One way or another - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 One way or another

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Stormflight
Member
One way or another - Pagina 2 DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: One way or another   One way or another - Pagina 2 Icon_minitimema 16 nov 2020 - 13:54

Stormflight
“Nee, meen je dat echt?” vroeg Stormflight quasi-verbaasd, zijn mondhoeken kort omhoog krullend. “Ik dacht dat ik het wel in mijn eentje kon.” Natuurlijk had hij een partner nodig aan zijn zijde om een kitten te krijgen, dat wist hij ook wel. Het was echter niet alsof ze voor het oprapen waren. Hij wist dat hij er niet lelijk uitzag, maar er was meer nodig dan een paar goede looks om de aandacht van de she-cats in zijn Clan te krijgen. En dat was nu juist het probleem: hoewel niet verlegen was, was hij wel verschrikkelijk onhandig als het op flirten aan kwam. Daar had hij als apprentice zijnde al last van gehad en als warrior zijnde was het er niet beter op geworden. Waar hij tijdens zijn trainingen met zijn apprentice zo kalm en alert was, was hij dat bij knappe she-cats totaal niet. Maar goed, dat hoefde Smouldertongue niet te weten. “Ik heb liever kittens waar mijn bloed door hun aderen stroomt, maar ik neem aan dat ik dat in extreme gevallen wel zou kunnen overwegen,” zei hij met een klein knikje. Hij grinnikte toen Smouldertongue zei dat hij al genoeg aan zichzelf had, maar gaf wel een knikje. “Ik denk dat het juist een wijze beslissing is om niet aan kittens te beginnen als je zelf weet dat je er nog niet klaar voor bent. Het is niet omdat je een bepaalde leeftijd bereikt of bereikt hebt dat je alles opeens moet gaan rushen. Dat werkt vaak averechts,” zei hij met een warme glimlach tegen de ThunderClanner. “En heel je leven op je eentje blijven, lijkt me ook geen ramp.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Smouldertongue
Member
One way or another - Pagina 2 DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: Re: One way or another   One way or another - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 nov 2020 - 16:08

Deze kat snapte een goeie grap tenminste, nog geen enkele keer had Smouldertongue rollende ogen gekregen. Man, hij wenste dat Stormflight bij zijn clan hoorde. Wel, Thornstar's clan dan. Op zijn suggestie van adoptie gaf de Riverclanner toe liever biologische kittens te hebben, wat natuurlijk ook te begrijpen was. Iedereen had inmiddels zijn eigen keuze daarin. Al was het niet altijd mogelijk helaas. Zijn eigen beslissing om voorlopig geen kittens te nemen, biologisch of niet, werd ook ontmoet met begrip. Smouldertongue dacht er af en toe over na, maar hij wist gewoon niet zeker wanneer hij klaar zou zijn voor het vaderschap. Als dat moment al zou komen. ''Het is een belangrijke verantwoordelijkheid en ik ben liever geen vader die de kittens nooit zien'' gaf hij toe, meer serieus dan hij normaal was. Hij wist van die vaders en ook moeders die er niet waren voor hun kittens. Zo iemand wou hij dus niet zijn.


One way or another - Pagina 2 Sadboi11
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
One way or another - Pagina 2 DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: One way or another   One way or another - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 dec 2020 - 20:22

Stormflight
Stormflight gaf een begrijpend knikje toen de ThunderClanner aangaf dat hij het een grote verantwoordelijkheid vond en niet zeker wist er klaar voor te zijn. “Ik denk dat dat een verstandige keuze van je is, Smouldertongue,” sprak hij op een warme toon. “Als je er zo over denkt, dan lijkt het me inderdaad beter dat je nog even wacht. En als je er na een paar manen nog steeds niet klaar voor bent, dan is dat ook niet erg. Het is inderdaad beter om te wachten of het gewoon niet te doen dan eraan te beginnen en er dan achter te komen dat je er eigenlijk niet klaar voor was. Er is niks zo erg als een kitten die zich ongewild voelt.” Zijn gedachten schoten kort naar Dawnkit. Die had ook een vader rondlopen die niks van haar moest hebben, iets wat Stormflight maar niet kon begrijpen. Zijn blik gleed weer terug naar Smouldertongue en niet voor de eerste keer wenste hij dat ze in dezelfde Clan zaten. Hij had veel raakvlakken met de kater en het gesprek kon vele vormen aannemen zonder dat beiden zich daar ongemakkelijk bij voelden. Dat was een fijn gevoel en hoewel hij wist dat hij binnenkort toch echt terug naar het kamp moest gaan, wilde hij ook wel dat het gesprek nog even langer zou duren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Smouldertongue
Member
One way or another - Pagina 2 DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: Re: One way or another   One way or another - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 dec 2020 - 18:06


Have fun around take all your time!

You got nothing to worry about!
Hij kreeg het gevoel dat het nu toch echt te laat begon te worden en wist ergens dat hij het gesprek moest afronden, maar hij bleef netjes luisteren naar Stormflight. Hij had zijn ouders gehad toen hij een kitten was en hoewel hij een pootvol was geweest, waren ze er voor hem. Hij was er dankbaar voor geweest, al had hij dat misschien niet altijd genoeg getoond. Iets waar hij nu wat spijt van had, maar hij zou ze ooit weer zien in Starclan. Dan kon hij ze het nog vertellen. "Hey, iedereen zijn eigen keuze. Kittens hebben we nodig omdat anders de clans uitsterven, maar we hoeven er geen stapels van''grapte hij. Teveel kittens betekende veel monden te voeren en dat was ook alleen maar nadeel voor de clan. "Misschien moet ik maar eens teruggaan''mompelde hij een beetje, achterom kijkend. Straks werd hij nog gemist omdat hij veel langer dan normaal voor zijn doen weg bleef. Smouldertongue die zich wat meer inzette? De wonderen waren de wereld nog niet uit. Zou een hele teleurstelling zijn als ze ontdekken dat hij zijn tijd verspilt had door met een visvreter te praten.

To:Stormflight| Words:-|| Notes:-
girlwhowaited @ (cttw)(​shine)(​tcb)


One way or another - Pagina 2 Sadboi11
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
One way or another - Pagina 2 DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: One way or another   One way or another - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 dec 2020 - 13:42

Stormflight
Het gesprek nam al snel weer een lichtere noot aan toen de kater tegenover hem een grapje maakte en Stormflight grinnikte kort. “Alleen maar meer monden om te vullen, right?” vroeg hij op een plagende toon. Er zat echter wel een kern van waarheid in: hoe meer kittens ze in de Clan hadden, hoe meer monden ze moesten vullen en in Leafbare was niet echt een gemakkelijk ding om te doen. Die kittens groeiden in de meeste gevallen wel op tot waardige warriors en dan hadden ze er weer wat mankrachten bij, maar daar zat dan ook wel weer een prijs aan. En zo had je nog wel meer van die dingen. Stormflight richtte zijn blik op Smouldertongue toen deze aangaf dat hij terug moest gaan. “Ja, ik ook,” zei hij op een zachte toon, waarna hij opstond. “Voordat ze dadelijk denken dat ik ben opgegeten door een muis,” zei hij op een flauwe toon. Hij glimlachte warm naar Smouldertongue en gaf toen met zijn staart een zwiep ten teken van afscheid. “Ik zie je nog wel eens, Smouldertongue. Het gaat je goed,” zei hij met een knikje, waarna hij zich omdraaide en weer terug in de richting van het kamp rende. Het was een leuk gesprek geweest en een aangename ontmoeting, maar nu kwamen de Clanzaken weer voorop. En dat was misschien zo slecht nog niet.



OOC: Topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
One way or another
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: