Support System Failed - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Support System Failed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Wolfblood
Deputy
Support System Failed - Pagina 2 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 15:16

"Wie heeft jou het recht van Starclan gegeven en jou tot heilige gebombardeerd?" ze liet een zacht, vijandig gegrom horen bij die woorden. Ergens schrok ze ervan haar mentor kwaad te zien zoals nu, met harde woorden die ze hem nog nooit eerder had horen spreken. Dit zou haar echter niet tot een halt brengen. "Want ik weet niet hoor, maar als ik iemand ken die meer ruzies maakt dat de fillistijnen ben jij het wel, met je arrogante houding en asociale omgang," Ouch, oké, dat stak en hoewel ze dat probeerde te verbergen, was dat ergens ook wel zichtbaar in de blik die ze met haar leader deelde. De poes slikte een brok weg in haar keel. "Oh ja?! Op z'n minst maak ik ruzie met vuile verraders en katten die het verdienen, in plaats van blinde elders!" ze spuugde voor zijn poten, nu nog kwader dan eerst. "E-en als je me zo'n arrogante en asociale apprentice vindt, dan maak je me toch gewoon voor altijd kit? Lekker makkelijk, ben je van me af, als dat is wat je wilt!" Emotie droop van haar stem die ze lang niet meer zo sterk wist te houden.Normaal gezien was ze menig ander kat nu allang aangevlogen, ze was toch beter met haar klauwen dan met woorden. Alleen om dat bij je mentor en leader te doen.. Tja. "En ik weet niet of het je is opgevallen," siste de kater tussen zijn kaken door. "Maar ik heb haar niet eens," al haar haren sprongen overeind. Ja, beter van niet! "Dat boeit me niet! Het is nog geen reden om haar zo te behandelen! Je zou een leader moeten zijn," emotie drong door in haar kwade stem die lichtelijk trilde. Er kwam nog een andere kater bij, een senior warrior die ook iets tegen de leader zei en haar totaal negeerde. Nou, dan zou ze hem ook negeren. Wolfpaw bleef haar leader aan kijken, wachtend of hij nog wat te zeggen had.


'A bird sat down and spoke to me:'
Support System Failed - Pagina 2 Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Support System Failed - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 15:25

Hij had haar geraakt en dat vond de kater oprecht vervelend. Zijn ruzie was met Slate, dat betekende niet dat hij Wolf mee moest nemen in the process. Vandaar dat hij zijn blik even afwendde, maar scherp terugdraaide bij haar woorden. "Ik zie haar tenminste als meer dan alleen een blinde elder, als een gelijke, en behandel haar ook zo," Hij keek haar even stern aan. "En je weet best dat ik niet van je af wil," Vervolgde hij met een zucht, en schudde gefrustreerd zijn hoofd. "Ik denk dat we nog veel van elkaar kunnen leren," Al was dat op dit moment niet makkelijk aangezien ze duidelijk nog opgefokter werd door zijn latere opmerking over Slate. "No kidding," Gromde hij zacht, toen ze over zijn leaderschap begon. Zijn blik priemde zich weer in die van haar. "Ik weet niet of je het doorhebt, maar mijn mentor is zo vroeg overleden dat ik ook maar mijn best doe in de nieuwe rol die ik heb, mocht je suggesties hebben laat het maar weten maar om in mijn priveleven me voor de voeten te gooien dat ik een leader moet zijn..." Hij maakte een geïrriteerd geluid. Alsof hij het zelf niet wist, maar hij was ook maar een gepijnigde kater met een vertrapt hart. Sorry hoor.
Toen ook nog een warrior zich ermee besloot te bemoeien kon Tall hem alleen maar met grote ogen aankijken en een blik van pure onmacht. Sinds wanneer was zijn clan één grote samenkomst van katten die wel wisten hoe hij zijn priveleven moest leven? Zijn blik ging even van de warrior naar Wolf en machteloos schudde Tall nog een keer langzaam met zijn kop. Ugh, het was niet altijd even makkelijk.


Support System Failed - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Support System Failed - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 18:29

De discussie rondom de verbanning van Skullpaw had hem lichtelijk geïrriteerd achtergelaten, maar hij wist beter dan om het op iemand van de clan af te reageren. Het verbaasde hem echter niet dat er nog meer katten rond zouden lopen met dezelfde frustraties, toch had hij niet verwacht dat het voor een scene in het kamp zou zorgen en al helemaal niet eentje gemaakt door Tallstar. Een zucht ontsnapte zijn bek, terwijl hij naar het groepje katten toeliep die zich hadden verzameld daar. Het was waarschijnlijk voor Tallstar ook niet makkelijk dat hij zo tegen Slatefur had gereageerd. De poes verdiende het absoluut niet, maar hij kon de frustratie ook wel begrijpen. Het was waarschijnlijk beter om Tallstar hier weg te halen en hem te laten kalmeren en eventueel dan tegen hem te praten, maar wat Wolfpaw en Foefire deden had geen zin. "Doe allemaal even rustig." Zei hij, terwijl hij bij de groep katten aangekomen was. "Het is beter als iedereen even wat gaat afkoelen voordat er nog meer dingen gezegd gaan worden." Hij probeerde zelf zo rustig mogelijk te blijven. Hij liet zijn blik van Wolfpaw naar Foefire gaan. "Jullie hebben wel wat beters te doen dan je leider de grond in trappen of niet soms?" Dat had hij mogelijk beter kunnen verwoorden, maarja. Hij richtte zijn blik naar Tallstar. "Zullen we even een stuk gaan lopen?" Dan zou de kater af kunnen koelen van het kamp weg, iets wat hij mogelijk nodig had.


If you are strong, you'll find responsibility
Support System Failed - Pagina 2 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Support System Failed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: