[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stagtine
Deceased
[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt   [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Icon_minitimedo 10 dec 2020 - 21:34

WORDS ARE LIVING THINGS.
Zijn lichaam trilde nog na. Adrenaline van zijn gesprek met Eveningglow. De woorden op zijn lippen geplaatst door de moeder van zijn kinderen. Haar geur die nog in zijn vacht stak. Langzaam duwde de kater zichzelf door de menigte van katten heen. Wetende dat de lichtzoete melkgeur hen ook zou bereiken. De geur van een queen. De geur van zijn.. Evening wist wat er moest gebeuren en hij wist het ook. Met een krachtige afzet sprong de warrior bovenop de leaderden. Thornstar zou daar niet slapen vannacht.. Maar misschien met enkele dagen wel. Als hij net zoals de anderen terug zou komen. Tot die tijd..

De kater schraapte zijn keel en keek op naar de warriors. "I..ik heb met Eveningglow gesproken. Ze geeft aan dat er hoop is.. Dat Thornstar binnen enkele dagen terug zal komen. Echter is zij zo ver in haar zwangerschapsproces." Hij slikte, zijn stem willend om sterker te klinken, beter achter deze woorden te staan. "Dat het voor haar niet mogelijk is om ons nu te leiden. Eveningglow heeft deze rol aan mij overgegeven." Hij knipperde een paar keer. Snel zijn blik richting een van de warriors richtende. Zijn vriend. Hij kon hem vertrouwen. "Smouldertongue, zou je alsjeblieft in deze tijd aan mijn zij willen staan.. Mij willen helpen zoals een deputy een leader zou helpen." Hij glimlachte iet wat schaapachtig, niet helemaal uit zijn woorden komende. "Dan kunnen wij overleggen.. Wat we moeten gaan doen."

Zijn hele lichaam trilde, adrenaline langzaam hem verlatende nu hij gesproken had, met elk oog van de clan op hem. "Stormpaw.. Heatherpaw. Kunnen jullie mij zometeen alsjeblieft laten zien waar hij meegenomen is.. Dan kunnen we die plaats veilig stellen, als het dezelfde locatie is waar andere warriors van ons meegenomen zijn.. kunnen we daar beter niet meer heen. Onderweg kunnen jullie mij alles uitleggen. Smouldertongue, kan jij dan alsjeblieft wat patrols oprichten. Oh en iedereen.. Het is beter als de andere clans niet horen dat Thornstar weg is.. Zometeen wordt het gezien als zwakte.. dat kunnen wij er niet bij hebben na de vrijgevigheid van onze leider, starclan sta hem bij.."
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt   [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Icon_minitimedo 10 dec 2020 - 22:02

Hij had ietwat ongeduldig zitten wachten tot zijn broer terugkwam van zijn gesprek met Eveningglow. Die kittens van haar waren niet van hem, dat was een ding dat hij zeker wist, maar hij had besloten het voor zich te houden voor Eveningglow, zolang er niet misbruik van gemaakt werd. Maar het volgende dat gebeurde sloeg alles. Stagtine die hem had vermoord als hij een ding verder verkeerd had gedaan beweerde dat hij tijdelijk leader zou zijn en dat Eveningglow het ermee eens was? Hoe kon zijn oude mentor er zo naast zitten door een kat te kiezen die niet te vertrouwen was, niet wanneer het aankwam op de veiligheid van de clan. Hij kon het dan ook niet helpen dat hij wat woede in hem op voelde borrelen.

"Jij de clan leiden?" De woorden waren eruit voor hij er erg in had. En zijn ogen waren iets vernauwd. "Terwijl je verliefd bent op een Riverclanner en kittens met haar hebt?" Nee, er was geen stoppen meer hier. "Dat je me bijna vermoordde toen ik vertelde dat je beter bij Littlefish weg kon blijven?" Het maakte hem niet uit als hierbij ook bekend zou worden dat hij een nacht had doorgebracht met Littlefish, hij zou dat graag toegeven als het voor het beste van de clan was. "Je zou de clan alleen maar in gevaar brengen als het in het voordeel van je geliefde riverclanner is." Hij zou dit niet accepteren, hij kon dit simpelweg niet accepteren. Het zou de clan niet goed doen.


[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt   [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Icon_minitimedo 10 dec 2020 - 22:08

WORDS ARE LIVING THINGS.
Natuurlijk had hij niet verwacht dat iedereen het hier mee eens zou zijn. Hij wist zelf nog nieteens of hij het hier mee eens was. Maar dat zijn eigen broer.. Met grote ogen staarde hij naar Dustspirit. Een rilling over zijn rug lopend terwijl deze al die verhalen uitkraamde. Zijn keel voelde droog en hij moest even slikken voor hij zijn focus weer op de kater kon plaatsen.

"Broer.." Pijn brak door in zijn stem terwijl hij een stap richting hem deed. Ze waren nestgenoten.. "Waarom.. Kom je hier nu mee? Als dit werkelijk is.. Als dit de waarheid is. Waarom heb je dan niet gesproken op het moment dat dit gebeurde?" Een vragende blik lag in zijn ogen terwijl hij naar de kater keek. Zijn nestgenoot. Zijn beste vriend vanaf kitten.. "Dustspirit.. Als ik werkelijk zo'n monster zou zijn.. Waarom spreek je dan nu pas.. Of.. Ben je jaloers? Dit is geen taak die ik wil. Ik trek hier geen genot uit, maar mijn partner Eveningglow. De moeder van mijn kits. Vertrouwd mij hiermee. En het is slechts voor een paar dagen broer. Ik ben geen leader. Maar ik ben ook geen moordenaar en ik houd enkel van Eveningglow. Ik.. Broertje.." Hij slikte opnieuw, zijn kop schuddend. "Ik.. het spijt me dat je zo jaloers bent dat je deze leugens verzint Dust.." Zijn staart hing laag, bijna verslagen terwijl hij zijn broer aankeek. Zijn hart gebroken door de woorden. Zijn eigen broer die zo stond te liegen en voor wat? Hij wou gerust hem de rang geven. Alles aan Dust overlaten. Maar als hij zo loog.. Zometeen..
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Smouldertongue
Member
[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: Re: [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt   [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Icon_minitimedo 10 dec 2020 - 22:41


Have fun around take all your time!

You got nothing to worry about!
Zodra Smouldertongue het kamp in kwam gelopen was het duidelijk mis. Nee wacht, het was al mis toen hij binnenkwam, niet omdat hij binnenkwam. Door alle drukte en paniek duurde het even voordat hij door had wat er aan de hand was, maar zodra hij het begrepen had moest hij een stomme grap inslikken en had hij geluisterd naar alle informatie. Het feit dat hun Leader gevangen was door Twolegs kwam als een schok aan voor de clan en al kon je het niet meteen merken, ook Smouldertongue had er even geen raad mee. Iemand vertelde tussendoor aan hem dat Stagstine met Eveningglow aan het overleggen was, die hoogzwanger in de Nursey lag en daar was men dus nu een beetje op aan het wachten. Smouldertongue besloot op dat moment dat er genoeg drukte en paniek was en iedereen al druk bezig was met panieken, dus hij ging eerst even afwachten. Wie weet hoeveel patrouilles er al op het punt stonden om te vertrekken. Als ze hem nodig hadden, stond hij klaar, dat beloofde hij wel. Opeens klonk Stagstine's stem door het kamp heen, hij had hem niet eens opgemerkt. De kater stond op de Leadersden en sprak de clan toe in deze plotselinge tijd van wanhoop. Smouldertongue ging wat dichterbij zitten zodat hij het goed meekreeg en hield zijn bek gesloten. Het leek erop dat Stagstine moeite had om dit te vertellen, maar hij hield het wel vol. Hij sprak over Eveningglow die nu begrijpelijk niet in staat was om te leiden, maar dat ze hoop moesten houden. Ja, alle katten die door de Twolegs waren meegenomen waren ook weer terug gekomen. Dus waarom zou Thornstar dan anders zijn? Stagstine zou de leiding nu even overnemen, misschien zelf gewoon in zijn eentje. Toen de tijdelijke leider hem opeens aankeek, waarbij hij even achterom keek om te zien of het niet iemand anders was, waren zijn volgende woorden niet wat Smouldertongue verwacht had. Hij keek even verbaasd naar de Warrior, euh 'leider', op de Leadersden. Werd hij nu tot een soort van tijdelijke deputy gemaakt? Ok, hij wou inderdaad meer voor zijn clan doen maar kalm aan. Toch, na zijn verbazing voelde hij trots. Natuurlijk, het was niet hetzelfde als een echte Deputy zijn, maar het feit dat iemand genoeg in hem vertrouwde om hem dat toe te vertrouwen. "Ja, dat is goed. Ik neem die rol met liefde op me''sprak hij, zo serieus als hij kon. Vreemd genoeg kwam er nu zelfs geen grap in hem op, zo overvallen was hij met dit nieuws. Je zou bijna zeggen nog meer dan met het nieuws van Thornstar.

Het was geen verrassing dat Stagstine nog niet klaar was met de informatie en als een echte Leader nam hij ter plekke belangrijke besluiten, waarbij hij Stormpaw en Heatherpaw aansprak, zijn zorgen over de plek van de ontvoering liet merken en ook de patrols benoemde die Smouldertongue moest organiseren. Patrols? Hij moest nu patrols oprichten. Dat ging leuk worden zo. Het leek er echter op dat hij zich nog niet meteen zorgen hoefde te maken over die patrols, want nadat Stagstine afsloot met dat de andere clans dit niet moesten weten diende Dustspirit luidskeel zijn beklag in. En hij gooide meteen wat gevoelige informatie op tafel. Smouldertongue keek nu verbaasd van de ene broer naar de andere, hier werden zware beschuldingen gesproken. Hij wist niet precies wie Littlefish was, maar zij speelde een belangrijke rol in dit. Liefde, liefde was vaak de oorzaak van ruzie. Het kon je verblinden zeiden ze, hij wist het niet zeker. Zijn gedachtes schoten kort naar een bepaalde Riverclanner, maar hij besloot dat aan anderen denken nu geen optie was. Stagstine sprak, terwijl Smouldertongue nog met zijn bek vol tanden stond. De kater klonk geschrokken, overdonderd door de beschuldingen van zijn bloedeigen broer. Zijn tijdelijke deputy luisterde naar hem en dacht na over de twee broers. Hij kon het met beide wel vinden. Hij wist nog hoe Dustspirit in zijn slaap de Warrior Den aan het verbouwen was, ze kregen er bijna een extra uitgang bij maar gelukkig kon Smouldertongue hem de werkzaamheden laten staken. In zijn slaap...Zijn ogen werden groot toen hij opeens een vreemd gevoel kreeg. Nadat Stagstine zijn broer had aangesproken nam Smouldertongue eindelijk het woord. "Zou het misschien een vervelende droom zijn geweest?''opperde hij voorzichtig. Dromen konden soms erg vervelend zijn, zelfs zonder de hulp van een Dark Forest kat. "Zoals toen je de Warrior Den begon te slopen?''vervolgde hij, want toen had een droom zo echt geleken voor Dustspirit dat hij in de echte wereld erop gereageerd had. Want ergens kon Smouldertongue het niet geloven dat Stagstine zijn eigen broer aangevallen had, zelfs niet voor liefde. En heel misschien wou hij het ook niet, dat een kat die zonet aangaf een groot vertrouwen in hem te hebben dat gedaan had. Nee, hij moest het gewoon zeker weten. Intussen draaide zijn hersenen overuren, want hij was nu al aan het nadenken over hoe Eveningglow de patrols deed en wie hij dan moest uitkiezen. Als dit opgelost was of wat dan ook, dan had hij nog een hoop werk voor de boeg liggen. Oh en Stagstine wou hem nog spreken. Hmm, wou Stagstine hem eerst spreken of moest hij eerst die patrols gaan doen? Kon hij de patrols nu alvast doen, terwijl Stag en Dust hun eigen 'overlegje' hadden of was dat raar? Een hoop vragen. Man, hij begreep nu opeens waarom Eveningglow wel eens wat licht geraakt kon zijn en hij was nog maar net Deputy en niet eens officieel. Nee wacht, hij kon dit. Hij wou meer doen voor de clan en nu had hij die kans gekregen en diep van binnen wist hij ook wel dat hij dit aankon. Het was alleen even wennen. Hij dacht na over een gesprek wat hij manen geleden had met Liondance, toen nog Lionpaw. Hoe hij haar gezegd had dat geen Leader hem als Deputy wou. En kijk nu eens. Natuurlijk, het was niet helemaal hetzelfde, maar toch. Opeens was hij een soort van Deputy, lag er verantwoordelijkheid bij hem. Oh Foxdung, verantwoordelijkheid. Dat werd dus minder slapen in bomen deze dagen.

To:Stag en Dust|| Words:1027|| Notes:-
girlwhowaited @ (cttw)(shine)(tcb)


[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Sadboi11


Laatst aangepast door Smouldertongue op do 10 dec 2020 - 22:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt   [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Icon_minitimedo 10 dec 2020 - 22:49

Hij had zijn mentor en misschien zijn broer nog willen beschermen al die tijd. Een poging te doen om hem misschien het betere in te laten zien. Want wat hij nu zou moeten zeggen zou ook invloed op zijn mentor hebben, iets wat hij had willen vermijden. "Omdat Eveningglow mijn mentor was en ze een goede leider zal zijn op een dag. Het was allemaal om haar te beschermen, want jij bent degene die leugens verteld hier." Waarom had zijn mentor hem uitgekozen? Een kater dat niet te vertrouwen was hoe je het ook wende of keerde. "En jaloers ben ik niet. Ik ben nooit een kat geweest om echt jaloers te zijn op iets. Dat zullen anderen ook wel kunnen beamen. Dit is alles puur geweest om onze deputy, mijn oud mentor te beschermen, want de waarheid over jou zou haar ook pijn kunnen doen." Maar dat was nu geen optie meer, hij kon niet meer terug. Ergens wilde hij Stagtine een tik verkopen, maar wist dat dit een woordenspel moest gaan zijn en niet een fysiek spel. "Maar het heeft geen zin meer om het voor me te houden als je haar zo gaat gebruiken om aan de macht te komen. Al is het maar voor een paar dagen, ik kan er gewoon niet op vertrouwen dat je Thunderclan goed zal leiden." Maar natuurlijk moest Smouldertongue het opbrengen dat het een droom geweest had kunnen zijn, van die keer dat hij de den sloopte. Dat was de enige keer geweest dat hij ooit had geslaapwandeld, de enige keer. "Nee, daar ben ik vrij zeker van Smouldertongue. Dat was maar een keer en nooit weer." Hij snapte dat ze niet hetzelfde zagen als hem, dat kon ook niet. Ze hadden niet gezien wat hij had gezien. "Ik snap dat jullie me misschien niet geloven, maar waarom zou ik liegen? Ik heb nog nooit gelogen. Eveningglow was mijn mentor en ik kan niet toekijken hoe Stagtine misbruik van haar maakt." Hij ging maar niks over haar kittens zeggen, dat die waarschijnlijk ook niet van zijn broer waren, dat was het laatste dat hij zou verzwijgen voor nu, ook omdat hij daar niet helemaal zeker van kon zijn. "Maar jullie weten het, mocht er wat met me gebeuren in de tijd dat Thornstar weg is, dan weten jullie de schuldige. Maar het blijft simpel, ik zal Stagtine niet accepteren als leider." Hij liep een risico hier, dat wist hij. Daarom moest hij zich indekken. Als er ook maar iets met hem zou gebeuren, dan zou hopelijk de clan hem geloven. Het was alleen afwachten wat zijn broer nu zou proberen.


[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Coppertusk
Member
[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Giphy-downsized-large
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coppertusk
BerichtOnderwerp: Re: [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt   [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Icon_minitimedo 10 dec 2020 - 23:26


[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Dciy1bz-ebec0a1e-a5af-419f-866e-005571186009    c  o  p  p  e  r  t  u  s  k    [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Dciy1p8-7e38ade1-e768-4354-a79c-84fd86e5c5b0
[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Ztut955

Het liet hem eerlijk vrij koud. Thornstar zou hij nou ook niet doodwensen, dat dan ook weer niet, maar na zijn geintje met de Sunningrocks vond hij het prima dat hij even buiten het spel was. Zelfs al was het maar voor even, gezien iedereen er hier graag in geloofde dat de idioten die in vallen klommen er binnen een paar dagen weer uit zouden komen hobbelen. Ze zouden nog wel zien. Coppertusk snoof en kwam naar de openplaats, want er werd weer iets meegedeeld. De kater vernauwde zijn groen-blauwe ogen toen een van het gepeupel de rots van Thornstar opklom.Stagtine? Hij klemde kort zijn kaken op elkaar, waarom zou hij daar niet moeten staan? Daar had hij verdomde recht op. En ook nog eens met zo'n onbenul als Smouldertongue aan het hoofd? Anderzijds zou hij op z'n minst nu niet in de spotlights staan. Ja,weet je, liet Stagtine nu maar gevild worden dor de clan, zoals dat bij hem door zelfs verdomde apprentices gebeurde de laatste tijd. En dat gebeurde dit keer ook, Stag zijn eigen broer opende zijn smoel en ging tekeer met de meest wilde beschuldigingen. Coppertusk draaide met zijn oren en keek de ander van een afstandje aan. Dustspirit was hem nooit zo interessant geweest en om hem nou als een leugenaar te bestempelen zou hij niet zo snel doen. De kater had wel ballen om voor de clan te spreken, maar ook absoluut een minuscuul brein. Alles wat hij zei was wel erg vergezocht, en ook niet bepaald wat belangrijk was nu. Afgezien van het moord deel misschien. Zijn eigen broer probeerde hem te vermoorden? Zijn ogen gingen naar Stagtine, die hij nog nooit eerder bloedlustig door het kamp had zien loeren. Misschien had Dustspirit zelf wel ergens kittens rondhobbelen in Riverclan, wist hij veel. Iniedergeval had Coppertusk geen zin in een potje cluedo. "Kan je nou even je bakkes houden?" blafte hij en stond op van zijn plek, zijn ogen geërgerd. "Als alles wat je zegt waar is, had je daar ook wel effies eerder mee kunnen komen," waarom nu, of all time. Gooi je broer dan voor de bus als er nog een daadwerkelijke leader was. "Leuk om iemand meteen van broedermoord te beschuldigen, maar kom eerst even met bewijzen wil je. Thornstar is in een val gelopen, en gezien jullie er allemaal zo heilig van overtuigd zijn dat iedereen binnen 5 dagen weer goed en wel terug komt, stel ik voor dat we proberen niet elkaar de nek om te draaien," hij snoof luidruchtig. Het was niet alsof Thornstar zo'n vitale rol speelde, die gozer gaf gebieden weg links en rechts. "We zijn Thunderclan for Starclan's sake, doe normaal,"
[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Dceo2qr-44995109-1d50-430e-b0b2-a317d41bdaf8


[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Yeee
when in doubt, close the blinds
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleroot
Member
[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: Re: [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt   [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Icon_minitimevr 11 dec 2020 - 12:03


[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt DilqpDvA_o

 Nettleroot spitste haar oren toen ze Stagtine op Thornstar zijn gebruikelijke plek zag springen. Meteen alert als ze was, veerde ze overeind en trippelde ze nader. Ze was helemaal ontregeld door het nieuws van Thornstar. Ze had altijd naar hem opgekeken, hij was altijd aardig voor haar geweest- ook al had ze dat niet altijd zo gezien. Ze gaf op een bepaalde manier heel veel op haar leider, en zijn deputy! De poes waar Nettleroot nog steeds een groot voorbeeld aan nam. Ze luisterde naar Stagtine zijn woorden. Eveningglow was hoogzwanger en kon voorlopig geen deputy meer zijn. In plaats daarvan nam Stagtine de rol op zich en hij riep Smouldertongue aan zijn zijde. Nettleroot wist niet beter dan dat Stagtine een sterke warrior was die aan haar zijde had gevochten toen Shadowclan in de klauwen van Bloodclan was gevallen. Hij was moediger en sterker dan zij geweest..  Ja, hij zou vast wel een goede leider zijn. Tijdelijk. Tot dat Thornstar weer terug kwam. Als hij terug kwam. Ze negeerde het.

De stem van Dustspirit klonk over het geroezemoes heen. Nettleroot keek verbaasd opzij naar haar vriend die een eindje schuin achter haar had gezeten. Zijn woorden schokte haar. Verbaasd keek ze naar Stagtine om te peilen wat zijn reactie zou zijn. Hij was verliefd op een Riverclanner? Maar.. was Eveningglow niet zijn partner? De verbazing groeide alleen maar toen Dustspirit beweerde dat Stagtine hem zelfs had gedreigd te vermoorden. Met haar oren in haar nek keerde ze zich om naar haar vriend en nam ze hem in zich op. Ze kende hem als een kat die nooit zo maar zou liegen over zulke dingen.. Hij had haar leven gered en zou dat waarschijnlijk zo weer doen. Hij was een moedige, aardige warrior die ze op haar manier lief had. Waarom zou hij dan liegen? Ze keek weer naar Stagtine die een ondoorgrondelijke blik in zijn ogen had. Nettleroot liet haar blik heen en weer gaan tussen de broers. Iets klopte hier niet..
Nettleroot voelde haar haren prikken toen Stagtine beweerde dat Dustspirit jaloers was. Dat zinde haar niet. Dustspirit leek absoluut niet het type om jaloers te zijn. Kende ze hem dan zo slecht? Stag en Dust waren immers broeders. Het was alleen maar normaal dat hij zijn bloedeigen kin beter zou kennen dan zij. En toch..

Smouldertongue deed er ook een schepje bovenop. Hij probeerde nog redelijk te zijn tenminste... maar het leek erop dat niemand haar arme vriend geloofde. Nettleroot voelde haar hartje sneller kloppen toen ze Dustspirit zichzelf zo hoorde verdedigen. Toen hij verklaarde dat hij niet achter Stagtine zou zijn wist ze het zeker. Hier moest meer aan de hand zijn. Hier wás meer aan de hand.
Coppertusk zijn stem galmde over de menigte heen als een zweepslag. Zijn woorden schoten haar direct in het verkeerde keelgat. Bijna automatisch ging het. Ze veerde overeind en schoot naar voren om zich bij Dustspirit te scharen. “Doe zelf normaal, Coppertusk!” Spuugde ze met omhoog gerezen haren en haar amberkleurige kijkers fel op Coppertusk gericht. “Waarom zou hij zoiets zeggen zonder enige gegronde reden? Dustspirit is een loyale warrior die nog nooit enige reden heeft gehad om jaloers op iemand als jij te zijn, Stagtine!” Nu keek ze hem aan. Ze was de laatste paar manen gegroeid. Had zichzelf wijsgemaakt dat ze niet langer die impulsieve egel was die ze vroeger was geweest. Maar als iemand aan haar vrienden kwam dan waren de rollen omgedraaid. Het voelde als een holle beschuldiging jegens Stagtine, maar ze wilde liever honderd keer voor Dustspirit in de bres springen, dan haar vriend niet geloven. "Ik had beter verwacht van jullie! Je clanmate zo wegcijferen is net zo zwak als niet toegeven dat Thornstar misschien nooit meer terug komt!" Ze richtte haar kanonnen weer op Coppertusk.

@Coppertusk @Stagtine @Dustspirit


i _ g o t _ s o _ s i c k _ o f _ b e i n g _ o n _ m y _ o w n
N E T T L E R O O T
n o w _ t h e _ d e v i l _ w o n t _ l e a v e _ m e _ a l o n e
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smouldertongue
Member
[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: Re: [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt   [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Icon_minitimevr 11 dec 2020 - 18:14


Have fun around take all your time!

You got nothing to worry about!
Het geruzie ging door en Smouldertongue kon niet veel doen behalve toekijken op dit punt, nog even in de war door alles. Stagstine had zoals hij liet zijn het beste met de clan voor, dus waarom zou hij zijn eigen broer vermoorden? Aan de andere kant, Dustspirit was ook niet een die zogenaamd dingen ging vertellen. Tenzij hij inderdaad jaloers was of als er iets gebeurd was tussen de twee wat hij te persoonlijk genomen had. Een kleine vergissing. Coppertusk bemoeide zich er ook mee en ergens vond Smouldertongue het stom van zichzelf dat hij niet zo optrad. Hij was nu de Deputy en niet Coppertusk, dus hij moest degene zijn die zo sprak. Wel, niet precies zo dan. Ook Nettleroot kwam ertussen, maar zij nam het op voor Dustspirit. Nu was Smouldertongue het zat en niet het gedoe, maar zichzelf. Hij stond hier als publiek, maar dat kon echt niet meer. "Luister, we weten niet wat er afgespeeld heeft en wie we moeten geloven''begon hij, de anderen aankijkend. "Misschien heeft Dustspirit het gedroomd, misschien overdrijft hij een akkefietje tussen hem en Stagstine. Stagstine en Dustspirit hebben beide aangetoond om sterke en waardevolle Warriors te zijn, meer dan mij misschien, en we kunnen niet door een vaag verhaaltje waar niemand anders iets van afweet en misschien zelfs zij beide ook niet gaan ingrijpen meteen''vervolgde hij, sterk als hij kon. Hij keek even om naar Stagstine, zijn ogen vragend. Waarom vertrouwde je mij met deze rol? "En we cijferen Dustspirit niet weg, maak je maar geen zorgen''sloot hij af en haalde daarna diep adem. Man, dat was nogal een hoop tekst van hem. Hij was nu al moe zeg, enkel was het nog lang niet voorbij.

To:Iedereen nu || Words:|| Notes:-
girlwhowaited @ (cttw)(shine)(tcb)


[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Sadboi11
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormbringer
Member
[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Giphy
Anouk
56
Actief
Good girls don't fight
Be you, dress right
White face, tan skin
Stand out, fit in

45 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Stormbringer
BerichtOnderwerp: Re: [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt   [CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt Icon_minitimedo 7 jan 2021 - 21:31

Stormpaw zat in een hoekje van het kamp, een poging om haar gedachten te verzamelen. "I..ik heb met Eveningglow gesproken. Ze geeft aan dat er hoop is.. Dat Thornstar binnen enkele dagen terug zal komen. Echter is zij zo ver in haar zwangerschapsproces." De kattin richtte haar kop richting Stagtine. Ze luisterde naar hoe hij vertelde dat hij de leiding tijdelijk zou overnemen en hoe Smouldertongue hem bij zou staan. "Stormpaw.. Heatherpaw. Kunnen jullie mij zometeen alsjeblieft laten zien waar hij meegenomen is.. Dan kunnen we die plaats veilig stellen, als het dezelfde locatie is waar andere warriors van ons meegenomen zijn.. kunnen we daar beter niet meer heen. Onderweg kunnen jullie mij alles uitleggen. Smouldertongue, kan jij dan alsjeblieft wat patrols oprichten. Oh en iedereen.. Het is beter als de andere clans niet horen dat Thornstar weg is.. Zometeen wordt het gezien als zwakte.. dat kunnen wij er niet bij hebben na de vrijgevigheid van onze leider, starclan sta hem bij.." Voor ze ook maar een knikje had kunnen geven werd het kamp overspoeld van de chaos. Normaal kon ze hier zo goed orde uit en er rustig doorheen lopen. Deze keer was het wat veel voor haar. Ze besloot zich er niet mee te bemoeien maar in plaats daar van zich klaar te maken om met Stagtine mee te gaan en hem alles te vertellen.


She danced in the storm

As if it was meant to take her home
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[CLANMEETING] These golden ashes turn to dirt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: