Wie ben ik? Wat is er gebeurt? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wie ben ik? Wat is er gebeurt?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
soulheart
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? - Pagina 2 DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2012 - 17:11

soulheart was net van plan om silverfur in de haren te vliegen, toen frost opeens zei : "Hey! Relax! Doe even rustig!" soulheart kon wel janken, hij heeft niet gekozen om hier te belanden, met die stomme, witte kater. "Gaan we die katten nog zoeken of hoe zit dat!?" Zei Frost lichtelijk geïrriteerd. "Ik verveel me hier te pletter! n dat geruzie schiet ook niet op! Als je wil ruzieen doe dat dan even snel!" soulheart wou net frost nu in de haren vliegen, toen silverfur zei: "ik zou maar uitkijken met wat je zegt katertje. Ik ben dan wel mijn geheugen kwijt maar ik kan altijd nog goed vechten!" gevolgd door een boze grom. soulheart wou nu weer silverfur aanvlieen om hem te stoopen toen frost zei: ""Moet mij dat bangmaken? Je moet even oefenen op je angstaanjagende grommetjes maat. Hiervan schrikken de eekhoorntjes nog niet eens." frost keek met een uitdagende blik naar silverfur en zei: "Dus je wilt een potje knokken? Kom maar op dan." soulheart wou nu weer frost aanvliegen toen silverfur sarcastisch zei: "Ja dat wil je wel he? Maar goed ik accepteer je uitnodiging want als een echte vechter zie je er niet uit" silverfur lachte en liep langzaam op frost af. soulheart wou iets zeggen wat op stop leek maar silverfur onderbrak hem. "Voor jou ben ik niet bang mannetje" riep silverfur en hij boorde zijn klauwen in de nek van frost. silverfur zei: "Geef je je al over? Of wil je afgemaakt worden?" soulheart wou neet hun allebei aanvliegen omdat ze hem steeds onderbroken toen frost zich omdraaide en op silverfur stond. frost schudde de bloedspetters van zich af. hij zei: "What are you thinking about me!?" frost beet in de poot van silverfur. hij liet los en greep hem beet met zijn klauwen hij smeet hem tegen een boom aan en hijgde even. Daarna sprong frost erachteraan en beet silverfur diep in zijn huid. silverfur zei: "Voor deze ene keer heb ik je gespaart maar de volgende keer heb ik geen medelijden meer met je!!!" zei hij hard terwijl hij het bos in rende. soulheart wou achter hem aan gaan toen hij besefte dat frost er ook nog was. soulheart zei: "nou, ik ga maar achter hem aan, adios!!!" soulheart rende na dat gezegd te hebben achter silverfur aan het bos in.




╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Wie ben ik? Wat is er gebeurt? - Pagina 2 Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Wie ben ik? Wat is er gebeurt? - Pagina 2 DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Wie ben ik? Wat is er gebeurt?   Wie ben ik? Wat is er gebeurt? - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jan 2012 - 9:25

Silverfur rende hijgend zo hard als hij kon steeds dieper het bos in. Wat een lafaard was hij. Gewoon weg rennen tijdens een gevecht. Frost was gewoon sterker dan hij, maar dat wou Silverfur niet toe geven. Steeds harder ging hij. Maar ook steeds vermoeider werden zijn poten. En door veel bloedverlies tijdens het gevecht ging het steeds langzamer." Ik moet.... Door gaan" zei hij met moeiten tegen zich zelf. Even gunde hij zich zelf pauzen. Hij liep naar een boom maar net voor dat hij die had bereikt werd alles om hem heen zwart en langzaam viel hij neer met zijn hooft op een steen. Het bloed spoot uit een snee in zijn hoofd. Langzaam sloot hij zijn ogen. Zou dit het einde zijn? Zou hij nu dood gaan? Langzaam en met veel moeite kon hij zich nog omdraaien en zag daar de hond liggen die hij samen met zijn broers en Soulheart had gedood. Zonder het te weten had hij zijn geheugen weer terug want zijn ogen waren gesloten. En hulpeloos lag hij daar te wachten op iemand die hem zou kunnen helpen. Hij sloot zijn ogen weer en al snel was hij buiten bewustzijn.


Ben toch weer terug!!


Wie ben ik? Wat is er gebeurt? - Pagina 2 Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie ben ik? Wat is er gebeurt?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: