Spiritual



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Spiritual

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Falconstrike
Member
Spiritual SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Spiritual   Spiritual Icon_minitimedi 23 jun 2020 - 1:57


Slaap, was echt iets wat hij niet meer kende. Hazenslaapjes, dutjes, daar leefde hij op. Zijn ogen waren vermoeid, grotendeels hun glans verloren. Er waren niet veel dingen meer waar hij heel erg enthousiast op kon reageren. Hij probeerde het soms wel, het forceren om te glimlachen en gewoon alles mee te doen, maar het hielp gewoon vaak niet. Vaak was het gewoon… niet wat hij wilde. Het hielp soms ook niet dat hij soms dacht dat hij Gorse zag. In de verte vaak, zoals.. nu? In de verte, een figuur zoals Gorse. Zijn poten begonnen te rennen, begonnen zich snel te vergeten. Wat deed Gorse hier? Hij kwam bijna nooit op de grens! ”Gorse!” riep hij luid, niet boeiend wie of wat hem kon horen. Zijn poten droegen hem, steeds dichterbij. De vacht leek echt op hem, de bouw, alles. Dat was, tot hij knipperde en het figuur weg was. Hij kwam glippend net voor de grens met ShadowClan tot stilstand, luid hijgend alsof hij net sprintend achter een konijn aan had gezeten. Zijn blauwe ogen groot terwijl hij ietwat paniekerig om zich heen keek om te kijken of hij zijn beste vriend kon spotten. Maar zoals alle andere keren dat hij de kater in de verte had gezien, was er nu weer niks te vinden. Hij was weer weg.

- Eerste post Timberpaw


그대는 나의 이야기였다
Spiritual Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberpaw,
Member
Spiritual DPKsfdL
Miss F
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Spiritual   Spiritual Icon_minitimedi 23 jun 2020 - 17:00

Timberpaw had, voor de eerste keer sinds hij apprentice was geworden, eindelijk de interessante opdracht gekregen om samen met een ander groepje het territorium te gaan checken. De grenzen dan. Een patrouille. Het grote nadeel was echter dat hij vanaf moment één van de patrouille al opgescheept zat met een babbelkous die leek te weigeren haar bek te houden, zelfs nadat Timberpaw haar twee keer waarschuwend aan had gekeken met zijn groengele ogen. Ze leek zo lomp te zijn als iets en had dus ook niet in de gaten dat hij eigenlijk wilde dat ze zou zwijgen. En dus zuchtte hij eens diep, waarna hij besloot om haar maar gewoon te negeren en verder te rennen. Hij versnelde zijn pas ietsje en al snel had hij haar al een kleine muizenlengte achter zich gelaten, waar ze vooral tegen zichzelf leek te bazelen. Timberpaw grijnsde lichtjes. Weirdo. Hij veerde af van het pad dat ze aan het volgen waren en nadat hij kort voor zich had gekeken en had geconcludeerd dat de oudere warriors niet op hem letten, koos hij een ander pad dat hem naar het WindClanterritorium zou leiden. Zijn poten zetten zich steviger af tegen de ondergrond, maar voordat hij volledig op snelheid kon komen, hoorde hij een kat roepen en draaide hij zijn blik naar rechts. Hij zag dat een kat op volle snelheid naar hun grens kwam rennen en hij bleef staan, waarna hij zich met een grom omdraaide. De kat leek hem duidelijk voor iemand anders te verwarren, want opeens bleef hij stilstaan en zag Timberpaw het licht dat even geflikkerd had in zijn ogen weer doven. Hij deed dreigend een paar stappen dichterbij en nam de WindClanner vijandig in zich op. “Het interesseert me niet dat je me voor iemand aanzag en het interesseert me niet wat er met die kat is gebeurd, maar als je één stap verderzet, dan zal je daar de maatregelen van ondervinden,” zei hij op een waarschuwende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Spiritual SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Spiritual   Spiritual Icon_minitimedi 14 jul 2020 - 21:52


Hij was verdwenen. Alweer. Iedere keer liet hij zich weer foppen door zijn eigen hersenen. Natuurlijk was Gorse er niet, Gorse was in StarClan. Gorse was er niet meer en dat betekende dat hij het moest accepteren. Hij moest het accepteren en door gaan met zijn leven. Hij- hij moest doorgaan met zijn opleiding, zodat hij de Clan op en top kon helpen. Dat hij katten kon gaan helpen zoals hij Gorse had moeten helpen. Maar niet alleen dat was het probleem, nee, hij stond oog in oog met een RiverClan apprentice. Die hem nog vijandig aan keek ook. De kater stapte ook nog dreigend op hem af, waarop hij even met zijn rode oortjes draaide. Wat? Wilde hij hem echt gaan aanvallen? "Het interesseert me niet dat je me voor iemand aanzag en het interesseert me niet wat er met die kat gebeurd, maar als je één stap verderzet, dan zal je daar de maatregelen van ondervinden," klonk er op een waarschuwende toon van de kater. Misschien was het het feit dat hij zo weinig slaap had gehad in de afgelopen dagen, misschien was het omdat hij het emotioneel niet echt trok, maar de woorden die hij koos waren niet echt tactvol, nog was het op een aardige toon die hij normaal zou hebben. "Dan wat? Ga je de medicine cat apprentice van WindClan aanvallen?" sprak hij iets bitter tegen de kater. Hoe kon iemand sowieso zo harteloos zijn om aan te geven dat het hem niets boeide wat Gorse was gebeurd? Zelfs RiverClan was er betrokken bij geweest, er was bijna een oorlog over gestart? "En als ik jou was zou ik meer op je woorden letten. Je staat tegenover iemand die ook nog eens ouder is dan dat jij bent." sprak hij terwijl hij ging zitten en zijn staart om zijn lichaam heen sloeg. Tactvol was niet meer zijn ding nu, dat was zeker.  


그대는 나의 이야기였다
Spiritual Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberpaw,
Member
Spiritual DPKsfdL
Miss F
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Spiritual   Spiritual Icon_minitimeza 18 jul 2020 - 19:49

Timberpaw was nog niet naar een Gathering geweest en had ook nog geen verhalen over de WindClanners gehoord of roddels meegemaakt omdat hij zich daar simpelweg niet voor interesseerde, dus had hij ook geen idee wie er voor hem stond. De huid onder zijn pels werd dan ook lichtelijk warm toen hij hoorde dat hij de medicine cat apprentice van WindClan tegenover hem had. Die in principe door de Warrior Code op hun territorium mochten komen om kruiden te halen als dat nodig was. “Dat wist ik niet,” was zijn norse antwoord, maar een betere verontschuldiging dan een simpel knikje van de RiverClan apprentice zou de WindClanner niet krijgen. Hij ging aan de grens zitten en trok met zijn oortje toen de tom cat hem erop wees dat hij ook nog eens sprak tegen iemand die ouder dan hem was. “En dus?” vroeg hij bot aan de medicine cat apprentice. Dat hij respect voor de tom cat moest hebben omdat hij een rang had, daar kon hij zich nog wel in vinden, maar dat de tom cat zijn leeftijd gebruikte om Timberpaw een standje te geven, vond hij dan weer iets minder. “Je bent nog altijd een apprentice. Een medicine cat apprentice, welteverstaan, maar nog wel een apprentice. Ik zie niet in waarom ik niet gewoon mag zeggen wat ik denk terwijl dat juist is wat iedereen altijd doet.” Zijn stem had een bittere ondertoon, maar hij nam de kat kort in zich op en herinnerde zich hoe geschrokken hij naar Timberpaw had gekeken. “Waarom zag je er net trouwens uit alsof dat je een spook had gezien?” mompelde hij vragend, niet echt verwachtend dat de tom cat hem een antwoord zou geven. Dat was hij Timberpaw immers niet verschuldigd, maar de RiverClan apprentice kon het altijd proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Spiritual SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Spiritual   Spiritual Icon_minitimema 3 aug 2020 - 0:04


Het feit dat het al een paar manen inmiddels bekend was geweest dat hij een medicine cat apprentice was en hij nog steeds deze dreigementen kreeg bij de grens. Hij was er nog niet eens overheen gestapt, wat had de kater gedaan als hij echt een stap over de grens had gezet? Had de kater hem dan gewoon klakkeloos aangevallen? ”Dat wist ik niet,” was het norse antwoord van de riverclan apprentice, waarop Falcon moeite moest doen om niet met zijn ogen te gaan rollen. Dat haalde niet weg dat het gewoon weg veel te riskant was geweest van deze apprentice om zo tegen hem te spreken. ”En dus?” klonk er toen hij had gesproken over het feit dat hij niet zo tegen hem had moeten spreken als een oudere kat. Falcon draaide met zijn oren op de woorden van de kater, nog bot zijn ook? Geez. ”Je bent nog altijd een apprentice. Een medicine cat apprentice, wel te verstaan, maar nog wel een aprentice. Ik zie niet in waarom ik niet gewoon mag zeggen wat ik denk terwijl dat juist is wat iedereen altijd doet.” Dat was nog niet eens hetgene wat hem het meeste stoorde aan dit alles. Het was duidelijk dat deze kater nog veel moest leren. ”Waarom zag je er net trouwens uit alsof dat je een spook had gezien?” mompelde de kater vragend tegen hem, alsof dat dit alles beter zou gaan maken. Hij keek naar de kater kort, waarna hij zijn blik op de grens legde. ”Ik dacht dat ik hier iemand zag, dat was alles.” sprak hij kort tegen de kater. Het hoefde niet langer te zijn, het hoefde niet vermeld te worden dat hij zijn overleden vriend had gezien hier. ”En het gaat me meer om de toon van je woorden. Ik ben ouder en zelfs als ik een apprentice ben, heb ik meer vechtervaring dan dat jij hebt. Zo heb je alleen maar meer kans dat je verwond wordt.” sprak hij tegen de kater, duidelijk met een toon waarmee hij zei dat hij het er niet mee eens was, een toon van een mentor die zijn apprentice een zetje gaf. En boy, de kater had geluk dat hij de medicine cat apprentice was. Hij wist zelf namelijk ook niet hoe hij had gereageerd als hij niet een medicine cat apprentice was geweest.


그대는 나의 이야기였다
Spiritual Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberpaw,
Member
Spiritual DPKsfdL
Miss F
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Spiritual   Spiritual Icon_minitimezo 9 aug 2020 - 21:43

De tom cat antwoordde dat hij dacht dat hij iemand gezien had en Timberpaw gaf enkel een knikje. Hij kende de tom cat niet goed genoeg om zich ervoor te interesseren wie hij dan precies gezien had en hij ook niet echt het idee dat de kater het hem zou vertellen als hij het zou vragen. En eigenlijk interesseerde het hem ook echt niet. De tom cat was van WindClan en dus zouden zijn problemen Timberpaw ook niks moeten interesseren. Er was immers niks zo verraderlijk dan te close worden met iemand van een andere Clan, al dacht Timberpaw dat hij met zijn eigen reacties wel goed op weg was om die gewilde afstand te kunnen behouden. De medicine cat apprentice gaf hem een standje en Timberpaw kneep zijn ogen kort samen. “Bespaar je adem,” zei hij op een botte toon tegen de medicine cat app. “We weten beiden dat je me omwille van je rang toch niet gaan aanvallen.” Timberpaw bekeek hem met een schuine blik. “En het zou me werkelijk waar ook geen reet interesseren als je dat wel zou doen. Dan zou ik gewoon terug vechten, precies zoals mijn Clan dat van me verwacht.” Hij had geen zin meer in dit gesprek. “En berisp me niet alsof je mijn mentor bent, want dat ben je gelukkig niet. Over verwachtingen van de Clan gesproken: heb jij geen kruiden die je moet zoeken?” Zijn toon klonk haast verveeld en geïrriteerd trok hij met zijn oortje terwijl hij op een reactie wachtte.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spiritual
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: