Wie ben ik? Wat is er gebeurt?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wie ben ik? Wat is er gebeurt?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Silverfur
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimedo 15 dec 2011 - 20:05

Het was helemaal stil in het bos behalve dan het geluid van de waterdruppels die neer kwamen op de grond en de bladeren die soms omhoog kwamen door een zuchtje wind. Of toch, zacht trippelende pootjes liepen met bijna geen geluid tussen de bomen door. Het was Silverfur die net was weg gerend van de plek waar hij zijn geheugen was kwijt geraakt. Steeds sneller en sneller begon hij te rennen tot dat hij aankwam bij het einde van het bos. Uit hijgend ging hij tegen een boom aan zitten. Wat gebeurden er met zijn lichaam het leek wel of hij er geen controle over had. Dat kwam vast doordat hij zijn geheugen was kwijt geraakt. Wist iemand nou maar wie hij was of wat er was gebeurt. Waarom was hij ook weggegaan bij die katten waar bij hij was wakker geworden zonder geheugen, die hadden vast meer over hem geweten. Maar hij kon er toen ook niet veel aan doen het ging toen gewoon van zelf, hij moest daar wel weg maar hij wist niet waarom. Silverfur stond op en liep het bos weer in, misschien kon hij de weg nog terug vinden naar die katten en ze nog als vragen wie hij was. Maar het kon natuurlijk ook zo zijn dat ze daar al lang weg waren en dan zou hij er voor niks heen gegaan. Hij besloot om toch maar niet terug te gaan en besloot gewoon ergens naar toe te gaan. Hij koos een willekeurige kant en liep die richting in. Het was ondertussen gestopt met regenen en Silverfurs vacht werd langzaam droog. Tegen de avond aan kwam hij aan bij een meertje. Hij liep er naar toe en bekeek zich zelf. Hij zag een Grote dunne kater met een gestippelde vacht. En met e..een halsband. Kittypetten droegen toch halsbanden, of Bloodclan katten. Was hij een kittypet? Nee dat kon nooit want hij kon aardig goed jagen had hij gemerkt. Dat was hij vreemd genoeg niet vergeten, net zo als al die soort dingen. Zat hij dan in de Bloodclan? Dan was hij toch gemeen, maar daar kon je nu niets van merken. Behalve dan dat hij erg moordlustig was en die halsband. Silverfur keek nog een keer goed in het water toen hij achter zich geritsel hoorde. Snel draaide hij zich om en keek naar de bosjes waar het geluid vandaan kwam. Achter de bosjes zag hij een vage schim van een kat. Het was een soort genoot dus. De nagels van Silverfur schoten uit zijn poten en hij maakte zich zo groot mogelijk."Wat zoek je hier en waarom stoor je mij? zei Silverfur gemeen en hij liep langzaam op de bosjes af.

Iedereen welkom


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimevr 16 dec 2011 - 18:43

Het geluid van de druppels en de wind die door de bomen waaide waren geruststellend. Het bos lag er rustig bij. Je zou denken dat er geen enkel kwaad in kon zitten. Het was allemaal zo mooi. De verschillende kleuren groen van het gras en de bomen. De bosdieren. De bloemen en de mooie blauwe lucht. Het regende dan wel maar het was geen vervelende regen. En je kon altijd nog schuilen onder een van de grote, mooie, groene bomen die daar stonden. Alles was vredig... Nou, dus niet! Als je dacht dat er geen kwaad en gevaar in dit bos zat dan zat je helemaal verkeerd te denken! Er waren altijd nog de slechte kanten. Alles had wel een slechte kant. Sommige plekken op de bomen waren verrot. Er waren vertrapte bloemen en droog gras. Er schoven grijze wolken voor de lucht... En natuurlijk de dieren... De ene kat scheurde de andere aan stukken als die niet oppaste. En dat was nou iets waar Frost zo van hield. Doden. Hij grijnsde gemeen toen hij neerkeek op de kat die hij tegen de grond drukte. de ogen stonden vol angst. Hij scheurde de keel open met zijn vlijmscherpe klauwen. "Nog een laatste woord voordat ik deze kleine dingetjes doorboor?" Vroeg hij aan de grijze poes die onder hem lag. Hij wachtte niet op antwoord maar scheurde ze meteen door. Dood. Hij keek op. Hij stapte van het lijk af en sproeide er met zijn achterpoten wat zand op. Daarna liet hij het achter zich en liep verder. Het was gestopt met regenen en hij schudde de druppels van zijn witte vacht af. Hij likte de restjes bloed van zijn lippen. "Wat zoek je hier en waarom stoor je mij?" Hij zag een gevlekte kater. Hij rook naar BloodClan. Hij liep naar hem toe en ging zitten. Hij grijnsde. "He, maat. Stoor ik je? Ik zoek hier niks. Ik woon hier!" Zei hij tegen de kater. "Wat is je naam?" Vroeg hij.


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 8:49

Er kwam een witte kat met rode ogen op Silverfur. Hij grijnsde. "He, maat. Stoor ik je? Ik zoek hier niks. Ik woon hier!" Zei de kater tegen hem. "Wat is je naam?" Vroeg hij. Silverfur rook dat hij van de Bloodclan kwam, hoe kon het nou dat hij die geur nog wel herkende? Nou ja daar dacht hij later nog wel over." Zo te ruiken ben je ook van de bloodclan, dus heeft het geen zin om met je in gevecht te gaan". Silverfur ging naast de kat zitten en keek goed naar hem." Oke mag ik je wat vragen stellen?" Zei Silverfur. Hij wachten niet op antwoord maar praten gewoon door." Eerst moet ik je iets vertellen, ik ben mijn geheugen kwijt geraakt en dus weet ik niets meer. Maar door mijn halsband heb ik ontdekt dat ik in de Bloodclan zit. En nu zou ik aan je willen vragen of je...." Silverfur wachten even en ging toen verder." Misschien weet wie ik ben of hoe ik heet. En als je het niet weet wil mee zoeken met mij naar mensen die me wel kennen?" Silverfur draaide zijn hooft om naar achteren en keek naar het meertje. Waarom waarom moest hij nou net zijn geheugen verliezen.

flut!!!


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 11:29

soulheart liep sloom door het bos. toen zag hij een kat voorbijrazen. huh? het leek wel de kat die zijn geheugen had verloren toen hij van de hond geworpen werd. zou het? nee. of toch? soulheart besloot achter hem aan te rennen. toen zag hij dat er nog een andere kat aankwam. die zij: "He, maat. Stoor ik je? Ik zoek hier niks. Ik woon hier! Wat is je naam?" toen zag souulheart het. het was de kater die zijn geheugen was verloren! soulheart ging nog eens aandachtig zitten luisteren. silverfur zei: " Zo te ruiken ben je ook van de bloodclan, dus heeft het geen zin om met je in gevecht te gaan. Oke mag ik je wat vragen stellen? Eerst moet ik je iets vertellen, ik ben mijn geheugen kwijt geraakt en dus weet ik niets meer. Maar door mijn halsband heb ik ontdekt dat ik in de Bloodclan zit. En nu zou ik aan je willen vragen of je...." silverfur wachtte met praten en ging toen verder. " Misschien weet wie ik ben of hoe ik heet. En als je het niet weet wil mee zoeken met mij naar mensen die me wel kennen?" toen sprong soulheart tevoorschijn. hij zei: "ik weet een ding, als ik dat mag vertellen. ik weet alleen je naam." zei soulheart aandachtig.

sorry ben heel erg inspiloos today


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 17:59

"Zo te ruiken ben je ook van de bloodclan, dus heeft het geen zin om met je in gevecht te gaan" de kater ging naast hem zitten. " Oke mag ik je wat vragen stellen?" Zei hij. Hij wachten niet op antwoord maar praten gewoon door. " Eerst moet ik je iets vertellen, ik ben mijn geheugen kwijt geraakt en dus weet ik niets meer. Maar door mijn halsband heb ik ontdekt dat ik in de Bloodclan zit. En nu zou ik aan je willen vragen of je...." Hij wachten even en ging toen verder. " Misschien weet wie ik ben of hoe ik heet. En als je het niet weet wil mee zoeken met mij naar mensen die me wel kennen?" Hij draaide zijn hooft om naar achteren en keek naar het meertje. Hij hoorde wat geritsel en plotseling sprong er een zwarte kater tevoorschijn. "ik weet een ding, als ik dat mag vertellen. ik weet alleen je naam." Zei de zwarte kater aandachtig. Hij keek naar de kat. "En wie ben jij dan?" Vroeg hij. Hij stond op. Hij keek weer naar de gevlekte kater. "Dus je bent je geheugen kwijt en wil dat ik je help zoeken naar katten die iets van je weten? Nou, hier is al iemand die iets weet!" Hij knikte naar de zwarte kater. Hij was niet echt iemand die behulpzaam was maar 1 keertje kon toch wel?

Soulheart je moet je even opnieuw aanmelden bij BloodClan.


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimezo 18 dec 2011 - 18:25

Er kwam geritsel uit de bosjes. Silverfur keek snel en zag een zwarte kat met rode ogen de bosjes uit springen. "Ik weet een ding, als ik dat mag vertellen. Ik weet alleen je naam." zei de zwarte kater aandachtig. "En wie ben jij dan?". "Vroeg de witte kater aan de zwarte kater. Hij keek weer naar Silverfur. "Dus je bent je geheugen kwijt en wil dat ik je help zoeken naar katten die iets van je weten? Nou, hier is al iemand die iets weet!" Hij knikte naar de zwarte kater. Silverfur keek naar de zwarte kater en liep langzaam naar hem toe. " Voor dat je vertelt hoe ik heet zou ik graag willen weten hoe jij heet" zei hij op een angstaanjagende toon."En als je dat niet wilt vertellen heb ik een klein verrassinkje voor je" Zei hij nog angstaanjagender.


kortheid


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit


Laatst aangepast door Silverfur op di 20 dec 2011 - 19:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimema 19 dec 2011 - 16:09

soulheart hoorde hoe de witte kat vroeg wie hij was. soulheart wou net antwoord geven toen de witte kat alweer verder ging, maar dan tegen de gestreepte kat. "Dus je bent je geheugen kwijt en wil dat ik je help zoeken naar katten die iets van je weten? Nou, hier is al iemand die iets weet!" toen zei de gestreepte kat:"Voor dat je vertelt hoe ik heet zou ik graag willen weten hoe jij heet. En als je dat niet wilt vertellen heb ik een klein verrassinkje voor je." toen zei soulheart: "ik ben soulheart, en ik weet trouwens nog meer van jou silverfur, ik weet dat je in de bloodclan zit, en ik weet wie jouw broers zijn." toen kwam er een grote, dikke, waterdruppel op soulhearts neus. hij schrok even maar ging toen weer goed zitten

-flutste post die ik ooit gehad heb-


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 19:29

ik ben soulheart, en ik weet trouwens nog meer van jou silverfur, ik weet dat je in de bloodclan zit, en ik weet wie jouw broers zijn." toen kwam er een grote, dikke, waterdruppel op soulhearts neus. hij schrok even maar ging toen weer goed zitten. Silverfur dus, niet bepaalt een moordlustige naam." Ik heet dus Silverfur, maar kan ik dat wel geloven, lieg jij niet?" Zei Silverfur en er kwam een druppel op hem neer. Silverfur trok zich er niks van aan en ging verder. Eigenlijk geloofde Silverfur wel dat Silverfur zijn echte naam was maar hij wou gewoon kijken hoe ver hij kon gaan. " Geef je nog antwoord of ben je je stem soms verloren?" zei hij plagend. Silverfur vond het geweldig om zo te treiteren, zijn ogen begonnen te stralen. Dit was duidelijk zijn ding en dat moest hij dan ook wel laten merken.


heb geen ispi


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
beatmiss
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
Smurf
87

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
beatmiss
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 19:48

silverfur zei: "Ik heet dus Silverfur, maar kan ik dat wel geloven, lieg jij niet?" soulheart voelde dat silverfur soulhearts' grens opzocht, omdat silverfur meteen weer verder ging met: "geef je nog antwoord of ben je je stem soms verloren?" soulheart zag dat silverfur zijn ogen begonnen te stralen. soulheart stootte een kuchje uit wat veel weghad van een misvormd lachje en zei: "nee, ik ben mijn stem niet verloren, maar dat moet je vaker zeggen als je een gesprek met iemand aan het voeren bent, het is echt... ehhhmmmm... lachwekkend? nouja, ik kan het bewijzen, je kan meegaan naar de plek waar jij van de hond geworpen bent en kijken of jouw broers daar nog zijn. of wil je niet. die andere kat mag ook mee hoor. wat is trouwens zijn naam?" sloot soulheart af.


oops! verkeerde acc. dit moet soulheart zijn.


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Osbeat


"With music in my ears. I'm unstopable"

Wie ben ik? Wat is er gebeurt? 44331

Ik join de Henk Army!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 15:13

"nee, ik ben mijn stem niet verloren, maar dat moet je vaker zeggen als je een gesprek met iemand aan het voeren bent, het is echt... ehhhmmmm... lachwekkend? nouja, ik kan het bewijzen, je kan meegaan naar de plek waar jij van de hond geworpen bent en kijken of jouw broers daar nog zijn. of wil je niet. die andere kat mag ook mee hoor. wat is trouwens zijn naam?" Zei de zwarte kater." Ik weet niet wat zijn naam is maar misschien wil hij dat wel vertellen. O ja en ik ga mee want ik wil wel eens zien of je de waarheid spreekt." Silverfur liep weg van de twee katers." Als ik niet de goede kant op ga dan moet je het maar zeggen riep hij tegen Soulheart. Hij hoorde niemand iets zeggen dus liep hij door. Hij wist niet of ze hem volgde maar dat boeide niet, als ze het niet deden dan ging hij gewoon weer verder met zoeken naar iemand anders die hem dan wel kon helpen. Silverfur was nu al in het dichte deel van het bos en omdat het bijna donker was zag het er angstaanjagend uit. Silverfur stopte even en keek om zich heen. Het was misschien beter om een slaap plek te gaan zoeken en morgen verder te gaan. Nog steeds keek hij niet of de andere er nog waren en dat was hij ook niet van plan. Hij liep nog een stukje door en zag daar een paar grote rotsen waar hij wel tussen zou kunnen liggen. hij liep er heen en ging zitten, eigenlijk had hij best wel honger maar hij zou morgen wel wat eten halen." Kom er bij liggen zei Siilverfur niet wetend of iemand hem wel hoorde.


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 17:18

silverfur zei: Ik weet niet wat zijn naam is maar misschien wil hij dat wel vertellen. O ja en ik ga mee want ik wil wel eens zien of je de waarheid spreekt." silverfur liep weg. "Als ik niet de goede kant op ga dan moet je het maar zeggen" soulheart volgde hem. ze waren nu in het lichte deel van het bos. toen ging silverfur de verkeerde kant uit. soulheart wou bijna roepen: "he, je gaat de verkeerde kant op!" toen silverfur ging liggen. " Kom er bij liggen" zei silverfur. soulheart zei: "nee, nu even niet. straks zijn je broers weg! we moeten doorlopen als je informatie over jezelf wilt." zei soulheart. toen liep hij langzaam door. hopend dat silverfur hem volgde. hij schreeuwde: "anders kunnen we onderweg ook iets te eten vangen!"

-yay, kerstdiner vanavond!-


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 16:25

De gevlekte kater liep naar de zwarte toe. " Voor dat je vertelt hoe ik heet zou ik graag willen weten hoe jij heet" zei hij op een angstaanjagende toon. "En als je dat niet wilt vertellen heb ik een klein verrassinkje voor je" Zei hij nog angstaanjagender. "ik ben soulheart, en ik weet trouwens nog meer van jou silverfur, ik weet dat je in de bloodclan zit, en ik weet wie jouw broers zijn." Antwoorde de zwarte kater die Soulheart bleek te heten. " Ik heet dus Silverfur, maar kan ik dat wel geloven, lieg jij niet?" Zei Silverfur. " Geef je nog antwoord of ben je je stem soms verloren?" zei hij plagend. soulheart stootte een kuchje uit wat veel weghad van een misvormd lachje en zei: "nee, ik ben mijn stem niet verloren, maar dat moet je vaker zeggen als je een gesprek met iemand aan het voeren bent, het is echt... ehhhmmmm... lachwekkend? nouja, ik kan het bewijzen, je kan meegaan naar de plek waar jij van de hond geworpen bent en kijken of jouw broers daar nog zijn. of wil je niet. die andere kat mag ook mee hoor. wat is trouwens zijn naam?" sloot soulheart af. " Ik weet niet wat zijn naam is maar misschien wil hij dat wel vertellen. O ja en ik ga mee want ik wil wel eens zien of je de waarheid spreekt." Silverfur liep weg van hen. " Als ik niet de goede kant op ga dan moet je het maar zeggen"riep hij tegen Soulheart. soulheart volgde hem. Hij liep er nu ook maar achteraan. hij zag dat hij was gaan liggen. " Kom er bij liggen" zei silverfur. soulheart zei: "nee, nu even niet. straks zijn je broers weg! we moeten doorlopen als je informatie over jezelf wilt." zei soulheart. toen liep hij langzaam door. hij schreeuwde: "anders kunnen we onderweg ook iets te eten vangen!" hij keek naar Silverfur die daar lag. Daarna liep hij achter de zwarte kater aan. "Kom je nog?" Zei hij toonloos. "Ik heet trouwens Frost. Voor als dat zo belangrijk is." Zei hij nogal ongeinteresseerd.


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 9:04

nee, nu even niet. straks zijn je broers weg! we moeten doorlopen als je informatie over jezelf wilt." zei soulheart. Silverfur zag hoe Soulheart langzaam weg liep en schreeuwde: "anders kunnen we onderweg ook iets te eten vangen!". "Kom je nog?" zei de witte kater. "Ik heet trouwens Frost. Voor als dat zo belangrijk is." Zei hij nogal ongeïnteresseerd. " Dat is inderdaad heel belangrijk want anders had ik je de hele tijd de witte kater moeten noemen" zei Silverfur grinnikend tegen Frost. Silverfur stond op en liep naar Soulheart toe. " Waarom zo'n haast? Als ze weg zijn maakt dat toch niet zo veel uit, waarschijnlijk heb ik toch niet veel aan ze en ik kan best voor me zelf zorgen hoor!" zei Silverfur nogal kwaad tegen Soulheart. Hij was nogal boos op Soulheart omdat hij niet mocht slapen en dat alles zo snel en haastig moest.


zullen we doen dat ze ruzie krijgen?


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackshadow
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
Natas
36

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Blackshadow
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 15:39

souheart was blijven staan. hij hoorde de witte kat zeggen: "Kom je nog?" op een toonloze manier. soulheart keek achterom. silverfur lag nog steeds. de witte had hem gevolgd. de witte kat zei: "Ik heet trouwens Frost. Voor als dat zo belangrijk is." soulheart dacht: een ongeïnteresseerde kat dus. silverfur zei: "Dat is inderdaad heel belangrijk want anders had ik je de hele tijd de witte kater moeten noemen." hij stond op en liep naar soulheart toe. "Waarom zo'n haast? Als ze weg zijn maakt dat toch niet zo veel uit, waarschijnlijk heb ik toch niet veel aan ze en ik kan best voor me zelf zorgen hoor!" zei silverfur boos. "Wat?!" riep soulheart verontwaardigd. "jij was toch op zoek naar katten die iets van je wisten! nou blijkbaar nu niet meer dus!" soulheart begon boos te worden. waarom zei hij dat hij op zoek was naar katten die iets van hem wisten terwijl hij niet mee wou?

-alweer oops, verkeerde acc-

@silverfur, ja is goed maar we worden dan ook weer vrienden oke?
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 18:36

" Dat is inderdaad heel belangrijk want anders had ik je de hele tijd de witte kater moeten noemen" zei Silverfur grinnikend tegen hem. Silverfur stond op en liep naar Soulheart toe. " Waarom zo'n haast? Als ze weg zijn maakt dat toch niet zo veel uit, waarschijnlijk heb ik toch niet veel aan ze en ik kan best voor me zelf zorgen hoor!" zei Silverfur nogal kwaad tegen Soulheart. "Wat?!" riep soulheart verontwaardigd. "jij was toch op zoek naar katten die iets van je wisten! nou blijkbaar nu niet meer dus!" Hij liep naar hen toe. "Hey! Relax! Doe even rustig!" Hij had geen tijd voor onnodig geruzie. Anders verdeed hij zijn tijd hier en kon hij beter weggaan. Misschien zou hij dat ook wel doen. Nee. Hij had toch niks anders te doen. Hij besloot dus maar te blijven. Hij plofte verveeld neer op de koude grond. "Gaan we die katten nog zoeken of hoe zit dat!?" Zei hij lichtelijk geiriteerd. "Ik verveel me hier te pletter! n dat geruzie schiet ook niet op! Als je wil ruzieen doe dat dan even snel!"



Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimema 2 jan 2012 - 8:44

"Wat?!" riep soulheart verontwaardigd. "jij was toch op zoek naar katten die iets van je wisten! nou blijkbaar nu niet meer dus!" Silverfur zag dat Soulheart nu echt boos werd, misschien was hij ook wel een beetje te ver gegaan."Hey! Relax! Doe even rustig!" Zei Frost. Kwam die kater er ook nog mee bemoeien? Nu kon Silverfur zijn boosheid bijna niet meer bedwingen."Gaan we die katten nog zoeken of hoe zit dat!?" Zei Frost lichtelijk geiriteerd. "Ik verveel me hier te pletter! n dat geruzie schiet ook niet op! Als je wil ruzieen doe dat dan even snel!" Silverfurs nagels schoten uit zijn klauwen en hij liep naar Frost. "Ik zou maar uit kijken met wat je zegt katertje. Ik ben dan wel mijn geheugen kwijt maar ik kan altijd nog goed vechten" Zei Silverfur boos en hij gromde angstaanjagend naar Frost


sorry laat


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimema 2 jan 2012 - 13:58

Silverfurs nagels schoten uit zijn klauwen en hij liep naar hem. "Ik zou maar uit kijken met wat je zegt katertje. Ik ben dan wel mijn geheugen kwijt maar ik kan altijd nog goed vechten" Zei Silverfur boos en hij gromde angstaanjagend naar hem. Met een nonchalant glimlachje stond hij op. "Moet mij dat bangmaken?" Zei hij. "Je moet even oefenen op je angstaanjagende grommetjes maat. Hiervan schrikken de eekhoorntjes nog niet eens." Zei hij overdreven serieus. Die kater moest niet denken dat hij hem de baas kon zijn. Hij keek hem met een uitdagende blik in zijn ogen aan. Hij grijnsde. "Dus je wilt een potje knokken?" Zei hij uitdagend. "Kom maar op dan."

Sorry, kortheid.


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 10:13

"Moet mij dat bangmaken?" Zei hij. "Je moet even oefenen op je angstaanjagende grommetjes maat. Hiervan schrikken de eekhoorntjes nog niet eens." Zei Frost overdreven serieus. Silverfur voelde zich erg beledigt maar hij wist dat het niet waar was dus probeerde hij dat niet te laten lijken. "Dus je wilt een potje knokken?" Zei Frost uitdagend. "Kom maar op dan.""Ja dat wil je wel he?" Zei Silverfur sarcastisch. " Maar goed ik accepteer je uitnodiging want als een echte vechter zie je er niet uit" Silverfur moest lachen om zijn eigen woorden en liep langzaam op Frost af." Voor jou ben ik niet bang mannetje" Riep Silverfur terwijl hij steeds harder ging lopen. Uiteindelijk ging hij over in rennen en op een meter afstand sprong hij boven op Frost. Zijn klauwen boorden in de nek van Frost en Snel en behendig duwde Hij Frost de Grond op Met nog steeds Silverfur op hem." Geef je je al over? Of wel je afgemaakt worden? Vroeg Silverfur en Steeds dieper boorden zijn nagels in de nek van Frost.


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 21:23

"Ja dat wil je wel he?" Zei Silverfur sarcastisch. " Maar goed ik accepteer je uitnodiging want als een echte vechter zie je er niet uit" Silverfur moest lachen om zijn eigen woorden en liep langzaam op hem af. " Voor jou ben ik niet bang mannetje" Riep Silverfur terwijl hij steeds harder ging lopen. Uiteindelijk ging hij over in rennen en op een meter afstand sprong hij boven op hem. Zijn klauwen boorden in zijn nek en Snel en behendig duwde Hij hem de Grond op Met nog steeds Silverfur op hem. " Geef je je al over? Of wel je afgemaakt worden?" Vroeg Silverfur en Steeds dieper boorden zijn nagels in de nek van hem. Hij stootte een harde grauw uit en rukte da kater van zich af. Hij schudde de bloedspetters van zich af. "What are you thinking about me!?" Hij boorde zijn tanden in de poot van Silverfur. Hij liet los en greep hem beet met zijn klauwen hij smeet hem tegen een boom aan en hijgde even. Daarna sprong hij erachteraan en boorde zijn klauwen diep in zijn huid.

-vaag, ik weet-


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 17:53

Net toen Silverfur dacht dat Frost het zou opgeven duwde Frost hem van zich af en schudde de bloedspetters van zich af. "What are you thinking about me!?" riep Frost en hij boorde zijn tanden in de poot van Silverfur. Au, dat was zijn gewond geraakte poot bij een gevecht tegen een hond. Het was al weer bijna over maar gevoelig was hij nog wel. Frost liet gelukkig op met bijten in zijn poot maar pakte Silverfur daarna beet met zijn klauwen en hij smeet hem tegen een boom aan daarna hijgde hij even. Van die situatie maakte Silverfur gebruik en hij probeerde op te staan maar hij was net iets te laat. Frost boorde zijn klauwen diep in zijn huid. He bloed spoot uit zijn lichaam en er schoot een pijn scheut door zijn lichaam. Even wou Silverfur zich over geven maar die gedachten duwde hij snel van zich af. Nooit zou hij meer verliezen altijd winnen en de eer krijgen. Na die gedachten had hij weer een beetje kracht en hij duwde Frost van zich af. Misschien zou Frost niet erg gewond zijn maar nu kon hij in ieder geval weg van hem en van die Soulheart. " Voor deze ene keer heb ik je gespaart maar de volgende keer heb ik geen medelijden meer met je!!!" Riep Silverfur hard terwijl hij het bos in rende.

deze jonge is de topic uit Sad


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie ben ik? Wat is er gebeurt?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: