Yoo.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Yoo.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Oakpaw.
Member
Yoo. DPKsfdL
Miss F
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Oakpaw.
BerichtOnderwerp: Yoo.   Yoo. Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 18:10

Een kleine grijns kroop om zijn lippen terwijl hij naar de vis keek die nietsvermoedend in zijn richting zwom. Een, twee… En hij haalde uit met zijn poot. Zijn klap was zo hard dat hij nog maar net zijn evenwicht wist te bewaren, maar met een tevreden grijns kon hij concluderen dat hij de vis had gevangen. Hij wierp een blik op de warrior die naast hem stond en grijnsde nog breder toen hij zag dat deze goedkeurend naar hem knikte. Het was altijd leuk om de goedkeuring van iemand anders te krijgen, al was hij zelfverzekerd genoeg aangelegd om te weten dat hij toch wel zijn best deed, zelfs al had de warrior niks laten merken. Hij pakte de vis op en liep terug in de richting van het kamp, waar hij direct door liep naar de nursery en de vis op de grond liet vallen voor één van de hoogzwangere queens. Hij knikte vriendelijk naar haar en wilde doorlopen, maar zijn blik viel kort op Brackenkit die er maar alleentjes bij lag. En dus naderde hij de kitten, waarna hij concludeerde dat de kitten wakker was. “Hé, Brackenkit,” zei hij met een brede grijns tegen de kitten. “Hoe is het met je?”


+ @Brackenkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Brackenfire
Member
Yoo. PxpEHT9
Camilla
218
Actief
love is fire

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior!
Brackenfire
BerichtOnderwerp: Re: Yoo.   Yoo. Icon_minitimeza 11 jul 2020 - 14:12

Yoo. 616jagi
Brackenkit vond zichzelf wel heel stoer hoor. Lekker ontdekken, avonturieren. Ja hoor, hij had het echt gemaakt in het leven, hij zou de beste Warrior ooit worden. Maar eerst nog eens flink groeien. En uitrusten. Want oof, al dat rondkruipen koste wel veel energie. Gelukkig was het nest lekker zacht en kon hij zo in slaap sukkelen. Na een tijdje slapen werd hij weer wakker, klaar voor weer een heel avontuur. Nog voordat hij goed en wel kon beginnen met rondkruipen kwam er al iemand op hem af. Bracken keek op toen zijn naam genoemd werd en keek naar een breed grijzend gezicht van een Apprentice. 'Hoe is het met je?' Bracken glimlachte breed terug en kwam wat overeind. 'AllO! Met mij goe!' mauwde hij trots.


Yoo. Y9G9ZdeYoo. Mg4QIKfYoo. W98nbl5
l'appel du vide
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw.
Member
Yoo. DPKsfdL
Miss F
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Oakpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Yoo.   Yoo. Icon_minitimedi 14 jul 2020 - 10:42

De kitten liet een brede glimlach zien en Oakpaw voelde zich vertederd. De kitten was dan ook ontzettend schattig. Oakpaw was duidelijk een paar koppen groter dan de kitten en hij was ook nog eens breedgeschouderd, maar gelukkig leek de kitten daar niet van onder de indruk te zien. Oakpaw zag er sowieso gevaarlijker uit dan dat hij was, want eigenlijk had hij best wel een gouden hart als het om zijn Clanmates ging. En was hij ook de slechtste niet tegen katten die zich buiten zijn Clan bevonden. Maar goed, de kleine Brackenkit dus. De kitten antwoordde op een trotse toon terug en Oakpaw grijnsde breed naar hem. “Kijk jou toch eens even,” begon hij op een bewonderende toon. “Nog geen moon oud en al zo stoer! Nu ben ik toch wel een beetje jaloers, hoor.” Oakpaw liet zich naast de kitten in het mos ploffen en rolde zich op zijn rug, waarna hij de kitten ondersteboven aankeek. “Denk je dat ik ooit ook zo stoer als jou zal worden?” vroeg hij vervolgens met een hoopvolle toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brackenfire
Member
Yoo. PxpEHT9
Camilla
218
Actief
love is fire

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior!
Brackenfire
BerichtOnderwerp: Re: Yoo.   Yoo. Icon_minitimedo 16 jul 2020 - 19:00


De andere grijnsde naar hem. 'Kijk nou toch eens even,' begon hij te praten. Brackenkit kwam trots nog wat meer overeind terwijl hij de bewonderende toon van de ander aanhoorde. Ja, dat was wel goed voor zijn ego. 'Nog geen moon oud en al zo stoer! Nu ben ik toch wel een beetje jaloers, hoor.' Brackenkit giechelde bij de woorden, ook al wist hij nog niet wat jaloers betekende. Maar het klonk goed. Hij kroop naar de ander toe toen deze ging liggen. 'Denk je dat ik ooit ook zo stoer als jou zal worden?' vroeg de oudere kater. Bracken keek op naar hem en knikte. 'Ja, maa.. Ikke wel stoe-er!' Moest toch wel even gezegd worden. 'Wa is jaloes?' vroeg hij toen nieuwsgierig.


Yoo. Y9G9ZdeYoo. Mg4QIKfYoo. W98nbl5
l'appel du vide
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw.
Member
Yoo. DPKsfdL
Miss F
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Oakpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Yoo.   Yoo. Icon_minitimeza 18 jul 2020 - 21:16

Oakpaw snorde verrukt toen de kitten dichterbij kwam liggen. Hij draaide zijn lichaam een kwartslag zodat hun pelzen elkaar raakten en legde zijn staart beschermend over de kitten heen. StarClan, wat zou hij graag een jonger broertje of zusje willen! Hij vond kittens echt zó schattig. Zijn ouders hadden echter aangegeven dat ze geen nieuw nestje wilden hebben en dus moest Oakpaw zijn gezelschap maar opzoeken in de nursery, wat hij leuk vond om te doen. Natuurlijk was hij hier in eerste instantie geweest omdat hij een opdracht uit had moeten voeren voor de queens, maar hij had meer dan graag bij Brackenkit willen gaan liggen. “Natuurlijk,” zei hij. “Dat ligt voor de poot.” Hij trok even een moeilijk gezicht toen Brackenkit aan hem vroeg wat jaloers zijn betekende. “Jaloers zijn wil zeggen dat je het jammer vindt dat de ander iets heeft wat jij niet hebt.” Zou de kitten dat überhaupt wel begrijpen? “Dus dat je wenst dat je hetgeen wat een ander heeft ook had.” Dat klonk nóg meer ingewikkeld. “Toen ik zo oud was als jou was ik niet zo stoer. En dat vind ik jammer,” besloot hij maar om zijn ingewikkelde relaas te eindigen. Zucht. Kittens!


Terug naar boven Ga naar beneden
Brackenfire
Member
Yoo. PxpEHT9
Camilla
218
Actief
love is fire

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior!
Brackenfire
BerichtOnderwerp: Re: Yoo.   Yoo. Icon_minitimewo 29 jul 2020 - 17:04


Oakpaw stemde met hem in dat hij nog stoerder was. Brackenkit knikte kort, maar glimlachte toch. Het was niet dat hij zichzelf echt boven ander verheven had. Maar goed, hij was wel net iets stoerder. Kitten logica, weet je wel. Hij genoot ervan hoe Oakpaw dicht tegen hem aan kwam liggen, met zijn staart over hem heen geslagen. Hij keek met nieuwsgierig glimmende oogjes op naar de grotere kater toen hij vroeg wat jaloers was. 'Jaloers zijn wil zeggen dat je het jammer vindt dat de ander iets heeft wat jij niet hebt.' Uuhh. Daar moest hij even over nadenken hoor. 'Dus dadt je wenst dat je hetgeen wat een ander heeft ook had.' Juist ja..? 'Toen ik zo oud was als jou was ik niet zo stoer. En dat vind ik jammer.' Bracken keek hem met een verbaasd gekantelde kopje aan. Uh, ja. 'Waa-om?'


Yoo. Y9G9ZdeYoo. Mg4QIKfYoo. W98nbl5
l'appel du vide
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw.
Member
Yoo. DPKsfdL
Miss F
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Oakpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Yoo.   Yoo. Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 16:13

Oakpaw moest een stiekeme lach onderdrukken toen hij het gezicht van Brackenkit zag. Het leek er duidelijk op dat de kitten helemaal niet volgde wat hij bedoelde en dus besloot Oakpaw om het onderwerp maar weg te wuiven. Het zou nog wel een tijdje duren eer dat hij uitgelegd had wat jaloers zijn betekende en misschien was het ook niet zo belangrijk dat Brackenkit wist wat het woord inhield. Er waren andere zaken die belangrijker waren om te vermelden. “Maak je er maar niet druk om, Brackenkit,” zei hij met een warme glimlach. “Je leert het nog wel wanneer je ouder wordt, dat weet ik zeker.” En nu moest hij de kitten afleiden met een volgende vraag, anders zou hij weer terugvallen op het onderwerp en dan werd het enkel en alleen onduidelijker voor de kleine kitten. “Heb je naast mij nog andere apprentices ontmoet, Brackenkit?” vroeg hij op een vriendelijke toon aan de kitten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Brackenfire
Member
Yoo. PxpEHT9
Camilla
218
Actief
love is fire

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior!
Brackenfire
BerichtOnderwerp: Re: Yoo.   Yoo. Icon_minitimewo 26 aug 2020 - 16:24


'Maak je er maar niet druk om, Brackenkit,' zei de kater met een warme glimlach, in plaats van zijn vraag te beantwoorden. Hij opende zijn bekje al, maar de ander ging verder. 'Je leert het nog wel wanneer je ouder wordt, dat weet ik zeker.' Bracken knipperde met zijn oogjes, maar klapte toch zijn bekje weer dicht om daarna te knikken. Als hij ouder en groter wordt, hij hoopte dat dat snel zou gebeuren! Hij wilde net zo groot en sterk zijn als de grote katten die hier rondliepen! 'Heb je naast mij nog andere apprentices ontmoet, Brackenkit?' werd hem toen gevraagd. Bracken dacht eventjes na, maar knikte toen enthousiast van ja. 'Jaaa! Ik heb uh.. Twimberpaw ontmoet!' vertelde hij vrolijk. 'Hij vertjelde me over de Cjans!'


Yoo. Y9G9ZdeYoo. Mg4QIKfYoo. W98nbl5
l'appel du vide
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yoo.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: