulp nodig moest hebben kan ze op mij rekenen” Toen viel het kwartje en ze wiebelde even geamuseerd met haar oren. Ohh, daar lagen zijn ambities dus. “Jij ook” De jonge poes glimlachte en duwde haar kopje even tegen zijn wang. "Ja, ja, ik weet het, bedankt grote beer," Gniffelde ze vriendelijk, waarna ze met haar ogen knipperde en hem glimlachend aankeek. "Je kan Oceanbreeze altijd hulp aanbieden, ik weet zeker dat ze dat zeer op prijs zal stellen," Even keek ze weg en zuchtte. "Die arme poes heeft al zoveel lasten op haar rug," Even trok ze wat met haar oren naar achteren. "Al helemaal nu ze zwanger is van Tigergaze," mompelde ze binnensmonds. Waar waren haar vrienden toch mee bezig, dit was gekken werk en diep, diep van binnen nam ze het hun allebei kwalijk.


It is both a blessing and a curse
Where one door slams another one opens {Routpaw} B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Where one door slams another one opens {Routpaw} 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimema 12 jun 2017 - 20:55



Hij glimlachte bij het krijgen van een kopje tegen zijn wang. Routpaw was echt op weg om een goede medicine cat te worden. Ze had het goed gedaan als zijn leerling maar dit paste veel beter bij haar. Bij haar diepe zucht keek hij haar even een paar tellen lang recht in haar ogen. Was het zo zwaar voor het lichaam van Oceanbreeze geworden dan? Toen ze de naam Tigergaze uitsprak leek het haast wel of ze van de kater gruwde. Hij keek haar onderzoekend aan en vroeg zich af hoe hij haar nu deze vraag moest stellen. "Je bent niet zo'n fan van Tigergaze? Hij is wel een goede Warrior" miauwde hij vriendelijk. Het puntje van zijn staart ging op en neer voordat hij zijn volgende vraag stelde."Oceanbreeze is niet de enige poes met een grote last op haar schouders" zei hij waarna hij even zweeg en vervolgde "Wees eens eerlijk met me Routpaw.. Ik zie aan je dat je iets op je lever hebt. Ik ken je langer als vandaag" miauwde hij en hij gaf haar een zacht duwtje tegen haar schouder.

The heart of a Stallion


Where one door slams another one opens {Routpaw} JXidV8r
Where one door slams another one opens {Routpaw} Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Where one door slams another one opens {Routpaw} BXcdW76
Kip
3529
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimema 12 jun 2017 - 21:30

Ze wist dat hij haar onderzoekend aankeek, maar ontmoette zijn blik niet. Oh Starclan, waarom had ze dat nu weer gezegd. Ze zou alleen nog maar meer zorgen oproepen bij haar ex-mentor. Dit was geen geval wat ze met hem kon bespreken, met niemand niet, als het haar betrof. "Je bent niet zo'n fan van Tigergaze? Hij is wel een goede Warrior" Ze keek geschrokken op en schudde meteen haar kop. "N-nee! Absoluut niet, Tigergaze is een goede vriend van mij!" verklaarde ze meteen, wat ook de waarheid was.
Het waren enkel zijn acties van de laatste tijd die haar dwars zaten. "Oceanbreeze is niet de enige poes met een grote last op haar schouders" Hij zweeg en ze voelde al aankomen wat er nu ging komen. Ze wilde niet dat dit gesprek deze kant op ging; waarom konden ze niet gewoon over vrolijke onderwerpen praten? Even juist de zorgen vergeten welke hij juist boven water probeerde te halen? De jonge poes wist heus dat het waarschijnlijk veel makkelijker zou zijn om haar zorgen op tafel te leggen, maar ze stond het zichzelf niet toe; bang over wat hij van haar zou denken. "Wees eens eerlijk met me Routpaw.. Ik zie aan je dat je iets op je lever hebt. Ik ken je langer als vandaag" ze legde haar oren in haar nek en knarste met haar tanden. "... Het...Het zijn gewoon dingen die ik zelf uit moet vogelen," miauwde ze haast onhoorbaar, zonder oogcontact te maken.


It is both a blessing and a curse
Where one door slams another one opens {Routpaw} B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Where one door slams another one opens {Routpaw} 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimedi 13 jun 2017 - 13:27



Routpaw besloot gelijk dat ze in de verdediging moest schieten en hij trok zijn wenkbrauwen op. "Je hoeft jezelf niet gelijk te verdedigen" merkte hij droogjes op waarna hij moest glimlachen. "Ik geloof je" snorde hij waarna hij stil bleef. Routpaw zat duidelijk in tweestrijd toen ze haar oren tegen haar schedel vouwde en knarste met haar tanden. Het was haast onhoorbaar maar ze zei dat ze het zelf moest uitzoeken. De kater slaakte een diepe zucht. Ik kom er toch wel achter dacht hij waarna hij voor zich uit staarde. "Laat me op zijn minst ergens mee helpen. Maakt niet uit wat, ik wil je niet zo zien lijden" miauwde hij met een zucht. Hij kon het moeilijk accepteren dat ze zo leed. "Je bent als een kitten van mij, ookal heb ik zelf nog geen kittens. Je betekend veel voor me Routpaw" bracht hij zonder poespas uit. Het was iets wat ze vast wel wist dat hij zich als een soort vader voor haar voelde maar nu had hij het ook echt uitgesproken, het was niet langer een begrip in de ruimte.

The heart of a Stallion


Where one door slams another one opens {Routpaw} JXidV8r
Where one door slams another one opens {Routpaw} Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Where one door slams another one opens {Routpaw} BXcdW76
Kip
3529
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 14:15

"Je hoeft jezelf niet gelijk te verdedigen" Natuurlijk hoefde ze dat niet. Oh starclan, waar was ze mee bezig. Ze wilde Stallionheart niet van zich afduwen, maar ze kon hem ook niet haar zorgen op leggen. "Ik geloof je" Zijn snorrende stem was bijna genoeg om haar emotioneel te laten worden. De jonge poes drukte haar neus dankbaar tegen zijn wang. "Laat me op zijn minst ergens mee helpen. Maakt niet uit wat, ik wil je niet zo zien lijden" Hij zuchtte voor de tweede keer en Routpaw kon zien dat hij er moeite mee had. Verdomme, ze wilde weg uit deze situatie. Het zou niet helpen om alles naar buiten te gooien, maar ze wilde haar vriend ook niet zo in zorgen zien. "Je bent als een kitten van mij, ookal heb ik zelf nog geen kittens. Je betekend veel voor me Routpaw" Ze lachte vreugdeloos. "Je bent wat te jong om mijn vader te zijn, hoor," Grapte ze met een flauwe glimlach. "Ik geef heel erg veel om je Stallionheart, vergeet dat alsjeblieft nooit, oké?" Haar woorden waren vol emotie. "Het is gewoon dat, hm, d-dat..." Ze zocht vergeefs naar de juiste woorden. Oh, niet dit weer. De jonge poes klemde haar kaken op elkaar en veegde haastig de tranen die zich in haar ooghoeken vormde weg, in de flauwe hoop dat Stallion het niet zou zien. "I-ik heb gewoon het idee dat ik telkens de verkeerde keuzes maak, dat ik telkens de verkeerde dingen voel en zeg. Ik weet het gewoon niet meer, Stallionheart..." Ze snikte zachtjes met een stem hoger dan normaal door de emoties..


It is both a blessing and a curse
Where one door slams another one opens {Routpaw} B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Where one door slams another one opens {Routpaw} 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 18:00



Zwijgend keek hij naar Routpaw die nog steeds met zichzelf worstelde. Hij glimlachte toen ze aanhaalde dat hij te jong was om vader te zijn. Daar had ze zeker een punt, hij was nog erg jong en had niet eens een partner. Dus waar zouden er uberhaubt kittens vandaan moeten komen? Hij spon zacht toen ze zei dat hij ook veel voor haar betekende waarna hij haar zacht een kopje gaf. Toegegeven had hij een aparte band met de poes, ze was zijn leerlinge geweest en nu volgde ze het andere pad dat niet voor vele katten bestemd was. Haar stem veranderde toen ze vol vertwijfeling toegaf dat ze niet wist welke keuzes ze maakte, dat ze de verkeerde dingen voelde of zei waarna hij naar met een haal van zijn poot naar zich toetrok en zijn staart om Routpaw heen legde. "Ssst.." murmelde de torbie kater waarna hij haar een lik over haar kop gaf. "Je bent een geweldige Apprentice Medicine Cat Routpaw. Je hebt je hart op de juiste plaats zitten en zolang je naar je hart luistert..." miauwde hij "Dan komt alles goed. En natuurlijk naar StarClan" voegde hij er lichtelijk droogjes aan toe. "Heb ik je ooit verteld hoe ik aan mijn Warrior naam ben gekomen? StarClan heeft mij Stallionheart genoemd omdat ik trouw bleef aan mijn hart en het volgde" zei hij waarna hij haar nog een lik over haar oor gaf. "Twijfel nooit aan wat het je ingeeft" miauwde de kater waarna hij zijn kop op de hare liet rusten. Het leek net of ze de Apprentice ceremonie opnieuw deden als een kat van een afstand zou kijken maar dat was het allerminst. Hij hoopte dat hij Routpaw zo de moed kon geven om haar hart te volgen. "Immers Routpaw.. Je hebt je hart al voor een deel gevolgd. Daarom heeft StarClan je gekozen" zei hij waarna hij knipoogde.

The heart of a Stallion


Where one door slams another one opens {Routpaw} JXidV8r
Where one door slams another one opens {Routpaw} Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Where one door slams another one opens {Routpaw} BXcdW76
Kip
3529
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 18:34

Hij haalde haar naar zich toe en Routpaw vond troost in zijn aanraking. "Ssst.." suste hij en gaf haar een lik over haar kop. Routpaw drukte haar neusje even in zijn lange vacht. "Je bent een geweldige Apprentice Medicine Cat Routpaw. Je hebt je hart op de juiste plaats zitten en zolang je naar je hart luistert..." miauwde hij "Dan komt alles goed. En natuurlijk naar StarClan" Voegde hij er nog wat droogjes aan toe. Nee, hij zat er naast. Hij zat er zover naast. "Heb ik je ooit verteld hoe ik aan mijn Warrior naam ben gekomen? StarClan heeft mij Stallionheart genoemd omdat ik trouw bleef aan mijn hart en het volgde" Ze klemde haar tanden op elkaar maar kon niets zeggen voordat hij alweer verder ging. "Twijfel nooit aan wat het je ingeeft" Toen hij ook nog eens zijn kop op de hare legde brak ze. Nee, dit was fout, dit klopte niet. "Immers Routpaw.. Je hebt je hart al voor een deel gevolgd. Daarom heeft StarClan je gekozen" Ze schudde haar kop en maakte zich los van zijn aanraking, waarna ze hem met hopeloze, groene ogen aan keek. "Nee, Stallionheart, je snapt het niet," Stribbelde ze met een holle stem tegen. "Je ziet me aan voor een veel betere kat dan dat ik daadwerkelijk ben," Ze zuchtte hopeloos. "Als ik mijn hart zou volgen, zou ik nu verliefd naast een Thunderclanner liggen," Oh nee, het was eruit. Oh Starclan, oh nee. Verbouwereerd bleef ze daar staan, doodsbang voor Stallionhearts reactie.


It is both a blessing and a curse
Where one door slams another one opens {Routpaw} B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Where one door slams another one opens {Routpaw} 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimedi 27 jun 2017 - 16:10



De kater bleef stil en hoopte dat Routpaw iets zou kalmeren. Zachtjes maakte de kater een snorrend geluid waar zelfs de meest hyperactieve Kitten kalm van zou worden. Toch trok Routpaw zich los uit zijn aanraking waarna ze hem hopeloos aankeek. Zijn smaragd groene ogen waren gevuld met vraagtekens en de nood om Routpaw weer een knuffel te geven toen ze zei dat hij het niet begreep. "Wat begrijp ik dan niet?" miauwde hij kalm en zacht. Routpaw vond dat hij haar veel beter inschatte dan ze werkelijk was en hij schudde zijn kop. "Maar je bent een geweldige kat" murmelde hij waarna ze een bom liet vallen. "Als ik mijn hart zou volgen, zou ik nu verliefd naast een Thunderclanner liggen" miauwde haar witte bek waarna hij aan de grond genageld bleef staan en haar verbijsterd aan keek voor een tel. Daarna herpakte de torbie kater zich snel en hij liet een zucht over zijn lippen glijden. Hij begreep heel goed nu waar Routpaw mee worstelde. "Kom eens hier" miauwde hij waarna hij alleen zijn staart om haar heen sloeg. "StarClan kan het wel niet met mij eens zijn maar ik vind dat iedere kat recht heeft op liefde" miauwde hij zacht. Hij wist wel dat een Medicine Cat geen partner mocht hebben maar dat was iets waar hij het zelf niet helemaal mee eens was. En het feit dat ze verliefd was geworden op een ThunderClanner was ook iets waar ze niks aan kon doen. "Ons hart leid ons soms naar vreemde plekken" beaamde de kater waarna hij haar een troostende lik over haar oor gaf. "Ik weet dat de meeste katten gruwen van een tweeClan combinatie maar ik ... Ik vind het niet eens zo heel erg. Liefde is liefde in mijn ogen" zei hij zacht waarna hij omhoog keek naar de zon die warm op hem neer straalde. "Ik kan deze keuze niet voor je maken en ik weet dat hij verscheurend is maar... waar hou je meer van? De ThunderClanner of om Medicine Cat te zijn? Denk daar even over na" miauwde hij en hij keek omlaag naar Routpaw. Hij kon zich niet voorstellen hoe verscheurend het moest zijn voor haar. Zo jong, en zo'n last op haar schouders.

The heart of a Stallion


Where one door slams another one opens {Routpaw} JXidV8r
Where one door slams another one opens {Routpaw} Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Where one door slams another one opens {Routpaw} BXcdW76
Kip
3529
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 11:48

Er viel een korte stilte waarin Routpaw uiteindelijk haar blik met een ruk afwendde. Wat moest hij wel niet van haar denken? Een medicine cat apprentice, die al helemaal geen partner mocht hebben, was nu ook nog eens verliefd op een kat buiten haar eigen clan. Hoeveel regels overtreed ze daar wel niet meer? Oh, het was zo fout, maar waarom moest Starclan haar dan dit ontnemen. Soms voelde ze zich alsof ze in kon storten, in stukjes uit elkaar kon vallen. Dan was hij de enige die haar weer goed liet voelen, weer heel. Het maakte niet uit hoeveel vrienden ze had die zo onwijs veel om haar geven, enkel hij kon dat. Het was niet eerlijk, het was niet goed. "Kom eens hier" Ze wilde eigenlijk niet, maar stapte weemoedig op hem af. "StarClan kan het wel niet met mij eens zijn maar ik vind dat iedere kat recht heeft op liefde" Ze keek op en wiebelde met haar oren. Waar doelde hij op? "Ons hart leid ons soms naar vreemde plekken" Troostend gaf de kater haar een lik over haar oor en Routpaw leunde tegen hem aan. "Ik weet dat de meeste katten gruwen van een tweeClan combinatie maar ik ... Ik vind het niet eens zo heel erg. Liefde is liefde in mijn ogen" Oh, ze was het zo met hem eens. Toch, dat twee katten het vonden maakte het nog niet oké. "Ik kan deze keuze niet voor je maken en ik weet dat hij verscheurend is maar... waar hou je meer van? De ThunderClanner of om Medicine Cat te zijn? Denk daar even over na" Ze beet twijfelend op haar lip. "Ik zou nooit een goede warrior zijn geweest," zuchtte ze met een trillerige stem. "Dit is wie ik ben, dit is hoe ik nuttig kan zijn voor de clan en tegelijkertijd kan doen wat ik leuk vind... Mijn hart ligt hier, bij mijn rang. Dat wist ik altijd zo zeker, maar met hem..." Ze sloot haar ogen even en klemde haar tanden pijnlijk op elkaar. "Ik weet wat goed is, ik weet wat ik moet doen, maar het is gewoon zo moeilijk," Haars tem brak en ze snikte zachtjes.


It is both a blessing and a curse
Where one door slams another one opens {Routpaw} B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Where one door slams another one opens {Routpaw} 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimema 3 jul 2017 - 12:04



De kater glimlachte toen Routpaw aanhaalde dat ze nooit een goede Warrior zou zijn. Hij wist dat wat ze zei waar was. "Je zou Warrior kunnen zijn maar dan zou je heel hard moeten trainen en er voor 200% tegenaan moeten gaan. Medicine cat past inderdaad beter" miauwde hij zacht en hij dacht terug aan de trainingen die hij Routpaw had gegeven. Ze had meer interesse gehad toen in zijn kruidenles en dat was eigenlijk al genoeg om te beseffen dat het Warriorschap niet voor haar was. Dat haar ThunderClan liefde haar onzeker maakte snapte hij en hij gaf haar nog een lik over haar oor. "Dat snap ik Routpaw" miauwde hij waarna hij zijn staart iets dichter om haar heen krulde. Hij hoorde de pijn en frustratie in haar stem, het enige wat de kater kon doen was er nu voor haar zijn. "Is er nog iets anders?" miauwde hij waarna hij naar haar keek.

The heart of a Stallion


Where one door slams another one opens {Routpaw} JXidV8r
Where one door slams another one opens {Routpaw} Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Where one door slams another one opens {Routpaw} BXcdW76
Kip
3529
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Where one door slams another one opens {Routpaw}   Where one door slams another one opens {Routpaw} Icon_minitimedo 13 jul 2017 - 20:46

"Je zou Warrior kunnen zijn maar dan zou je heel hard moeten trainen en er voor 200% tegenaan moeten gaan. Medicine cat past inderdaad beter" Oh, hij verwoordde het lief en bemoedigend maar Routpaw wist dat er geen hoop voor haar als warrior was. Ja, het jagen ging haar nog redelijk af. Maar het vechten? Alleen het idee al dat ze iemand door haar toedoen zou laten bloeden, nee, daar zag ze het nut niet van in. "Dat snap ik Routpaw" miauwde de kater nadat hij haar een lik over haar oor had gegeven en zijn staart om haar heen sloeg. Ergens luchtte het op om haar vriend dit te zeggen, anderzijds was het ook beangstigend dat iemand het nu weet. Ze had het onder woordne gebracht en het daarmee ook aan zichzelf toegegeven. Eerst had ze de stomme, kinderlijke hoop gehad dat als zodra ze het niet zou uitspreken, het niet echt zou zijn. Dat alles oké zou zijn. Als dat ergens op sloeg. "Is er nog iets anders?" Oh, zoveel. Maar dat waren dingen waar ze over moest zwijgen als een graf. Dus schudde de poes weemoedig haar kop. "...We hebben het altijd over mij," haar blik ging naar die van haar ex-mentor. "Hoe gaat het nu met jou? Hoe is het in jouw leven?"


It is both a blessing and a curse
Where one door slams another one opens {Routpaw} B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where one door slams another one opens {Routpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: