Rusten



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rusten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Honeyfeather
StarClan
Rusten DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:59

Honeyfeather liep de struiken uit, ze gaapte diep en strekte zich uit zover als dat lukte. Ze sloot haar ogen even tijdens het gapen, ze had al een hele tijd gejaagd en haar prooi had ze al terug gebracht naar het kamp. Ze keek nog even over haar schouder, maar haar aandacht versprong al snel naar de doorn die in haar vacht gehaakt was, zo nu en dan schampte de doorn langs haar vel. Ze zette haar tanden in de doorn en trok hem weg. Ze spuwde hem op de grond maar raapte hem weer op, straks ging iemand er in staan. Ze wierp de doorn in de struiken, zo kon niemand er meer in staan als het goed was. Ze glimlachte en liet haar vacht even verwarmen door de heerlijk warme zon, hiervoor was ze naar de zonnerotsen gekomen, om eventjes te ontspannen. Ze zette zich af en zonder moeite landde ze op een door de zon verwarmde steen. Hier begon ze zichzelf te wassen, te beginnen met haar rug en buik, daarna haar staart, vervolgens haar kop en als laatste haar poten. Uiteindelijk glom haar vacht in de warmte van de zon en ze ging tevreden liggen. Ze sloot haar ogen ontspannen.


Rusten UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenwing
Member
Rusten DPKsfdL
150

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 16:11

Ravenwing had besloten om naar de zonnerotsen te gaan. Hij wilde even gaan rusten. Iets wat hij als Deputy nog niet veel had gedaan. Je kreeg de hele tijd vragen op je afgevuurd. Elke stap die hij zette was geruisloos. Uit eindelijk raakte hij uit het eindeloos lijkende woud en kwam aan bij de zonnerotsen. Hij rook een bekende geur. Honeyfeather. Toen hij naar de rotsen keek zag hij, haar liggen. Hij zakte in jachtpositie en sloop zo zachtjes op Honeyfeather af. Toen hij dichtbij stond sprong hij speels op haar. 'Boe!' miauwde hij speels. Hij stapte dan van haar weg en ging naast haar zitten. 'Ik kom jou ook overal tegen.' merkte hij op. Het zonnetje brandde op een fijne manier tegen zijn vacht. Ondertussen staarde hij een vogel na die uit het woud opvloog. Het was een raaf, hij herkende de zwarte dieren meteen. Hij richtte zijn blik dan weer op Honeyfeather en keek hij met een glimlachje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Rusten DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 16:27

Honeyfeather dommelde een beetje in, de warme zonnestralen voelden heerlijk aan. De geluiden en de geuren om haar heen werden vanzelf vager terwijl ze verder in dommelde. Even dacht ze Ravenwing te ruiken maar ze zette het van haar af, waarschijnlijk verbeelde ze het zich, misschien hoopte ze wel een beetje dat hij op zou duiken, want eigenlijk, deed hij dat best wel vaak. Ze schrok op toen iemand bovenop haar landde. Ze sperde haar ogen open en ze klapte haar nagels uit. Haar nekharen schoten overeind en haar staart werd wel twee maal zo dik. Pas toen rook ze de bekende geur van Ravenwing die over haar heen spoelde. 'Boe!' Miauwde Ravenwing speels, hij ging naast haar zitten. Honeyfeather kwam overeind en gaf haar vacht een paar snelle likjes om haar nekharen plat te leggen. 'Ik kom jou ook overal tegen' Merkte Ravenwing op. Vind ik niet erg.. dacht Honeyfeather stilletjes terwijl ze haar staart om haar voorpoten krulde. 'Is dat zo erg dan,' Miauwde ze speels tegen hem. Ze volgde Ravenpaw's blik, een zwarte raaf vloog op uit het woud. Zijn zwarte vleugels staken fel af tegen de lichtgekleurde lucht, het dier deed haar aan Ravenwing denken. Glimlachend keek ze Ravenwing aan en ze likte nog even langs haar poot. 'En hoe bevalt het leven als deputy?' Miauwde ze vriendelijk en ze gaapte even diep. Ze moest de laatste slaap nog even uit haar kop krijgen.


Rusten UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenwing
Member
Rusten DPKsfdL
150

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 16:43

Ravenwing grinnikte zachtjes toen hij zag dat Honeyfeather's vacht helemaal was opgezet. Ze was dus van hem geschrokken. 'Is dat zo erg dan,' Miauwde Honeyfeather speels tegen hem. 'Ja vreselijk.' miauwde hij speels en gaf haar een zacht duwtje met zijn voorpoot. Maar of hij het echt erg vond? Nee totaal niet. Hij werd uit zijn gedachten getrokken toen ze een vraag stelde. 'En hoe bevalt het leven als deputy?' Miauwde ze vriendelijk en ze gaapte even diep. 'Zwaar. Moet telkens vragen beantwoorden en patrouilles bedenken.' antwoordde hij. Hij rekte zich even uit en keek Honeyfeather weer aan. 'En het leven als Warrior? Hoe bevalt je dat?' vroeg hij nieuwsgierig. Hij sloeg zijn staart om zijn voorpoten en bedacht zich dat dit de plek was waar hij Honeyfeather en Steelfang ontmoette. Vanaf dat moment was hij hier eigenlijk nooit meer geweest. Hij staarde naar de rots, in de verte, waar hij was opgeklommen, naar Steelfang toe. Hij richtte zijn blik weer op Honeyfeather en wachtte haar antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Rusten DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 16:53

'Ja vreselijk.' Miauwde Ravenwing speels als antwoord, 'Nou dan zal ik maar gaan.' Plaagde Honeyfeather terug en ze glimlachte warm naar hem. Hij gaf haar een duwtje met zijn voorpoot. Honeyfeather besloot daar niet op in te gaan, je kon beter maar niet te wild doen als je hoog zat. Ze ging weer liggen en sloot haar ogen even, ze had het heerlijk warm nu en dat Ravenwing erbij was was alleen maar beter. Ze hoorde de rivier zachtjes tegen de stenen klotsen. Ze keek even naar beneden, ze snapte niet waarom Rivierclan ervan hield om in de rivier te zwemmen, ze bibberde even, nee dat was niks voor haar, zelfs vanaf een afstandje zag het water er koud en diep uit. 'Zwaar. Moet telkens vragen beantwoorden en patrouilles bedenken.' antwoordde hij. Hij rekte zich even uit en keek Honeyfeather weer aan. 'En het leven als Warrior? Hoe bevalt je dat?' vroeg Ravenwing nieuwsgierig. Honeyfeather schrok op uit haar gedachten, ze was helemaal vergeten dat ze een vraag had gesteld maar ze herstelde zich snel. 'Het bevalt wel,' Miauwde ze, 'Maar het is wel jammer dat er nu van je verwacht wordt dat je serieus doet.' Vervolgde ze met een speelse zucht. 'Daar moet ik nog het meeste aan wennen,' Ze glimlachte terwijl ze terug dacht aan haar apprentice tijd, het was echt al een tijd geleden maar ze herinnerde het zich nogsteeds met warmte in haar hart.


Rusten UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenwing
Member
Rusten DPKsfdL
150

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 17:02

'Het bevalt wel,' Miauwde Honeyfeather op zijn vraag, 'Maar het is wel jammer dat er nu van je verwacht wordt dat je serieus doet.' Vervolgde ze met een speelse zucht. 'Daar moet ik nog het meeste aan wennen,' Ravenwing grinnikte en knikte. 'Dat is inderdaad erg vervelend. Echt lol maken kan je niet meer.' miauwde hij. Het was iets waar hij zich ook aan irriteerde en aan moest wennen. Het speelse gedrag van een kitten of apprentice kon je niet meer vertonen. Je moest je nu gedragen als een volwassene. Daar moest hij zelf toch wel moeite voor doen. Hij was niet zo goed in serieus zijn. Maar het was een noodzaak als je warrior of deputy was. Hij liet zich zakken en legde zich op zijn zij neer. De zon verwarmde zijn zwarte vacht. Het was zonhoog, het heetst van de dag. Hij luisterde aandachtig naar de geluiden om zich heen. Het zachte kabbelen van de rivier, de vogeltjes die vrolijk hun liedjes floten. Hij hoorde ook Honeyfeather zachtjes ademen. Hij richtte zijn blik op haar en bleef haar zo aan staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Rusten DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 17:11

Honeyfeather wachtte zwijgend op antwoord, ze voelde zich hier perfect op haar gemak en ze wou dat dit eeuwig kon duren. 'Dat is inderdaad erg vervelend. Echt lol maken kan je niet meer.' miauwde Ravenwing. Honeyfeather knikte instemmend, daar sloeg hij de spijker op zijn kop, ze wou rondrennen, raar doen, speelgevechten houden, ze wou nog helemaal niet zo serieus zijn, het leven als een apprentice leek zo kort. Ze sloot haar ogen even maar bleef dit maal wel alert en wakker, ze was zeker niet de nepaanval van Ravenwing vergeten. Af en toe trok of draaide ze met haar oor en haar snorharen trilden zo nu en dan. Ze hoorde alle geluiden om zich heen, het zachte fluiten van de vogels, het ritselen van de bladeren terwijl een zachte bries er doorheen waaide. De bries woei door haar vacht en bracht haar een beetje verkoeling net toen ze het te warm begon te krijgen. Ze rook erg vaag muis, maar ze wou er niet achteraan gaan, ze lag te lekker. Ze had wel een bekeken gevoel. Langzaam opende ze 1 van haar geelgroene ogen, al snel gevolgd door de andere. Ze glimlachte vriendelijk naar Ravenwing, 'Sorry, ik was een beetje ingedommeld' Miauwde ze verontschuldigend. Ze wreef even met haar witte poot langs de zijkant van haar kop. 'Zeg.. Weet je nog de eerste keer dat we elkaar ontmoeten? Dat was ook hier' Miauwde ze en ze dacht even terug, onwillekeurig keek ze nog even naar de lucht om er zeker van te zijn dat er geen onweerswolken te zien waren.


Rusten UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenwing
Member
Rusten DPKsfdL
150

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 17:28

Ravenwing keek toe hoe Honeyfeather haar ogen een voor een opende. 'Sorry, ik was een beetje ingedommeld' Miauwde Honeyfeather verontschuldigend. 'Dat maakt niet uit.' miauwde hij, de warme zon zorgde ervoor dat je soezerig werd en langzaam aan indommelde. 'Zeg.. Weet je nog de eerste keer dat we elkaar ontmoeten? Dat was ook hier' Miauwde Honeyfeather. Ravenwing knikte, die dag kon hij zich nog erg goed herinneren. 'De dag dat ik jou en Steelfang ontmoette.' merkte hij op. 'Ookal eindigde die dag niet echt goed. Ik ben toch blij dat ik die heb mogen mee maken. Anders waren wij nu misschien helemaal geen goede vrienden geweest.' miauwde hij tegen Honeyfeather. Die dag was goed begonnen, maar het eindigde met een zware onweersbui waarbij Steelfang bijna werd gesneuveld en ze bijna gevangen zaten in het vuur. Hij besefte nu pas hoeveel geluk ze hadden gehad. Bluestar had ze geholpen het vuur te doven. Wat als ze niet was gekomen? Was het kamp dan nu misschien afgebrand? Misschien waren ze alle drie wel dood geweest. Hij huiverde bij de gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Rusten DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 17:36

'De dag dat ik jou en Steelfang ontmoette.' merkte Ravenwing op. 'Ookal eindigde die dag niet echt goed. Ik ben toch blij dat ik die heb mogen mee maken. Anders waren wij nu misschien helemaal geen goede vrienden geweest.' Honeyfeather haalde haar schouders wat op en grinnikte, 'Toen had Steelfang mijn prooi weggejaagd met zijn rare oerkreet..' Maar toch bleven haar gedachten afdwalen naar wat er daarna was gebeurd en ze zuchtte. Daarna keek ze naar Ravenwing, 'Misschien was het goed dat we er waren.. Met dat onweer en dat vuur bedoel ik..' Miauwde ze aarzelend alsof ze iets heel geks en doms zei, 'Het was dan wel gevaarlijk.. Maar wat als we er niet waren.. zou het vuur zich veel verder uitgebreid hebben want dan zou niemand geweten hebben dat het er was.' Ze keek even weg, had ze dit wel moeten zeggen? Ze zag Ravenwing huiveren en ze raakte even zijn schouder aan met haar staartpunt. Zou hij ook vaker teruggedacht hebben aan die dag? Ze legde haar oren iets achteruit, misschien had ze er niet over moeten beginnen.


Rusten UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenwing
Member
Rusten DPKsfdL
150

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 17:55

'Misschien was het goed dat we er waren.. Met dat onweer en dat vuur bedoel ik..' Miauwde Honeyfeather aarzelend alsof ze iets heel geks en doms zei, 'Het was dan wel gevaarlijk.. Maar wat als we er niet waren.. zou het vuur zich veel verder uitgebreid hebben want dan zou niemand geweten hebben dat het er was.' Ravenwing voelde hoe ze zijn schouder aanraakte toen hij huiverde bij de gedachten. Hij bleef haar even aan kijken en knikte dan. 'Het was ook beter dat we erbij waren. Anders waren er misschien wel doden gevallen.' miauwde hij tegen Honeyfeather. 'En we hebben het overleefd toch.' hij glimlachte warm naar haar toen ze haar oren naar achter legde. Ze moest niet denken dat ze iets stoms had gezegd. Want dat had ze niet, ze had gelijk. Ze hadden er beter wel kunnen zijn dan niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Rusten DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 18:12

'Het was ook beter dat we erbij waren. Anders waren er misschien wel doden gevallen.' miauwde Ravenwing, zijn woorden beurden haar meer op dan hij waarschijnlijk zou denken, besefte Honeyfeather zich. 'En we hebben het overleefd toch.' hij glimlachte warm naar haar. Honeyfeather zette haar oren wat overeind en knikte. 'Ik ben zo blij dat ik je ken Ravenwing' Snorde ze vrolijk en ze sloot haar ogen even. Ze zweeg daarna, had ze teveel gezegd? Ze wist het niet. Snel kwam ze overeind, 'Ik ga eens naar de hoogste rots' Miauwde ze glimlachend, dat was de plek waar Steelfang toen zo geschreeuwd had. Ze keek eventjes om naar Ravenwing en sprong daarna omhoog. Het stevige grijze rots voelde ruw aan onder haar pootkussentjes. Ze had dit nu al zo vaak gedaan dat ze nu wel wist hoe ze omhoog moest komen. Ze gebruikten zo nu en dan haar nagels maar niet te veel, ze wou niet dat ze ze zou beschadigen, ook al was het een tijd van vrede, het kon geen kwaad om je nagels scherp en heel te houden. Ze keek naar beneden naar Ravenwing en ze zwiepte haar staart rustig wat heen en weer, hij leek ineens een stuk kleiner maar dat was logisch, hij was verder weg nu.


Rusten UypcHQo


Laatst aangepast door Honeyfeather op do 5 aug 2010 - 18:57; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenwing
Member
Rusten DPKsfdL
150

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 18:21

'Ik ben zo blij dat ik je ken Ravenwing' Snorde Honeyfeather vrolijk en ze sloot haar ogen even. Ravenwing glimlachte. 'Ik ben ook blij dat ik jou ken.' miauwde hij tegen haar. Waarschijnlijk had ze geen eens een idee hoe blij hij was dat hij haar kende. En Ravenwing had ook geen idee of hij haar dat wel moest vertellen. Hij keek op naar Honeyfeather toen ze snel overeind kwam. 'Ik ga eens naar de hoogste rots' Miauwde ze glimlachend. Ravenwing knikte en keek haar na toen ze weg liep en uiteindelijk omhoog klom. Hij bleef even zitten en dacht na. Wat vond hij nou eigenlijk van Honeyfeather? Zag hij haar alleen als een vriendin? Eigenlijk wist hij wel dat hij haar niet alleen als vriendin zag. Ze was meer dan dat voor hem. Maar ze zou vast niets speciaals voor hem voelen. Hij schudde de gedachten van zich af en stond op. Hij besloot maar eens achter Honeyfeather aan te gaan. Hij sprong van steen naar steen en kwam bij de hogerots uit. Hij klom hier op, en niet zonder moeite. Na een paar keer te zijn uitgegleden kwam hij eindelijk boven aan. Zwijgend ging hij naast Honeyfeather zitten en staarde naar het landschap dat zich voor hen uitstrekte.


(Ravenfeather? Nou hallo Honeywing xD)

Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Rusten DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 18:32

[Ugh sorry D8 Dat komt ervan als iemand hier in huis aan mijn hoofd zeurt terwijl ik aan het typen benX-X]

Honeyfeather glimlachte breder dan normaal van Ravenwings reactie.'Ik ben ook blij dat ik jou ken.' miauwde hij. Maar hoe kon ze hem vertellen wat hij van hem dacht? Ze zwiepte nerveus met haar staart en opende haar bek even om iets te zeggen, maar ze sloot hem weer. Ze durfde het niet te zeggen, wat zou hij nou in haar kunnen zien? Ze was maar.. nou ja.. ze was gewoon Honeyfeather. Ze keek even in zijn ogen en keek daarna onzeker voor zich uit, richting de horizon. De zon was nog niet ver gezakt maar wel genoeg om de horizon al anders te kleuren. Ze tuurde tussen de struiken door, kijkend of ze nog rivierclan katten zag, ze was eigenlijk wel nieuwsgierig naar ze, ze had ze nog niet zo vaak gezien. Haar staart krulde ze om haar voorpoten heen, de steen waar ze op zat voelde warm aan onder haar poten. Ze glimlachte eventjes maar voelde zich nog steeds onzeker. Haar hart fladderde in haar borstkas als een gevangen vogel, ze was nerveus. Had hij door gehad dat..? Ze keek eventjes vanuit haar ooghoek naar hem.


Rusten UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenwing
Member
Rusten DPKsfdL
150

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 18:44

Ravenwings staart zwiepte zenuwachtig heen en weer. Hij bleef naar het landschap staren. In de verte zag je het territorium van de windclan. Maar dan moest je heel goed kijken. Hij richtte zijn blik op Honeyfeather. Ze zag er nerveus uit. Maar hij besloot er niets over te zeggen. Zelf was hij ook nogal nerveus, als hij iets zou vragen zou het er wel op een abnormale manier uit komen. Zou hij haar vertellen wat hij van haar vond? Wat als zij zo niet over hem dacht? Dan zou ze hem vast raar vinden en niet meer met hem om gaan. Maar ze moest het toch ooit weten? Hij besloot het te vertellen. Ravenwing slikte moeilijk en zuchtte eens diep. 'Honeyfeather..?' begon hij moeilijk op een haperend toontje. Hierna bleef het stil. Verder kwam hij niet. Waarom was hij zo zenuwachtig? Hij sloeg zijn nagels eens uit, geïrriteerd van zichzelf. 'Honeyfeather.' begon hij opnieuw. Ze zou hem wel vervelend vinden. 'Ik vind je leuker dan als alleen een vriendin.' het was eruit voor hij het wist. Snel keek hij weg. Bang voor wat ze zou zeggen.

(Is niet erg Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Rusten DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 18:52

Honeyfeather's staartpunt bewoog nerveus heen en weer, het was een lange tijd stil. Zelfs de zonnestralen die haar vacht verwarmden konden haar niet kalmeren, terwijl ze dat wel altijd deden. Ze slikte een beetje, waarom was ze zo nerveus? Ravenwing was toch gewoon... een vriend? Ze hield het zichzelf telkens voor, maar ze wist dat het niet zo was. Ze keek weer naar de zonsondergang, de groene bomen staken af tegen de steeds roder wordende lucht. Ze zuchtte even zachtjes, ze wist niet wat ze moest doen. Ze draaide haar oor in de richting van Ravenwing, hij slikte en zuchtte daarna diep. 'Honeyfeather..?' Miauwde hij, zijn stem had een haperend toontje, alsof hij heel erg zenuwachtig was. Ze keek op. 'Ja..?' Antwoordde ze aarzelend, weer bleef het stil, erg lang stil. Een nerveus gevoel bekroop haar, had hij het gemerkt en ging hij haar uit de droom helpen? Stilletjes keek ze omhoog naar de sterrenclan, hopend dat het niet zo was. 'Honeyfeather' Begon Ravenwing opnieuw, zijn stem klonk iets vaster dit keer. 'Ik vind je leuker dan als alleen een vriendin.' Miauwde hij. Honeyfeather sperde haar ogen even open, dus.. toch.. 'Ravenwing..' Miauwde ze, haar opluchting was duidelijk in haar stem hoorbaar, '..Ik vind jou ook leuker dan alleen een vriend..' Ze ergerde zichzelf aan het feit dat het er zo stom uitkwam, maar ze kon even niets anders verzinnen. Ze was zo blij met het feit dat hij het zei, 'Veel leuker..' Eindigde ze uiteindelijk.


Rusten UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenwing
Member
Rusten DPKsfdL
150

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 19:04

Ravenwing keek op toen Honeyfeather begon te praten. Zijn hart klopte als een bezetene in zijn borst. Bang voor haar antwoord. Bang dat ze hem niet leuk vond, hem misschien zelf niet als een vriend zag. Dat zal toch niet? Ze gingen altijd met elkaar om. 'Ravenwing..' miauwde Honeyfeather. Ze klonk opgelucht. Waarom? Hij keek haar aan, nog altijd bang. '..Ik vind jou ook leuker dan alleen een vriend..' Ravenwing bleef haar aanstaren. Zei ze dat nou echt? 'Veel leuker..' Eindigde ze uiteindelijk. Het nerveuze gevoel dat eerst in Ravenwing woedde maakte plaats voor een gelukkig gevoel. Ze voelde het zelfde als hij voor haar voelde. 'Ik vind jou ook véél leuker dan als alleen een vriendin.' miauwde hij ook. Zijn mond hoeken krulde en hij bleef haar alleen maar aankijken. Hij wist eigenlijk niet zo goed wat hij nog moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Rusten DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 19:09

De nieuwe stilte maakte dat Honeyfeather zich opnieuw onzeker voelde, waarom zei Ravenwing niks meer? Haar staart krulde zich opnieuw om haar voorpoten heen en ze legde haar oren iets achteruit. Ravenwing verbrak de stilte uiteindelijk met woorden die ze maar al te graag wou horen. 'Ik vind jou ook véél leuker dan als alleen een vriendin.' Miauwde Ravenwing. Honeyfeather zette haar oren overeind en begon zachtjes te snorren, ze voelde zich gelukkig, intens gelukkig. 'Ik ben zo blij dat je hetzelfde vind.. Ik durfde het niet te zeggen.' Miauwde ze ietwat verlegen en ze keek weg, maar het leek alsof er vlinders door haar buik fladderden. Ze wou in het rond springen maar ze bleef zitten, ze voelde zich warm, maar niet door de zon, ze voelde zich warm door geluk Ze keek hem glimlachend aan en snorde door. Ravenwing's mondhoeken krulden omhoog en hij bleef haar aankijken. Ze keek terug met een warme blik in haar ogen, ze kon niet stoppen met glimlachen, daarvoor voelde ze zich te gelukkig. Haar geelgroene ogen twinkelden van geluk en haar staartpunt zwiepte heen en weer, maar dit keer omdat ze ontspannen en gelukkig was.


Rusten UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenwing
Member
Rusten DPKsfdL
150

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 19:22

'Ik ben zo blij dat je hetzelfde vind.. Ik durfde het niet te zeggen.' Miauwde Honeyfeather. Ravenwing glimlachte toen hij zag dat ze ietwat verlegen werd. 'Ik durfde het ook niet te zeggen.' miauwde Ravenwing. Hij gaf haar een likje over haar kop. De glimlach was niet van zijn kop te slaan. Gelukkiger had hij zich nog nooit gevoeld. Hij zuchtte gelukzalig. Hij draaide zijn kop weer van Honeyfeather weg. Hij keek weer even naar het landschap voor zich. De zon was bijna onder, de lucht was op sommige plekken nog rood/oranje maar het werd al langzaam donker. De eerste sterren verschenen al aan de hemel. Zilverpels breidde zich steeds meer uit. Hij dankte Starclan voor Honeyfeather. Hij keek haar weer even aan en glimlachte opnieuw. Iets wat hij telkens deed als hij haar zag. Vanaf de eerste dag had hij haar al leuker gevonden dan de andere poezen in de Donderclan. Maar hij had nooit de moed gehad dit te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Rusten DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 19:32

Honeyfeather bleef maar breed glimlachen, ze kon er niet mee stoppen. 'Ik durfde het ook niet te zeggen.' miauwde Ravenwing, hij gaf haar een likje over haar kop. Honeyfeather begon luider te spinnen en gaf hem een kopje terug, deze dag kon niet meer stuk voor haar, hij was eigenlijk te perfect. Even was ze bang dat ze aan het dromen was. Ze prikte snel maar nauwelijks te zien met een nagel in haar pootkussentje en was eigenlijk opgelucht toen ze daar pijn van voelde, ze droomde dus niet. Gelukkig, dacht ze opgelucht. Ze keek nog even naar de laatste stralen van de ondergaande zon, deze dag was snel gegaan maar ze zou hem altijd bij dragen in haar hart. Alle problemen die ze had gehad in haar leven, ze leken nu ver weg, zo ver weg dat ze alleen maar een verre herinnering leken. Alles werd overspoeld door een intens gelukkig gevoel. Ze keek omhoog naar de sterren, de Zilverpels breidde zich helder uit. Ze boog haar kop even dankbaar voor de warriors die daar leefden en jaagden. Ze bleef nu stil, verlegen en niet wetend wat ze moest zeggen, maar ze kon niet op houden met spinnen en glimlachen, zeker niet als ze Ravenwing aankeek. Ze was zo blij dat ze hem ontmoet had, maar ze wist eigenlijk niet goed hoe ze zich moest gedragen.


Rusten UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenwing
Member
Rusten DPKsfdL
150

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 19:57

Ravenwing keek toe hoe de zon voor de laatste keer scheen voor deze dag en toen verdween. Dit kon hij wel de beste dag van zijn leven noemen. Gelukkiger had hij zich niet gevoeld in de maanden die hij had geleefd. Hij liet zich zakken en kwam zo op de hoge rots te liggen. Het bleef stil tussen de twee katten. Maar het was geen vervelende stilte. Hij keek even naar Honeyfeather opnieuw glimlachte hij naar haar. Hij vroeg zich even af hoe het nu tussen hen zou gaan. Nadat ze elkaar hadden verteld dat ze elkaar veel leuker vonden dan vrienden. Maar die gedachten was al snel uit zijn kop verdwenen. Het maakte hem niet uit als hij maar bij haar was. Dan was hij gelukkig. Een luid gespin verliet zijn bek, hij sloot zijn ogen genietend. Hij luisterde naar de geluiden van de nacht. Het fluiten van de vogels was gestopt en maakte plaats voor het geroep van uilen die op jacht gingen. Het zachte geluid van de stromende rivier en de wind die door de bladeren ritselde was nog altijd het zelfde. Een briesje vloog door Ravenwings vacht. Het was een koude bries dus zette hij zijn vacht op om warm te blijven. Hij opende zijn ogen dan weer en krabbelde overeind zodat hij weer zat. En opnieuw bleef hij gelukzalig naar Honeyfeather staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rusten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: