Help! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Help!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Kearn
Member
Help! - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 maa 2012 - 12:19

"Ja eigenlijk wel, maar eet jij het konijn maar op. Ik vang wel een muisje ofzo voor mezelf." antwoorde Malona. Kearn zag hoe Malona daarna naar het bos liep op zoek naar nog een prooi. Daarna begon hij rustig een beetje van het konijn te eten. Hij had zoveel honger dat het konijn lekkerder smaakte dan alle prooi dat hij al ooit had geheten. Na een tijdje kwam Malona terug vanuit het bos. Kearn zag dat ze een muisje had gevangen. Ze kwam naar hem toe en vroeg toen: "Smaakt het konijn goed?" Kearn keek Malona vriendelijk aan en antwoorde toen: "Ja, ik had zo veel honger dankjewel dat je het wou gaan vangen." Hij keek Malona nog een ogenblik aan en at toen verder van het konijn. Kearn was klaar en keek toe hoe Malona het kleine muisje opat. Toen ze klaar was zei ze: "Het wordt al donker, de katten van de Bloodclan vragen zich al af waar we zijn, denk ik." Kearn ging rechtop staan en begon te lopen richting het Bloodclankamp.


Kearn:

Funny Danbo:
Help! - Pagina 2 CupcakekearnHelp! - Pagina 2 1052k40Help! - Pagina 2 MalonalovekearnHelp! - Pagina 2 Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Help! - Pagina 2 DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 maa 2012 - 12:41

Kearn en Malona liepen terug naar het Bloodclan camp, terwel het donkerder en donkerder werd. Het waaide hard en de druppeltjes kwamen uit de lucht. Malona viel bijna om door de harde wind. "Ik denk dat we ergens moeten schuilen Kearn, ik val bijna om van de wind en ik kan bijna niks zien door de regen die steeds op mijn gezicht komt." Miauwde Malona. Malona probeerde goed om zich heen te kijken, Malona zag een boomstronk liggen. "We kunnen wel in die boomstronk wachten tot de storm ophoud." Miauwde Malona. Malona liep met moeite naar de boomstronk. Toen ging Malona de grote boomstronk in. Malona hoorde de regen kletteren. Toen de harde wind afneemde en de regen ophield ging Malona uit de boomstronk. "Zo, nu kunnen we naar het Bloodclan camp, ik ben echt moe." Zei Malona. Toen hoorde Malona een gesis, Malona keek achterom. Malona zag een grote lange zwarte slang. "Kearn?." Zei Malona een beetje paniekerig.


Help! - Pagina 2 Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Help! - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 20:09

Kearn liep naast Malona op weg naar het Bloodclankamp. Het was hard aan het regenen en aan het waaien. "Ik denk dat we ergens moeten schuilen Kearn, ik val bijna om van de wind en ik kan bijna niets zien door de regen die op mijn gezicht komt." zei Malona. Kearn wist dat ze gelijk had. Voor hij kon antwoorden zei Malona: "We kunnen wel in die boomstam schuilen totdat storm ophoud." Kearn keek goed om zich geen waar die boomstam lag waar Malona het over had. Hij zag dat Malona naar de kant ging. Kearn liep achter haar aan. Toen Malona in de boomstam zat kroop Kearn naast haar. Zonder iets te zeggen luisterden de katten naar de woeiende wind en de knetterende regen. Het duurde niet lang voor het geluid zachter en zachter werd. Toen het geluid afgestorven was zei Malona: "Zo, nu kunnen we naar het Bloodclancamp, ik ben echt moe" Kearn was ook heel moe en uitgeput het liefst wou hij nu al in het kamp zijn en zei toen: "Kom laten we maar snel gaan voor het nog meer begint te regenen" hij keek Malona aan en liep toen richting het kamp. Ineens was er een zacht gesis. Kearn was zo moe dat hij niet eens de moeite deed om zich om te draaien. Toen zei Malona paniekerig: "Kearn?!" Snel draaide Kearn zich om en zag daar een grote zwarte slang liggen. Kearn keek angstig naar het grote dier. Toen keek hij naar Malona en miauwde heel bang: "Wat moeten we nu doen? Ik heb nog nooit zo een grote slang gezien."


Kearn:

Funny Danbo:
Help! - Pagina 2 CupcakekearnHelp! - Pagina 2 1052k40Help! - Pagina 2 MalonalovekearnHelp! - Pagina 2 Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Help! - Pagina 2 DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 20:23

Kearn keek angstig naar het grote dier en miauwde heel bang: "Wat moeten we nu doen? Ik heb nooit zo een grote slang gezien." Malona keek naar de grote zwarte slang. "Ik wou ook net aan jou vragen wat we moesten doen." Miauwde Malona. "Die slang is wel heel lang, wel 3 vossenlengtes ofzoiets!" Dacht ze. De slang bleef sissen en keek naar de 2 katten. "Ik denk dat we heel snel moeten wegvluchten!" Fluisterde Malona tegen Kearn. Malona keerde om naar achteren en rende zo snel mogelijk weg, Malona keek niet eens achterom en bleef maar rennen en rennen. Malona klom uiteindelijk in een boom en keek of de kust veilig was, Malona zag de slang niet meer. Malona bleef voor de zekerheid in de boom, want die slang kan in de struiken zitten en wachten tot Malona uit de boom kwam. Malona zuchtte diep. Toen keek de poes om zich heen. "Kearn waar ben je?" Riep Malona. "Ben ik Kearn weer kwijt en moet ik hem weer zoeken?" zei Malona tegen zichzelf. Toen zag Malona een grijze kater. "Kearn ik zit hier in deze boom!" Riep Malona.


Help! - Pagina 2 Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Help! - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! - Pagina 2 Icon_minitimema 12 maa 2012 - 20:37

"Ik wou ook net aan jou vragen wat we moesten doen" zei Malona. Kearn keek de slang nog eens aan maar die was veel te groot om mee te vechten. Het zou toch niet goed aflopen dacht hij. Zijn gedachten werden doorbroken door Malona die fluisterde: "Ik denk dat we moeten wegvluchten!" Kearn had daar ook al aan gedacht maar hij wist niet ofdat een slang snel was of niet. Hij vermoedde van wel maar wist het niet zeker. Toen hij daarnaan aan het denken was zag hij hoe de slang in de struiken kroop. Angstig keek Kearn om zich geen. De slang kon elk moment uit struiken komen en 1 van de katten doodden. Daar wou Kearn niet aan denken. Hij draaide zich om maar zag Malona nergens. Toen hoorde hij een stem uit de boom "Kearn ik ben hier in de boom" zeggen. Snel keek Kearn omhoog en zag daar Malona in de boom zitten. Hij liep naar de boomstam en kroop erin. Daar ging hij naast Malona zitten en wachtte tot ze er zeker van waren dat die slang weg was.

Inspiloos


Kearn:

Funny Danbo:
Help! - Pagina 2 CupcakekearnHelp! - Pagina 2 1052k40Help! - Pagina 2 MalonalovekearnHelp! - Pagina 2 Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Help! - Pagina 2 DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 16:50

Malona keek naar Kearn, die naar de boom keek waar Malona inzat, hij liep naar de boomstam waar Malona inzat en kroop erin. "Heey Kearn." Miauwde Malona zacht. Het was heel lang stil, totdat de zwarte poes ineens zei: "Ik ga even een kijkje nemen, of de slang er nog was." Malona kwam uit de boom en keek alert om zich heen. "De kust is veilig, kom maar!" Riep de bloodclan poes naar Kearn. "En nu gaan we eens eindelijk naar het Bloodclan camp, want we zijn er bijna en de kust in veilig." Miauwde Malona. De poes liep rechtstreeks naar het bloodclan camp. Toen stopte Malona halverwege met lopen. "Voel jij je ook een beetje raar?" Vroeg Malona aan Kearn. Toen zag Malona een heel groot beest op haar vacht zitten. Malona keek met grote ogen naar het grote beest. "O nee!!! Ik heb een bloedzuiger op mijn vacht zitten!" Riep Malona paniekerig. Malona keek naar Kearn. "Wil je dat vieze beest er zo snel mogelijk afhalen Kearn? Ik kom er niet bij!" Vroeg Malona aan Kearn. Malona probeerde nog of ze bij die bloedzuiger kwam, die op haar nek zat. "Wil je me even helpen?" Vroeg Malona aan Kearn.

(Sorry voor laatheid, en dit is een flut post XP)


Help! - Pagina 2 Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Help! - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 13:20

"Ik ga eerst eens een kijkje nemen ofdat die slang daar nog is" zei Malona. Voordat Kearn iets kon zeggen klom ze al uit de boom. Kearn wou haar volgen. Toen riep ze: "De kust is veilig, kom maar naar beneden." Kearn klom snel uit de boom en ging naast Malona staan. "Nu gaan we eindelijk eens naar het Bloodclan camp" zei Malona. Eindelijk dacht Kearn, hij was heel moe geworden van het vele stappen. "Voel jij je ook een beetje vreemd?" vroeg Malona plots aan Kearn. Maar voor dat Kearn antwoord kon geven gilde ze: "O nee, ik heb een bloedzuiger op mijn vacht." Kearn draaide zich om en liep naar Malona toe. "Wil je dat vieze beest er zo snel mogelijk afgalen Kearn? Ik kom er niet bij." Kearn liep naar het beest toe en sloeg het eraf met zijn poot. Het viel neer op de grond. Daarna keek hij Malona aan en zei vriendelijk: "Kom laten we maar snel terug naar het kamp gaan voordat er nog iets gebeurt."


Kearn:

Funny Danbo:
Help! - Pagina 2 CupcakekearnHelp! - Pagina 2 1052k40Help! - Pagina 2 MalonalovekearnHelp! - Pagina 2 Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Help! - Pagina 2 DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 19:47

Kearn liep naar Malona toe en sloeg de bloedzuiger van Malona af. De zwarte poes keek naar het dikke beest die op de grond lag. Toen voelde Malona zich een stuk beter. "Kom, laten we maar snel terug naar het kamp gaan, voordat er nog iets gebeurt." Zei Kearn vriendelijk. De zwarte bloodclan poes knikte en trippelde richting het kamp. Een paar minuutjes later waren Kearn en Malona bijna bij het kamp, ze moesten alleen nog een donderpad oversteken. De vieze geur van monsters, en het donderpad drong door Malona's neus binnen. "Bah.." Miauwde Malona, ze trok een vies gezicht. "Die monsters en het donderpad stinken vreselijk!" Miauwde de zwarte poes er snel achteraan. Ze keek even naar Kearn en toen weer naar het donderpad. Net toen Malona wou oversteken, reed er heel snel een monster voorbij. De poes schrok zo erg, dat haar haren overeind stonden. "Ik schrok me dood!" Miauwde Malona. Zonder veder op te letten rende Malona snel over het donderpad, haar poot raakte een monster. Toen ze bij de overkant was, keek ze pijnlijk naar haar poot. Het bloedde heel erg en Malona had reuzenpijn. "AUW!!" Schreeuwde ze. Malona probeerde met haar poot te staan, maar dat lukte niet. "auw, auw!" miauwde ze. Ze keek even naar Kearn en toen naar haar poot.

{Flutheid heerst! Mijn nichtje kwam net en ik moet weg}


Help! - Pagina 2 Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Help! - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 12:55

Na een paar minuutjes lopen kwamen Malona en Kearn aan bij het donderpad, Kearn wist dat ze hierover moesten. De vieze geur van monsters kwam in zijn neus binnen "Bah... die monsters en het donderpad stinken vreeselijk." zei Malona met een vies gezich. Kearn kon haar zeker geen ongelijk geven want het stonk daar naar onnatuurlijke viezigheid. Kearn zag hoe de kat wou oversteken, maar er kwam net een monster aan. "Ik schrok mij dood." zei ze daarna. De poes liep daarna zonder kijken het donderpad over. Kearn keek haar angsig na, als er nu een monster komt dacht hij. Toen zag hij dat er echt een monster op haar af kwam. Het had haar geraakt aan haar poot. "Aww" schreeuwde de zwarte kat. Zo snel dat Kearn kon stormde hij het donderpad over, het kon hem even niet schelen wat er gebeurde, hij moest en zou bij Malona raken. Kearn had geluk dat er geen monster aankwam en zo gemakkelijk kon overgaan zonder ook pijn te hebben. Toen hij bij Malona aan kwam zag hij dat haar poot erg gewond was. Ze waren het bloodclan kamp aan het naderen. Hij keek Malona bezorcht aan, ze wou gaan rechtstaan en riep dan nog eens: "Aww aww" Kearn ging naast haar staan om haar een beetje te ondersteunen. "Gaat het een beetje?" vroeg hij voorzichtig. "Anders kunnen we daar wel ergens overnachten en misschien morgen verder gaan." zei hij. Kearn keek haar aan en wachtte op haar antwoord.


Kearn:

Funny Danbo:
Help! - Pagina 2 CupcakekearnHelp! - Pagina 2 1052k40Help! - Pagina 2 MalonalovekearnHelp! - Pagina 2 Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: