Algemene Onzin Topic - Pagina 49



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimevr 5 jan 2018 - 10:58

Morgen iedereen. Ik heb eindelijk een nieuwe mobiel gehaald. Was al maanden geleden van plan maar was er niet uit wat ik wou. Samsung Galaxy J5 is het geworden. Even wennen though...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimevr 5 jan 2018 - 11:39

Good luck Butter! Ik kan je helaas niet helpen met enige vragen (x Apple-persoon hiero haha

apple en samsung is zooo verschillend like omg


[Tiger that Stalks at Night]
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimevr 5 jan 2018 - 11:49

Tiger • schreef:
Good luck Butter! Ik kan je helaas niet helpen met enige vragen (x Apple-persoon hiero haha

apple en samsung is zooo verschillend like omg
Dankje! Ik ben niet bepaald techisch persoon. Maar als ik er eenmaal aan gewend ben, kan ik ook echt alles.. Duurd enkel een paar weekjes. :")

Ik kreeg de vraag of ik Apple wou... Ik kan dus zo niet overweg met Apple hahahha.. Dus meteen nee gezegd. Mij kennende leeft de Apple niet lang of raak ik gefrustreerd. ;")
Heb hem met zo'n 30 euro korting kunnen kopen. Oorspronkelijk 219 euro, als telefoon. Kreeg hem nieuw voor 190 euro. Die winkelier mag mijn vader dus geeft ons altijd een lager prijsje. Vervolgens hoesje 15 euro en hoefde er maar 10 te betalen.. Like 200 euro armer maar denk wel goed armer :")


Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimevr 5 jan 2018 - 12:18

Ik ben ook een Apple-persoon c’: maarrre suc6 met je nieuwe telefoon Butter!

& Goedemiddag nog ^^



The world around us is burning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Glxhq910
But we're so cold

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimevr 5 jan 2018 - 12:51

Ravenfall schreef:
Ik ben ook een Apple-persoon c’: maarrre suc6 met je nieuwe telefoon Butter!

& Goedemiddag nog ^^
thanks!! En jullie kunnen mij eindelijk op Discord vinden. Werd ook wel eens tijd.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimevr 5 jan 2018 - 13:21

Well, zolang jij het het geld waard vind dan moet je het zeker doen (8 Heb enkele weken geleden ook een nieuwe pc gekocht van 700 euro, maar het was ook echt super nodig en ik betaal liever direct voor een product waarvan ik weet dat het goed is, dan dat ik nu 300 euro uitgeef aan een laptop die na 1 jaar kapot gaat.

& hi other apple person! Apple rules!


[Tiger that Stalks at Night]
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimevr 5 jan 2018 - 14:15

Tiger • schreef:
Well, zolang jij het het geld waard vind dan moet je het zeker doen (8 Heb enkele weken geleden ook een nieuwe pc gekocht van 700 euro, maar het was ook echt super nodig en ik betaal liever direct voor een product waarvan ik weet dat het goed is, dan dat ik nu 300 euro uitgeef aan een laptop die na 1 jaar kapot gaat.

& hi other apple person! Apple rules!
Ik heb ook naar een zo goed mogelijke telefoon gezocht voor een lekker prijsje maar je kunt inderdaad beter een dure telefoon of pc doen dan een goedkope die zo kapot is.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimevr 5 jan 2018 - 19:33

Lmao mijn telefoon was eh... i don't even want to say it out loud x'D T rijst wel n beetje de pan uit qua prijzen voor apparatuur soms, mja ik ben dan ook weer zo zwak da k maar gwn toegeef. K hoop deze wel langer dan 2 jaar te hebben tho.


Teller of the Endless Skies
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimevr 5 jan 2018 - 22:26

Skyteller schreef:
Lmao mijn telefoon was eh... i don't even want to say it out loud x'D T rijst wel n beetje de pan uit qua prijzen voor apparatuur soms, mja ik ben dan ook weer zo zwak da k maar gwn toegeef. K hoop deze wel langer dan 2 jaar te hebben tho.
Haha is het zo erg. Heb met een 180 euro telefoon zo'n 3 jaar gedaan. Ik heb vaak ook niet de beste snufjes nodig. Succes!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimeza 6 jan 2018 - 0:08

Oceanbreeze schreef:
Skyteller schreef:
Lmao mijn telefoon was eh... i don't even want to say it out loud x'D T rijst wel n beetje de pan uit qua prijzen voor apparatuur soms, mja ik ben dan ook weer zo zwak da k maar gwn toegeef. K hoop deze wel langer dan 2 jaar te hebben tho.
Haha is het zo erg. Heb met een 180 euro telefoon zo'n 3 jaar gedaan. Ik heb vaak ook niet de beste snufjes nodig. Succes!

Ja ik wil er altijd teveel mee xD Drop er teveel shit op. Dan heb je weer veel geheugen nodig yadayada xD


Teller of the Endless Skies
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimeza 6 jan 2018 - 0:23

Nog een gelukkig nieuwjaar iedereen (A)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 E8v3o2
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 2hs5g9iAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 34nodx3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinglebells
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Age: Nineteen moons young ☼
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimeza 6 jan 2018 - 7:28

ik heb jingle en bloom in mn huidige sims legacy geplaatst en heb geen spijt ervan:


pretty things don't last
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimeza 6 jan 2018 - 9:03

Die screenshots zijn adorable <3 Poor Bloom though, is ze zo vaak bang?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimeza 6 jan 2018 - 9:23

Jinglepaw schreef:
ik heb jingle en bloom in mn huidige sims legacy geplaatst en heb geen spijt ervan:


Awh, cute <3 Ik heb Bronzemask en Brindleleaf ook gemaakt XD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinglebells
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Age: Nineteen moons young ☼
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimeza 6 jan 2018 - 11:38

Nee hoor haha, to be honest; Jingle is in mn spel veel vaker helemaal in paniek door alle elektronica maar heb er geen mooie screenshots van gemaakt haha. Oeeh Inge moet je is een keer screenies sturen!


pretty things don't last
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimeza 6 jan 2018 - 14:14

Jinglepaw schreef:
Nee hoor haha, to be honest; Jingle is in mn spel veel vaker helemaal in paniek door alle elektronica maar heb er geen mooie screenshots van gemaakt haha. Oeeh Inge moet je is een keer screenies sturen!

Zal ik doen!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimeza 6 jan 2018 - 14:35

Omg Jingle en Bloom zijn zo adorbs in de sims gahahaha

Anyways, hello all c: zit nu in de auto onderweg naar huis en ik verveel me dus ik verspil m’n data lekker weer op wc oeps (a)



Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 49 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Polarbear
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 QXEYmWXyOcudy
Quinty
282
Actief
There are times when I look at people and see nothing worth liking

CAT'S PROFILE
Age: 82 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Polarbear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimeza 6 jan 2018 - 14:39

Goddamn, ik wil ook de Sims spelen door die screens xD Maar ik zit hier vast en als een of andere architect een lettertype zit te tekenen xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 FedGvlU
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerkit'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 UST5Ox5
Sans
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimeza 6 jan 2018 - 14:54

ajhhh ik heb sims 4 maar ben de game code kwijt ofzo en nu kan ik het niet meer spelen ;''''') i cry
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimeza 6 jan 2018 - 15:49

Sims:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 49 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: