Let me down slowly.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me down slowly.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Routnose
Catministrator
Let me down slowly. BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Let me down slowly.   Let me down slowly. Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 23:18

Het was al vrij laat, maar de slaap kon de jonge poes niet vatten. De zon had zich net met een spectaculaire golf van kleuren achter de horizon verstopt, maar voor één keer keek de poes er niet vol genot naar. Nu viel de schemering in, dat grijze, twijfelachtige stukje tussen licht en donker in. Ergens wist ze dat ze terug naar het kamp zou moeten gaan, maar de poes wilde op het moment niets liever dan alleen zijn. Ze had zich dan ook afgezonderd naar een klein stukje aan de gorge waar je gemakkelijk af kon dalen naar een dun deel van de rivier. Je kon die makkelijk oversteken hier maar dat waren niet de poes haar intenties. Ze was hier om alleen te zijn, niet om Riverclanners lastig te vallen. Haar gedachtes gingen uit naar Jayflame, naar het pijnlijke afscheid dat ze hadden moeten nemen. Allicht was het nog beter geweest als hij het bij zijn eerdere woorden had gehouden, als hij nooit had gezegd dat hij van haar hield. Want nu ze wist dat hij haarzelfde gevoelens deelde wilde ze niets liever dan met hem zijn, haar neus verstoppen in zijn zachte pels. Maar het mocht niet, het kon niet en oh Starclan wat deed dat haar pijn. Zachtjes snikkend zakte ze ineen aan de rivier, terwijl de eerste sterren de nachthemel verlichtten. Ze voelde zich zo verdomd alleen, want dit was iets waar ze het met niemand over kon hebben. Geen vrienden aan haar zijde die haar konden steunen, nooit had ze gedacht dat geheimen zoveel pijn konden doen.

[Alleen Warhound!]


It is both a blessing and a curse
Let me down slowly. B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Let me down slowly. B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Let me down slowly.   Let me down slowly. Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 15:59

De Riverclan warrior was naar de gorge gewandeld, niet eens met een doel in zicht. Hij wilde gewoon wat doen, zichzelf niet zo vervelen. Och hij verveelde zich toch zo enorm veel. Waarom gebeurde er nooit wat leuks? De laatste keer was die journey geweest, kijk dat was nu eens interessant te noemen. Nieuwe plekken en katten ontdekken, op iedere manier van het woord. En nu waren ze weer thuis, waar het saai was. Waar iedereen zijn imago kende en hij dus heel veel moeite moest doen om zijn doel te bereiken. Urgh. Zijn zilveren ogen gleden naar de rand van de klif, ook leuk zeg. Misschien kon hij zelfmoord plegen, voor enkele minuten vliegen tot hij kapot sloeg tegen de grond. Hoe zou het zijn om dood te zijn? Vast een stuk interessanter dan rondjes lopen. Echter kon hij zijn grimme plan niet eens uitvoeren, zijn blik viel op een bekende kattin aan de bodem. Arme Routpaw, alleen en verdrietig. Zo veel dingen die je moest missen en die pijn deden voor iemand met een teer, kwetsbaar hartje als het hare. Arm, arm ding. Hij zal haar wel wat genade en vriendelijkheid tonen. Met soepele en gevaarlijke sprongen klom hij naar beneden, een zelfvertrouwen wat je zou laten denken dat hij onsterfelijk moest zijn, om zo lax te werken rond een afgrond. Maar zonder scheuren of plekken kwam hij beneden. Eenmaal daar liep hij zonder problemen door het dunnere water, om naast de ander terecht te komen. Hij drukte zijn kop onder de hare, zodat ze op moest kijken, terwijl hij rond haar heen liep, eenmaal naast haar weer te gaan zitten. Zijn staart werd nonchalant rond diens lichaam geslagen. "Hello Dove, a young bird like you shouldn't cry alone at the river. What's the matter, who clipped your wings?" Hij klonk kalm, rustig en geduldig. Maar kijk, dit was entertainment.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Let me down slowly. BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Let me down slowly.   Let me down slowly. Icon_minitimevr 31 aug 2018 - 1:44

Hier mocht ze haar zwakke zelve zijn, even al haar muren laten vallen en kwetsbaar zijn. Wie was er om haar erop te berispen, Starclan? Nee, want ze had het juiste gedaan. Ze had haar hart opgegeven in hun belang, omdat ze een goede medicine cat wilde worden. Was dat niet alles wat ze kon doen?
Geluid van de overkant trok haar aandacht. Geschrokken keek de poes op, haar groene ogen nog vol met tranen. Nee, nee, geen Riverclan kat mocht haar ooit zo zien, er zou hier niemand moeten zijn. Haastig probeerde ze de schaduwen in te schuifelen en haar tranen weg te vegen, maar het was al te laat. Het was echter geen wild vreemde die daar in het maanlicht de gorge afdaalde; het was Warhound. hij stapte het water door en kwam haar kant op, zoals een echte Riverclanner. Routpaw stotterde iets onverstaanbaars, bang voor zijn reactie. Alleen wat hij deed verbaasde haar, Warhound drukte zijn kop troosten onder de hare en sloeg zijn staart om haar lichaam. En eventjes, héél eventjes, kon ze zichzelf wijsmaken dat hij haar redder was. Verloren liet ze haar kop in zijn vacht zakken, zachtjes snikkend. Ze had de energie niet om afstand te bewaren tussen hun. Dit contact had ze zo verdomd hard nodig. "Hello Dove, a young bird like you shouldn't cry alone at the river. What's the matter, who clipped your wings?" zijn stem was kalm, geduldig. Kort kon Routpaw hun vorige, ongemakkelijke ontmoeting vergeten. Hij deed haar aan Dinspots denken. "...I am nothing but a fool," huilde ze zachtjes, haar tanden op elkaar geklemd. "Why does everything that is bad, feel so good?" ze kon hem niet vertellen over haar liefde. Het was verboden, niemand zou het ooit mogen weten. Oh starclan.


It is both a blessing and a curse
Let me down slowly. B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me down slowly.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Gorge-
Ga naar: