New home......New life - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New home......New life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pukkie
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5manen
Gender:
Rank:
Pukkie
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 13:41

Pukkie werd wakker en zag een kat voor haar staan.Ze werd bang van de kat die al zo groot was.Ze stond op en zei ik ben : Pukkie. Ik kom hier alleen maar slapen. Anders moet ik buiten slapen in de kou. Ik heb geen baasje. Ik zoek naar een baasje. Ik had vroeger een baasje maar nu niet meer. Ze hebben me achter gelaten in het bos. Ze keek de poes in de ogen. Mag ik misschien hier komen wonen? Dan zal ik heel lief zijn en je nergens mee storen. Ze ging zitten en keek hoop vol naar de kat.
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 16:21

Pukkie. Ik kom hier alleen maar slapen. Anders moet ik buiten slapen in de kou. Ik heb geen baasje. Ik zoek naar een baasje. Ik had vroeger een baasje maar nu niet meer. Ze hebben me achter gelaten in het bos. Ze keek de poes in de ogen. Mag ik misschien hier komen wonen? Dan zal ik heel lief zijn en je nergens mee storen. Zei pukkie tegen haar. "Hoi pukkie! Van mij mag het wel hoor. Alleen ik woon hier niet, ik woon hier naast. Hoewel.... Ik heb kist met silver. Een kat die hier woont. Nouja, ze zijn nog niet geboren. Maar ik woon ik hier ook voor de helft. Ik loop een beetje heen en weer. Officeel woon ik hier naast maar, zo als ik al zei heb ik du eigelijk twee huizen. Mijn baasje accepteert vast wel nog een poesje, dus... je mag wel bij mij komen wonen het is hier naast. o kijk daar komt ijn baasje al aan!" Haar baasje liep op hun af en zij: "Ik heb jou nog nooit gezien, weetje wat je word van ons! Kom ik laat je je slaapplek zien. We gaan naar huis." Haar baasje liep naar haar eigen huis en yucka volgde haar. Toen ze binnen waren liet haar baassje pukkie haar nieuwe slapplek zien. (Pukkie, die slaapplek is een inham in de woonkamer, het is eenenal mand en deken en er staat een zitzak.) daarna kwam de buurvrouw en ze gingen aan ed slag met de muur die de huizen scheiden. Wat zouedn ze gaan doen? Yucka zag een kattenluikje liggen.


Na een paar uur zat het kattenluije in de muur en konden ze van Yucka's huis naar die van ilver. "Zo mijn lieveling! Nu kan je gewoon naar je echtgenoot toe wanneer je wil! Je hebt twee huizen!" Yucka liep door het kattenluikje heen. Nu hoefde ze niet steeds meer vanuit buiten naar hun huis. Yucka was bij silver thuis, hoewel ze liever even naar haar eigen huis wou. Dus ging ze weer terug. Ze ging in haar hoekje liggen en kreeg krampen in haar buik. Zee likte erover, maar het bleef steken. hoewel... Nee het was geen steek! Het was een kitten die haar schopte. Yucka moest laggen, het zou goed kunnen dat het waar was. Want ze was al best een tijd zwanger. Ze ging languit liggen. Hoewel blijkbaar vonden de kits dat niet zo fijn. ze begonnen erger te schoppen dan eerst. Nouja dan ging ze maar naar silver toe. ze liep naar zijn huis toe ne riep: "Silver! Waar ben je!"


New home......New life - Pagina 4 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 1 year
Gender:
Rank:
Silver
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 16:50

Languit in zijn mand ronkende lag Silver te slapen. Hij moest nig wel steeds wennen aan de gedachtte dat hij vader zou worden! Zijn acceroireloze nek was samen met zijn va ht netjes uitgekamd. Langzaam opende huj zijn amberkleurige ogen. Hijsprong soepel uit zijn verwarmde mand en begon zich uit te rekken. Een lange geeuw ontsnapte uit zijn mond. Zijn baasje kwam vrolijk naar hem toe. "Silver schat, ik ga je eerst mooi optutten en dan gaan we gezzelig de kerstboom optuigen!" Dat vond hij altijd zo gaaf! Hij werd opgepakt en op de gebruikelijke tafel ¡m. Hij werd gefoand en gekamt. Hij kreeg een echte kerst strik om zijn nek. Zwart met goude versiersels. Op het zelfde moment kwam Yucka binnen en roepte hem. Hij antwoorde en sprong van de tafel af. Zijn baasje kwam binnen met een gloed nieuwe boom en ze ze dat ze konden beginnen. "Zo, heeft mevrouw zin om de kerstboom op te tuigen?" Zei hij zo charmant mogelijk. Hij riep Spooky en Milly en hij ging aan de slag.



New home......New life - Pagina 4 14011050505wd0g

Xx-Lionclaw-Shadowheart-Silver-Mousechaser-Flashcoat-Yeastcloud-Frozenkit-Chikita-xX
Terug naar boven Ga naar beneden
milly
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons old
Gender:
Rank:
milly
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 17:25

Spooky milly! hoorde milly. Silver stem klonk opwindend en vrolijk. Ze liep daarom snel naar de woonkamer, en daar kwam het baasje aan met een enorme kerstboom. "Silver en Milly jullie krijgen dit jaar ook wat van de kerstman, maar omdat jullie niet kunnen praten en schrijven help ik jullie een kleim beetje."sprak het baasje. Milly raakte helmaal opgewonden en keek het baasje aan. Hun baasje was altijd al een beetje bekakt, maar volgens haar was het helamaal prima. "Zullen we nu de boom versieren dan, maar milly jij moet wachten jij moet een eerst make over"zei het baasje. Ze werd opgepakt en naar de kamer van het baasje gebracht. Daar werd er op haar hoofd een bruin hoedje gezet. En het baasje zei:"Agent Milly jij mag nu naar de kerstboom"Snel keek ze naar de kerstballen en zag er een hele mooie rode kerstbal. Ze opende haar bek pakte de kerstbal en hing hem in de boom. Milly zei tegen Silver:"En trouwens ik heb nagedacht over het speeltje ik wou graagvdat schaapje ik had al en naam."De naam vond ze beschamend en zei het niet.


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pukkie
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5manen
Gender:
Rank:
Pukkie
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimeza 26 nov 2011 - 8:32

Pukkie keek naar zijn slaapplaats. Wat mooi dacht ze. Eindelijk heb ik een eigen slaapplaats en een baasje. Ze draaide zich ineens om, om yucka te bedanken, maar zag alleen een katten luikje. Ze hoorde aan de anderen kant stemmen. Wat zal daar aan de hand zijn? Ze sloop naar het katten luikje bang dat ineens iemand tevoorschijn zal komen en haar betrappen. Ze stak haar kleine kopje door het luikje en keek om zich heen. Hij zag meerde katten. Een rode poes een beetje op haar leeftijd. Verder een groten rode kater. Ze vond heel mooi. Ze zag ook Yucka. Ze deed haar voorpotjes door het luikje en deed daarna ook haar achterpotjes door het luikje. Ze keek rond naar de kamer waar ze zich nu bevinden. Ze sprong onder de bank en sloop naar Yucka. Ze sprong voor Yucka en vroeg zo rustig mogelijk: Wie zijn dat!!
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 12:29

"Zo, heeft mevrouw zin om de kerstboom op te tuigen?" Zei silver tegen haar. Daar had yucka wel zin in! "Ja hoor! Mevrouw heeft zeker zin om de kerstboom op te tuigen! En de kittens vast ook!" Zei yucka. Milly kwam ook aanlopen en zei: "En trouwens ik heb nagedacht over het speeltje ik wou graagvdat schaapje ik had al en naam." Schaapje? hebben ze nieuwe knuffles dan? "O, hebben jullie nieuwe knuffels dan? Laat maar eens zien!" Zei yucka. Waar zou pukkie zijn? Op een sprong pukkie voor haar neus en ze zei:"Wie zijn dat!!" Yucka moest lachen om het kleine katje. "Wie dat zijn? Dat is silver, met die mooie kerststrik om! En dat kleine katje die is verkleed als agent, dat is milly! Ik zie spooky niet zo snel maar dat is een zwart met wit katje! En hoeps zie ik ook niet zo snel, die is wit metnog meer kleuren. En ik ben yucka, maar dat had ik al verteld vogensmij. En het wordt nog drukker in de twee huizen, want ik krijg binnenkort kits. Silver is de vader!" Yucka liep even naar silver toe en gaf hem een likje. Daarna vroeg ze nog: "En, wil je helpen met de boom! Jij hoort nu ook bij de familie!" Yucka liep naar de boom toe om een kerst bal op te hange. Tot dat silvers baasje haar oppakte. "Hoho! Waar gaan wij heen! Eers krijg je kleertjes aan, dan mag je de kerstboom optuigen!" Yucka zag dat het baasje van silver pukkie al had gezien, en blijkbaar had haar baasje al over pukkie verteld want ze vroeg zich niet af wie het was. Yucka kreeg een mooie hals ketting om en ok een mooi rood glimmend kerstmutsje op. Ze kreeg ook nog een mooi kest keepje om, ook rood maar dan met een silver en goud randje. "Zo Jij bendt klaar! Meschien moet je nog even wennen, want dit is vogens mij je eerste keer. Je baasje heeft al verteld dat je zwanger bendt, en we kunnen alraden dat silver de vader is! Je kist krijgen als ze oud genoeg zijn, ook een mooi pakje aan!" Yucka sprong van de tafel a en moest inderdaad nog eventjes wennen. Ze liep nar de woon kamer toe, en ging dor naar de kerst boom. Ze pakte een kerstbal en hing hem op. Ze sprong op de tafel naast de kerst boom en hing nog een kerstbal op maar dan hoger. Ze pakte een kestvogeltje, en hing hem op plkek waar ze bij kon op. Gelukkig was het er niet een met een klipje, maar was het gewoon met een touwtje. Yucka stond op de rand van de tafel toe ze ineens kramp in haar buik kreeg. Ze zakte door haar pooten en viel van de tafel. Gelukkig was de tafel niet et hoog. En ze was niet op haar buik gevallen. In tegen deel. tijdens de val was ze gedraaid en landen ze op haar rug. Yucka stond op en liep naar silver toe. [color=blue]"Waar si spooky eigelijk?" Vroeg ze.


New home......New life - Pagina 4 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spooky
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
39

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spooky
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimema 28 nov 2011 - 17:43

"Zo zo, jij ziet er goed uit zeg! Maar silver en ik willen jullie wat vertellen.. Goed hier gaat ie dan." Zei Yucka. Toen brabbelde een mens nog iets maar hij verstond het niet omdat hij midden in zijn sprong zat. Opeens werd hij weggetrokken van de vogelkooi. Het was Milly door wie hij weggetrokken was. Hij wou boos iets zeggen maar deed het maar niet, hij moest toch ook vrienden hebben. Ze trok hem mee naar een klein hoekje. "Weet je het al, je zus en Silver zijn smoor verliefd." Met haar staart begon ze zenuwachtig heen en weer te gaan. Milly sprak verder. "Je wilt toch niet dat ze alle aandacht geven aan elkaar, dan hebben wij niks meer. En dan krijgen ze mischien ook nog kittens" Ze likte haar pootje. "Kom we spelen het spelletje mee, en als we ze cht te dichtbij elkaar zien leiden we ze af, waarschijnlijk willen ze toch niet dat we zien hoe het gaat kittens maken." Hij knikte. "Doe je mee?" Zei ze. Hij wou net antwoorden toen Yucka hen riep. "Milly! Spooky! We moeten jullie iets vertellen. Het is officeel. We hebben wat!" Milly had gelijk, het was echt zo. Hij zag haar opgekruld op een stoel liggen. Opeens kroop er een klein poesje naar binnen. Ze ging liggen en viel in slaap. Vreemd, nouja, dat boeide niet zoveel.

Een paar weken later was Yucka opeens heel dik eworden. Voor hem was het een raadsel waarom. "Yucka! Ik kan morgen niet naar de dierenarts voor je controlen, maar daarom gaan we vandaag. Kom op, we gaan." Zei het baasje. Spooky besteedde er niet zoveel aandacht aan en bleef gewoon rustig op de bank liggen. Even later kwamen ze weer thuis. Zijn zus werd nogal verwend. Het baasje nam haar mee naar het huis van Silver en Milly. Hij zou zometeen ook wel gaan. Spooky besloot nu toch maar te gaan, het was een beetje saai aan het worden. Hij liep door het kattenluikje de tuin in en kroop onder het hek door. Hij ging door het kattenluikje het huis in. Hij zag Silver aankomen. "Milly, Spooky kom maar iets uitzoeken! Ik heb allemaal nieuwe speeltjes van rotmens gestolen!" Hij zag dat Yucka bij een klein poesje stond. "Ik ben Pukkie. Ik kom hier alleen maar slapen. Anders moet ik buiten slapen in de kou. Ik heb geen baasje. Ik zoek naar een baasje. Ik had vroeger een baasje maar nu niet meer. Ze hebben me achter gelaten in het bos. Mag ik misschien hier komen wonen? Dan zal ik heel lief zijn en je nergens mee storen." Zei het poesje tegen Yucka. "Hoi pukkie! Van mij mag het wel hoor. Alleen ik woon hier niet, ik woon hier naast. Hoewel.... Ik heb kist met silver. Een kat die hier woont. Nouja, ze zijn nog niet geboren. Maar ik woon ik hier ook voor de helft. Ik loop een beetje heen en weer. Officeel woon ik hier naast maar, zo als ik al zei heb ik du eigelijk twee huizen. Mijn baasje accepteert vast wel nog een poesje, dus... je mag wel bij mij komen wonen het is hier naast. o kijk daar komt ijn baasje al aan!" Haar baasje liep op hun af en zij: "Ik heb jou nog nooit gezien, weetje wat je word van ons! Kom ik laat je je slaapplek zien. We gaan naar huis." Haar baasje liep naar haar eigen huis en yucka volgde haar. Spooky volde ook. Het baasje van Silver en Milly kwam ook, ze gingen druk aan de slag met de muur die de 2 huizen van elkaar scheidde. Een paar uur later zat het kattenluikje erin. "Zo mijn lieveling! Nu kan je gewoon naar je echtgenoot toe wanneer je wil! Je hebt twee huizen!" Zei het baasje tegen Yucka. Ze liep door het kattenluikje heen. Voor hem was het ook wel handig. Hoefde hij niet meer naar buiten, dit scheeldde een hoop gedoe! Even later kwam Yucka terug. Ze lachte. Ze ging languit liggen en toen stond ze weer op om naar het huis van de buren te gaan. Spooky ging ook. Hij hoorde dat Silver hem en Milly riep. Hij rende ernaartoe en zag een grote kerstboom staan. Hij zag dat Milly er ook was. "Silver en Milly jullie krijgen dit jaar ook wat van de kerstman, maar omdat jullie niet kunnen praten en schrijven help ik jullie een klein beetje." Zei het baasje van Milly en Silver. Hij was best jaloers, hij had nog nooit iets gekregen. "Zullen we nu de boom versieren dan, maar milly jij moet wachten jij moet een eerst make over" Zei hun baasje. Milly werd meegenomen en even later kwam ze terug met een bruine hoed op haar hoofd. Milly pakte een rode kerstbal en hing die in de boom. "En trouwens ik heb nagedacht over het speeltje ik wou graagvdat schaapje ik had al en naam." Zei milly tegen Silver. "O, hebben jullie nieuwe knuffels dan? Laat maar eens zien!" Zei Yucka. Opeens sprong het rode katje voor haar neus. "Wie zijn dat!!" Vroeg ze aan Yucka. Yucka moest lachen om het kleine katje. "Wie dat zijn? Dat is silver, met die mooie kerststrik om! En dat kleine katje die is verkleed als agent, dat is milly! Ik zie spooky niet zo snel maar dat is een zwart met wit katje! En hoeps zie ik ook niet zo snel, die is wit metnog meer kleuren. En ik ben yucka, maar dat had ik al verteld vogensmij. En het wordt nog drukker in de twee huizen, want ik krijg binnenkort kits. Silver is de vader!" Yucka liep even naar silver toe en gaf hem een likje. Daarna vroeg ze nog: "En, wil je helpen met de boom! Jij hoort nu ook bij de familie!" Yucka liep naar de boom toe om een kerst bal op te hange. Tot dat silvers baasje haar oppakte. "Hoho! Waar gaan wij heen! Eers krijg je kleertjes aan, dan mag je de kerstboom optuigen!" Zei het baasje. Ze pakte een kerstbal en hing hem op. Ze sprong op de tafel naast de kerst boom en hing nog een kerstbal op maar dan hoger. Ze pakte een kestvogeltje, en hing hem op plkek waar ze bij kon op. Ze zakte door haar pooten en viel van de tafel. Gelukkig was de tafel niet et hoog. Yucka stond op en liep naar silver toe. "Waar si spooky eigelijk?" Vroeg ze. "Hier ben ik!" Zei hij terewijl hij op haar af rende. Hij werd opgepakt door het baasje van Silver en Milly. "Jij moet ook nog een mooi kerstpakje aan!" Hij werd op een tafel gezet en kreeg een kerstmuts op. Op de kerstmuts zat een knopje, als je daar op drukte gingen er gekleurde lichtjes op de kerstmuts branden. Hij kreeg ook nog een grote rode kerststrik om, met gouden randjes. Hij werd weer van de tafel afgetild. "Jij bent ook klaar!" Hij rende blij naar de kerstboom en pakte een glimmende kerstbal op. Hij hing hem in de boom en rende naar Silver. "Waar zijn die spaaltjes dan?" Vroeg hij.

Spooky komt weer in actie!


New home......New life - Pagina 4 Spookysig
Terug naar boven Ga naar beneden
Pukkie
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5manen
Gender:
Rank:
Pukkie
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimema 28 nov 2011 - 20:41

Yucka moest lachen van Pukkie en zij:wie dat zijn . dat is Silver,met die mooie kerststrik om. En dat kleine kattje die is verkleed als polietie agent. Dat is Milly. ik zie Spooky niet zo snel maar dat is een zwart met wit katje. en hoeps zie ik ook niet zo snel, die is wit met nog meer kleuren. En ik ben Yucka maar dat had ik volgenmij al gezegt. En het word nog drukker in de twee huizen, want ik krijg kits. Silver is de vader! Yucka liep even naar silver toe en gaf hem een likje. Daarna vroeg ze nog: wil je helpen met de boom! jij hoort nu ook bij de familie. Yucka wou een kerstbal ophangen maar het baasje van silver pakte haar op. hoho waar gaan wij heen!Eerst krijg je kleertjes aan, dan mag je de kerstboom optuigen! Zei het baasje. Ze hangde een kerst bal op. Ze sprong op de tafel naast de kerstboom en hing nog een kerstbal op,maar dan hoger.Ze pakte een kerstvogel, en hing hem op de plek waar ze bij kon. Ze zakte door haar poten en viel van de tafel. Gellukig was de tafel niet te hoog. Yucka stond op en liep naar silver toe. En vroeg waar is spooky eigelijk. Er kwam een kat binnen rennen en rende naar Yucka. En zei hier ben ik. De poes werd opgepakt door het baasje. En hij moest ook een mooi kerstpakje aan. Hij werd op tafel gezet en kreeg een kerstmuts op. Op de kerstmust zat een knopje, als je daar op drukte gingen er lichtjes branden. Hij kreeg ook een grote rode kerststrik om met gouden randjes. Hij werd van de tafel afgetild en het baasje zei: jij bent ook klaar! De kat rende naar de kerstboom en pakte een glimmende kerstbal op. Hij hangde hem op en rende naar silver toe en vroeg: waar zijn die speeltjes dan. Pukkie pakte verlegen een kerstbal en hing hem op. Het baasje kwam naar haar toe en zei nu jij nog. Ze zette Pukkie op de tafel.Ze kreeg een mutsje op met een belletje er op. En een strik om haar nek met allemaal gekleurde stippen. Ze zetten haar terug op de grond. Ze had nog nooit kleertjes aan gehad. en vond het moeilijk bewegen. Toen ging ze met heel veel moed naar silver toe om zich voor te stellen ze ging voor hem zitten en zei: Hoi ik ben pukkie en wie ben jij? Ze had moete er mee om het te zeggen maar zei het toch
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 10:59

yucka was nog steeds bezig met de kerstboom. Hoewel ze vond dat ie nu wel klaar was. Opeens voelde ze eenn erge kramp in haar buikje. Ze gaf even een paar vluggen likjes over haar buik maar verwachtte niet dat ze nu al zouden komen. Met haar dikke buik sprong ze op de stoel. De gigagrote krabpaal die zelfs over het plafond heen ging zat vol met tunneltjes, huisjes en dergelijke dingen. Ze voelde zich duizelig worden en besloo ergens te gaan liggen. Yucka klom met moeite omhoog, en ging in een van de huisjes liggen. Hetv was een fluweel blauwe krabpaal, en het huisje was heerlijk zacht van binnen. het huisje was in het midden van de krabpaal. hij hing aan een groot touw zodat hij ook heen en weer kon schommelen. Het was een heel groot huisje, zo groot dat ze er wel met zijn vieren in zouden passen. Yucka liep een paar rondjes, en ging toen op haar zji liggen. Ze verwachten niet dat de kittens nu al zouden komen, maar het zekeren voor het onzekeren. Ze kreeg nog een paar flinken steken en toen wist ze dat het nu echt zou beginnen. "Silver! De kits komen. Ik zit in het middelste hisje van de krabpaal!" yucka begon te persen. En wist dat de eerste kitten al snel zou komen.

(Eerst silver en dan de eerste kitten!)


New home......New life - Pagina 4 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
milly
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons old
Gender:
Rank:
milly
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 12:30

"Silver! De kits komen. Ik zit in het middelste hisje van de krabpaal!"riep yucka en ze begon te persen. Milly keek geschrokken naar Yucka. Ze was net het huisje in gekomen, maar niet op een gepast moment zo te zien. Het baasje keek naar Milly die nog steeds geschrokken naar Yucka stond te kijken. Opeen kwam er een grootte hand het huisje in, die Milly pakte en het huisje uitnam. Ze werd in een kooitje gestpote en het baasje zei:"Sorry maar dit is niet voor kleine kittens."Het kooitje werd weggedragen en neersgezet in een klein kamertje. Snel werd het deurtje opengedaan. Het baasje rende de kamer uit en deed de deur dicht. Milly schoot het kooitje uit naar haar mandje. En nu? dacht ze. "En nu opzoek naar Spooky"Hoorde ze het baasje zeggen.

[sorry voor de kortheid]


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxy
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
4

CAT'S PROFILE
Age: 0 manen
Gender:
Rank:
Foxy
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 18:20

Lanzaam voelde hij een sterke kracht. Hij werd weggetrokken uit zijn omgeving. Dat wou hij niet! Hij wou in de fijne, warme, vochtige ruimte blijven waar hij nu was! Hij schopte zwak. Hij werd naar een andere ruimte gezogen, zonder dat hij dat wilde! De zuigende kracht zoog hem naar iets onbekends. Het was veel kouder hier. Hij deed zijn bekje open open en er kwam een schel gepiep uit. Hij kromp in elkaar. Hij wilde terug, het was veels te koud hier. Maar misschien kon het hier ook wel fijn zijn. Hij begon ergens heen te kruipen. Hij voelde iets zachts en kroop er zo dicht mogelijk tegen aan. Hij vond een tepel en zoog zich eraan vast. De warme vloeistof kwam zijn bekje binnen. Hij verslikte zich en kwam onder het spul te zitten. Hij begon te piepen. Misschien was het hier toch niet zo leuk. Al dat gedoe!
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 19:05

Al snel verscheen de eerste kit. het was een mooi grijs met wit katertje. Hij begon te drinken en verslikte zich. Ze zat onder de melk. yucka moest lachen e tilde het kleintje op. Nu het kittentje bij haar hoofd lag kon ze het makleijker afliggen. Yucka likte het katje helemaal schoon. Daarna verscheen er een grote glimlach op haar gezicht. Ze had er nu ook nog een mooie kit bij. Welke naam zal ik hem gegeven? "Hallo kleintje, je moet nog even wennen he? Silver, het eerste kittentje is geboren. Welke naam zullen we hem gegeven? Wacht, ik weet er een, foxy. Dat was een leuke naam. Yucka voeldde dat er nog een kitten zou komen. Ze likte even over haar buik. En maaktte zich klaar voor het vogende kittentje...


New home......New life - Pagina 4 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoruchii
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 1 dag
Gender:
Rank:
Yoruchii
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 9:03

Wat was het opeens leeg hier, er miste iets. De kitten was net weer wakker geworden en voelde dat er wat ruimte was bijgekomen. Een van die schoppende dingen miste, waar was die heen? De rode kitten draaide zich met moeite om en wou net weer gaan slapen, toen er iets aan haar trok. Het zoog. De kitten zette zich schrap en probeerde zich te verweren, wat gebeurde er? Ze werd meegetrokken en voelde zich even benauwd. Opeens was ze er, met het vlies om haar heen. De rode kitten spratelde in het vlies en toen ze was bevrijd, begon ze meteen luidruchtig te piepen. Ze liep kruipend rond, op zoek naar iets. Maar wat, dat wist ze niet. Ze voelde de warmte van haar moeder en ging daar naar toe, al vlug had de kleine een teep gevonden en ze begon te drinken. Het vloeistof ging zachtjes haar bekje in en al vlug zat ze vol en viel ze in slaap. Er was weer nieuw leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 14:29

Er verscheen nog een mooie rode kitten. De tweede. yucka merkte nu al dat het niet de laatste was. Ze pakte het kittentje en likte heet schoon. Yoruchii dat was een bijzonderen naam. Ik hoop dat silver ed naam goed vind. "Yoruchii, dat is een mooie naam silver! Ik hoop dat jij het ook een mpooie naam vind." Zei ze. Ze keek naar foxy, en toen naar yoruchii. Ze waren allebei prachtig. Jammer dat ze nog niks konden zien. En nog niet konden praatten. Maar dat was nou eenmaal zo. Yucka kreeg nog een kramp en maakte zich klaar. Ze pakte allebei de kittens en legde ze bij hjaar hoofd neer. Toen giong ze gpoed liggen, en maakte zich nogmaals klaar voor de vogende.


New home......New life - Pagina 4 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxy
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
4

CAT'S PROFILE
Age: 0 manen
Gender:
Rank:
Foxy
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 15:47

Foxy werd schoon gelikt door haar moeder. Eigelijk was het hier toch niet zo slecht. mijn moeder zetten een grote glimlach op. toen was foxy meteen ook blij. Snel daarna kwam er een nieuw katje tot leven. Hij was rood. Foxy dacht: die is niet zo mooi als mij. ik ben mooier en dat vind mijn mamie ook. Hij begon te piepen. Hij was de oudste kitten en hij dacht daarom dat hij de beste was. Hij kroop tegen zijn moeder aan. en proberde de anderen vlooienbaal weg te stoten. Foxy was erg onaardig tegen het katje. Toen ging hij nog maals broberen te drinken. Dit keer lukte het hem wel, fijn dacht hij. Langzaam begon zijn vachtje wat schoner te worden. er zat namelijk een vies laagje om hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 18:24

De vogende kit was nog niet gekomen, foxy duwde de ander weg. Yucka zag dat foxy begon te drinken en ze pakte daarom yoruchii even. Ze likte hem nog eens flink. "Er komen nog meer broertjes en zusjes bij. Jullie zullen het vast leuk hebben samen. En foxy, wees eens wat liever." Mompelde ze. Ze begon over haar buik te likken, zou het nog lang duren? Voordat de vogende kits komen. Ze lag hier zeker al een uur, maar dat kon nog wel eens 6 uur worden, als het op dit tempo ging. Maarja, dat maaktte haar niks uit. Ze bracht nieuw leven op de wereld en dat was het belangerijkst!

(Uhhhh, isa. Je kan nog niks zien!)


New home......New life - Pagina 4 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spooky
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
39

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spooky
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 18:49

"Silver! De kits komen. Ik zit in het middelste huisje van de krabpaal!" Riep Yucka. Hij schrok, kreeg ze nu al kits!? "Nu opzoek naar Spooky." Hoorde hij het baasje zeggen. Hij werd snel opgepakt door het baasje. "Dit is niet voor jou bedoeld, je gaat samen met Milly naar die kamer." Hij werd in de kamer en hoorde het slot. Klik! Hij zag dat Milly er al was. "Hey! Waarom mogen wij er niet bij zijn?" Hij vond het best jammer, hij wilde zijn neefjes en nichtjes zien! NU! Hij begon verveeld rondjes te lopen. Saai... Dan maar ontsnappen! Hij keek de kamer rond maar zag alleen maar zijn en Milly's kooitje. En natuurlijk Milly in haar mandje. geen kans om te ontsnappen dus. Jammer, Stom! Hij liep naar Milly. "Saai he?" Verveeld plofte hij op de koude vloer neer.

Sorry, had geen Spooky inspi maar moest posten van mezelf!


New home......New life - Pagina 4 Spookysig
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxy
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
4

CAT'S PROFILE
Age: 0 manen
Gender:
Rank:
Foxy
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimevr 2 dec 2011 - 16:42

Yucka zei: "Er komen nog meer broertjes en zusjes bij. Jullie zullen het vast leuk hebben samen. En foxy, wees eens wat liever."Foxy verveelde zich. hij kon niks zien en daarom nergens heen. hij zou het liefst rond gaan lopen, wat zou eer hier nou te beleven zijn. Zijn moeder zou nog meer kleine vrummels krijgen. net als dat anderen katje dacht hij. waarschijnlijk zou hij met tientallen katten het huis moeten delen. hij nam zich voor om dan de baas te zijn. hij werd gewoon de baas dacht hij. dat zou hij echt niet worden groot meschien wel maar hij zou nooit zo'n heldhaftige kat zijn. Hij vervelden zich egt heel erg. uit verveling ging hij ergens tegen aan trappen(de buik van Yucka) hij voelde iets zachts maar dacht er niet bij na toen ging hij noch harder trappen.





geen inspi met dit mormel hij kan niks zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
milly
Member
New home......New life - Pagina 4 DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons old
Gender:
Rank:
milly
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimevr 2 dec 2011 - 17:47

Achter de deur hoorde milly Yucka zeggen:"Er komen nog meer broertjes en zusjes bij. Jullie zullen het vast leuk hebben samen. En foxy, wees eens wat liever."Hoeveel van die kleine mormels komen er dan?vroeg Milly zich af. Net op dat moment werd Spooky ook in het kooitje gezet en zei:"Saai he?"Milly draaide haar kop naar Spooky toe inmiddels op de koude vloer was gaan liggen. "Ja inderdaad, ik zou graag willen zien hoe mij neefjes en nochtjes eruit zien."antwoorde ze terwijl ze zich naast Spooky liet vallen. Haar dikke vacht zorgde ervoor dat ze de koude vloer niet voelde. Met doffe ogen keek ze naar voren naar de deur warachter aalemaal gestresde stemmen klonken. "Piep piep!" hoorde ze achter zich. Geschrokken draaide ze haar hoofd om en keek naar achteren. Achter hun was een kleine ruimte met allemaal speelgoed. Maar waar kwam dat geluid vandaan dacht ze terwijl ze voorzichtig erheen liep. En toen zag ze een muisjeswekker die nu was afgegaan."Hier kunnen we ons wel vermaken die paar uur!"zei ze terwijl ze naar een klein knuffeltje liep.


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Velirane
Member
New home......New life - Pagina 4 LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 15:07

Even voelde het alsof er ruimte was en het kleine grijze poesje sloeg met haar pootjui uit gelui in de ruimte. Maar toen begon er iets te knellen wat haar ruimte opslokte. Geschrokken vocht ze met alles wat ze had tegen de kracht die haar naar buiten wou duwen. Tevergeefs, ze kon niet winnen en werd naar buiten geduwd vanuit haar veilige omgeving. Een angstig piepje schoot uit haar keel. Het was hier net zo donker als binnen, maar het was koud en de lucht beangstigde haar. Ze voelde zichzelf rillen terwijl ze stil zo bleef zitten. Het grijze hummeltje wou niet bewegen. De geluide maakte haar bang en ze wou weg ver weg van hier. Zelfs de heerlijke warme geur van melk deed haar niets. Angst beïnvloedde haar gehele systeem en ze bleef zo stil mogelink zitten. In elkaar gedrukt en bibberend van angst.



New home......New life - Pagina 4 OQM5Fhc
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New home......New life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: