[Clanevent] Back From The War - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Clanevent] Back From The War

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Routnose
Catministrator
[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [Clanevent] Back From The War   [Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Icon_minitimema 25 mei 2020 - 16:53

[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Ze had katten moeten zien sterven en niets kunnen doen. Een moeder die haar kind verloor, Pepperpaw wiens buik open werd gereten en haar vrienden die werden geveld als prooi door zowel vijanden als vrienden. En hier, nu ze hier kwam werden ze niet als helden opgevangen. Natuurlijk niet, er was niets heldhaftig aan oorlog. Routnose had er dan ook meer dan vrede mee gehad om zich terug te trekken in haar den en de gewonden te verzorgen, maar in plaats van stilte kwam er enkel ruzie. Routnose had zich per direct naar haar den getrokken, om bij Falconpaw te kijken en hun eigen gewonden te verzorgen. Maar hun geschreeuw en gekrijs had haar terug gehaald naar de open plek, enkel om haar twee half geadopteerde dochters te zien vechten. Niet eens alleen verbaal meer, Wisteria's klauwen schitterden in het zonlicht. En waarom? Routnose voelde haar ogen vochtig worden en een sterke, boze pijn in haar borstkas kloppen. Waar haalden ze het lef vandaan? De stommiteit  om vijanden te vinden in hun eigen clan, met hun eigen bloed! Had ze hen dan niets kunnen leren? Had ze daadwerkelijk zo gefaald? Kwaad stapte ze hun kant op, maar Amberstorm en Stallionstar had de twee al uit elkaar getrokken toen ze daar aan kwam. Voorzichtig streek ze langs Amberstorm heen. "Amber, kom, ik moet naar je wonden kijken, dat is nu belangrijker." murmelde ze waarna ze zich tot Wisteria richtte, die inmiddels aan het huilen was. Oh, haar meisje. Hoe graag ze haar ook zou willen troosten, ze moest zich er van weerhouden. "Hound, zou je als Wisteria naar mij willen brengen als ik klaar ben? En Stallion, zou ik na jou Milky ook nog even mogen lenen? Ik moet met ze spreken," vervolgens probeerde ze hun deputy naar haar den te begeleiden zonder een van hen nog aan te kijken, een pijn in haar hart. Ze wist dat de beide zusjes pijn hadden, dat zij hen misschien nog wel meer pijn deed door ze amper aandacht te schenken, maar het was beter zo. Ze had zoveel beter van haar meisjes verwacht dan laagstandig vechten om niets. Er waren katten aan het sterven, anderen aan het lijden en toch zette zij hun problemen nog boven de wereld. Inmiddels begon Abysshowl te spreken en bracht een voorstel voor de twee zusjes. Iets van paniek kwam in haar op, wetend hoe spartaans Abysshowl haar opvoeding wel niet kon zijn, zelfde gold voor haar wereldvisie. "Abysshowl, met al het respect, zou u dit later met Amberstorm willen bespreken? Ze heeft eerst medische ondersteuning nodig,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: [Clanevent] Back From The War   [Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Icon_minitimema 25 mei 2020 - 17:00

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Er werdt gesnikt en nog wat naar elkaar gebromd maar hij zag een ding vooral tussen de wirwar van katten die elkaar te lijf waren gegaan. Zijn Deputy was echt aan het einde van haar Latijn ookal zou ze dat nooit aan eender welke kat ook toegeven. Routnose had ook al gezien dat er andere dingen waren die nu voorrang moesten krijgen en hij keek zijn Medicine Cat dankbaar aan. ... en Stallion, zou ik na jou Milky ook nog even mogen lenen? Ik moet met ze spreken," miauwde ze en hij knikte. "Natuurlijk Routnose'' miauwde hij en keek met een opgetrokken wenkbrauw naar Abysshowl. De poes sprak hem zelden direct aan maar nu kwam ze gericht met een voorstel wat ze met hem en Amberstorm wilde bespreken. Routnose vulde al snel in voor Amberstorm dat zij nu niet aan die discussie kon deelnemen en hij knikte. "Als ik klaar ben met mijn gesprek met Milkypaw ben je van harte welkom in mijn den om het te bespreken. Amberstorm zal ik over het plan invullen zodra ze Routnose's goedkeuring heeft gekregen" miauwde hij en gaf de poes een knikje. "Kom Milkypaw" miauwde hij rustig en liep naar zijn den.

- Semi topic uit

Terug naar boven Ga naar beneden
Dinspots
Member
[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 RfBFH8A
loïs
247
Actief
frageil (fragile & geil)

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 32 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dinspots
BerichtOnderwerp: Re: [Clanevent] Back From The War   [Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Icon_minitimema 25 mei 2020 - 17:24

Oh, al dat gegil boeide hem zo weinig, eerlijk gezegd irriteerde het hem alleen maar. Maar het was niet zijn probleem, hij had iets heel anders waar hij zich zorgen om maakte. Rout was stilletjes naar de medicine cat den gegaan, meteen toen ze teruggekomen was van het gevecht. Nerveus trok hij met zijn oren. Was er iets mis? Was er iets slechts gebeurd met haar? Na een tijdje kwam ze bij het hele drama kijken en de kater krabbelde overeind, waarna hij naar haar toe liep. Ze wou een conversatie aangaan met Wisteriawisp en Milkypaw. Abysshowl had wel een suggestie voor hoe ze aangepakt konden worden en met interesse op zijn gezicht keek hij naar zijn moederfiguur. Echter zei Rout dat haar hulp nu misschien wat misplaatst was, en kort trok de kater zijn wenkbrauw op. Ze hadden het nu toch sowieso al over straffen? Maar goed maar goed, hij zou niet gaan discussiëren met zijn vriendin. Wel tikte hij haar kort even aan terwijl hij haar is goed inspecteerde. "Gaat het wel?" vroeg hij met bezorgdheid in zijn stem. Hallo, ze kwam net terug van gevecht en kreeg dit ook nog op haar bord geschoteld. Hij zou met alle liefde wat shit van haar afslaan zodat ze niet teveel hooi op haar vork kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: [Clanevent] Back From The War   [Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Icon_minitimema 25 mei 2020 - 17:26

Het was vreemd om de chaos van het ShadowClankamp weer te verruilen voor de stille velden van WindClan. Geen geschreeuw meer, geen gevechten om haar heen. Rust. Het was vreemd om weg te lopen, wetende dat de ShadowClanners dat niet konden. Ze hadden geen keus gehad. Crowcall stapte achter Amberstorm aan, terwijl de adrenaline uit haar bloed verdween en plaats maakte voorvermoeidheid en een oncontroleerbaar trillen. De geur van bloed hing zwaar om hen heen. Ze was misselijk.
Was dit wat Tall had gewild? Was dit zijn plan? En als dat zo was... was het dan de bedoeling geweest dat ze vanavond van BloodClan wonnen, samenwerkend? Of was het de bedoeling geweest dat ze zouden verliezen? 'Ik heb het afgebroken', had hij tegen haar gezegd. 'Je wil niet aan mijn kant staan.' Maar hij kon toch niet... niet dit. Niet dit bloedbad, niet die wanhoop, niet die gil van Pepperpaw die ze niet uit haar kop kreeg, hij kon niet... hij kon dat niet gedaan hebben. Hij kon dat niet gewild hebben. Had ze aan iemand moeten vertellen wat hij haar verteld had? Had ze hier met haar zwijgen aan bijgedragen?
In ieder geval was Routnose in orde. Crowcall kon alleen maar hopen dat Stagtine en zijn clangenoten ook ongedeerd waren, en dat Pantherstar de RiverClanners veilig uit het gevecht terug had kunnen trekken. Ze kon alleen maar hopen dat de repercussies niet te groot zouden zijn voor de paar ShadowClanners die zich tegen BloodClan hadden gekeerd.

Terug in het kamp sprak Amberstorm de clan toe en binnen de kortste keren brak er ruzie uit. Crowcall besteedde weinig aandacht aan de boze jonge katten. Ze had genoeg gevechten gezien vannacht en drukte haar oren plat in een poging hun woedende geschreeuw buiten te sluiten. Ze wilde niet. Ze liep alleen nog even naar Amberstorm toe zodra de gemoederen weer een beetje bedaard waren. "Je praat alsof ShadowClan tegen ons wilde vechten", gromde ze. Zag Amberstorm dan niet in dat de ShadowClanners geen keus hadden gehad? Het plan was vreselijk misgelopen en misschien had Acorndust een grove fout gemaakt door niet bij hen te blijven, maar Amberstorm moest niet gaan doen alsof Acorndust en ShadowClan zich met liefde achter BloodClan geschaard hadden. ShadowClan had nog altijd hulp nodig. Ze wist alleen niet hoe ze het zouden moeten geven, en ze had nu niet de energie voor een verdere discussie. Zonder nog iets te zeggen ging ze in een hoek van het kamp zitten. Ze had enkel wat lichte verwondingen opgelopen, maar waarschijnlijk zou er toch nog even naar gekeken moeten worden voor ze kon gaan slapen. Als ze kon slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: [Clanevent] Back From The War   [Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Icon_minitimema 25 mei 2020 - 17:34


Routnose kwam al snel op haar af, sprak in haar plaats Abysshowl toe dat nu misschien niet het goede moment was. Amberstorm fronste lichtjes - ze was heus wel sterk genoeg, ze kon heus wel verdergaan. Altijd verder, geen moment rust - want kijk maar, als ze rust zocht, kwam er toch weer opnieuw iets op haar af dat haar aandacht nodig had. De deputy ging weer rechtstaan, ook al trilden haar poten onder haar gewicht en werd de wereld wat wazig voor haar ogen toen ze dat deed. Even slikte Amberstorm; Crowcall liep nu ook op haar af, mauwde dat ze sprak alsof Shadowclan tegen hen wou vechten. Ja, dat was toch hoe zij het gezien had, hoe zij het meegemaakt had - had de zwarte warrior meer informatie misschien? En hoe kwam ze aan de informatie? Amberstorm was te druk bezig geweest tijdens het gevecht om echt op te merken hoe Shadowclan gereageerd had, natuurlijk - het enige wat zij wist, was hoe de Shadowclanners tegen hun vochten, schijnbaar zij aan zij met Bloodclan. "Wouden ze dat dan niet, misschien?", antwoordde ze enkel, lichtjes mompelend - zelfs terwijl ze op Routnose moest beginnen leunen om recht te blijven staan, terwijl de wond op haar borstkas langzaam maar zeker de grond onder haar verder rood kleurde.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndtemper
Member
[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Giphy
Rebecca
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons ★
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Houndtemper
BerichtOnderwerp: Re: [Clanevent] Back From The War   [Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Icon_minitimema 25 mei 2020 - 17:41

Houndtemper


De grijze kater maakte sussende geluiden naar Wisteriawisp en glimlachte eventjes naar haar. "Het komt goed hoor Wis" beloofde hij haar en keek op toen Routnose zich ermee begon te bemoeien. "Hound, zou je als Wisteria naar mij willen brengen als ik klaar ben?''  vroeg ze hem en hij knikte. "Tot zo Routnose" miauwde hij en richtte toen zijn aandacht volledig op Wisteria die behoorlijk verdrietig leek. "Kom we gaan even buiten de kattenmassa zitten" miauwde hij warm en deed een poging haar te begeleiden met zijn staart. "Haal maar eens heel diep adem en dan drie keer" miauwde hij warm.

no notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [Clanevent] Back From The War   [Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Icon_minitimema 25 mei 2020 - 17:49


Shade was doodop toen hij met het kleine groepje het kamp bereikt had. Oh, hij was zo blij. Eindelijk weer thuis. En gelukkig met z'n allen. De kater liep licht hijgend het kamp binnen, waar hij Amberstorm al gelijk op de rots zag springen. Zelf koos hij voor een plekje wat meer aan de rand. Met draaiende oortjes luisterde hij naar haar mededeling. Shade had geen idee wat er precies gebeurd was. Een ShadowClanner had gezegd dat hij met hem zou vechten, maar had nooit een aanval gedaan. Voor er echt iets losbrak had hij al los kunnen komen. Vermoeid gleden zijn ogen naar twee jonge poezen, zusjes van elkaar, die opeens gingen bekvechten. Hij had geen idee waar het om ging, maar lelijke woorden werden geroepen. Shade draaide zijn oortjes naar achteren en toen het rumoer weer een beetje geminderd was besloot hij maar eens zijn nest op te zoeken. De aftermath van dit alles zou hij morgen wel te horen krijgen, bedacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Clanevent] Back From The War   [Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Icon_minitimema 25 mei 2020 - 18:03

Commotie. Het eerste wat er allemaal gebeurde zodra katten terug waren gekomen van het gevecht. Geschreeuw, gedoe. Maar dat was nu niet zijn prioriteit. Hij liep dieper de den in, er waren vast gewonden aanwezig van het gevecht. Wat als Routnose gewond was? Of Amberstorm? Ze moesten dan zo snel mogelijk behandelt worden. Eens zien... Hij had natuurlijk spinnenrag nodig voor wonden. En Goudsbloem bladeren konden ook helpen... toch? Hij zou het wel voor de zekerheid meenemen, dan kon Routnose hem eventueel vertellen of dat echt hielp of niet. Zaadjes ging hij zichzelf niet aan wagen, niet sinds de vorige keer. Zo veel was duidelijk voor hem. Hij legde alle blaadjes en spinnenrag op een blad, waarna hij uit de den waggelde naar het groepje. Bloed bereikte zijn neusgaten, samen met een bekende geur waardoor er een rilling door zijn lichaam gleed. Oh StarClan. Hij kon niet ontkennen dat het geen pijn deed, dat hij zich geen zorgen maakte. Maar hij moest nu zijn taak doen, niet te emotioneel raken omdat het een familielid was. Hij liep direct door naar Routnose en Amberstorm, waar hij het blad met de spullen bij neer legde, Dinspots compleet negerende. Daar moest hij op dit moment niets aan vragen, daar moest hij geen contact mee hebben. De gewonden hadden voorrang en daar had hij Routnose bij nodig. "Ik heb uh, spinnenrag en goudsbloem bladeren mee, Routnose." sprak hij ietwat onzeker tegen haar. Van de spinnenrag was hij zeker, dat wist vrijwel iedereen zeker. Maar hij twijfelde over de goudsbloem bladeren. En of hij überhaupt de juiste bladeren had meegenomen. "Is Amberstorm de enigste met verwondingen? Moet ik naar iemand anders?" vroeg hij even aan haar met grote blauwe ogen. Naar wie moest hij gaan? Moest hij hier helpen met Amberstorm? Moest hij juist naar anderen gaan?
Tag: Direct: Routnose, indirect: Amberstorm & Dinspots
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [Clanevent] Back From The War   [Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Icon_minitimema 25 mei 2020 - 19:00

[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Ze was op. Volledig gesloopt door het vooruitzicht dat ze nog lang niet klaar zou zijn met de gewonden te verzorgen. Ze voelde zich er schuldig door, omdat ze enkel rond gegooid was maar voor de rest alleen andermans bloed aan haar vacht kleefde. Maar het was zo veel en alles was zo onnodig en triest, maar rusten was niet voor nu. Stallionstar reageerde op haar en ze knikte hem dankbaar toe. Alleen er hing spanning en het was voelbaar in iedere uithoek van het kamp. Gelukkig was Din er, gelukkig was hij er altijd. Oh wat ze er voor gegeven had om hem nu te omarmen en in zijn vacht als een zielig meisje alles uit te huilen, maar ze had verantwoordelijkheden. Dus het enige wat ze zichzelf kon veroorloven was wat afstandelijk haar neusje tegen zijn wang drukken, terwijl ze woorden in zijn oor fluisterde. "Ik ben oké lief... Als ik tijd heb, kan ik je dan vanavond zien? Alsjeblieft?" ze wilde gewoon met hem zijn, alles vergeten in zijn poten. Alleen niet nu. Starclan, het leek alsof ze dat altijd moest zeggen.
De poes zuchtte toen Crowcall haar scherpe tong liet horen, waar Amberstorm natuurlijk op in hapte. Ze voelde de deputy letterlijk naast haar trillen. "Genoeg," sprak ze, haar stem vreemd strak, ook tegen haar vriendin. Zelfs al stond ze aan haar kant, nu was niet de tijd voor meningsverschillen. Was dat werkelijk zo moeilijk te zien? "Alle katten die mee gevochten hebben moeten zich bij mij en Falconpaw melden voor een check-up, maakt niet uit hoe ernstig je verwondingen zijn. Later is er tijd voor discussies, niet nu," voor het eerst had ze hier de energie niet voor, het geduld zelfs niet. Haar aandacht werd getrokken door Falconpaw, die met een bosje kruiden al bij haar aan kwam lopen. "Ik heb uh, spinnenrag en goudsbloem bladeren mee, Routnose." ze drukte haar neus vol overgaven tegen hem en zag hoe hij goudbloem mee had genomen. Een glimlachje sierde haar lippen. "Is Amberstorm de enigste met verwondingen? Moet ik naar iemand anders?" ze keek hem met een warme blik aan. "Falconpaw, je bent een lieverd. Zou jij bij Crowcall en Shadefeather willen kijken hoe ze er aan toe zijn? Als je eerst hun wonden schoon maakt met wat vers water kan je daarna een papje maken met het goudsbloem en het afdekken zoals ik je geleerd hebt, oké? Als het ernstig is of je niet precies weet wat te doen, kom ik je meteen helpen. Ik zal voor je moeder zorgen, het komt goed met haar," teder gaf ze hem een likje over zijn bol, zo trots als ze op haar jongen was. Ze wist dat hij het kon, en ook dat hij hulp zou halen wanneer dat niet meer zo was. Voor nu ondersteunde ze Amberstorm en probeerde deze zo te dwingen om mee terug de den in te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Clanevent] Back From The War   [Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Icon_minitimema 25 mei 2020 - 19:26

Iedereen leek wel iets nodig te hebben van zowel Routnose als zijn moeder. Wat hij misschien wel lichtjes irritant vond. Amberstorm was gewond en zouden katten niet beter moeten weten dan gewonde katten lastig te vallen? En Routnose moest als medicine cat Amberstorm verzorgen. Dus dat was ook de reden waarom hij zonder enige twijfel de rest allemaal negeerde. Routnose had vast een plan, voor hem. Wat hij moest doen. Of ze wilde dat hij zou helpen met zijn moeder op te lappen, of dat hij iets anders moest doen. Zij was er immers geweest, zij had gezien wat er allemaal gebeurd was en wie er misschien hulp nodig hadden. Rout begroette hem met haar neusje tegen de zijne, waarop hij even zachtjes spinde en breed naar haar glimlachte. Starclan hij was dankbaar dat ze niets had, maar hij hoopte dat zelfs BloodClanners beter wisten dan de medicine cat van een clan aan te vallen. Maar goed, je wist het maar nooit met BloodClan, niet waar? En alle details van het gevecht zou hij later nog wel horen van Routnose. Rout keek hem met een warme blik aan toen hij vroeg wat hij moest gaan doen. "Falconpaw, je bent een lieverd. Zou jij bij Crowcall en Shadefeather willen kijken hoe ze er aan toe zijn? Als je eerst hun wonden schoon maakt met wat vers water kan je daarna een papje maken met het goudsbloem en het afdekken zoals ik je geleerd hebt, oké? Als het ernstig is of je niet precies weet wat te doen, kom ik je meteen helpen. Ik zal voor je moeder zorgen, het komt goed met haar," Hij glimlachte breed naar haar en spinde luid toen ze hem een lik over zijn kop gaf, waar hij volledig in leunde. Hij drukte nog even kort zijn kopje tegen haar schouder aan, waarna hij zijn bundeltje op pakte. Rout had nu de ruimte nodig om zijn moeder op te lappen. En Routnose vertrouwde hem er op dat hij de wonden van de rest kon behandelen. Hij trippelde over naar Crowcall, waar hij zijn bundeltje neer legde en haar met een zachte glimlach aan keek. "Crowcall? Heb je wonden? Ik kan ze even verzorgen voor je als je wilt." sprak hij met een warme glimlach tegen de zwarte poes. Hij wist natuurlijk niet hoe erg de poes was toegetakeld, of ze überhaupt al wonden had. "Zelfs als het maar kleintjes zijn, dan zorg ik dat ze niet gaan ontsteken." Sprak hij met een ietwat bredere glimlach tegen haar.
Tag: was bij Routnose, nu bij Crowcall
Terug naar boven Ga naar beneden
Dinspots
Member
[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 RfBFH8A
loïs
247
Actief
frageil (fragile & geil)

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 32 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dinspots
BerichtOnderwerp: Re: [Clanevent] Back From The War   [Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Icon_minitimema 25 mei 2020 - 19:41

Hoewel er zoveel gebeurde, liet Rout hem niet in het koud staan en met een kleine glimlach voelde hij hoe haar neusje kort tegen zijn vacht aangedrukt werd. Het was niet te intiem, gewoon, zoals twee vrienden elkaar mochten begroeten. Want dat waren ze, in de ogen van de clan; gewoon vrienden. Er werden woorden tegen hem gemurmeld, zachte liefkozende woorden. De kater voelde een kleine rilling over zijn rug gaan toen de warme adem van zijn duif tegen zijn oor aankwam. "Natuurlijk duif," fluisterde hij terug waarna hij weer wat verder van haar afstapte zodat ze haar baan kon doen - hoe graag hij hun moment ook wou uitrekken, dan zou het verdacht worden. Bovendien kwam Falconpaw eraan en die eiste nogal wat aandacht van zijn vrouw. Met een ietwat jaloerse blik in zijn ogen keek hij naar de apprentice die hem geen blik waardig gunde. Kort gleden zijn oren in zijn nek, maar hij hield zichzelf in de hand. Hij wilde niet nog meer drama schoppen, zelfs al was dat zijn grootste talent. Wel deed hij even kinderachtig een dreigende stap naar voren, alsof hij de ander even heel kort wou aanschieten. Maar even snel als dat hij deze actie had uitgevoerd was draaide hij zich weer om, weg van het tafereel. Hij zou zijn meisje vanavond is goed uithoren en verwennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
[Clanevent] Back From The War - Pagina 2 BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: [Clanevent] Back From The War   [Clanevent] Back From The War - Pagina 2 Icon_minitimema 25 mei 2020 - 19:59


Falconpaw kwam er ook bij, de goede jongen die hij was. Hoe hij het voor elkaar speelde met een moeder zoals haar - het was haar een wonder, maar ze kon enkel Starclan ervoor bedanken. Ze zag hoe Dinspots even een snelle stap dichter bij hem zetten, alsof hij wou aanvallen; de deputy stond al klaar om recht te springen, om haar zoon te helpen, maar Dinspots draaide zich net zo snel terug om en beende weg. Met tot spleetjes toegeknepen ogen keek Amberstorm hem na. Waar ging dat om? Maar ze had niet veel tijd om er verder over na te denken. Falconpaw kwam bij zijn mentor met wat spinnenrag en een soort blaadjes die hij beschreef als goudsbloem; Routnose droeg hem op bij Crowcall en Shadefeather te gaan kijken, waarna ze hem wegstuurde met een lik over zijn kop die hij met veel plezier ontving. Amberstorm kon hen niet aan bleven kijken en richtte haar groene blik maar op de grond; jaloezie nam een greep om haar hart als ze zag hoe anderen zo moeiteloos zo liefdevol met elkaar om gingen. Zij zou degene moeten zijn die Falconpaw een warme lik over zijn kop gaf, zij zou degene moeten zijn die mauwde dat ze trots op hem was. Maar waarom kon ze het dan niet? Routnose ondersteunde haar en probeerde haar mee te wenken naar de Medicine Cat's den. Amberstorm rechtte zich weer, zodat ze haar eigen gewicht droeg - op trillende poten, ja, maar toch. In ieder geval had ze niet meer de energie om te hard tegen te stribbelen, en dus mauwde ze enkel wat halfslachtig: "Jij hebt ook gevochten, Routnose, jij moet ook verzorgd.." Routnose was belangrijker dan haar. Een nieuwe deputy, eentje die beter was als haar, zouden ze met gemak vinden - maar een medicine cat beter dan Routnose? Daar zouden ze lang achter moeten zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Clanevent] Back From The War
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: