rock n'rollin



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 rock n'rollin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Winterpaw,
Member
rock n'rollin W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: rock n'rollin   rock n'rollin Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 23:08


Het was een indrukwekkende wereld, buiten het nest. Niet dat hij erbuiten was hoor, nee dat zeker niet. Al zou hij kunnen zou hij het niet willen. Nee, het nest was veel te lekker. Warm en knus, dicht bij mama en zijn siblings. Alles wat hij wilde. Genoeg plek om te slapen ook, heerlijk. Maar nu hij toch wakker was, was het natuurlijk wel leuk en interessant om even om zich heen te kijken. Winterkit kon niet voorbij de rand van het mosnest kijken maar dat maakte hem ook niet zoveel uit. Er was ook veel te zien bovenin, de katten die langsliepen waren meestal ook wel groot genoeg om ze boven de rand uit te zien. Oh, wie was daar?

Wolfkit


over the winter lake i was thrown
rock n'rollin QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
*Wolfkit*
Member
rock n'rollin DPKsfdL
Tijger
29
Actief
You never now how strong you really are until being strong is the only choise you have

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
*Wolfkit*
BerichtOnderwerp: Re: rock n'rollin   rock n'rollin Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 23:27

Wolfkit was altijd al avontuurlijk en keek vaak met haar ogen en poten. Nu ook, ze had gehoord dat er een nieuw nestje was en die kittens wou ze natuurlijk wel ontmoeten. Vrolijk leip ze richting het nest van de nieuwe kittens. Daar aangekomen zag ze dat er maar één kitten wakker was. 'Hallo! Wie ben jij en je siblings? Ik ben Wolfkit! Waarom kom je niet uit het nest om te ondekken? Het is super leuk hier!' Zei ze vrolijk tegen de kitten. Ze had haar staart vrolijk omhoog, haar oortjes waren naar voren gericht en ze had grote, vrolijke en vriendelijke ogen naar de kitten gericht. Hij leek erg aardig en een nieuwsgierige kitten, dus een goede vriend voor haar, alleen moet hij nog uit zijn nest durven te komen. Natuurlijk zal ze hem niet dwingen eruit te komen, maar alleen maar in het nest blijven liggen vindt ze best wel saai...


:'.':
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
rock n'rollin W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: rock n'rollin   rock n'rollin Icon_minitimeza 11 jul 2020 - 13:59


Nieuwsgierig draaide Winterkit zijn oortjes naar voren. Die kitten was nieuw voor hem, maar hij leek wel een beetje op hem en zijn siblings. Zo klein ook! Al was Winter misschien nog wel een beetje kleiner, maar dat was ook moeilijk meten op deze manier. 'Hallo! Wie ben jij en je siblings? Ik ben Wolfkit! Waarom kom je niet uit het nest om te ontdekken? Het is super leuk hier!' mauwde de ander vrolijk naar hem. Winterkit glimlachte en kroop wat dichterbij. Het nest uit? Mocht dat wel? Of misschien een betere vraag, kon hij dat wel? Eerst maar is de vragen beantwoorden. 'Ikke Winerki!' mauwde hij met twinkelde oogjes. Praten was nog moeilijk. 'Mij sib-ings, uh.. Andki, Iverki en Orseki!' Hij kroop nog wat meer naar de rand toe, maar echt aanstalten maken om erover heen te kruipen deed hij niet.


over the winter lake i was thrown
rock n'rollin QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
*Wolfkit*
Member
rock n'rollin DPKsfdL
Tijger
29
Actief
You never now how strong you really are until being strong is the only choise you have

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
*Wolfkit*
BerichtOnderwerp: Re: rock n'rollin   rock n'rollin Icon_minitimeza 11 jul 2020 - 16:04

Wolfkit keek een beetje vragend naar de kitten die iets van ''Winterki'' Ze denkt dat het iets van Winterkit, maar blijkbaar kan hij nog niet heel goed praten. Zij heeft sinds ze haar ogen open heeft, dat al in minder dan een week was, alles leren ontdekken, omdat ze igeen ouders heeft. Natuurlijk, ze heeft Scarface en een queen die haar voed, maar Scarface is vaak weg en de Queen laat er haar gang gaan, ze voert Wolfkit alleen maar. Meteen heeft ze toen ze haar oogjes open had buiten het nest gegaan. Met kittens proberen te praten en veel luisteren. Winterkit heeft blijkbaar later dan haar zijn oogjes open gedaan. Zijn Siblings heten iets van ''Andkit, Iverkit en Orsekit'' Wolfkit weet de namen van de kittens niet, omdat bij winterkit alleen zijn laatste letter mist, bij zijn siblings hun eerste. Winterkit kroop iets dichterbij en ze keek afwachtend of hij het nest uitkroop, maar hij stopte bij de rand. Jammer, maar zo kan ze wel alles wat ze nu toe had gezien vertellen aan hem. 'Zal ik vertellen wat ik nu toe heb ontdekt? Dat is echt veel! Ik heb ook gepraat met een kitten die 5 moons was! Ook heb ik verhalen gehoord van mijn pleelvader en pleegzusje!!' Zei Wolfkit vrolijk. Ze gaat zitten en geen stap naar voren om hem bang te maken. Wel heeft ze het gevoel alsof ze hem nu het het nest wil slepen om met hem te spelen, maar dat onderdrukt ze. Straks maakt ze hem nog bang!


:'.':
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
rock n'rollin W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: rock n'rollin   rock n'rollin Icon_minitimewo 29 jul 2020 - 17:17


Het nieuwe uitzicht was wel indrukwekkend! Zo ver was hij nog niet gekomen en met zijn pootjes over de rand geslagen kon hij beter kijken wat er allemaal buiten zijn nest afspeelde. Met grote ronde oogjes keek hij rond, waarna hij zijn blik naar Wolfkit richtte. 'Zal ik vertellen wat ik nu toe heb ontdekt? Dat is echt veel! Ik heb ook gepraat met een kitten die 5 moons was! Ook heb ik verhalen gehoord van mijn pleelvader en pleegzusje!!' zei Wolfkit vrolijk. Winter glimlachte en knikte. 'Jaa!' piepte hij. Oeh, verhaaltjes vond hij altijd leuk om te horen! Hij was benieuwd.


over the winter lake i was thrown
rock n'rollin QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
*Wolfkit*
Member
rock n'rollin DPKsfdL
Tijger
29
Actief
You never now how strong you really are until being strong is the only choise you have

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
*Wolfkit*
BerichtOnderwerp: Re: rock n'rollin   rock n'rollin Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 10:43

Wolfkit zag de kitten indrukwekkend om zich heen kijken. Toen zij zo ver uit het nest was, was ze eruit gesprongen. Avontuur opzoekend. Ze hoorde de kitten instemmen om verhalen te horen. Nu moet ze nadenken welk verhaal hij wilt horen. 'Winterkit, wil je een verhaal horen over een droom van mij, over mijn pleegvader en mijn zusje of over wat ik heb beleefd met de kitten van 5 moonds?' vroeg ze aan de kitten. Ze weet zelf niet wat Winterkit het leukst vind. Haar lijkt het heel leuk om over haar pleegfamilie te vertellen, maar dromen zijn ook leuk om te vertellen of toch haar eigen avonturen? Ze weet het niet... Daarom moet de kitten voor haar maar de keuze maken...


:'.':
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
rock n'rollin W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: rock n'rollin   rock n'rollin Icon_minitimeza 22 aug 2020 - 18:47


De andere kitten leek alleen niet zo goed te weten wat ze nou moest vertellen. Met grote, vragende oogjes keek hij haar aan, tot ze toch eindelijk wat zei. 'Winterkit, wil je een verhaal horen over een droom van mij, over mijn pleegvader en mijn zusje of over wat ik heb beleefd met de kitten van 5 moonds?' vroeg ze hem toen. Winterkit keek haar een beetje verbaasd aan, voor hij diep ging nadenken. Zijn oortje trok wat voor hij haar met een glimlach aan keek. 'Avjontjuur!' piepte hij vrolijk. Daar wilde hij wel meer over horen, ja!


over the winter lake i was thrown
rock n'rollin QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
*Wolfkit*
Member
rock n'rollin DPKsfdL
Tijger
29
Actief
You never now how strong you really are until being strong is the only choise you have

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
*Wolfkit*
BerichtOnderwerp: Re: rock n'rollin   rock n'rollin Icon_minitimedi 25 aug 2020 - 20:38

Wolfkit hoorde het antwoord van de kitten voor haar en een grote glimlach kreeg ze op haar gezicht. De kitten voor haar werd zo blij van het horen dat hij een verhaal te horen krijgt dat ze zelf er ook blij van werd. 'Oki!' zei ze erg blij en bedacht even hoe ze het ging vertellen, waarna ze vrolijk begon. 'Ik lag rustig te slapen, toen de andere kitten mij wakker maakte. Hij heette Oakkit! Hij is nu al bijna leerling! Maar hij wou met mij spelen! Hij zei het spel, V-ver-stop-per-t-tje! Ver-stopper-tje! Ik moest dus ergens gaan zitten waar hij me niet mocht vinden! Hij deed zijn ogen dicht en telde. Het gaat iets van, één, ummh... de volgende weet ik niet, maar daarna komt D-rie! Drie. Hij telde tot en met tien! Maar i de tussentijd klom ik in een gleuf in de muur. Kijk die daar.' zei Wolf vrolijk, terwijl ze naar een gleuf in de muur wees. Ze was erg enthousiast over het vertellen en stopte even met het verhaal om te kijken hoe Winterkit reageerde.


:'.':
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
rock n'rollin W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: rock n'rollin   rock n'rollin Icon_minitimedo 22 okt 2020 - 20:37


Wolfkit leeg nog blijer te worden door zijn enthousiaste reactie. Winterkit hield van verhaaltjes, dus hij had er wel zin in! Hij luisterde aandachtig naar het verhaal wat de kitten vertelde. Ze gingen verstoppertje spelen! Winterkit wist eerst niet wat dat was, maar na Wolfkits uitleg klonk het wel leuk! Het was wel iets wat hij ook wel graag wilde spelen nu! Maar eerst het verhaaltje afluisteren. Hij schuifelde wat dichter naar de ander toe, zijn oortjes aandachtig naar haar toe gedraaid en zijn grote ronde ogen stonden vol verwondering. Hij keek naar de richting die ze aanwees toen ze de gleuf ter sprake bracht. 'Wowie!' piepte hij met een grote lach op zijn snoet. 'Wa ge-eurde toen?' wilde hij graag weten.


over the winter lake i was thrown
rock n'rollin QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
 
rock n'rollin
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: