Algemene Onzin Topic - Pagina 14



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende
Icesong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 5UzLAz
Tim
274
Actief
I'm searchin' for somethin' I can't find


CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 13:17

Oude accounts opgehaald.

Nostalgie is slecht voor me ;w;
Dank je Nath

https://www.warriorcatsnl.com/t34952-ts-my-ghost-where-d-you-go


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 5QJBsz
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 13:52

@Babs; hahaha x'D Oude accounts is soms wel echt nice tho

Gefeliciteerd Nath!! c:


She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 13:54

En toen was Brat half blind ;'''')



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Icesong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 5UzLAz
Tim
274
Actief
I'm searchin' for somethin' I can't find


CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 14:09

Ooh congrats Nath! ^-^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 5QJBsz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 14:29

Thanks all! I'm still utterly flabbergasted~


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 E8v3o2
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 2hs5g9iAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 34nodx3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Ax4OE70


Laatst aangepast door Thora op zo 17 jun 2018 - 14:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 14:29

Gefeliciteerd Nath <33



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 14:30

Wees lief tegen Thora, want ze is echt van d'r apropos gegooid :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 E8v3o2
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 2hs5g9iAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 34nodx3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 14:45

Gefeliciteerd Nath!
I like this new plotpoint, een jonge oude Thunderclanner als commander.


all i know all i know
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cavelion
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 0si2bvR
Beertje
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cavelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 14:52

Omg Thora als commander is zo cool


My condolences  VatHwjL
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Dcm06yx-6f5e23d6-b6f7-45f7-a42a-3428d28ea4c8-1

truth does not sit in
a cave and hide like a lie,

it wanders around and
roars loudly like a lion
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 14:59

Thanks <3

@Inge; ja dat vind ik ook mooi xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 E8v3o2
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 2hs5g9iAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 34nodx3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Cavelion
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 0si2bvR
Beertje
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cavelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 15:00

Ik kan tbh nooit meer naar hetzelfde kijken, Commander = The 100
Lexa is that u?


My condolences  VatHwjL
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Dcm06yx-6f5e23d6-b6f7-45f7-a42a-3428d28ea4c8-1

truth does not sit in
a cave and hide like a lie,

it wanders around and
roars loudly like a lion
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 15:09

Cavepaw schreef:
Ik kan tbh nooit meer naar hetzelfde kijken, Commander = The 100
Lexa is that u?

Ik kijk the 100 niet (A)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 E8v3o2
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 2hs5g9iAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 34nodx3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 15:11

Congrats Nath (a)



Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 15:13

Gefeliciteerd Nath^^


If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 15:46

Kwam even gefeliciteerd Nath zeggen :') Zag net dat je Deputy/Commander bent geworden hha.
Ik mis het nog steeds, RPG'en :c soms denk ik erover om even terug te komen maar ik weet goed genoeg dat ik 5 keer post en dan weer geen tijd heb voor een aantal maand..

Iemand hier om vandaag eens een topicje mee te doen? Gewoon voor de fun. Kan wel niet beloven om meer dan een aantal dagen actief te blijven dus zou een kort topicje zijn. Vandaag kan ik wel actief posten echter.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 16:03

Cyber schreef:
Kwam even gefeliciteerd Nath zeggen :') Zag net dat je Deputy/Commander bent geworden hha.
Ik mis het nog steeds, RPG'en :c soms denk ik erover om even terug te komen maar ik weet goed genoeg dat ik 5 keer post en dan weer geen tijd heb voor een aantal maand..

Iemand hier om vandaag eens een topicje mee te doen? Gewoon voor de fun. Kan wel niet beloven om meer dan een aantal dagen actief te blijven dus zou een kort topicje zijn. Vandaag kan ik wel actief posten echter.

Lau!!
Yu, misschien? De twee hebben genoeg geschiedenis c;

En gefeliciteerd nath!




Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 16:12

Rabbitfoot schreef:
Cyber schreef:
Kwam even gefeliciteerd Nath zeggen :') Zag net dat je Deputy/Commander bent geworden hha.
Ik mis het nog steeds, RPG'en :c soms denk ik erover om even terug te komen maar ik weet goed genoeg dat ik 5 keer post en dan weer geen tijd heb voor een aantal maand..

Iemand hier om vandaag eens een topicje mee te doen? Gewoon voor de fun. Kan wel niet beloven om meer dan een aantal dagen actief te blijven dus zou een kort topicje zijn. Vandaag kan ik wel actief posten echter.

Lau!!
Yu, misschien? De twee hebben genoeg geschiedenis c;

En gefeliciteerd nath!

Yeh sure!
Kun jij misschien het topicje starten? Puur omdat ik echt al lang niet gepost heb xD Ik kan ook starten als dat rapper zou gaan hoor haha.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 16:31

Cyber schreef:
Rabbitfoot schreef:
Cyber schreef:
Kwam even gefeliciteerd Nath zeggen :') Zag net dat je Deputy/Commander bent geworden hha.
Ik mis het nog steeds, RPG'en :c soms denk ik erover om even terug te komen maar ik weet goed genoeg dat ik 5 keer post en dan weer geen tijd heb voor een aantal maand..

Iemand hier om vandaag eens een topicje mee te doen? Gewoon voor de fun. Kan wel niet beloven om meer dan een aantal dagen actief te blijven dus zou een kort topicje zijn. Vandaag kan ik wel actief posten echter.

Lau!!
Yu, misschien? De twee hebben genoeg geschiedenis c;

En gefeliciteerd nath!

Yeh sure!
Kun jij misschien het topicje starten? Puur omdat ik echt al lang niet gepost heb xD Ik kan ook starten als dat rapper zou gaan hoor haha.

Ik moet nog even op een paar topics reageren/maken, als ik daarmee klaar ben kan ik Yu en Cyber maken! Als je eerder zin hebt om eentje te starten, be my guest!




Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 16:36

Ik wens diegene die Venom als app krijgt alvast veel sterkte toe haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 16:42

Rabbitfoot schreef:
Cyber schreef:
Rabbitfoot schreef:
Cyber schreef:
Kwam even gefeliciteerd Nath zeggen :') Zag net dat je Deputy/Commander bent geworden hha.
Ik mis het nog steeds, RPG'en :c soms denk ik erover om even terug te komen maar ik weet goed genoeg dat ik 5 keer post en dan weer geen tijd heb voor een aantal maand..

Iemand hier om vandaag eens een topicje mee te doen? Gewoon voor de fun. Kan wel niet beloven om meer dan een aantal dagen actief te blijven dus zou een kort topicje zijn. Vandaag kan ik wel actief posten echter.

Lau!!
Yu, misschien? De twee hebben genoeg geschiedenis c;

En gefeliciteerd nath!

Yeh sure!
Kun jij misschien het topicje starten? Puur omdat ik echt al lang niet gepost heb xD Ik kan ook starten als dat rapper zou gaan hoor haha.

Ik moet nog even op een paar topics reageren/maken, als ik daarmee klaar ben kan ik Yu en Cyber maken! Als je eerder zin hebt om eentje te starten, be my guest!

ik zal wel rap eventjes eentje starten xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 14 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 14 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: