geef me voer



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 geef me voer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Orchis
General
geef me voer Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: geef me voer   geef me voer Icon_minitimedo 19 maa 2020 - 21:12


geef me voer Dd5cjs10


Zijn maag rommelde luid. Hij moest wat eten vandaag, anders zou hij binnen de kortste keer neervallen. Mauwend liep hij daarom dan langs schutting heen van twoleg huizen, want na de hele ochtend geprobeerd te jagen had hij nog steeds geen hapje eten weten te vangen. Nu was hij naar plan b geschakeld en dat was de medelijden kweken bij de twolegs. Hij hoopte dat ze hem wat van die droge brokjes zouden toegooien, ondanks dat ze enorm smerig waren, krikte dat droogvoer zijn energie goed omhoog. Zijn nagels krabde aan een poort opening. Mauwend bleef hij daar zitten. Hallo? Iemand? eten?


geef me voer Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
geef me voer DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: geef me voer   geef me voer Icon_minitimedo 19 maa 2020 - 21:23

Nog steeds beurs van het ongeluk lag de blauwe kater in zijn warme nest. De vrouwelijke tweebeen was er kapot van dat haar partner dood was. Ze had wel een bakje met tonijn stukken voor hem neer gezet gehad, maar meer dan de helft had Shaka niet op gekund. Ook hij rouwde om de mannelijke tweebeen, maar een luid gekras en luid geroep om voedsel wekte zijn aandacht. De blauwe rus tilde zijn zere lijfje op en klom uit de mand terwijl hij richting het kattenluik liep zijn kop erdoor stak en heel even stond te luisteren. Hm... Die stem? Was dat niet de kat die hem laatst nog geholpen had zijn weg weer naar huis te vinden? Zijn nieuwsgierigheid begon zijn brein te prikkelen en al snel besefte de jonge kater dat hij bij de poot stond die je van binnenuit gemakkelijk open kon duwen al koste het hem nu meer moeite. 'Orchis?' riep Shaka die net met zijn schouder nog de poort open kon houden terwijl hij naar het achterwerk van de kater keek. 'Als je honger hebt kan je el met mij mee eten.' stelde de blauwe rus voor en hij wachten heel even op zijn antwoord.


Live can be hard when you are on your one. Come to the Lost ones and you will never be alone anymore.:



image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
geef me voer Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: geef me voer   geef me voer Icon_minitimedo 19 maa 2020 - 21:39


geef me voer Dd5cjs10

Goeie daden werden beloond zo bleek, want toen Orchis voor een random huis stond de gillen voor eten kwam er een bekend kopje tevoorschijn. ''Zeg hallo daar, Shaka.'' Mauwde de tom met een grote grijns. Zijn kopje hing scheef en hij wiebelde met zijn staartje over de grond heen terwijl hij zich half omdraaide naar de stem van de blauwe rus. Hij liet het woord eten vallen en de vacht die opmerkelijk langer was op zijn ruggengraat en nek sprongen enthousiast omhoog. ''Nou nou, als je er zo op staat vriendelijke vriend.. ik lus wel een hapje!'' De tom ging rechtop zijn kromme poten staan en huppelde naar de jonge kittypet toe.


geef me voer Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
geef me voer DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: geef me voer   geef me voer Icon_minitimedo 19 maa 2020 - 22:01

Ondanks de vreemde poten van Orchis had Shaka er nooit wat over gezegd. Dat was grof toch? Maar de haren van de andere kater sprongen op toen de blauwe rus het over eten had. Een flauwe glimlach verscheen op zijn koppie. Hij voelde zich altijd goed om andere katten te helpen als dat kon. Shaka hield de poort lang genoeg open zodat Orchis er door heen kon lopen. 'kon je geen prooi vinden?' vroeg de jonge kater en stapte terug zodat de poort weer dicht ging. Daarna draaide de blauwe kater wat stijfjes om en trippelde half hinkend terug naar de deur waar het kattenluik in zat en wrong zich er door heen en wachten binnen even tot het bezoek ook binnen zou zijn voor Shaka richting zijn half op gegeten tonijn stukken liep en ging erbij zitten. 'Ga je gang er is genoeg over.' miauwde hij uit nodigend en kneep glimlachend zijn ogen even dicht voor hij ze weer opende en toe keek hoe de andere helft stukken tonijn verorberd zouden worden.


Live can be hard when you are on your one. Come to the Lost ones and you will never be alone anymore.:



image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
geef me voer Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: geef me voer   geef me voer Icon_minitimevr 20 maa 2020 - 19:51


geef me voer Dd5cjs10

Orchis pakte direct zijn kans. Hij kwispelde dankbaar met zijn bollige staartje toen hij langs de blauwgrijze kittypet liep om door de poort te komen. Hij merkte niet op hoe de ander hinkte, want Orchis voelde geen medeleven of iets voor andere katten. Hij kon er eigenlijk weinig aan doen, hij was nou eenmaal met dit karakter geboren. Er was maar een belangrijk iets in het leven en dat was hijzelf en hijzelf had nu atm eten nodig. De tom keek even met bestuderende ogen naar het kattenluikje waar Shaka doorheen verdween maar toen de ander niet terug kwam begon het belletje te rinkelen. Oh! de ander wou dat hij mee naar binnen kwam. Ah fine. De tom hield zijn schouders op en propte zijn misvormde lijf door het luikje heen. Eenmaal binnen bleef hij wel voorzichtig voor de twoleg maar slokte al wel haastig de stukjes tonijn naar binnen. Hij likte het schaaltje nog helemaal schoon en daarna zijn snorharen waar nog wat smaak op zat van de vis. ''Ah, heerlijk.'' Smakte Orchis goedkeurend. De tom likte zijn mondhoeken en neus nogmaals af. De tonijn smaak plakte nog aan zijn snuit. Hmmmm... ''Hoe kan ik je terugbetalen m'n vriend?'' Vroeg hij. Hij had zelf wel een idee.


geef me voer Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
geef me voer DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: geef me voer   geef me voer Icon_minitimema 23 maa 2020 - 22:03

Het duurde niet te lang voor Orchis ook binnen kwam en hem volgde richting het voerbakje. Al duurde het niet lang voor alles opgeslokt was. De andere kat was nog aan het na smakken zoals hijzelf ook wel eens deed na het eten, maar momenteel was Shaka helemaal niet echt in de stemming om veel te doen. Zelfs het oefenen met het jagen op prooi was even op een super laag pitje gezet. Daardoor miste de blauwe rus de woorden van Orchis bijna. 'Huh? Ik... nu even niet die gift hou ik nog wel van je te goed.' reageerde Shaka bijna te laat en stond op en liep weer terug richting zijn mand waar hij in plofte en half met een van zijn achterpoot uit liet hangen. Hij was gewoon te verdrietig.


Live can be hard when you are on your one. Come to the Lost ones and you will never be alone anymore.:



image host
Terug naar boven Ga naar beneden
 
geef me voer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Linwood Park-
Ga naar: