Odd stars - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Odd stars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Rudepaw
Member
Odd stars - Pagina 2 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Odd stars   Odd stars - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 mei 2020 - 13:55


"Nou zeg! Niet zo hard!" Riep de grote kater, zijn staart tussen zijn poten. Rudekit kwam weer neer op zijn vier poten en hief zijn kop een beetje schuin. Zijn pretoogjes wisselde naar een nieuwsgierige glinstering in zijn ogen. Hij stak weer een voorpoot uit naar Bluejay, deze keer aarzelend. Lichtjes tikte hij tegen zijn zilveren pluizige pels. Had hij Bluejay echt pijn gedaan? "Sorry Bluejay.." Murmelde de kitten helder. Hij liet zijn schouders ontspannen. Hij was toch wel een beetje gesteld op zijn nieuwe makker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Odd stars - Pagina 2 Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Odd stars   Odd stars - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 mei 2020 - 14:34

In eens voelde hij een zacht tikje, van een zacht klein ettertje gevolgd door een "Sorry Bluejay..". Verrast haalde de kater zijn wenkbrouwen op en legde zijn ogen op het kleintje...geloofde hij hem nou? Ergens vond de kater het wel grappig, hij zou zelfs bijna lachen als het een random kitten zou zijn geweest maar deze kitten had hem ergens wel geraakt hoor. Met een zucht glimlachte de grote kater zacht "Heyy, ik maakte maar een grapje Rude" stelde hij de kitten gerust "Bovendien, als je me echt zoveel pijn had gedaan zou ik trots op je zijn geweest lil one" grapte hij dan toch een beetje, proberend de stemming zo licht mogelijk te houden.


Odd stars - Pagina 2 Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Odd stars - Pagina 2 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Odd stars   Odd stars - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 mei 2020 - 13:01


Het bleek dat zijn excuses helemaal nergens voor nodig waren. "Heyy, ik maakte maar een grapje Rude" Mauwde Bluejay geruststellend. Phieuw want de kitten was even niet zeker. Opgelucht liet hij een kort gesnor horen. "Bovendien, als je me echt zoveel pijn had gedaan zou ik trots op je zijn geweest lil one" Nou, hij was zonet wel in de maling genomen. "En ik trapte erin!" Klaagde Rudekit met eerst een ietwat boze snoet. Maar hij kon er wel mee lachen. Een lach sierde zijn kopje al snel, gevold door een grote geeuw. En nu maar hopen dat Bluejay dat niet gezien had want hij was nog wel in voor een rondje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Odd stars - Pagina 2 Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Odd stars   Odd stars - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 mei 2020 - 19:36

"En ik trapte erin!" klaagde de kitten, een boze uitdrukking op zijn kleine snoet, een uitdrukking die gelukkig gouw leek om te slaan in een lach gevolgd door een gaap die de warrior echt wel gezien had. Even grinnikte de grote verschijning voor hij weer opstond en het slaperige kleintje zachtjes richting de nursery duwde "Well, misschien maar is tijd om de oogjes weer te sluiten rudekit" mauwde hij zachtjes. Hijzelf begon ook langzaam weer te verlangen naar zijn droom wereldje, een wereld veel mooer dan dat om hen heen, nu maar hopen dat de kitten daar hetzelfde over dacht.


Odd stars - Pagina 2 Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Odd stars - Pagina 2 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Odd stars   Odd stars - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 mei 2020 - 23:49


Damn, Bluejay had zijn geeuw gezien. "Well, misschien maar is tijd om de oogjes weer te sluiten Rudekit" Mauwde deze zacht, hem richting de Nursery duwend. Een extra rondje zat er dus niet in. "Maar maar..." Protesteerde hij bruut. Hij sloeg zijn klauwen in de modderige aarde en met zijn volle gewicht wierp hij zich naar beneden. Hij zocht naar een excuus. "Dat gaat niet gebeuren, ik ben geen pasgeboren kitten, wie weet is er nog een vallende ster!" Knikte hij serieus. Als er twee vallende sterren waren, leek het alleen maar logisch dat hij een tweede wens aan Starclan mocht doen. "En dan mag ik nog een wens doen... toch?" Vervolgde Rudekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Odd stars - Pagina 2 Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Odd stars   Odd stars - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 mei 2020 - 14:52




Bluejay



"Maar maar..." Protesteerde de kitten, terwijl hij koppig zijn klauwtjes in de aarde sloeg, zich vast houdend alsof zijn leven hier van afhing. Nieuwschierig keek de warrior toe, zich afvragend welk excuus het kleintje zou weten te verzinnen. "Dat gaat niet gebeuren, ik ben geen pasgeboren kitten, wie weet is er nog een vallende ster!" ah daar was het dan, geamuseerd grinnikte de kater warm.

De kitten deed hem aan zichzelf denken, alhoewel hij  vaak met zijn excuses wegkwam en dat zou de kitten zeker niet kunnen beamen, de kater was niet achterlijk. Bluejay's moeder was nooit echt aanwezig geweest in zijn leven, het enige wat hij van haar kende was de schim van wat ze ooit was geweest, een leeg omhulsel van een kat uit een ver verleden. Ze was mentaal vertrokken toen Bluejay's vader, Faithstep, zijn einde vond op het donderpad. De kater herinnerde zich niet veel meer van zijn vader, hij had zijn ogen nog maar net geopend toen deze zijn leven verloor. Maar hij wist maar al te goed hoe groot de impact op zijn moeder was geweest, zo groot dat het zorgen voor haar zoon  bijna onmogelijk bleek te zijn. Vandaar dat bluejay wellicht iets te vrij was opgevoed, en met veel te veel was weggekomen in zijn jeugd.

"En dan mag ik nog een wens doen... toch?"

Even knipperde de kater met zijn ogen voor deze de kitten weer ontmoette, ja... hij deed hem in vele manieren aanzichzelf denken. Een lacht onstsnapte zijn keel voor hij langzaam zijn hoofdschudde "Ah dat is niet hoe het werkt joh" vertelde hij het slaperige mormeltje voor hij deze een licht duwdje gaf "1 wens per nacht, starclan heeft het al druk genoeg lil warrior" knikte hij alsof zijn woorden nog niet duidelijk genoeg waren voor de kitten "Nou kom op, laten we jou maar is naar je best brengen huh, anders kun je morgen niet meer op avondtuur omdat je het al lastig genoeg vind je ogen open te houden" Met een paar kleine passen stapte hij terug richting de nursery waarvoor hij zich weer tot de kitten wende "Bovendien, als we morgn weer gaan vechten wil ik wel dat het een eerlijk gevecht is, en daarvoor moet je wakker zijn kiddo".



Odd stars



Odd stars - Pagina 2 Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Odd stars - Pagina 2 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Odd stars   Odd stars - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 mei 2020 - 17:00


Rudekit was bloedserieus. Slapen bracht hem in deze tijden nergens. Hij had moeite met de slaap te vatten en eens hij dan toch sliep, doken vreemde katten op in zijn dromen. Dus nee, hij wachtte liever op de sterren aan de donkere hemel. Een hele poos was het muisstil. Rudekit dacht even dat Bluejay zijn oordeel zou herzien en staarde afwachtend naar de zilveren maan. "Ah dat is niet hoe het werkt joh. 1 wens per nacht, starclan heeft het al druk genoeg lil warrior" Oh Starclan... Rudekit verhief zich weer om te protesteren. "Nou kom op, laten we jou maar is naar je nest brengen huh, anders kun je morgen niet meer op avontuur omdat je het al lastig genoeg vind je ogen open te houden" Vervolgde Bluejay. Hij liep al een paar passen richting de warme Nursery en keek toen over zijn schouder. Rudekit keek met halfgeloken ogen toe. Hij haatte het om onderdanig te zijn aan Blue maar hij had te veel respect voor de grote kater om nog verder tegen te stribbelen. En ging Bluejay zijn dochter niet bezoeken? Daar wou hij niet tussen komen. "Bovendien, als we morgen weer gaan vechten wil ik wel dat het een eerlijk gevecht is, en daarvoor moet je wakker zijn kiddo". Rudekit's staart schoot de lucht in. Morgen weer vechten? Absoluut! "Oke oke maar enkel en alleen om het zo eerlijk mogelijk te houden." Zuchtte hij vrolijk. Met grote passen liep hij de Warrior achterna richting de Nursery. Misschien als hij dacht aan het gevecht van morgen dat hij wel slaap kon vatten. "Zorg jij maar dat je Bluekit niet plet zo meteen!" Grinnikte hij terwijl hij opkeek naar Bluejay. Starclan was misschien nog niet klaar met zijn wens onder poten te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Odd stars - Pagina 2 Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Odd stars   Odd stars - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 mei 2020 - 21:31







"Oke oke maar enkel en alleen om het zo eerlijk mogelijk te houden." zuchtte de kitten, maar gelukkig was er nog wel een beetje vrolijkheid in te vinden. De grote kater knikte "Zo eerlijk mogelijk, noted" een zachte glimlach krulde op zijn snoet, te kitten had duidelijk de kater geraakt. Of het het feit was dat hij hem aan zichzelf deed denken of omdat hij nu een vader was wist hij niet zo goed te besluiten.  "Zorg jij maar dat je Bluekit niet plet zo meteen!" wat een bij de handje zeg, tutut. Maar de vader kon er wel bij lachen, het was immers de waarheid "Ik zal het proberen Rudekit, dat beloof ik, bovendien eet ze mij levend op, ik zou niet durven haar boos te maken" knikte hij terwijl hij helaas geen grap maakte, bluekit was zijn alles maar eng was ze zeker ook.

~Odd stars~



Odd stars - Pagina 2 Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Odd stars - Pagina 2 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Odd stars   Odd stars - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 mei 2020 - 1:06


De gestreepte kater benadrukte nogmaals dat eerlijkheid voor hem ook het hoogst scoorde. Goed, daar hadden ze alvast een compromis. Niks beter dan een eerlijk gevecht morgen. Ja, Rudekit zou de slaap kunnen vatten deze keer. Ook liet Bluejay weten dat hij zijn dochter niet zou pletten, alvast niet expres. "Ik zal het proberen Rudekit, dat beloof ik, bovendien eet ze mij levend op, ik zou niet durven haar boos te maken" Rudekit trok even met zijn oren. At die kitten hem op? Dat snapte hij niet. Hij besloot er maar niet naar te vragen.

Eens aangekomen bij de Nursery's donkere ingang, wierp hij nog een laatste blik op de nachtelijke hemel. In gedachten stuurde hij een kleine afscheidsboodschap naar Mistflare daarboven alvorens hij zich weer op Blue focuste. "Dag Bluejay." Glimlachte hij. Vanaf hier ging hij alleen, hij moest namelijk muisstil zijn. Het was hem eerder gelukt om aan de Queen te ontsnappen en nu moest hij zich stil terug bij haar zijde leggen. Met zijn snoet streek hij kort tegen Bluejay's flank ten teken van afscheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Odd stars - Pagina 2 Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Odd stars   Odd stars - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 mei 2020 - 19:38







Eenmaal aangekomen in de vredige den liet de grote kater zijn blik op het binnekomend kleintje vallen en keek liefdevol toe hoe deze hem gedag zei in zowel woorden als daden. De warrior glimlachte warm en knikte "Dag lil warrior, slaap zacht" fluisterde hij zachtjes. Hij zou nog even wachten met zijn nest in klauteren, eerst moest hij de kitten in zijn nest zien liggen, veilig en warm.




Odd stars - Pagina 2 Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Odd stars - Pagina 2 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Odd stars   Odd stars - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 22:40


Ook Bluejay wenste hem vaarwel. "Dag lil warrior, slaap zacht" Fluisterde de grote kater. Na een laatste blik op de Warrior, draaide Rudekit zich om en denderde naar zijn gedeelde nestje. Daar ging de Queen's buik op en neer in een regelmatige ademhaling, een teken van slaap. Langzaam klauterde hij naast haar in het nest en liet zijn snuit op zijn voorpoten vallen. De warmte van de Queen's lichaam maakte hem al gauw loom. Rude was bijna vergeten dat het buiten een stuk kouder was geweest dan binnen. Voor het eerst sinds dagen viel hij snel in slaap. Zijn uitputting kreeg de overhand en eindelijk vond hij een veilige haven in de slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Odd stars - Pagina 2 Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Odd stars   Odd stars - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 mei 2020 - 15:41

Gerustgesteld draaide de kater zich om na de kitten in slaap te hebben zien vallen, wat was het toch een schatje, de kater kon het niet helpen wat te glimlachen. Zachtjes stapte hij richting zijn nest, hopend Bluekit niet te wekken, dan zou hij weer bij begin af aan zijn en dat was wel het laatste wat hij wilde vanacht, hij wilde slapen, de wereld om heen vergeten. Voorzichtig stapte hij zijn nest in en duwde Bluekit zachtjes een beetje opzij voor hij naast haar ging leggen en ook haar beschermend met zijn staart inwikkelde, sleep tight world, tot morgen.

[topic closed]


Odd stars - Pagina 2 Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Odd stars
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: