Algemene Onzin Topic - Pagina 43



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende
Letum
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Giphy
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Age: ✶ 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 12:24

Engels schrijven gaat al makkelijker
Heb al een deel van Letum's personaliteit af


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 2vv6nwz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 12:34

Ik vergeet steeds dat ik Aurenes personaliteit ook nog moet opschrijven hahah

@Emma
Ze is een Maine Coon:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Letum
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Giphy
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Age: ✶ 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 12:36

Kestrelwing schreef:
Ik vergeet steeds dat ik Aurenes personaliteit ook nog moet opschrijven hahah

@Emma
Ze is een Maine Coon:
Oh mijn God, is dat jouw kat? Echt een plaatje (letterlijk)

En hah, ik ben wel benieuwd wat haar uitgebreide personaliteit is, tbh. Al is Letum gebaseerd op Dean dus het was makkelijker om het te bepalen


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 2vv6nwz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 12:41

Letum schreef:
Kestrelwing schreef:
Ik vergeet steeds dat ik Aurenes personaliteit ook nog moet opschrijven hahah

@Emma
Ze is een Maine Coon:
Oh mijn God, is dat jouw kat? Echt een plaatje (letterlijk)

En hah, ik ben wel benieuwd wat haar uitgebreide personaliteit is, tbh. Al is Letum gebaseerd op Dean dus het was makkelijker om het te bepalen
Haha jaa <3

Atm is Aurene hyper en onschuldig xD Het gaat later wel wat veranderen maar ik ga er geen koelbloedige moordenaar van maken, zo'n karakter kan ik niet eens bespelen tbf


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Letum
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Giphy
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Age: ✶ 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 12:44

Kestrelwing schreef:
Letum schreef:
Kestrelwing schreef:
Ik vergeet steeds dat ik Aurenes personaliteit ook nog moet opschrijven hahah

@Emma
Ze is een Maine Coon:
Oh mijn God, is dat jouw kat? Echt een plaatje (letterlijk)

En hah, ik ben wel benieuwd wat haar uitgebreide personaliteit is, tbh. Al is Letum gebaseerd op Dean dus het was makkelijker om het te bepalen
Haha jaa <3

Atm is Aurene hyper en onschuldig xD Het gaat later wel wat veranderen maar ik ga er geen koelbloedige moordenaar van maken, zo'n karakter kan ik niet eens bespelen tbf

Same hier, alleen is hij wat minder onschuldig xD

Ik ga even de quotes voor hem toevoegen en dan zal ik met hem posten


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 2vv6nwz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 12:47

Burnetpaw schreef:
Hahah mn herexamens waren wel okay x') nu hopen op dat tientje zodat ik die clusters voor de rest van mn leven kan vergeten aaaa hhaha
was wel heel tevreden opdat ik wel geslaagd was voor mn grootste cluster B)
en maandag ben ik alweer weg woosh, lekker gaan relaxen en duiken in Zuid-Amerika, zie het helemaal zitten <3
so alles gaat wem gooodd, hoe gaat het bij jou? c:

Mooi! Dat klinkt als zeer goed nieuws, en gaaf dat je die cluster gehaald hebt! Nu heb je die vakantie in ZA dik verdient ;D
Alles hier ook goed, lekker druk met school enzo maar ook veel gezelligheid so I manage (:

Wooooow Esmee wat een beauty, zeker dat die hoge ogen kan gooien bij wedstrijden o:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Letum
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Giphy
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Age: ✶ 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:03

Zal Letum ooit serieus genomen worden tho


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 2vv6nwz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:09

Ik moet echt me bed eens uit gaan :')



The world around us is burning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Glxhq910
But we're so cold

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Letum
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Giphy
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Age: ✶ 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:12

Ravenfall schreef:
Ik moet echt me bed eens uit gaan :')
+1


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 2vv6nwz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:17

Wanneer je niks te doen hebt dus je bent een spelletje aan het verzinnen waar je je eigen clan moet proberen in leven te houden met behulp van randomizers.

Ik ben een totale ramp lmao ik zou eigenlijk moeten posten maar het is best leuk om dingen te verzinnen xD


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Letum
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Giphy
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Age: ✶ 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:19

Lionkit' schreef:
Wanneer je niks te doen hebt dus je bent een spelletje aan het verzinnen waar je je eigen clan moet proberen in leven te houden met behulp van randomizers.

Ik ben een totale ramp lmao ik zou eigenlijk moeten posten maar het is best leuk om dingen te verzinnen xD
Wacht wat, het klinkt eigenlijk als een interessant spel xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 2vv6nwz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:23

Letum schreef:
Lionkit' schreef:
Wanneer je niks te doen hebt dus je bent een spelletje aan het verzinnen waar je je eigen clan moet proberen in leven te houden met behulp van randomizers.

Ik ben een totale ramp lmao ik zou eigenlijk moeten posten maar het is best leuk om dingen te verzinnen xD
Wacht wat, het klinkt eigenlijk als een interessant spel xD
Het is nog maar een concept tho ik ben gewoon wat uit aan het proberen yay

Het is nu nog heel veel werk om een maand te progressen, want je moet een document bijhouden met al je katten en dan like met een random generator iedere kat afgaan of deze sterft/kittens verwekt/ziek wordt etc.
Maar het is leuk om aan te werken en ik had niks te doen so


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:29

Wow Linn klinkt als veel werk maar wel leuk tho! Doet me denken aan die Hunger Games randomizer die een tijdje populair was xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:30

@Emma thanks, we gaan het de volgende keer proberen x3

Getver wat een pokkenweer is het lol


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Runa
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:31

Letum schreef:
Nee voor zover ik weet ben ik oké

Meh ik kan niet wachten, iemand die met Letum een topicje wilt?

Ik heb Runa, Razor en Shark voor je? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Letum
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Giphy
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Age: ✶ 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:32

Runa schreef:
Letum schreef:
Nee voor zover ik weet ben ik oké

Meh ik kan niet wachten, iemand die met Letum een topicje wilt?

Ik heb Runa, Razor en Shark voor je? (:

Oe een moeilijke beslissing xD

Ik maak Letum x Runa en dan maak jij Razor x Letum?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 2vv6nwz


Laatst aangepast door Letum op za 9 sep 2017 - 13:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:32

Tallshadow schreef:
Wow Linn klinkt als veel werk maar wel leuk tho! Doet me denken aan die Hunger Games randomizer die een tijdje populair was xD

Oeh yes die generator was ook echt heel erg fun 8D
Maar dit zijn helaas like heel veel generators bij elkaar die je moet gebruiken, want ik kan er moeilijk één doorlopende maken want tja daar heb ik geen programma voor en coderen kan ik nou ook weer niet zo heel goed lmao.

Maar ik heb geen school en het duurt nog twee weken voordat ik begin en ik heb geen vrienden meer om mee af te spreken (want die hebben nu school ondertussen) dus ik ben hier zovan.. erm, ik heb niks te doen. Lol.


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:33

Lionkit' schreef:
Tallshadow schreef:
Wow Linn klinkt als veel werk maar wel leuk tho! Doet me denken aan die Hunger Games randomizer die een tijdje populair was xD

Oeh yes die generator was ook echt heel erg fun 8D
Maar dit zijn helaas like heel veel generators bij elkaar die je moet gebruiken, want ik kan er moeilijk één doorlopende maken want tja daar heb ik geen programma voor en coderen kan ik nou ook weer niet zo heel goed lmao.

Maar ik heb geen school en het duurt nog twee weken voordat ik begin en ik heb geen vrienden meer om mee af te spreken (want die hebben nu school ondertussen) dus ik ben hier zovan.. erm, ik heb niks te doen. Lol.

Oh mensen, echt veel werk dus, maar aan de andere kant ook wel realistischer want er vinden natuurlijk veel verschillende dingen plaats (A)

Wat ga je over twee weken doen? Inmiddels studeren right?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:35

Tallshadow schreef:
Lionkit' schreef:
Tallshadow schreef:
Wow Linn klinkt als veel werk maar wel leuk tho! Doet me denken aan die Hunger Games randomizer die een tijdje populair was xD

Oeh yes die generator was ook echt heel erg fun 8D
Maar dit zijn helaas like heel veel generators bij elkaar die je moet gebruiken, want ik kan er moeilijk één doorlopende maken want tja daar heb ik geen programma voor en coderen kan ik nou ook weer niet zo heel goed lmao.

Maar ik heb geen school en het duurt nog twee weken voordat ik begin en ik heb geen vrienden meer om mee af te spreken (want die hebben nu school ondertussen) dus ik ben hier zovan.. erm, ik heb niks te doen. Lol.

Oh mensen, echt veel werk dus, maar aan de andere kant ook wel realistischer want er vinden natuurlijk veel verschillende dingen plaats (A)

Wat ga je over twee weken doen? Inmiddels studeren right?

Lol ja heel veel werk xD Maar ik heb niet veel anders te doen dus dan kan ik me hier mooi even op concenteren I guess.

Yes studeren! Farmaceutische wetenschappen ;3 heb er echt wel zin in. Ga lekker op kamers, dus voor het eerst dat ik alleen ga 'wonen' eep spannend.


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:36

Lionkit' schreef:
Tallshadow schreef:
Lionkit' schreef:
Tallshadow schreef:
Wow Linn klinkt als veel werk maar wel leuk tho! Doet me denken aan die Hunger Games randomizer die een tijdje populair was xD

Oeh yes die generator was ook echt heel erg fun 8D
Maar dit zijn helaas like heel veel generators bij elkaar die je moet gebruiken, want ik kan er moeilijk één doorlopende maken want tja daar heb ik geen programma voor en coderen kan ik nou ook weer niet zo heel goed lmao.

Maar ik heb geen school en het duurt nog twee weken voordat ik begin en ik heb geen vrienden meer om mee af te spreken (want die hebben nu school ondertussen) dus ik ben hier zovan.. erm, ik heb niks te doen. Lol.

Oh mensen, echt veel werk dus, maar aan de andere kant ook wel realistischer want er vinden natuurlijk veel verschillende dingen plaats (A)

Wat ga je over twee weken doen? Inmiddels studeren right?

Lol ja heel veel werk xD Maar ik heb niet veel anders te doen dus dan kan ik me hier mooi even op concenteren I guess.

Yes studeren! Farmaceutische wetenschappen ;3 heb er echt wel zin in. Ga lekker op kamers, dus voor het eerst dat ik alleen ga 'wonen' eep spannend.

Maar moet je je kamer dan niet gaan inrichten?! Hoe kan je hier tijd voor hebben als je gaat verhuizen? Also, waarheen, wie weet kom je echt super close wonen >3
En Farmaceutische wetenschappen klinkt interessant, voornamelijk medicijnen leren maken?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 43 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: