Flametail's dood



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Flametail's dood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Brokenstar
StarClan
Flametail's dood DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimema 9 aug 2010 - 12:14

Brokenstar kwam zijn den uit gelopen en keek naar Flametail die op de grond lag. Weer een warrior minder in deze Clan, dacht hij met vuur in zijn ogen. Tweebenen! Hij wilde het bijna hardop zeggen. Met grote doffe passen stapte hij op de twee katten af en keek naar Blackpaw. 'Rustig Blackpaw. Hij is al bij StarClan, zijn oude Clangenoten zullen hem met open armen ontvangen, ooit zul je hem weer zien' zei hij op zijn zware toon. Hij praatte meestal niet zo, maar als hij dit niet deed zou hij nog een warrior kwijt zijn. Blackpaw was erg over haar toeren en dat zou heel fout kunnen uitpakken. Hij kneep zijn oranje/amberkleurige ogen even een beetje dicht en keek toen weer naar de twee katten. 'Kom mee Blackpaw, we brengen hem voor mijn den, dan kan de rest van de Clan over hem waken' zei hij en pakte Flametail's lichaam beet en sleepte hem mee naar de plaats waar hij over hem kon spreken vanaf zijn plek op de grote steen. Toen Flametail op de juiste plek lag sprong hij op zijn grote rots en keek naar het Clankamp. 'Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich hier verzamelen onderaan mijn den voor een Clan meeting' zijn stem galmde zwaar door het kamp. Overal kwamen katten tevoorschijn, waarschijnlijk zou het voor vele een schok zijn. 'Blackpaw, vertel je Clangenoten wat er is gebeurd' zei hij tegen de zwarte apprentice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Flametail's dood DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimema 9 aug 2010 - 12:24

'Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich hier verzamelen onderaan mijn den voor een Clan meeting' Blackpaw stond met tegen zin op en liep weg bij Flametail's lichaam en ging naast Brokenstar zitten. 'Blackpaw, vertel je Clangenoten wat er is gebeurd' Blackpaw stond op "Flametail is door een monster overeden en is aan zijn verwondingen overleden" Blackpaw stopte even en liep wat tranen vallen "jullie zullen wel denken hoe dat komt , tussen mij en Flametail ging het niet goed ik dacht toen dat het over was tussen Flametail en mij. ik was toen futloos wilde toen niet meer leven dus ging ik naar het donderpad en ging daar midden op de weg liggen en wachte daar tot iets mij kwam doden toen hoorde ik een monster voor komen en dacht dit was het dan maar voor dat ik werd geraakt duwde Flametail mij aan de kant en hij kon zelf niet op tijd weg komen. hij Bleef daar liggen met gesloten ogen hij was toen nog bewusteloos en net was hij voor mij ogen gestorven." Blackpaw ging naast Brokenstar zitten en begon te huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Flametail's dood DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimema 9 aug 2010 - 12:48

Scythepaw stond daar en luisterde aandachtig hij zei zacht bijna onverstaanbaar "Door jouw is er een prima krijger gestorven alleen omdat je te laf bent om te leven. Alleen omdat hij ruzie met je had, dat is zwak. Dat klinkt kittycat gedrag." Ze had nu eigenlijk Flametail vermoord, ze had hem zijn dood ingestuurd omdat ze een laffe poesiepoes is. Scythepaw´s ogen staarden boos naar Blackpaw "Zij is geen mentor waard, zij moet naar een tweebeenhuis gestuurd worden naar andere laffe poesiepoezen." Fluisterde hij alleen verstaanbaar voor hun die daar stonden en niet voor Blackpaw en Brokenstar. Hij trok een blik alsof hij iemand kon doden. Zacht fluisterde hij "Zij had vastgepakt moeten worden door Steelfang en dan gebeten moeten worden. Zij verdiend het ze lokte een clangenoot de dood in" Scythepaw kreeg een hekel aan haar. Ze had een clangenoot vermoord een soort van dan.


Flametail's dood 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Flametail's dood DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimema 9 aug 2010 - 13:11

'Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich hier verzamelen onderaan mijn den voor een Clan meeting' Blacksky liep de nursery uit. 'Blackpaw, vertel je Clangenoten wat er is gebeurd' Blacksky liep naar voren en hij stond helemaal vooraan. 'Flametail is door een monster overeden en is aan zijn verwondingen overleden" Blackpaw stopte even en liep wat tranen vallen "jullie zullen wel denken hoe dat komt , tussen mij en Flametail ging het niet goed ik dacht toen dat het over was tussen Flametail en mij. ik was toen futloos wilde toen niet meer leven dus ging ik naar het donderpad en ging daar midden op de weg liggen en wachte daar tot iets mij kwam doden toen hoorde ik een monster voor komen en dacht dit was het dan maar voor dat ik werd geraakt duwde Flametail mij aan de kant en hij kon zelf niet op tijd weg komen. hij Bleef daar liggen met gesloten ogen hij was toen nog bewusteloos en net was hij voor mij ogen gestorven' Blacksky zag dat Blackpaw begon te huilen en sprong meteen naast blackpaw om haar te troosten en het maakte hem helemaal niks uit of het mocht of niet. "Blackpaw rustig maar hij hoort nu bij de Sterreclan en ik weet zeker hij zal altijd van je blijven houden".
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Flametail's dood DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 10:47

Purplepaw kwam de den uitrennen omdat de clan bijeen werdt geroepen. Ze ging naast Scythepaw zitten en zag het levenloze lichaam van Flametail. het lichaam was van binnen gebroken en overal op zijn lichaam zaten open plekken en schrammen. "Flametail is door een monster overeden en is aan zijn verwondingen overleden" Blackpaw stopte even en liep wat tranen vallen "jullie zullen wel denken hoe dat komt , tussen mij en Flametail ging het niet goed ik dacht toen dat het over was tussen Flametail en mij. ik was toen futloos wilde toen niet meer leven dus ging ik naar het donderpad en ging daar midden op de weg liggen en wachte daar tot iets mij kwam doden toen hoorde ik een monster voor komen en dacht dit was het dan maar voor dat ik werd geraakt duwde Flametail mij aan de kant en hij kon zelf niet op tijd weg komen. hij Bleef daar liggen met gesloten ogen hij was toen nog bewusteloos en net was hij voor mij ogen gestorven." Purplepaw luisterde aandachtig naar Blackpaw. Toen hoorde ze naast haar wat Scythepaw zei. In haar gedachte vondt ze dat hij gelijk had maar zei er maar niks over. Ze keek naar de katten die bijeen waren geroepen, maar Raindrop was er niet. Ze liep van de groep af en liep naar de Den waar Raindrop was. Ze keek met haar hoofd naar binnen en zag daar Raindrop. '' Raindrop er is iets ergs gebeurt mag ik binnekomer?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Flametail's dood DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 19:44

Een clanvergadering? Jammer dan, daar kon Raindrop nu niet naartoe. Ze lag bij haar kittens in de nursery, en het zou vast niet zo belangrijk zijn.. Ze likte haar kittens, en negeerde de verschrikte kreetjes buiten; ze zou zich vast vergist hebben. Raindrop had geen energie om naar buiten te gaan. ' Raindrop, er is iets ergs gebeurd, mag ik binnenkomen?' 'Natuurlijk, Purplepaw. Wat is er gebeurd?' Nu was Raindrop nieuwsgierig, maar toch ook bang. Was er een ziekte uitgebroken? Iemand vermist? Ze hapte naar adem toen Purplepaw het nieuws vertelde. 'Flametail? Dood? Omdat hij Blackpaw wilde redden? Nee!' Met wat moeite hees Raindrop zich omhoog, maar dat kon haar niets schelen. Ze liep naar buiten, vastbesloten, om het laatste eerbetoon aan een moedige warrior te brengen. Flametail.


Flametail's dood 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Flametail's dood DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 21:27

Brokenstar keek naar zijn Clankatten. 'Zeg wat je daar fluisterde, Scythepaw! We willen allemaal weten wat je te zeggen hebt' siste hij en keek de apprentice aan met zijn amber/oranje ogen. Brokenstar liet Blacksky, Blackpaw troosten maar maakte een beweging met zijn staart die zei dat ze wel even op de grond moesten gaan staan. Hij keek nog even naar het slappe lichaam op de grond. Dit kon ShadowClan er niet bij hebben, het was een verlies dat ze een van hun warriors moesten missen. Hij zag Purplepaw naar de nursery lopen om het aan Raindrop te vertellen. En zoals hij al had verwacht stapte de queen even later de nursery uit om naar Flametail toe te lopen. Brokenstar keek uit over zijn katten. 'Zoals jullie weten was Flametail de mentor van Blackpaw. Zij heeft nu een nieuwe mentor nodig. Als ik het goed heb heeft ze al redelijk wat van hem geleerd en dus moet haar training zo snel mogelijk voortgezet worden. Hoe eerder ze klaar is, hoe beter voor de Clan. Blackpaw, vanaf nu zal ik je mentor zijn. Neem dit niet licht aan, het is een hele eer en zware taak, maar je zult, als je je best doet, snel een warrior zijn' zijn stem galmde nog maals door het kamp. Misschien vonden ze dat ze dit niet verdiende, maar het zou niet makkelijk voor haar worden.


Flametail's dood Brokenstar-1

Flametail's dood NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Flametail's dood DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 21:38

Ashpaw drong zichzelf door de doornen het kamp binnen, hij was er weer alleen op uit geweest om te trainen. Zijn poten waren modderig en takjes en distels hadden zich in zijn vacht geklit. Hij schrok even van de gespannen sfeer. 'Zoals jullie weten was Flametail de mentor van Blackpaw. Zij heeft nu een nieuwe mentor nodig. Als ik het goed heb heeft ze al redelijk wat van hem geleerd en dus moet haar training zo snel mogelijk voortgezet worden. Hoe eerder ze klaar is, hoe beter voor de Clan. Blackpaw, vanaf nu zal ik je mentor zijn. Neem dit niet licht aan, het is een hele eer en zware taak, maar je zult, als je je best doet, snel een warrior zijn' Hoorde hij Brokenstar nog miauwen. Ashpaw legde zijn oren achteruit, wat was er gebeurd? Waarom had Blackpaw een nieuwe mentor nodig? Flametail was toch haar mentor? Hij keek even vanaf een afstandje toe naar wat er in het midden van het kamp allemaal gebeuren maar uiteindelijk liep hij toch dichterbij, hij kon niet goed zien wat er aan de hand was. Toen vielen zijn ogen op het levenloze en gebroken lichaam van Flametail en hij legde zijn oren plat. Was Flametail.. dood? Hij slikte even en legde zijn oren plat, verdriet vulde hem op van staart tot oorpunt. Hij had Flametail niet heel erg goed gekend maar hij was en is een mede clanlid. Hij liep voorzichtig naar Flametail toe om voor de laatste eer te betuigen aan de gevallen warrior.


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Flametail's dood DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 21:44

'Zeg wat je daar fluisterde, Scythepaw! We willen allemaal weten wat je te zeggen hebt' Brokenstar maakte een beweging met zijn staart om te zeggen dat ze op de grond moesten staan. Blackpaw ging naar beneden en ging voor Flametail's leveloze lichaam zitten. 'Zoals jullie weten was Flametail de mentor van Blackpaw. Zij heeft nu een nieuwe mentor nodig. Als ik het goed heb heeft ze al redelijk wat van hem geleerd en dus moet haar training zo snel mogelijk voortgezet worden. Hoe eerder ze klaar is, hoe beter voor de Clan. Blackpaw, vanaf nu zal ik je mentor zijn. Neem dit niet licht aan, het is een hele eer en zware taak, maar je zult, als je je best doet, snel een warrior zijn' Blackpaw keek meteen naar Brokenstar "echt? bedoel ik zou u niet teleur stellen en ik zal alles uit de kast halen om u tros te maken en Flametail". Blackpaw sprong naast Brokenstar en legde haar neus in zijn Flank en Blackpaw sprong weer terug voor Flametail's leven loze lichaam en ging zitten wachten op wat Scythepaw fkuisterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Flametail's dood DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 23:02

"Brokenstar, niets tegen u maar nu zijn we een warrior verloren omdat zij niet zonder hem wou leven. Dus als ze haar leven niet wou beindigen met zelfmoord hadden ze beide geleefd maar nu omdat ze zelfmoord wou plegen heeft ze een warrior de dood ingejaagd. Wij zijn een clan maar alsnog. Wij zijn schaduwclan, meedogenloos en sterk. Nu wou iemand te laf om voort televen voor een monster springen en nu is een van onze beste en dapperste warriors dood omdat zij onze clan niet aankon." Scythepaw had al die tijd naar Blackpaw gekeken en vaak naar Flametail. Hij durfde Brokenstar niet aan te kijken en wou geen woede zien. "Iedereen hier weet dat ik gelijk heb door haar is hij dood. Door haar misen we nu een sterke warrior."


Flametail's dood 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Flametail's dood DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimewo 11 aug 2010 - 9:56

'Brokenstar, niets tegen u maar nu zijn we een warrior verloren omdat zij niet zonder hem wou leven. Dus als ze haar leven niet wou beindigen met zelfmoord hadden ze beide geleefd maar nu omdat ze zelfmoord wou plegen heeft ze een warrior de dood ingejaagd. Wij zijn een clan maar alsnog. Wij zijn schaduwclan, meedogenloos en sterk. Nu wou iemand te laf om voort televen voor een monster springen en nu is een van onze beste en dapperste warriors dood omdat zij onze clan niet aankon.' Blackpaw stond op en keek met een boze Blik naar Scythepaw " Sorry maar geef je mij nou de schuld katertje nou ik zeg dit als hou mij niet was komen redden dan leefde hij nog en was ik er niet meer. trouwens mijn liefde voor Flametail is sterker dan wat dan ook en je weet het niet hoe het is om mij te zijn het lijkt misschien een makkelijk leven maar dat is het totaal niet." zei Blackpaw boos tegen Scythepaw "ik zou maar oppassen wat je zegt".
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Flametail's dood DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimewo 11 aug 2010 - 10:34

"Je denkt niet na, als je geen zelfmoord wou plegen door een mini eigenwijs ruzietje dan leefde hij OOK nog. Dus omdat je ruzie had is Flametail gestorven en jij hebt het recht niet om mij katertje te noemen." Toen richtte hij zich tot de menigte en zei "Wie hier zou zoals zij gaan doen en zichzelf vermoorden door een ruzie, is dat iets voor een schaduwclankat" Hij keek naar Blackpaw en toen naar Brokentstar. Scythepaw wachtte een woedende reactie maar die zou hij dragen met trots, hij had vertelt hoe een ander een fout had gemaakt die een clanlid had gekost, hij had zijn mening gesproken recht voor Brokenstar. Toen lichtte zijn rode ogen even op en zei "Straf me maar, ik draag de straf met trots en zal hem dragen zoals een schaduwclankat." Dit was waarschijnlijk iets te ver gegaan.


Flametail's dood 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Flametail's dood DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimewo 11 aug 2010 - 12:22

Purplepaw ging Raindrop achterna totdat ze weer in de kring zat. "Je denkt niet na, als je geen zelfmoord wou plegen door een mini eigenwijs ruzietje dan leefde hij OOK nog. Dus omdat je ruzie had is Flametail gestorven en jij hebt het recht niet om mij katertje te noemen." Toen richtte hij zich tot de menigte en zei "Wie hier zou zoals zij gaan doen en zichzelf vermoorden door een ruzie, is dat iets voor een schaduwclankat" Scythepaw had gelijk, Blackpaw had Flametail de dood ingejaagt om een stomme kleine ruzie. Ze Ze is geen echte Shaduwclankat maar een bange poesiepoes die bang is om te leven. Haar blik ging naar het lichaam van Flametail. Hij was een dappere, sterke en loyaale clankat. Toen hield Purplepaw het niet meer en stapte een beetje naar voren. ''Je hebt hem de dood ingejaagt omdat je gewoon te bang bent om te leven! Je bent geen Shaduwclankat maar een bange poesiepoes!'' Ze keek diep ik de troebele ogen van Blackpaw, ze had geen medelij wat ze tegen haar zei. Naast haar zat Brokenstar en Purplepaw keek met een korte oogbeweging naar hem. Maar toen keek ze weg en richte haar ogen weer op Blackpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Flametail's dood DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimewo 11 aug 2010 - 15:49

Brokenstar luisterde naar de katten onder hem. Die apprentices wisten niet van ophouden, zich allemaal zo uitspreken! Zijn vacht prikkelde en hij onderdrukte een lage grom. 'En wat doen we nu? Willen jullie leider zijn en haar de Clan uitsturen?! Willen jullie hier nu vechten en kibbelen over iets wat is gebeurd. Als ik zo kijk is NIEMAND van jullie apprentices hier een echte ShadowClan kat' siste hij op lage, grommende toon. Hij kneep zijn ogen samen en richtte zijn ogen een voor een op de katten. Als ze aan zijn oordeel twijfelde, dan twijfelde ze aan hem! Zijn staart zwiepte heen en weer en hij sprong op de grond, waar hij de apprentices nog een keer aan keek. Daarna keerde hij hen de rug toe en stapte het kamp uit. 'Blackpaw, hier komen!' siste hij nog net door de struiken door. Als deze katten ooit warrior wilde worden moesten ze zich leren gedragen, leren wanneer ze hun mond moesten houden. Hij hield niet van dat sentimentele gedoe, maar hij hield ook niet van apprentices die spraken zonder eerst na te denken. Zijn geel oranje ogen schoten vuur.


Flametail's dood Brokenstar-1

Flametail's dood NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Flametail's dood DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimewo 11 aug 2010 - 15:59

''Je hebt hem de dood ingejaagt omdat je gewoon te bang bent om te leven! Je bent geen Shaduwclankat maar een bange poesiepoes!'' Blackpaw keek geschokt naar Purplepaw "ik heb hem de dood niet in gejaagt en Purplepaw dit had ik totaal niet van jou verwacht".'En wat doen we nu? Willen jullie leider zijn en haar de Clan uitsturen?! Willen jullie hier nu vechten en kibbelen over iets wat is gebeurd. Als ik zo kijk is NIEMAND van jullie apprentices hier een echte ShadowClan kat' Blackpaw keek naar Brokenstar. "hoezo is niemand van ons een echte Schaduwclan kat" Blackpaw keek in de ogen van Brokenstar "laat maar". Brokenstar riep nog net door de struiken door 'Blackpaw, hier komen!' Blackpaw rende naar Brokenstar toe die het kamp al uit was "Ben er, waar wilt u naar toe". Blackpaw liep zwijgend verder naast Brokenstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Flametail's dood DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 17:42

Brokenstar zei een tijdje niks en ze liepen zwijgend een stukje door. Ze stopten uiteindelijk op een rustig plekje. "Het spijt me echt, echt heel erg van Flametail. Hij was een goede warrior, stond altijd klaar voor anderen. We zullen nog lang verdriet met onze Clan meedragen. Maar je kunt niet je hele leven in een depressieve illusie leven. Ik snap dat je veel van hem hield, en je krijgt de tijd om voor hem te rauwen. En als de andere apprentice's nog een keer stom tegen je doen, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat ze de Clan uitvliegen voordat ze ook maar met hun ogen kunnen knipperen." Hij zuchtte even. "Kom, dan gaan we terug naar het kamp, om voor de laatste keer samen te tongen met Flametail voordat hij zich bij StarClan voegt." Kortdaad stond hij op en liep met grote, stijve passen terug naar het kamp. Daar ging hij naast Flametail staan. "Katten van de ShadowClan, laten we voor de laatste keer met Flametail samentongen en dit verdrietige moment niet bezoedelen door ruzies." Hij wierp even een strenge blik op Scythepaw en Purplepaw. "Morgenochtend zullen we Flametail begraven zodat hij zich bij StarClan kan voegen." Hij hurkte neer en duwde zijn neus in Flametail's koude stijve vacht.


Flametail's dood Brokenstar-1

Flametail's dood NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Flametail's dood DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 17:51

Blackpaw liep zwijgend achter Brokenstar aan tot hij stopte op een rustig plekje 'Het spijt me echt, echt heel erg van Flametail. Hij was een goede warrior, stond altijd klaar voor anderen. We zullen nog lang verdriet met onze Clan meedragen. Maar je kunt niet je hele leven in een depressieve illusie leven. Ik snap dat je veel van hem hield, en je krijgt de tijd om voor hem te rauwen. En als de andere apprentice's nog een keer stom tegen je doen, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat ze de Clan uitvliegen voordat ze ook maar met hun ogen kunnen knipperen." Hij zuchtte even. "Kom, dan gaan we terug naar het kamp, om voor de laatste keer samen te tongen met Flametail voordat hij zich bij StarClan voegt.' "oké". Blackpaw liep weer verder achter Brokenstar aan naar het kamp. daar ging Blackpaw naast Brokenstar bij Flametail staan 'Katten van de ShadowClan, laten we voor de laatste keer met Flametail samentongen en dit verdrietige moment niet bezoedelen door ruzies.'. Blackpaw zag dat Brokenstar zijn blik wierp op Scythpaw en Purplepaw 'Morgenochtend zullen we Flametail begraven zodat hij zich bij StarClan kan voegen.'. Blackpaw ging liggen en legde haar neus tegen Flametail "vaar wel lieve lieve Flametail ik zou altijd van je blijven houden waar je ook bent dat zou je ook voor mij gedaan hebben". fluisterde Blackpaw zachtjes terwel ze een beetje huilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Flametail's dood DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 18:23

Blacksky zat rustig te kijken hoe het af zal lopen tussen Blackpaw en Scythepaw 'En wat doen we nu? Willen jullie leider zijn en haar de Clan uitsturen?! Willen jullie hier nu vechten en kibbelen over iets wat is gebeurd. Als ik zo kijk is NIEMAND van jullie apprentices hier een echte ShadowClan kat' riep Brokenstar ineens. Brokenstar was er tussen gekomen "gelukkig" fluisterde Blacksky onhoorbaar. Brokenstar verdween in de bosjes en Blackpaw rende er achter aan "SCYTHEPAW EN PURPLEPAW hoe durven jullie dat te zeggen denken jullie soms dat Blackpaw het leuk vind dat Flametail dood nou dacht het niet." riep Blacksky kwaad toen Brokenstar weg was. "ga nu naar jullie den en ik zie jullie na de laaste keer tongen met Flametail" Blacksky liep naar de warriors den en deed daar even zijn ogen dicht. Blacksky werd wakker inmiddels waren Blackpaw en Brokenstar weer terug. 'Katten van de ShadowClan, laten we voor de laatste keer met Flametail samentongen en dit verdrietige moment niet bezoedelen door ruzies.' Blacksky liep naar buiten naar Flametail's lichaam en ging naast Blackpaw staan 'Morgenochtend zullen we Flametail begraven zodat hij zich bij StarClan kan voegen.' hij ging liggen en deed zijn neus in flametail's flank. "vaar wel lieve lieve Flametail ik zou altijd van je blijven houden waar je ook bent dat zou je ook voor mij gedaan hebben". kon Blacksky nog net horen "maak je geen zorgen Blackpaw hij is nu bij de starclan en hij zou altijd van je blijven houden dat weet ik zeker" fluisterde Blacksky terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Flametail's dood DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 18:39

"SCYTHEPAW EN PURPLEPAW hoe durven jullie dat te zeggen denken jullie soms dat Blackpaw het leuk vind dat Flametail dood nou dacht het niet." riep Blacksky kwaad toen Brokenstar weg was. "ga nu naar jullie den en ik zie jullie na de laaste keer tongen met Flametail" Blacksky liep naar de warriors den. Een tijdje bleef Scythepaw staan hij was in gedachten verzonken. Toen zag hij Blackpaw, Blacksky en Brokenstar weer. Toen Blacksky een moment alleen was liep hij naar hem toe en keek vals en zei "HET IS HAARSCHULD EN JIJ BENT FAMILLIE VAN HAAR DUS JIJ BENT MEDEPLICHTIG. JIJ HAD HET KUNNEN VOORKOMEN, IK SNAP NIETWAAROM JIJ MIJN MENTOR BENT, IK BEN NOG STERKER. JIJ MOET GELIJK JE KLEINE ZUSJE BESCHERMEN. oh blacksky ik ben een poesiepoes bescherm me, ik heb je nodig straks lachen ze me uit. MUWHAHAHA. Jij en je zusje zijn zielig. ALs jij het lef had gehad je zusje leren Schaduwclankat te zijn dan was het goed. Je kan niet eens je apprentice´s in de hand houden MUWAHAHAHAA." Scythepaw lachde gemeen en draaide zich om en ging naar zijn den en riep achterom "Dood aan de zwakken, dood aan de zielige, shallalallaa, MUWHAHAHAHA"


Flametail's dood 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Flametail's dood DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 18:51

"SCYTHEPAW EN PURPLEPAW hoe durven jullie dat te zeggen denken jullie soms dat Blackpaw het leuk vind dat Flametail dood nou dacht het niet." riep Blacksky kwaad toen Brokenstar weg was. "ga nu naar jullie den en ik zie jullie na de laaste keer tongen met Flametail" Purplepaw keek recht in de ogen van haar mentor en zei. Jij bent een slecht voorbeeld voor de Scaduwclan! Je hebt overal medelij mee en komt altijd op voor Blackpaw omdat ze je zusje is, dat is gewoon slap!'' Even later toen Blacksky weg was ging Scythepaw naar haar toe. Ze hoorde hem schreeuwen dus liep ze maar naar hem toe toen hij richting de den liep. ''Het is allemaal haar schuld, van hun alletwee.'' snouwde ze. Ze gaf hem een lik en zag in zijn ogen een kwaade, gemeene kant van hem. Ze ging liggen op haar plaats en likte haar poot. ''Ik vindt dat we blacksky en Blackpaw een lesje moeten leren, maar ik weet niet hoe. Ik begrijp niet waarom we haar apprentice's.'' Ze ging door met likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flametail's dood
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: