[Crystalstar] Stop being scared and start getting furious - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Crystalstar] Stop being scared and start getting furious

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Thistlechaser
Member
[Crystalstar] Stop being scared and start getting furious - Pagina 2 DPKsfdL
Renske
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Thistlechaser
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Stop being scared and start getting furious   [Crystalstar] Stop being scared and start getting furious - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 maa 2021 - 18:10

The stars are alive, child
Thistlekit zag zichzelf al helemaal als held van het strijdveld, als de grote redder van Riverclan. Ze zou de Shadowclanners wegjagen en de clan redden van ondergang. Niet dat haar moeder dat niet kon, maar die was eventjes absent in haar visioen. Haar blauwe oogjes begonnen te glimmen bij de woorden van haar moeder. "Ik.. kan al beginnen hoor," miauwde ze met de breedste, liefste, smekende glimlach die ze kon opzetten. "En.. weet je al wie m'n mentor wordt?" vroeg ze vervolgens ook, heel erg nieuwsgierig. "Word jij mijn mentor mama?" Dat zou echt top zijn. Kind van de leider en apprentice van de leider. Dan kon haar toekomst niet meer stuk.




thistlechaser




I don't know what you've been told, but time is running out, no need to take it slow. I'm stepping to you toe-to-toe. I should be scared, honey, maybe so
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Stop being scared and start getting furious - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Stop being scared and start getting furious   [Crystalstar] Stop being scared and start getting furious - Pagina 2 Icon_minitimema 22 maa 2021 - 17:14


Nee zeggen tegen haar kinderen was lastig, veel lastiger dan Acornstar onder ogen komen of de populatie van vier clans toespreken. Die laatste dingen deed ze namelijk als leider, terwijl ze het eerste als mama moest doen. En mama's waren nu eenmaal een heel stuk gevoeliger dan leiders. "Ik weet dat je vindt dat je er klaar voor bent, maar mijn poten zijn gebonden: het zijn nu eenmaal de regels." Kindsoldaatjes trainen was niet helemaal binnen haar comfort zone. "Hmm, je mentor. Ik denk dat ik je moet teleurstellen." Miauwde Crystalstar, terwijl ze weer overeind ging zitten met haar dochtertje. "Het wordt hoe dan ook de beste kandidaat die ik kan vinden, maar ik ben bang dat ik het te druk zal hebben om jou ook nog te trainen." Het zou leuke bonding zijn geweest, maar ergens dacht Crystalstar ook wel dat dit beter was voor hun toekomstige band.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlechaser
Member
[Crystalstar] Stop being scared and start getting furious - Pagina 2 DPKsfdL
Renske
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Thistlechaser
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Stop being scared and start getting furious   [Crystalstar] Stop being scared and start getting furious - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 apr 2021 - 14:52

The stars are alive, child
Thistlekit kon het niet helpen dat ze wat teleurgesteld was. Elke keer dat ze bij haar moeder erom vroeg, hoopte ze dat ze een ander antwoord kreeg. Elke keer was ze immers ook groter. Maar nee, ook deze keer was het een nee. Haar moeder kon de regels niet buigen voor haar. En ook werd ze niet haar mentor. Haar gelaatsuitdrukking werd steeds verdrietiger. Maar hoe moest ze dan Riverclan's beste warrior worden als ze niet door de beste leider getrained worden? Werden leiders niet door leiders getrained? Haar oren gingen wat hangen en haar blik ging naar de grond toe. "Oh.." murmelde ze echter.




thistlechaser




I don't know what you've been told, but time is running out, no need to take it slow. I'm stepping to you toe-to-toe. I should be scared, honey, maybe so
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Stop being scared and start getting furious - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Stop being scared and start getting furious   [Crystalstar] Stop being scared and start getting furious - Pagina 2 Icon_minitimema 5 apr 2021 - 21:36

Het was lastig haar dochter keer op keer te moeten teleurstellen, maar Crystalstar wist dat het eerlijker was dan valse hoop te geven, en daarbij kon ze haar nog wel geruststellen. "Hey, hey, kop op." Miauwde ze liefelijk, en ze gaf Thistlekit een zacht kopje tegen haar kleine schouder. "Je hoeft echt niet door een leider geleid te worden om leider te worden." Vervolgde ze, zo terugstellend mogelijk. Gelukkig had ze ook direct een goed voorbeeld om die uitspraak kracht bij te zetten: "Weet je niet door wie je moeder getraind is? Door Primrose! En ja, hij is een goede warrior, maar hij is nooit deputy of leader geweest."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Crystalstar] Stop being scared and start getting furious
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: