Don't shoot the messenger..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't shoot the messenger..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
Don't shoot the messenger.. XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Don't shoot the messenger..   Don't shoot the messenger.. Icon_minitimewo 7 dec 2011 - 15:27

Butter zuchtte eventjes Dreamheart had haar gevraagd die dag haat twee apprentices Rainpa w en Magicpaw achter te laten om Snowcrystal te helpen. Licht geiriteerd zuchtte ze terwijl de jonge poes verderliep. Waarom vertrouwde Dreamheart haar? Butterbell sprak haar niet vaak. Msschien dat de poes daarom gevraagd had die kater voor haar zusje te ontmoeten. Dreamheart had enkel gezegt dat ze de kater moest vertellen dat Snowcrystal zwanger was en voorlopig hem niet meer zou ontmoeten. Verder kon Butter het zelf wel invullen. Snowcrystal was zwanger van de thunderclan kater. Maar zolang het haar geen problemen zou opleveren wou ze het de kater wel vertellen. Tegen die tijd kwam Butterbell aan bij het punt waar Snowcrystal haar had verteld waar Moonstripe altijd wachtte op haar Butter keek even rond maar zo te zien was de kater er nog niet. Rustig liet ze zichzelf neerzakken en dacht na over wat ze haar apptentices zou leren. Rainpaw trainde ze nu al een tijdje, maar Magicpaw was er deze ceremonie bij gekomen en haar had Butterbell pas net het territorium laten zien. Misschien wat jachttechnieken die Rainpaw al geleerd had? Zouden ze samen kunnen leren terwijl Butterbell perfect kon letten op hun bewegingen. Daarna zou ze leren vechten, met twee apprentices was het nog niet zo erg. Misschien zelfs handig. Plotseling schoot Butterbell omhoog uit haar gedachtes. Daar door de struiken van Thunderclan kwam een grijze gestalte. Butterbell rekte zich uit terwijl ze haar keel schraapte . "Moonstripe?"

-Moonstripe only!!-



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Don't shoot the messenger.. DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger..   Don't shoot the messenger.. Icon_minitimewo 7 dec 2011 - 17:03

Moonstripe was onrustig, hij had al lang niets meer gehoord van Snowcrystal. Ze was nu warrior geworden, en dat was iets waar hij eigenlijk tegenop zag. Het trok hun verder uit mekaar. Eerst was hij bang dat hij ouder zou zijn van rang dan haar, maar nu was het toch omgekeerd uitgevallen. Ook al dat gedoe met kittenstelen werkte op zijn zenuwen, de andere Clans waren gewoon laf, maar Snowcrystal haar Clan niet. Hij zag het anders, het was zo moeilijk. Hij wist niet hoe de andere katten waren, maar zij zou zoiets nooit doen, of zelfs toe staan. Zo goed kende hij haar wel. Dacht hij. Moonpaw schudde zijn kop, hij moest niet aan haar twijfelen. Ze zou nooit iets voor hem achterhouden, en als haar iets dwars zat moest hij het gemerkt hebben. Hij nam een muis die hij gevangen had, en liep verder. Hij miste haar elke seconde dat ze niet bij hem was, en plots wou haar hij terug zien. Zou er misschien zijn? Bij de grens, waar ze elkaar ook voor het eerst ontmoet hadden. Moonpaw versnelde zijn pas, en keek om zich heen. Als hij betrapt werd zou hij hangen. Of hij moest met een heel goed excuus komen. Maar het was het waard, alles. Snowcrystal was zijn alles, dus dit hoorde erbij. Een slanke gestalte zat bij de oever, en zijn hart klopte plots sneller. Zou het..? Hij stormde naar benden, 'Snowcrystal?' Toen zag hij dat het een andere poes was, en hij deinste terug. O nee. Hij zat in de problemen. Wat zouden ze zeggen op het feit dat hij een RCpoes kende? "Moonstripe?" Hij draaide zich om, kende ze zijn naam? 'Ja? wat is er?' Om zijn naam te kennen moest ze Snow kennen, was er misschien iets met haar? 'Is er iets mis soms met Snowcrystal? Is er iets gebeurd?' Hij keek haar bang aan, wat was er aan de hand?



Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Don't shoot the messenger.. XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger..   Don't shoot the messenger.. Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 15:01

Butterbell luisterde even rustig en kwam langzaam omhoog. Ze kweekte een warme glimlach op haar gezicht. Hoewel alles in haar schreeuwde dat de kater gevaarlijk was en dat ze hem moest wegjagen liep ze enkel even heen en weer. "Mijn naam is Butterbell, dat praat even makkelijker." Sprak ze met een zwak glimlachje. "En ik kan je verzekeren dat nog niemand in mijn clan behalve ik nu natuurlijk weet van jouw kleine relatie met Snowcrystal. Al zal het gouw genoeg uitkomen." Butter haalde haar schouders op en keek de kater eventjes serieus aan. "En niet dankzij mij hoor, dat beloof ik je, anders had Dreamheart mij waarschijnlijk niet vertrouwd." Butterbell haalde haar schouders op en keek Moonstripe strak aan. "Jullie bezoekjes aan elkaar hebben onze clan veel problemen opgeleverd.. Desalniettemin wil Snowcrystal er de gevolgen niet van onderzien." Butter zuchtte even. Waarom zou die poes niet gewoon de warriorcode volgen en een partner in Riverclan zoeken? Veel beter als dit misbakselige Thunderclankatje. "Maar goed. Snowcrystal zal voorlopig niet meer komen.. Misschien nooit meer als het aan Dreamheart ligt." Butter ging weer zitten likte haar pootje. "Compleet terecht als je het mij vraagt." Glimlachte ze zachtjes en stond weer op. "Snowcrystal en jij hebben radicale dingen gedaan die mijn clan benadeelt. Wij krijgen drie nestjes binnenkort. De eerste van Dreamheart en Crookedstar, een grote trots voor onze clan natuurlijk om jongelingen van Crookedstar te mogen opvoeden en trainen op een dag. Het tweede nestje is van Lostvoice en Cinderfall, twee grootse warriors die sterk bloed in onze clan brengen. En dan hebben we nog het derde nestje. Waar we helemaal niet blij mee zijn. Moonstripe, ik weet niet hoe Crookedstar er over zal denken. Maar ik weet wel hoe ik er over denk." Even stopte ze en keek hem strak aan. "Wij hoeven geen halfbloedjes in Riverclan. En ik beloof je. Ik kan niet wachten tot ik het oordeel van Crookedstar hoor over Snowcrystal en haar ongeboren kittens van een Thunderclan kater genaamd Moonstripe." Butterbell ademde even diep in. "Als het aan mij ligt heeft Riverclan een lid minder als dit uitkomt. Maar goed, misschien heeft ze geluk en is Crookedstar vergevingsgezind, het blijven tenslote wel een soort neefjes en nichtjes van hem." Butterbell glimlachte zwakjes als teken dat ze die kans erg klein schatte. "Maar als je boos wilt worden niet op mij, je weet wat ze zeggen, don't schoot the messenger."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Don't shoot the messenger.. DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger..   Don't shoot the messenger.. Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 17:46

Butterbell haalde haar schouders op en keek Moonstripe strak aan. "Jullie bezoekjes aan elkaar hebben onze clan veel problemen opgeleverd.. Desalniettemin wil Snowcrystal er de gevolgen niet van onderzien." Butter zuchtte even. "Maar goed. Snowcrystal zal voorlopig niet meer komen.. Misschien nooit meer als het aan Dreamheart ligt." Butter ging weer zitten likte haar pootje. "Compleet terecht als je het mij vraagt." Glimlachte ze zachtjes en stond weer op. "Snowcrystal en jij hebben radicale dingen gedaan die mijn clan benadeelt. Wij krijgen drie nestjes binnenkort. De eerste van Dreamheart en Crookedstar, een grote trots voor onze clan natuurlijk om jongelingen van Crookedstar te mogen opvoeden en trainen op een dag. Het tweede nestje is van Lostvoice en Cinderfall, twee grootse warriors die sterk bloed in onze clan brengen. En dan hebben we nog het derde nestje. Waar we helemaal niet blij mee zijn. Moonstripe, ik weet niet hoe Crookedstar er over zal denken. Maar ik weet wel hoe ik er over denk." Even stopte ze en keek hem strak aan. "Wij hoeven geen halfbloedjes in Riverclan. En ik beloof je. Ik kan niet wachten tot ik het oordeel van Crookedstar hoor over Snowcrystal en haar ongeboren kittens van een Thunderclan kater genaamd Moonstripe." Butterbell ademde even diep in. "Als het aan mij ligt heeft Riverclan een lid minder als dit uitkomt. Maar goed, misschien heeft ze geluk en is Crookedstar vergevingsgezind, het blijven tenslote wel een soort neefjes en nichtjes van hem." Butterbell glimlachte zwakjes als teken dat ze die kans erg klein schatte. "Maar als je boos wilt worden niet op mij, je weet wat ze zeggen, don't schoot the messenger." Hij keek haar aan, wat? Hij werdt .. vader? NEE! KAN NIET! Hij voelde zich duizelig worden, en keek naar butterbell. 'Ik..zij..' Hij zuchtte, dit had hij niet verwacht. "Ik moet haar zien! Desnoods word ik gepakt! Het kan me niets schelen, ik moet haar zien! Kittens! het lijkt zo onwerkelijk. Butterbell, het spijt me voor jullie, maar ik hou van Snowcrystal, en zolang zij van mij houdt, zal ik alles opgeven voor haar. En niemand zal me tegenhouden, en haar kittens zullen haar zijn, en ik zal altijd van ze houden, dat houdt niemand tegen!' Hij beëindigde zijn zin. Wat zou ze zeggen? Waarschijnlijk minachting, maar dat kon hem niets meer schelen. Zijn Snowcrystal. Altijd



Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Don't shoot the messenger.. XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger..   Don't shoot the messenger.. Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 19:32

Hij keek haar aan. 'Ik..zij..' Hij zuchtte. "Ik moet haar zien! Desnoods word ik gepakt! Het kan me niets schelen, ik moet haar zien! Kittens! het lijkt zo onwerkelijk. Butterbell, het spijt me voor jullie, maar ik hou van Snowcrystal, en zolang zij van mij houdt, zal ik alles opgeven voor haar. En niemand zal me tegenhouden, en haar kittens zullen haar zijn, en ik zal altijd van ze houden, dat houdt niemand tegen!' Hij beëindigde zijn zin. Butter's ogen werden donkerder. "Ik snap je bezorgdheid absoluut Moonstripe, maar ik kom enkel om dit te vertellen. Dit is geen vrijbrief voor jou om op ons territorium te komen! Maak je toch enige intentie om deze grens over te steken zak ik je behandelen als elke indringer en je met geweld van mijn territorium verwijderen." Strak keek ze hem aan en sloeg even haar klauwen uit en weer in. "Je moet me er maar op vertrouwen dat wij er voor zorgen dat Icecrystal niets overkomt. Nu is het beter voor jou als je terug gaat naar je Clannetje en Riverclan haar zaken laat regelen." Butterbell wende haar kop af en staarde naar de bomengrens.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't shoot the messenger..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: