Silent stars - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Silent stars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Evergreen
Member
Silent stars - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 aug 2017 - 18:21

Hij reageerde te laat en het konijn rende hem voorbij. Evergreen keek het zwijgend na, haar blik gericht op hun verdwijnende prooi om niet naar Lionroar te hoeven kijken. Ze had door kunnen rennen. Ze had hem misschien nog wel in kunnen halen, als zijn hol niet te dichtbij was. Ze was een uitstekende renner, ze kon haar hoge tempo voor lange tijd volhouden. Misschien had ze hem wel te pakken gekregen. Maar wat had het voor zin? Het ging niet om het konijn. Het ging om hen, het ging om vroeger. Ze schudde haar hoofd en wendde zich af. Ze had ook beter moeten weten. Met dit zinloze uitstapje naar vroeger had ze hem er alleen maar weer pijnlijk aan herinnerd dat hij geen WindClanner meer was. "Het spijt me, ik maak het alleen maar erger", zei ze zacht, zonder hem aan te kijken. Ze had sowieso al geen ja moeten zeggen op zijn ondoordachte voorstel om samen te gaan jagen, en ze had al helemaal niet het lot moeten tarten door achter een tweede konijn aan te gaan. Misschien moest ze nu maar gewoon terug naar de grot, voor ze hem nog meer leed berokkende.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Silent stars - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Silent stars - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 18:31

De kater sloot zijn ogen en ademde diep in en uit, in een poging zichzelf weer bij elkaar te rapen. Hij schudde zacht met zijn hoofd, maar keek de kattin niet aan toen ze sprak. "Nee, nee, dat is het niet." Sprak hij, nu zichzelf tot haar wendend. "Het is gewoon zo verwarrend.." Dit alles was verwarrend. Hij dacht dat hij een hekel aan haar had, dat hij eindelijk over de verbanning heen was, dat hij eindelijk verder kon leven. "Ik dacht.. dat ik het had geaccepteerd... dat ik je kon haten." Hij spuugde het woord haten bijna uit. Het was een vuil woord en hij wilde er bijna mee zeggen dat hij de kattin niet kon haten. Hoe erg hij het ook probeerde. Hij graag hij het ook wilde; hij kon het niet. Hij had altijd al moeite gehad met dingen loslaten. "Maar er is altijd een deel van mij gebleven.. die denkt wat als." Wat als hij nooit verbannen was? Wat als hij nooit weg was gegaan van Windclan? Wat als Tawnylight hem die dag nooit had aangevallen? Zouden ze dan nog vrienden zijn? Of.. meer?


Silent stars - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Silent stars - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Silent stars - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 19:26

Ze had een instemmende stilte verwacht, maar in plaats daarvan antwoordde Lionroar haar ontkennend. Waarom zei hij dit allemaal tegen haar? Waarom kon hij het niet gewoon makkelijk voor zichzelf maken, haar haten, misschien heel WindClan erbij - het mocht, ze verdienden het - en doorgaan met zijn leven. "Wat als..." fluisterde Evergreen. Als hij was gebleven, als hun vriendschap nooit verloren was gegaan. Er was geen wat als. Nadenken over een wat als was onzin, tijdverspilling. Niemand had er iets aan. Maar wat als... Ze sloot haar ogen. "Waarom maak je het jezelf zo moeilijk, Lionroar? Haat mij, leef door. Dit... laat het voorbij zijn." Het bleef maar doorgaan, het hield nooit meer op. Zouden de gebeurtenissen hen voor altijd in hun greep houden? Ze kon er mee leven dat haar schuldgevoel zou blijven, maar waarom zou hij eronder moeten blijven lijden? Hij was onschuldig, dat was hij al die tijd geweest. Hij verdiende dit niet. Hij verdiende het om door te kunnen gaan en alles te vergeten. Maar er was niets wat ze kon doen om dat voor elkaar te krijgen, want de wat als hing in de lucht en liet zich niet wegsturen. Wat als, wat als, wat als. Alles was zo anders geweest. Ze waren vrienden geweest. Ze waren zulke goede vrienden geweest. Ze keek hem aan. Wat als...


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Silent stars - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Silent stars - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 15:41

Hij staarde naar de rode kattin, zijn helderblauwe ogen nog waterig, maar er vloeiden geen tranen over zijn wangen. Hij probeerde zichzelf in te houden, maar er gleden zoveel verschillende gevoelens door hem heen. Gevoelens die hem in de war brachten. Want hij dacht dat hij klaar was, dat hij haar nu nooit meer hoefde te zien, haar kon haten, haar kon verachten voor de keuzes die ze had gemaakt. Maar hij kon het niet. Hij had het nooit gekund. Ja, het was makkelijker geweest haar te haten, of een poging te doen, toen hij haar niet dagelijks hoefde te zien. Toen hij niet dagelijks geconfronteerd werd met haar, met Windclan. De kater slikte bij haar woorden en wierp zijn blik op zijn poten. "Was dat maar zo makkelijk.." Slikte hij. "Dit soort gevoelens.. die gaan niet zo maar weg." Gevoelens. Oh boy, wenste hij dat hij die niet had. Hij liet zijn blik op het gebied vallen, niet meer in staat de poes aan te kijken. "Net zoals dat ik nog steeds van Icyrose hield, zelfs nadat ze me had verlaten en in had geruild voor Whitelion."


Silent stars - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Silent stars - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Silent stars - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 16:25

Het was niet zo makkelijk. De dingen waren nooit zo makkelijk. Je kon wel proberen je gevoelens uit te schakelen, je emoties aan de kant te duwen, rationeel te blijven, maar zo werkte het niet. Ze had het toen geprobeerd, en dat had alles kapotgemaakt. En het was haar ook niet helemaal gelukt. Ze was op de koude feiten afgegaan toen ze hem wegstuurde, maar naderhand was de pijn altijd gebleven, al waren haar vriendschappelijke gevoelens omgeslagen in haat. Zij had kunnen haten zoals hij nu niet leek te kunnen. "Mijn genegenheid voor jou was weg", miauwde ze, zich afvragend of ze dit wel moest zeggen. Maar waar hij bij was kon ze niet meer anders dan de waarheid uitspreken, nu leugens hen zo veel hadden gekost. "Ik haatte je. Ik haatte je met heel mijn hart." Haat en pijn, en zo veel vragen. Waarom, altijd maar die waaromvraag. En die twijfel over of er ooit sprake was geweest van vriendschap. Maar alle genegenheid was weggeweest, zelfs alle positieve herinneringen aangetast door het vermoede verraad. Dus waarom haatte Lionroar haar dan niet zoals zij hem gehaat had? "Jij bent daar te goed voor", miauwde ze met een zwak glimlachje. Dat was het verschil tussen hen. Hij was aardig, hij was goed, terwijl zij zich door haat liet overheersen. De waarheid had haar uit die greep verlost, maar zonder Whitelions bekentenis zou dat nooit gebeurd zijn.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Silent stars - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Silent stars - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 19:50

De kater wierp zijn blauwe kijkers weer op Evergreen toen ze begon te spreken. Genegenheid voor hem? Hij fronste kort, niet wetend wat hij daarvan moest denken. Zou het zijn dat hij niet de enige was geweest met enige gevoelens? Maar ze haatte hem. Na alles wat gebeurd was met Tawnylight had ze hem gehaat. Hij slikte en knikte. Dat had hij geweten. Vanaf het moment dat hij verbannen was, tot de dag dat ze hem bijna voor een monster had gegooid. Bereid haar eigen leven daar ook mee te riskeren. "Je was bereid te sterven, zolang ik dat ook deed." Hij kon het zich goed herinneren. Ja. De kater keek weer naar zijn poten. "Maar is dat niet anders? Jij dacht dat ik een moordenaar was.. voor mij was het gewoon.." Hij kon er de woorden niet voor vinden. Hoe had hi zich gevoel? Dood. Gefrustreerd. Eenzaam? Hij slikte weer en sloot zijn ogen. "Ik wilde gewoon dat je wist.." Hij zuchtte. Laat maar.


Silent stars - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Silent stars - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Silent stars - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimema 11 sep 2017 - 11:45

Evergreen huiverde, terugdenkend aan die momenten bij het donderpad, en even wendde ze haar blik af. Hoe kon ze hem nog in de ogen kijken na wat ze bijna had gedaan? "Ik was bijna écht een moordenaar geweest", miauwde ze gepijnigd. "Ik dacht niet meer na, ik..." Hoe kon ze dit in StarClansnaam verantwoorden? Dat was niet mogelijk. Ze was zichzelf niet geweest toen, ze was zo moe geweest, en de boosheid, het schuldgevoel, en het feit dat hij de antwoorden die gaf die ze zo hard nodig had gehad, alles bij elkaar had haar over een grens geduwd die ze nooit over had moeten steken.
Zou het minder erg zijn als hij haar gewoon haatte? Haat was makkelijker om mee om te gaan dan dit. In plaats van haat zag ze alleen maar hoeveel onrecht ze hem had aangedaan, ze zag alle pijn die ze had veroorzaakt, omdat hij die niet verborg achter woede, zoals zij. "En nu weet ik het", zei ze zacht. Nu wist ze het. Ze keek hem aan en haar stem klonk harder nu, met een ondertoon van wanhoop. Waarom had ze het niet eerder geweten? "Lionroar, ik ben zo blind geweest. Ik ben zo stom geweest. Zo veel katten hebben geprobeerd het me te vertellen, en ik luisterde gewoon niet, ik luisterde niet. Ik zag alleen het beeld dat Whitelion van jou had geschetst, terwijl jij... Jij was al die tijd gewoon de kat die je altijd geweest was. Jij was goed, je was loyaal, je was mijn vriend. En ik zág het niet." Ze was even stil, en toen ze verder praatte, was haar stem weer zacht als eerder, en er kwm een treurig glimlachje op haar gezicht. "Nu weet ik het, maar nu is het een beetje laat, niet?"


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Silent stars - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Silent stars - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 18:47

Toen Evergreen weer begon met spreken, gleden zijn blauwe ogen over het gebied. De woorden drongen tot hem door, stuk voor stuk. Ze wist het, eindelijk wist ze het. Dat hij nooit was gestopt met loyaal zijn aan haar, dat hij haar nooit in de steek had gelaten, dat hij niet degene was geweest die hij vriendschap de grond in had geduwd. Maar waarom voelde het dan niet goed? Waarom voelde het niet zoals hij gehoopt had dat het zou voelen? Deze.. zuivering van zijn naam? Hij had gedacht dat hij blij zou zijn, haar in haar gezicht kon uitschelden voor wat ze had gedaan - maar dat kon hij niet. Het voelde zelfs slechter nu ze wist dat hij onschuldig was; bijna alsof ze beiden iets hadden weggegooid, dat ze nooit meer konden herstellen, die dag. "Het is nooit te laat.." Mompelde hij, zijn blik weer op haar richtend. Hij stond op en draaide zich naar haar toe, om vervolgens de afstand tussen hem en haar wat te verkleinen. "Ik ben er nog. Ik ben niet dood, ik ben geen rogue geworden.." Hij zat nog steeds in een van de clans. Dan wel niet Windclan, maar het was nog steeds een clan waarin hij kon leven. Waaraan hij loyaal kon zijn. "Dat moet toch ook allemaal een reden hebben?" Of was het gewoon Starclan die zich daarboven weer kapot lachtte?


Silent stars - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Silent stars - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Silent stars - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimema 18 sep 2017 - 11:00

Evergreen keek hem aan, verrast door zijn antwoord. Zij had alles verpest, maar hij bleef zich richten op de dingen die wel goed waren gebleven. Hij vervloekte haar niet, hoewel ze dat zeker verdiende. En in plaats van weg te lopen en nooit meer een blik op haar te werpen, kwam hij dichterbij. "Ik weet niet of er een reden is, maar ik ben er blij om", zei ze, waarbij haar treurige glimlach iets van zijn verdriet verloor. Ze was blij dat hij er nog was, dat hij leefde, gezond was, een thuis had, ook al was het dan niet meer WindClan. Ze was blij dat hij hier was, op dit moment, dat ze weer met hem kon praten, dat ze hem weer kon zien zoals vroeger. En ze was dankbaar voor de afwezigheid van de haat die ze zo had gevreesd. Ze wist niet waar ze deze vriendelijkheid aan verdiend had, maar het was zo'n enorme opluchting dat de ogen waar ze naar keek niet alleen maar gevuld waren met kilte en woede. Het leek alsof er nog een kans was dat de dingen beter konden worden, dat zich rechtgezet kon worden, misschien niet compleet, maar voor een deel. Dat misschien veel, maar niet alles verloren was gegaan die dag. "Ik heb je gemist", miauwde ze zacht, nog altijd vrezend voor zijn antwoord, voor de boosheid die nog kon komen, die ze al veel eerder verwacht had. Zelfs toen ze Lionroar had gehaat, had ze de vriend die hij geweest was gemist. Zou die vriend terug kunnen komen? Zou die band hersteld kunnen worden? Het was te veel om op te hopen, dat wist ze. Het was te veel om op zijn vergeving te hopen na wat zij hem aan had gedaan, maar ze wenste het met heel haar hart.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Silent stars - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Silent stars - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimema 18 sep 2017 - 14:04

Een korte glimlach krulde rond zijn lippen toen Ever zei dat ze blij wel blij was. Blij dat hij er nog was, dat hij nog leefde, in een clan zelfs. Dat hij met hun mee was gegaan op de reis en hij kon daar niet veel meer aan toevoegen. Hij was blij dat Shrewstar toentertijd iets in hem zag. Dat hij had besloten de Shadowclan leidster te redden van de das. Dat er überhaupt een das was geweest toen ze hem afzette bij de grens. Wellicht was het het lot geweest, wellicht was het Starclan geweest.. of wellicht was het gewoon puur geluk of toeval geweest. Maar hij was blij dat dat alles was gebeurd, anders had hij hier nooit gestaan. Had hij waarschijnlijk niet eens meer geleefd.. en wellicht zou hij niet eens meer naar Starclan zijn gegaan. Want waar gingen overleden Rogues heen? Nergens? Dood is dood? Hij wist het niet en hij hoopte het ook nooit te weten. Het leven van een Rogue was geen leven voor een kater zoals hem. Hij had iets nodig, iets groters, om loyaal aan te zijn dan enkel aan zichzelf. Haar zachte woorden drongen tot hem door en hij knikte zacht. "Ik jou ook," kwam er bijna fluisterend uit. "Heel erg." Héél erg. Hij had zijn oude vriendin gemist, ook al zou hij het nooit hebben toegegeven aan zijn nieuwe vrienden. Ze had altijd al een speciaal plekje in zijn hart gehad en zelfs na zijn verbanning, had hij dat speciale plekje nooit weggegeven aan een ander. "Ik heb ons gemist."


Silent stars - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Silent stars - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Silent stars - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimema 18 sep 2017 - 15:00

Woede bleef uit en het antwoord waar ze diep vanbinnen op had gehoopt, maar nooit had verwacht, kwam. Hij had haar ook gemist. Waar ze had gedacht dat ze iedere kans op genegenheid had vernietigd, had hij haar gemist. Had hij hen gemist. "Ons..." herhaalde Evergreen fluisterend. Ons... Kon het? Zou het? Na alles wat er was gebeurd? Kon ze vergeven worden voor al die fouten, al die vergissing, al die vernietiging? Dat woord, 'ons', een band die hersteld kon worden. Ze had gedacht dat ze hem voor altijd kwijt geweest was, haar beste vriend, haar enige vriend. Ze had gedacht dat ze alles kapot gemaakt, maar hier was hij, met een glimlach die voor haar was bestemd, met woorden van hoop. Haar ogen glinsterden. Hoop op vergiffenis, hoop op genegenheid. Het was meer dan ze verdiende, het was alles waar ze naar verlangde.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Silent stars - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Silent stars - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimema 18 sep 2017 - 15:51

Ze herhaalde het woord 'ons' en Lionroar keek haar even nadenkend aan. Zou ze hetzelfde denken wanneer hij 'ons' bedoelde? Zou ze ook, op dit moment, wensen dat ze nog steeds in dezelfde clan zaten, gewoon door konden gaan met hun oude leven, alsof niks was gebeurd? Hij slikte en keek even naar de grond, waarna hij haar weer aankeek. "Ja, ons." Ons. Een groot woord in zijn ogen. Kon het dat ze gewoon weer terug konden gaan naar vroeger? Hun relatie zomaar konden herstellen? Vandaag? Hij zette een stap dichterbij, twijfelend bijna. "Ik denk dat ik van je hou.." fluisterde hij zacht. Hij wist niet of hij de gevoelens die hij voor haar voelde op dit moment kon plaatsen, en of het echt houden van was, of dat zijn hart gewoon wenstte dat hij alles weer kon herstellen wat een hele tijd geleden in duizenden stukjes uiteen viel.


Silent stars - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Silent stars - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Silent stars - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimema 18 sep 2017 - 17:52

Hij herhaalde het ook nog een keer. Ons. Het leek haast een magisch woord. Evergreen keek hem aan en durfde nauwelijks met haar ogen te knipperen, bang dat het moment verbroken zou worden, of ze wakker zou worden uit de droom.

"Ik denk dat ik van je hou.."

Ze zei niets. Dit... Het onmogelijke gebeurde. Een onherstelbare breuk werd gedicht, een eeuwige schaduw trok weg, de tijd werd teruggedraaid. Het was vroeger, voordat alles misging. Vóór de pijn, de twijfel, de leugens. Ze bleef hem aankijken, terwijl ook zij een stap naar voren zette, aarzelend, hoopvol. Van leugens naar waarheid, waren ze gegaan, van verwijten naar fluisteringen. Van haat naar... was het liefde? Was het liefde of alleen de plotselinge afwezigheid van de haat die zo lang geweest was, en het verlangen naar vroeger en geborgenheid? Was het liefde of alleen de opluchting, de waarheid en de hoop? Het maakte geen verschil, niet op dit moment. De kloof tussen hen, gecreëerd door Whitelions bedrog en al haar fouten, werd met een paar stappen overbrugd, en na een laatste korte aarzeling drukte ze haar snuit in de zachte vacht van zijn nek.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Silent stars - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Silent stars - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 okt 2017 - 14:39

Een stilte volgde naar zijn woorden en hij kon niet veel anders doen dan zwijgend naar de rode kattin te kijken. Of het werkelijk liefde was, wat hij op het moment voelde, dat wist hij niet. Wat hij wel wist, was dat, dat op dit moment geen ruk uitmaakte. Hij was blij eindelijk weer te kunnen spreken met zijn oude vriendin, zonder verwijten naar elkaars hoofd te gooien.. even te doen alsof ze in het verleden waren. Toen alles nog oké was, toen alles nog perfect was en er geen breuk tussen de twee was geweest. Nog voordat Whitelion hen zo bruut uit elkaar had getrokken. Hij knipperde wat verbaasd met zijn ogen toen ze de afstand tussen hen twee overbrugde en naar snuit in zijn nek drukte. Verbaasd, omdat hij had gedacht dat ze nooit hetzelfde zou kunnen voelen. Op dit moment wenste hij dat zijn domme kop deze woorden eerder had uitgesproken, misschien zouden ze dan nooit uit elkaar zijn gegaan. Nooit in deze situatie hebben moeten zitten.. dan was alles goed geweest. Hij gaf haar een tedere lik over haar hoofd en een zacht gesnor herrees uit zijn keel. Op dit moment vergat hij helemaal dat ze niet langer in dezelfde clan zaten, op dit moment vergat hij hun hele pijnlijke geschiedenis en was het enkel hem en haar. Hij zou er alles voor over hebben, om dit moment een eeuwigheid te laten duren.


Silent stars - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Silent stars - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Silent stars - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 okt 2017 - 15:51

Alles wat er was gebeurd, alles wat verkeerd was gegaan, voor even bestond het niet meer. Voor even was alles vergeten, alles vergeven. Voor even voelde ze haar spijt niet meer. Het verleden bestond niet meer, over de toekomst dachten ze niet na. Het was alleen maar nu en zij tweeën. Voor even was ze gelukkig.

--

Kon dat gevoel maar eeuwig voortduren. Ze lag naast hem, haar kop tegen zijn schouder, haar ogen half gesloten, en ze probeerde de realiteit te negeren die langzaam terug kwam sijpelen. Ze wilde dat het zo kon blijven zoals het nu was, op deze heldere nacht, tussen het zacht wuivende gras, onder het licht van sterren die niets om hen gaven, maar dat maakte niets uit, niet nu, nu alles eventjes alleen maar goed, alleen maar mooi was. Ze zei niets. Woorden zouden de realiteit terughalen. In de stilte was alles goed en bestond de toekomst niet.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Silent stars - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Silent stars - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 okt 2017 - 16:26

Woorden waren niet nodig, zouden hun moment samen waarschijnlijk totaal verpesten. Hij zou het nooit in het openbaar toegeven, maar ergens had de red point kater zijn oude vriendin ontzettend gemist. Hij had zo hard geprobeerd haar te haten, het missen weg te werken, maar ze had altijd een speciaal plekje in zijn hart gehad en zelfs na de verbanning, had hij haar daar niet uit kunnen verbannen.

--

De zon was ondertussen al ondergegaan, maar de kater kon en durfde geen aanstalten te maken om op te staan en dit moment tussen beiden te verbreken. Ze lag tegen zijn schouder aan, haar ogen half gesloten, en hij kon niet veel anders doen dan naar haar kijken. Naar haar rode vacht, die prachtige groene ogen en voor even.. heel even, voelde hij zich weer gelukkig. Weer de oude Lionroar. Uiteindelijk wist hij zijn ogen van haar af te halen en op de lucht te richten. De heldere sterrenhemel en even, heel even was hij niet langer meer kwaad op Starclan. Deze reis had hen terug bijeen gebracht, na al die haat, al dat wantrouwen, was het eindelijk weer goed gekomen. Echter bekroop hem langzaam aan een vervelend gevoel. Ze zaten immers niet in dezelfde clan, ze zouden nooit een relatie kunnen starten. Hoe graag hij haar iedere dag naast hem zou willen.. zou het nooit een mogelijkheid kunnen zijn. Zijn loyaliteit aan Shadowclan zou dat nooit toelaten. Kort slikte de kater, in een poging het vervelende gevoel weg te werken. Dat was een zorg voor later..


Silent stars - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Silent stars - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Silent stars - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Silent stars   Silent stars - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 okt 2017 - 16:46

Ze keek Lionroar even aan en moest onwillekeurig glimlachen toen ze de warmte in zijn blauwe ogen zag. Na al die kou was de warmte terug, een warmte die ze nooit eerder had gekend, die ze niet had verdiend. Hier was hij dan, ondanks alles. Maar... Toen hij zijn blik van haar afhaalde en op de sterren richtte, vervaagde haar glimlach. Want hoe had ze ook probeerde niet na te denken, het besef dat het niet voort kon duren drong zich aan haar op. Hoe graag ze het ook wilde, niets kon wat er was gebeurd echt ongedaan maken, ook al had het dan even zo gevoeld. Zij had hem weggestuurd en ze kon hem niet terughalen. Hij had een WindClanner moeten zijn, maar zij had dat van hem afgenomen en nu zat hij in een andere clan, die hem niet had verraden, die hij trouw was. Hij zou niet terugkomen naar WindClan. En dat betekende dat er een onoverkomelijke grens tussen hen liep.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Silent stars - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Silent stars
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Highlands-
Ga naar: