Flametail's dood - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Flametail's dood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Brokenstar
StarClan
Flametail's dood - Pagina 2 DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 18:54

In gedachten verzonken was Brokenstar naar Flametail aan het staren, toen Scythepaw ineens een hele tirade begon over Blacksky. "SCYTHEPAW!" onderbrak hij hem. "Hou op met die onzin! Hoe DURF JE DIT DE ONDERBREKEN! EERST TEGEN BLAKCKPAW, EN DAN TEGEN BLACKSKY?! HOE DURF JE!?!" Hij spuugde de woorden uit. "GA MAAR NAAR DE APPRENTICE DEN, EN LAAT JE TOT MORGENOCHTEND NIET. MEER. ZIEN!" Brokenstar trilde van top tot teen en zijn opgezette staart zwaaide vervaarlijk heen en weer. "En laat niemand anders dit doen." hij keek dreigend om zich heen. Toen stapte hij met kwade passen naar zijn den en ging rustig binnen zitten. Hij probeerde wat te kalmeren. Hij keek met kwade nietsziende ogen naar het plafond en zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Flametail's dood - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Flametail's dood   Flametail's dood - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 19:00

Scythepaw negeerde Brokenstar en liep door. Zijn haat, woede en dorst naar bloed was groter dan zijn angst. Purplepaw liep op hem af en zei ''Het is allemaal haar schuld, van hun alletwee.'' snouwde ze. Ze gaf hem een lik en zag in zijn ogen een kwaade, gemeene kant van hem. Ze ging liggen op haar plaats en likte haar poot. ''Ik vindt dat we blacksky en Blackpaw een lesje moeten leren, maar ik weet niet hoe. Ik begrijp niet waarom we haar apprentice's.'' Ze ging door met likken. Scythepaw´s ogen keken kil en harteloos en hij zei "Op een dag zal Blacksky een ongelukje krijgen. Al moet ik Brokenstar uiteindelijk uit de weg ruimen ik zal Blacksky ooit zijn meerdere zijn in zowel kracht als rang. Mijn haat zal zijn vlees doorrijgen met de drang naar zijn dood." Scythepaw fluisterde het gemeen en woedend. Toch had zijn gezicht maar 1 uitdrukking. (Ik vervolg dit even in het engels ik vind het mooier klinken) "His dead shall make the grass red, the sky black and my hate, satisfied." (einde van engels) Hij keek naar Purplepaw en gaf haar een likje en ging toen dicht bij haar zitten.


Flametail's dood - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flametail's dood
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: