New home......New life - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New home......New life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
yucka
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 16:19

Foxy begon tegen haar buik te schoppen, maar dat was niet de bedoeling. Yucka haaldde Foxy weg bij haar buik en legde hem bij haar hoofd neer. Dan kon ze hem teminste een beetje in de gaten houden. Waarschijnlijk was het niet goed voor de kittens in haar buik als hij tegen haar buik zou blijven schoppen. Yucka voeldde dat de vogende nu zou komen. Ze begon te persen, maar het duurde blijkbaar wat langer. Het vogende kittentje verscheen, het was een mooie grijzen kitten. Raar genoeg bewoog de kitten niet. Nee het bleef doodstil zitten, het taste niet eens naar haar tepel. Yucka werd best bang, ze had het altijd al verschrikelijk gevonden als ze kittens zou krijgen, en dan een miskraam. Yucka kreeg er rillingen van. Ze pakte snel het kittentje en likte het af. Eerst keek ze of het nog ademen, en gelukkig deed het dat nog. Hmmmm, nu nog een naam.. Terwijl ze een naam bedacht duwde ze het kittentje naar de richting van haar tepel. Meschien dat het nu wel ging drinken. Mini? Nee, Mimi! Dat is een leuke naam. :Mimi! Dat is jou naam kleintje. Silver, we hebben nu al een paar prachtige kits. Maar er komen meer!Weet jij nog een leuke naam? Nouja, laten we even afwachten. Eerst zien wie er nu komt!" Yucka kreeg een kramp, vervolgd door het gevoel dat de vogende kwam. Yucka wachten het gespannen af...


New home......New life - Pagina 5 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxy
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
4

CAT'S PROFILE
Age: 0 manen
Gender:
Rank:
Foxy
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 18:00

Foxy werd door haar moeder bij haar hoofd gelegd. Ineens floepte er iets uit zijn mamie. het was nog een kit. yucka zei :Mimi! Dat is jou naam kleintje. Silver, we hebben nu al een paar prachtige kits. Maar er komen meer!Weet jij nog een leuke naam? Nouja, laten we even afwachten. Eerst zien wie er nu komt!" foxy zei: "he niet nog zo'n vrummel net als dat anderen katje."
niet veel maar een paar wazige plekken. Toen begon hij te kruipen. ver weg van zijn moeder. hij schoof steeds een klein stukje voot uit een beetje bij beetje. toen kwam hij iets zachts tegen. iets van stof. maar hij wist niet wat. hij zetten zijn kleine nageltjes er in. hij ging krabben. Hij wou weer verder maar zijn nageltjes bleven in het stof zitten. hij begon te trekken.


Laatst aangepast door Foxy op vr 9 dec 2011 - 16:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 1 year
Gender:
Rank:
Silver
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 19:20

De bevalling was begonnen en Silver was nog bij de boom. Snel klom hij de krabpaal in en ging opzoek naar Yucka. Gelukkig gaf ze aan waar ze was anders had hij haar nooit kunnen vinden. Silver ging op de loopruimte voor het huisje zitten en keek naar binnen waar de eerste kit al geboren was. Het was een prachtige rode kitten. "Yoruchii, dat is een mooie naam silver! Ik hoop dat jij het ook een mpooie naam vind." Silver knikte heftig. Het was inderdaad een erg mooie naam. Als hij ooit een katertje kreeg. Zou hij hem Kachico willen noemen. Binnen een mum van tijd was de volgende kitten er al uit. Ze noemden hem Foxy. "Er komen nog meer broertjes en zusjes bij. Jullie zullen het vast leuk hebben samen. En Foxy, wees eens wat liever." Zei Yucka. SIlver glimlachtte en zag al een echte moeder in haar. Voorzichtig begon hij de kittens te likken. Wat waren ze toch klein, en kwetsbaar. Ook werd er een grijz, cypers poesje geboren. Ze had prachtige oortjes. ''Mimi! Dat is jou naam kleintje. Silver, we hebben nu al een paar prachtige kits. Maar er komen meer! Weet jij nog een leuke naam? Nouja, laten we even afwachten. Eerst zien wie er nu komt!" Silver lachte. ''Kachico, is wel een mooie naam voor een kater.'' Zei hij terwijl Foxy naar voren rolde en daarbij kwamen zijn nageltjes vast te zitten in het stof. Silver pakte hem bij zijn nekvel en legde hem terug bij Yucka. Zachtjes begon hij de kittens die hadden gedronken te verplaatsen naar een kleiner, hangend huisje naast hem. Het was speciaal voor kittens gemaakt. Zachtjes begon hij het huisje heen en weer te schommelen om zo de kittens in slaap te wiegen. ''Wat zijn ze mooi hé?'' Spinde hij naar Yucka, zijn Yucka.


New home......New life - Pagina 5 14011050505wd0g

Xx-Lionclaw-Shadowheart-Silver-Mousechaser-Flashcoat-Yeastcloud-Frozenkit-Chikita-xX
Terug naar boven Ga naar beneden
Spooky
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
39

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spooky
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimevr 9 dec 2011 - 19:27

"Ja inderdaad, ik zou graag willen zien hoe mij neefjes en nochtjes eruit zien."antwoorde ze terwijl ze zich naast Spooky liet vallen. Met doffe ogen keek ze naar voren naar de deur. "Piep piep!" Klonk er. Milly draaide zich geschrokken om. Hj schrok niet maar in plaats daarvan draaidehij zijn hoofd rustigom en stond op. Achter hun was een kleine ruimte met allemaal speelgoed. Milly liep er heen. het gepiep was afkomstig van een muisjeswekker. "Hier kunnen we ons wel vermaken die paar uur!" Zei ze terwijl ze naar een klein knuffeltje liep. Hij werdook nieuwsgierig enliep erook heen. Hijzag een speelgoedmuis en tilde hem uit de doos. Hij tikte ertegenaan met zijn poot. Eerst gebeurde er niks maar toen begon demuis te bewegen. De muis ging zomaar weg! Dat mocht niet gebeuren! Hij rende achter de muis aan. Hij sprong naar de muis toe en greep hem. Maar hij glipte tussen zijn poten door. De muis ging weer weg en hij spurtte er weer achteraan. Deze keer hield hij hem stevig vast zodat hij niet meer kon ontsnappen. Hij pakte de staart vast tussen zijn tanden en liep naar Milly. Hij legde het speelgoedmuisje neer en zei: "Je hebt gelijk Milly, we vermaken ons wel!"


New home......New life - Pagina 5 Spookysig
Terug naar boven Ga naar beneden
Kachico
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
4

CAT'S PROFILE
Age: young
Gender:
Rank:
Kachico
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 dec 2011 - 18:04

Kachico voelde ineens een koide rilling over zijn rug lopen. Hij was niet meer op de plek waar hij tot nu toe de hele tijd geweest was. Ineens rook hij een geur die heerlijk rook. Hij kroop eropaf, maar kwam een warm en zacht oets tegen. Daar ging hij op een kleuitje liggen tussen alle andere warme en zachtte dingen in. Maar nu had hij het weer warm. Voor zochtig probeerde hij zic eruit te wurmen, maar allen zijn kop kon ertussenuit komen. Zijn hoofd zat helemaal klem en dat voelde niet fijn. Wanhopig begon hij te piepen op een hoog schel toontje. Maar hulp kreeg hij niet, dus deed hij nog een poging om eruit te komen. Hij zetten zijn nagels in een stukje wat verderop, en probeerde zich op de trekken. Een van de nagels trok hard uit aan haar klauwtje. Snel trok hij zijn klauw terug, maar eruit krijgen van dat klauwtje ging al helemaal niet. Wanhopig piepte hij verder maar deze keer harder.

[ Zo gelukt, moeilijk posten als je nog niks kant]
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 22:32

Yucka likte waarschijnlijk voor de laatste keer over haar buik. De vogende en waarschijnlijk laatste kit kwam eraan. Yucka was onherhand dood moe geworden. Maar ze moest nog even doorzetten. Silver was bezig de kits in slaap te wiegen en had ze in een ander huisje gelegd. Yucka voeldde een flinke steek en zette zich schrap. Voor ze het wist lag daar een mooi rood katertje." Hallo kleintje, welkom in je nieuwe leventje. Kachico is jou naam. Ga maar lekker drinken." Kachico had zich opgerkruld tegen yucka's warme buik aan. Hij lag alleen niet zo handig hij zat namelijk vast.En kwam niet los. Yucka pakte het kittentje en stond op. Ze liep vermoeid naar het huisje toe waar silver de anderen kits in slaap aan het wiegen was. Daar ging ze tussen al haar schatjes in liggen en likte ze een voor een goed af. Nu ze schoon waren konden ze een beetje wennen aan de anderen geuren en de omgeving. Ookal konden ze nog niet zien. Yucka duwde Kachico richting haar tepel, het was belangrijk dat hij goed ging drinken. Yucka kreeg een grote glimlach op haar gezicht. Niks maakt dit moment nog stuk!


New home......New life - Pagina 5 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pukkie
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5manen
Gender:
Rank:
Pukkie
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimewo 28 dec 2011 - 11:48

Pukkie stond voor Silver, maar ineens horden ze Yucka roepen: Silver kom de kleintjes komen. Pukkie verstijfde helemaal. Ze keek om zich heen en zag dat Spooky en Milly weg waren. Het baasje van Silver kwam naar haar toe en zei:Zo kom maar hier. Ze pakte haar op en ging naar buiten. Ze ging de tuin uit en een anderen tuin weer binnen. Ze klopte op de deur en een mevrouw deed open.Mijn baasje dacht Pukkie meteen. Het baasje van Silver zei tegen het baasje van haar: Yucka word bevallen en het lijkt me beter als zei er niet bij is. Ze knikte naar elkaar. Haar baasje vroeg mag ik er wel bij zijn ik wil weten hoe het gaat.Ja hoor maar eerst even het katte luikje versperden. Ze legden en baksteen voor het katte luikje naar Silvers huis. Ze gingen weg. Wacht op mij ze rende recht tegen het glas. Au wat is dat. Ze legde voorzichtig haar pootje er tegenaan. Ineens zag ze een katte luikje. Yes dacht ze die zijn ze vergeten. Pukkie sprong door het katte luikje naar buiten. Ineens was haar hoofdje helemaal nat. Er kwam water uit de lucht!Brrr koud is dat zeg. Hm welke kant gingen ze op? ze loopte de tuin uit ineens horden ze iets. Woef. Pukkie keek op en zag een beest dat wel tien keer groter was. Ze rende zo hard als ze kon weg. Maar het beest bleef haar achtervolgen. Toen zag ze een boom ze klom er ze snel in als ze kon. Het beest werd gevangen door een tweebeenige. maar de twee beenige zag haar niet . Pukkie zuchte en klom uit de boom. Ze keek om zich heen. Hè dat was Silvers huis. Ze klom naar binnen en zag de twee baasjes. De twee baasjes keken naar het verzopen poesje. Kom maar hier jij mag wel bij Spooky en Milly omdat je het zo graag wil. Ze pakte haar op en namen haar mee. Ze gingen naar een kamer en lieten haar vrij. Als ze loopte liet ze een spoor water achter. Ze horden stemmen. je hebt gelijk Milly we vermaken ons wel. Ze zag Spooky met een speelgoed muis en ze zag Milly. Mag ik ook meedoen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 5moon old
Gender:
Rank:
Charlie
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 16:00

Charlie liep over straat. Een doodstille wind ruisden langs de kitten. Nog maar twee maanden op straat maar het was al lang genoeg om het verschrikkelijk te vinden. Ze hoorden opeens een rem van een auto achter zich. Een dikke man met een klein netje (waar Charlie makkelijk in paste) en een zaklamp stapte uit. Zo zo een mooie poesie jij gaat een mooie plaatsje in het asiel krijgen zei de man. Haar kon het niet veel schelen tot dat de man asiel zei ze renden zo hard al ze kon zo ver mogelijk daar weg. Maar de man kwam haar achter na ze keek naar voren en zag een dikke muur net toen ze wou springen maar de stem van de man stoorde haar de man zei: Nu heb ik je. Ze keek onrustig omzich heen opeens viel Het licht van de zaklamp uit dat zag ze als een kans om te vluchten. Ze zag een heg snel renden ze de heg in toen ze er zeker was dat de man weg was (teminste ver weg was) liep ze zacht naar achter toch een beetje bang dat de twee benige haar hoorde. Ze struikelde naar achter hopend dat de man haar niet gehoord had stond ze op. Zonder dat ze gehoord had dat er een dame naast haar stond.
De vreemde vrouw zag er aardig uit toen ze zag hoe mager ze was keek ze Charlie met meedeleiden aan. De vreemdeling zei: Kom maar ik neem je naar binnen. Toen ze dat zei begon het nou net te stormen. Boem! Charlie schrok zo dat ze met een piep sprong in de armen van de vrouw. Ze liep naar binnen hier was het een stuk warmer dan buiten. Ze liepen de woonkamer in. Hier wonen verschijnlijk meer katten dat zie je al aan de krabpaal. De vrouw zetten haar neer op de bank ze legede een dekentje over Charlie heen. Meschien doen deze kittens ook vervelend tegen haar de kittens in haar huis waren dat teminste wel. Ze pesten haar als alle kittens naar buiten gingen deden ze renwedstrijdjes Charlie deed niet vaak mee.
Ze kwam altijd als laats en viel soms tijdens de wedstrijdjes. Die gedachten spookten door haar hoofd. Ze schrok op door de zin van de vrouw: Meschien is het een beetje ombeleeft omje even weg te stoppen maar er zijn wel vrienden maak maar even kennis met ze. Ze pak Charlie op en deed een deur open achter de deur was er een lege kamer met drie kitten ongeveer 5 6moons oud. Ze wees naar een kitten oranje met een rood halsbadje dat is Milly. Een kleine knappe zwarte kitten stond die heet Spooky. Er was ook nog een kitten die best op Milly leek die zag er aardig uit. Die heet Pukkie. Ze legde Charlie neer en zei: Veel plezier. Het was heel lang stil Charlie onderbreekte het stille moment door te zeggen: Hallo ik ben......Charlie.





Terug naar boven Ga naar beneden
milly
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons old
Gender:
Rank:
milly
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 12:29

Hallo ik ben......Charlie. Hoorde milly ineens achterhaar. Ze draaide zich met een ruk om en keek recht in de ogen van een kleine lapjeskat." Hallo, ik ben Milly en je zit hier nu omdat Yucka de kat van de buuren moet bevallen." zei ze. Milly keek daarna naar Spooky en gebaarde dat hij ook eventjes hallo moest zeggen."En hoe kom je hier? En waarom? Maar oke wil je spelen met het muisje?" Ze draaide zich om en liep naar het muisje toe. Het muisje ging gewoon door met lopen, en Milly had moeite om hem te pakkem te krijgen. Maar het muisje was haar telkens te slim af. Opeens schoot er naast haar nog een grijs muisje, die recht op charlie af kwam. "En komen jullie noh helpen of wat?" zei ze met een glimlach."En Spooky jij ook hoor!" Vastberaden liep ze op hem af en pakte hem aan zijn oor en trok hem speels naar het muisje toe. Een maal bij het muisje gaf hij hem een duw en ging zelf ook achter het muisje aan.


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spooky
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
39

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spooky
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 14:02

"Mag ik ook meedoen?" Hoorde hij. Pukkie stond ook in de kamer. Hij wilde net antwoord geven toen hij nog een stem hoorde. "Hallo ik ben......Charlie." Hoorde hij opeens. Hij draaide zijn kop om in de richting waar het geluid vandaan kwam. Er stond een kleine lapjeskat. " Hallo, ik ben Milly en je zit hier nu omdat Yucka de kat van de buuren moet bevallen." zei ze. Milly keek daarna naar hem en gebaarde dat hij ook eventjes hallo moest zeggen. "En hoe kom je hier? En waarom? Maar oke wil je spelen met het muisje?" Ze draaide zich om en liep naar het muisje toe. Het muisje ging gewoon door met lopen, en Milly had moeite om hem te pakkem te krijgen. Maar het muisje was haar telkens te slim af. Opeens schoot er naast haar nog een grijs muisje, die recht op charlie af kwam. "En komen jullie noh helpen of wat?" zei ze met een glimlach. "En Spooky jij ook hoor!" Vastberaden liep ze op hem af en pakte hem aan zijn oor en trok hem speels naar het muisje toe. Een maal bij het muisje gaf hij hem een duw en ging zelf ook achter het muisje aan. Hij sprong simpel op het muisje af en greep hem beet tussen zijn kaken. "Voila." Zei hij en wierp het muisje naar Charlie toe. Hij draaide zich soepel om en greep ook het andere muisje beet. "Alsjeblieft, dame." Zei hij met een charmante glimlach en draaide zich om naar Milly. Hij grinnikte. Het muisje legde hij voor haar pootjes neer.

Charlie, zou je met aanhalingstekens willen werken?


New home......New life - Pagina 5 Spookysig
Terug naar boven Ga naar beneden
Pukkie
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5manen
Gender:
Rank:
Pukkie
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 17:36

Hallo ik ben ......... Charlie. Pukkie rukte zich om en zag een lapjeskat. Milly begon als eerste te praten. Hallo ik ben Milly en je zit hier nu omdat Yucka de kat van de Buuren moet bevallen. Daarna keek Milly naar Spooky en gebaarde dat hij even hallo. Moest zeggen. En hoe kom je hier en waarom? En waarom? Maar oké wil je spelen met het muisje? Ze draaide zich om en liep naar het muisje toe. Het muisje ging gewoon door met lopen, en Milly had moeite om hem te pakken te krijgen. Maar het muisje was haar steeds te slim af. Opeens schoot er naast haar nog een grijs muisje, die recht op Charlie af kwam. En komen jullie noh helpen of wat? Zei ze met een glimlach. En Spooky jij ook hoor. Vastberaden liep ze op Spooky af en pakte hem aan zijn speels naar het muisje toe. Eenmaal bi het muisje Spooky hem een duw en ging zelf ook achter het muisje aan. Hij sprong simpel op het muisje en pakte hem tussen zijn kaken. Voilà zei hij en hij wierp het muisje naar Charlie toe. Hij draaide zich soepel om en pakte het anderen muisje beet. Alsjeblieft dame. Zei hij met een charmante glimlach en draaide zich om naar Milly. Hij grinnikte. Het muisje legde hij voor haar pootjes neer. Wat doet Spooky vreemd zeg dacht Pukkie. Ze zag het lapjeskat en dacht misschien kan ik vriendinnen met haar worden? Ze liep naar het poesje genaamd Charlie. Maar ineens stopte ze. Wat moet ik zeggen me naam dacht ze. Ze liep verder. Een maal bij het poesje zei ze: H-h-oi ik ben Pukkie. Ik ben hier ook nog maar net. Wil je met me spelen? Ik weet al wat. Ze rende naar de plek waar al het speelgoed lag. Ze zoekte naar een bal. Ze zag een goudkleurige bal. Ze beet erin om hem te pakken. Piep. Ze liet hem meteen vallen wat was dat. Ze pakten de bal weer op. Weer dat geluid. Het is de bal! Ze liep terug. kijk een bal zei ze tegen Charlie. Ze rolden de bal met haar neusje hard weg. Er achter aan zei ze tegen Charlie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 5moon old
Gender:
Rank:
Charlie
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimevr 10 feb 2012 - 15:54

Een eeuwige stilte viel er in de kamer tot dat het gekke kleine maar kwa gezicht zag ze er best aardig uit. Hallo ik ben Milly en je zit hier nu omdat Yucka de kat van de Buuren moet bevallen en hoe kom je hier en waarom? En waarom? Maar oké wil je spelen met het muisje?
Ze draaide zich om en liep naar het muisje toe. Het muisje ging gewoon door met lopen, en Milly had moeite om hem te pakken te krijgen. Maar het muisje was haar steeds te slim af. Opeens schoot er naast haar nog een grijs muisje, die recht op Charlie af kwam. En komen jullie noh helpen of wat? Zei ze met een glimlach. En Spooky jij ook hoor. Vastberaden liep ze op Spooky af en pakte hem aan zijn speels naar het muisje toe. Eenmaal bi het muisje Spooky hem een duw en ging zelf ook achter het muisje aan. Hij sprong simpel op het muisje en pakte hem tussen zijn kaken. Voilà zei hij en hij wierp het muisje naar Charlie toe. Hij draaide zich soepel om en pakte het anderen muisje beet. Alsjeblieft dame. Zei hij met een charmante glimlach en draaide zich om naar Milly. Hij grinnikte. Het muisje legde hij voor haar pootjes neer. Een klein stoterrend stemmetje klonk er naast haar:H-h-oi ik ben Pukkie. Ik ben hier ook nog maar net. Wil je met me spelen? Ik weet al wat. Ze rende naar de plek waar al het speelgoed lag. Ze zoekte naar een bal. Ze zag een goudkleurige bal. Ze beet erin om hem te pakken. Piep. Ze liet hem meteen vallen wat was dat. Ze pakten de bal weer op. Weer dat geluid. Het is de bal! Ze liep terug. kijk een bal zei ze tegen Charlie. Ze rolden de bal met haar neusje hard weg. Er achter aan zei ze tegen Charlie. Charlie twijfelde maar ze gaf toe meschien is het met je vrienden het leven leuker. Ze keek even naar Pukkie of die er nog achter aan kwam toen op dat moment voelde ze iets hards tegen haar hoofd.......het was een rooster het rooster sprong los veder kon ze niets zien het werd allemaal te wazig voor haar ogen een tijdje later ook nog donker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pukkie
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5manen
Gender:
Rank:
Pukkie
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimema 13 feb 2012 - 19:40

Charlie ging achter de bal aan. Pukkie wou er net achteraan rennen, toen Charlie om keek of Pukkie er nog wel achteraan kwam. Charlie zag het rooster niet en botste er tegen aan. Pukkie keek vol afschuw. Ze zag ineens dat ze weg was. Pukkie keek goed naar het rooster en zag dat het nog een beetje heen en weer wiekte. Pukkie dacht ze is door het rooster gevallen. Ze rende naar het rooster toe. Terwijl ze rende viel ze over het goudkleurige balletje. Stom klein balletje. Dacht ze. Haar ogen dwaalde weer af naar het rooster. Ze liep er voorzichtig naar het rooster en duwde zachtjes er tegen aan. Het rooster kwam meteen in beweging en wiekte heen en weer. Ze horden ineens van het rooster een gek geluid. Krrrrrrrrr, ineens viel het rooster van zijn plak en keihard op haar poot. Au riep ze. Ze keek door het rooster en zag Charlie bewusteloos op de grond liggen. Ze heeft vast een grote bult dacht ze. Ze keek naar de bewusteloose Charlie en likte aan haar hoofd. Ineens schoot haar een idee binnen. Ze keek naar de gangen. Hmmm die leiden ons vast naar Yucka en Silver. Milly , Spooky willen jullie even op Charlie letten dan ga ik even verkennen.Ze liep door de donkeren gangen. Soms moest ze omhoog springen ( of klimmen) en naar beneden springen. Het eerste roosterwas groot met groten spijkers. Maar heelaas was dat het verkeerde rooster. Zo ging het door tot de tiende rooster. Ze herkende de kamer meteen. Ze zag de grote krabpaal. Daar is Yucka aan het bevallen dacht ze. Ze krabte met haar kleine, scherpe nageltjes aan de spijkers. De eerste was makkelijk. Hij viel er bijna meteen uit. De tweede was veel moeilijker. Na heel wat gepunk ging de spijker er uit. De derde en de vierde waren even makkelijk als de eerste. Het rooster viel met een zachte bonk de kamer binnen. Ze rekte zich uit en sloop onder de bank. Ze dacht ik denk dat het veilig is. Ze sloop terug naar het rooster en sprong er in. Milly, Spooky, Charlie. Ik heb de uitgang gevonden!!! Ze rende terug en riep : ik heb de uitgang gevonden( voor de tweede keer). We kunnen ontsnappen !!!!!!!!


Laatst aangepast door Pukkie op ma 13 feb 2012 - 19:53; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ik had perongeluk op verzenden gedrukt terwijl ik nog niet klaar was.)
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
New home......New life - Pagina 5 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: New home......New life   New home......New life - Pagina 5 Icon_minitimezo 4 maa 2012 - 9:29

Yucka had haar kittens even verlaten en liep naar de deur toe waar Milli, Spooky, Pukkie en nog een kat achter zat. Daar wist ze de naam nog neit van. Ze hoordde Milly net zeggen: "We kunnen ontsnappen!" Yucka wist niet hoe snel ze moest antwoorden."JONGES NEE, niet weggaan. Jullie mogen er nou juist via de deur uit nu!" Vlak nadat ze dat had geroepen kwam het baasje naar hun toe lopen. "Yucka! Ga jij eens snel naar je kittens toe! Ik ga de katjes eruit halen!" Met snelle passen ging ze terug naar het huisje. Daar lagen alle kittens. Yucka kreeg een brede grijns op haar gezucht en kroop tussen hun in. Ze keek naar hoe het baasje de der open dee.Ze riep iedereen dat ze eruit mocht en daarna vloekte ze even. Ze zei iets over een rooster. Ze keek naar de katjes, er was inderdaad een nieuwe bij. Nu maar hopen dat ze niet naar haar toe kwamen. Dan moest ze tegen hun grommen. Want e liet het echt niet toe als ze te dicht bij de kittens kwamen.

(Even jullie komen wel naar de kittens maar niet dat jullie ze gaan knuffelen ofzo ik grom jullie dan weg! GRRRRRR)


New home......New life - Pagina 5 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New home......New life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: