Algemene Onzin Topic - Pagina 44



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:38

Tallshadow schreef:
Lionkit' schreef:
Tallshadow schreef:
Lionkit' schreef:
Tallshadow schreef:
Wow Linn klinkt als veel werk maar wel leuk tho! Doet me denken aan die Hunger Games randomizer die een tijdje populair was xD

Oeh yes die generator was ook echt heel erg fun 8D
Maar dit zijn helaas like heel veel generators bij elkaar die je moet gebruiken, want ik kan er moeilijk één doorlopende maken want tja daar heb ik geen programma voor en coderen kan ik nou ook weer niet zo heel goed lmao.

Maar ik heb geen school en het duurt nog twee weken voordat ik begin en ik heb geen vrienden meer om mee af te spreken (want die hebben nu school ondertussen) dus ik ben hier zovan.. erm, ik heb niks te doen. Lol.

Oh mensen, echt veel werk dus, maar aan de andere kant ook wel realistischer want er vinden natuurlijk veel verschillende dingen plaats (A)

Wat ga je over twee weken doen? Inmiddels studeren right?

Lol ja heel veel werk xD Maar ik heb niet veel anders te doen dus dan kan ik me hier mooi even op concenteren I guess.

Yes studeren! Farmaceutische wetenschappen ;3 heb er echt wel zin in. Ga lekker op kamers, dus voor het eerst dat ik alleen ga 'wonen' eep spannend.

Maar moet je je kamer dan niet gaan inrichten?! Hoe kan je hier tijd voor hebben als je gaat verhuizen? Also, waarheen, wie weet kom je echt super close wonen >3
En Farmaceutische wetenschappen klinkt interessant, voornamelijk medicijnen leren maken?

Leuven in België, dus ik geloof van niet? xD
En ik krijg de sleutels pas de 23e lmao, dus dat gaat helaas nog niet. Er staan wel al meubels in dus hoef enkel wat leuke spulletjes neer te zetten om t naar mijn smaak te brengen en dat is het (8 En eh het gebouw is like gebouwd in 2016 dus alles is nog super nieuw en dat is echt super chill <33


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:41

Lionkit' schreef:
Tallshadow schreef:
Lionkit' schreef:
Tallshadow schreef:
Lionkit' schreef:
Tallshadow schreef:
Wow Linn klinkt als veel werk maar wel leuk tho! Doet me denken aan die Hunger Games randomizer die een tijdje populair was xD

Oeh yes die generator was ook echt heel erg fun 8D
Maar dit zijn helaas like heel veel generators bij elkaar die je moet gebruiken, want ik kan er moeilijk één doorlopende maken want tja daar heb ik geen programma voor en coderen kan ik nou ook weer niet zo heel goed lmao.

Maar ik heb geen school en het duurt nog twee weken voordat ik begin en ik heb geen vrienden meer om mee af te spreken (want die hebben nu school ondertussen) dus ik ben hier zovan.. erm, ik heb niks te doen. Lol.

Oh mensen, echt veel werk dus, maar aan de andere kant ook wel realistischer want er vinden natuurlijk veel verschillende dingen plaats (A)

Wat ga je over twee weken doen? Inmiddels studeren right?

Lol ja heel veel werk xD Maar ik heb niet veel anders te doen dus dan kan ik me hier mooi even op concenteren I guess.

Yes studeren! Farmaceutische wetenschappen ;3 heb er echt wel zin in. Ga lekker op kamers, dus voor het eerst dat ik alleen ga 'wonen' eep spannend.

Maar moet je je kamer dan niet gaan inrichten?! Hoe kan je hier tijd voor hebben als je gaat verhuizen? Also, waarheen, wie weet kom je echt super close wonen >3
En Farmaceutische wetenschappen klinkt interessant, voornamelijk medicijnen leren maken?

Leuven in België, dus ik geloof van niet? xD
En ik krijg de sleutels pas de 23e lmao, dus dat gaat helaas nog niet. Er staan wel al meubels in dus hoef enkel wat leuke spulletjes neer te zetten om t naar mijn smaak te brengen en dat is het (8 En eh het gebouw is like gebouwd in 2016 dus alles is nog super nieuw en dat is echt super chill <33

Oké dat is dus echt de verkeerde kant op, beetje jammer Linn xd
En dat klinkt echt super chill! Je hebt dus echt een appartementje of een kamer in een huis wat je deelt? En zit het een beetje in de stad? (also, ik ben wel nieuwsgierig, doe je je simulaties met WC katten of random bedachte clankatten?)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bear •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:47

Oh shiet Linn, dan kom je nog redelijk dichtbij wonen xD Leuven is niet zo heel erg ver van Maasje af immers :')


"Manners maketh man." Do you know what that means? Then let me teach you a lesson.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 OmZbRYE
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 13:51

Emma: Lol ja dat is volgens mij weer heel wat verder xDD
En ik heb een gedeelte dat ik deel met anderen, oui! Mijn kamer is zelf 13.5 m2 en dan heb ik nog een gemeenschappelijke keuken die best chill en groot is en douches en wcs en het fijne is dat we iemand hebben die poetst en we het zelf niet hoeven te doen #nice
En uh ja het ligt best dichtbij de stad! Gelukkig! Misschien 7-10 minuten lopen? Als het al niet minder dan dat is. Bovendien ligt letterlijk voor het appartement een bushalte die me binnen twee minuten in de stad kan krijgen als ik wil so yess.
En oh de simulatie doe ik gezellig met random namen. Want waarom ook niet. Had deze een tijdje terug gemaakt en soms komen er best wel leuke namen uit en dan wil ik een karakter maken woops

Quinty: Psht, volgens mij ligt mijn momentele woonplaats toch wel een stukje dichterbij Maasje dan Leuven 8D Like 20 minuutjes met de trein.


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:00

Dat klinkt als een goede deal! Zeker dat niet hoeven poetsen en dicht bij de stad en bij Q! En dat is een pretty naam <3 Indd heel gevaarlijk zo'n generator want voor je het weet heb je er tien accounts bij xD

Woah Q how's life??


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:14

*leest een naam* *krijgt direct een karakteridee* *bedenkt een history* *bam nieuw karakter binnen 10 minuten* Dat ben ik gewoon xD Altijd (':


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:18

Same xD Al schrijf ik het altijd netjes op voor wanneer mijn favo ship van dat moment een nestje krijgt (A)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:22

Er moet een RC/SC nestje komen D;



The world around us is burning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Glxhq910
But we're so cold

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:25

Jij hebt een RC kater, I say: go for it!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runa
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:26

Letum schreef:
Runa schreef:
Letum schreef:
Nee voor zover ik weet ben ik oké

Meh ik kan niet wachten, iemand die met Letum een topicje wilt?

Ik heb Runa, Razor en Shark voor je? (:

Oe een moeilijke beslissing xD

Ik maak Letum x Runa en dan maak jij Razor x Letum?

Is goed! Reactie + topic komen dan wel volgende week pas (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:27

Tallshadow schreef:
Jij hebt een RC kater, I say: go for it!

He's trying Emma, he's trying'



The world around us is burning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Glxhq910
But we're so cold

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:28

Emma: Same same same (': Tbh er zijn zoveel namelijk die ik ooit wil gebruiken dankzij die generator en dan ben ik zovan; waarom doe ik mezelf dit aan. Maar het is leuk om chars te bedenken. Dat vind ik stiekem altijd het leukste aan de rpg.


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:28

*pushes Snowy to Raven* (;
XD nee Snowy is forever single dat heb ik al besloten ;-;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Runa
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:28

Ik heb, op Icy na, nog geen zwangere poes kunnen bespelen eigenlijk... *kijkt naar Runa, Lightpaw & Razor* Well, er is nog hoop


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Runa_signature_2
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:28

Snowywinter schreef:
*pushes Snowy to Raven* (;
XD nee Snowy is forever single dat heb ik al besloten ;-;

:c
ongelukje wbw



The world around us is burning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Glxhq910
But we're so cold

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:29

Waarom blijven mensen Brat kittens geven? :') welp kijken of ze het dit keer wel aan kan xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:30

Brat schreef:
Waarom blijven mensen Brat kittens geven? :') welp kijken of ze het dit keer wel aan kan xD

Bc shes the best mom ever? :'D



The world around us is burning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Glxhq910
But we're so cold

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Letum
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Giphy
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Age: ✶ 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:32

Brat schreef:
Waarom blijven mensen Brat kittens geven? :') welp kijken of ze het dit keer wel aan kan xD
Tornado vertrouwt haar het meest xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2vv6nwz
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:35

Ravenfall schreef:
Snowywinter schreef:
*pushes Snowy to Raven* (;
XD nee Snowy is forever single dat heb ik al besloten ;-;

:c
ongelukje wbw
hahahaha ja
Maar kijk Tall was haar grote liefde, ooit, in een ver grijs verleden xD
Ik wil Snowy best actief maken tho


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:36

Snowywinter schreef:
Ravenfall schreef:
Snowywinter schreef:
*pushes Snowy to Raven* (;
XD nee Snowy is forever single dat heb ik al besloten ;-;

:c
ongelukje wbw
hahahaha ja
Maar kijk Tall was haar grote liefde, ooit, in een ver grijs verleden xD
Ik wil Snowy best actief maken tho

Well, als je der actief wilmaken heb je topics nodig c;
Raven x Snowy?



The world around us is burning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Glxhq910
But we're so cold

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: