(Closed) Bismarck



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 (Closed) Bismarck

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Blueflower
Member
(Closed) Bismarck VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimedi 23 maa 2021 - 12:38


(Closed) Bismarck Daq67ki-108553f7-7c6f-4d36-8983-6853320a12f7.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYzA3ZTE4NWItMmRiYy00NTQ0LTk4ZTctMDQ3MzBkYWNiOGZlXC9kYXE2N2tpLTEwODU1M2Y3LTdjNmYtNGQzNi04OTgzLTY4NTMzMjBhMTJmNy5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

De nacht was gevallen en de sterren stonden hoog. Voor de verandering was de hemel helder alsof Starclan wist dat er een levensbeslissende ontmoeting zou plaatsvinden en ze iedereen wilde laten weten dat ze meekeken. Blueflower stond aan Crystalstars zijde terwijl ze hun weg naar de Fourtrees rustig vervolgde. Haar schouders waren opgetrokken van de spanning. Dit zou de beslissende factor zijn. Als ze het konden uitpraten dan zou niemand gewond hoeven te raken. Blueflower hoopte het zo .. Ze vond het verschrikkelijk om voor zulke keuzes te staan. Tegelijkertijd frustreerde het haar eindeloos dat ze zich zo enorm verloren voelde. Ze deed haar best om Crystalstar zo goed mogelijk te helpen leiden, tsja, tot hoever dat mogelijk was in deze “democratie”, maar twijfelde constant aan haar eigen keuzes. Sinds Appleseed.. sinds die stomme geruchten over haar en Orchis, sinds haar kittens waren geboren.. natuurlijk, het was al lang daarvoor mis gegaan maar sinds haar kittens waren geboren was het toch wel heel snel naar de vossenstront gegaan. Blueflower hield dicht bij Fourtrees nog even halt en wendde haar tot Crystalstar. “Ik moet je iets bekennen,” begon ze op een zo vriendelijk mogelijke toon. "Wat ik je heb verteld is niet helemaal waar.. wat ik je tot nu toe niet heb vertelt is dat Settleddust ook bij de Fourtrees wacht. Als het goed is heeft hij Acornstar meegenomen. Het spijt me dat ik tegen je gelogen heb maar.. Crystalstar, we moeten het op zijn minst proberen.. Er bestaat nog een kleine kans dat hij afziet van een gevecht als vanavond goed gaat," Miauwde ze met rode wangen. Ze ontmoette Crystalstar's blik kalm al waren haar schouders gespannen en klopte haar hartje snel. "Moge onze voorouders op ons neerkijken en zien dat wij ons best doen om bloedvergiet te voorkomen."  


Laatst aangepast door Blueflower op di 23 maa 2021 - 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
(Closed) Bismarck DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimedi 23 maa 2021 - 15:26

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
...
(Closed) Bismarck JW5FP5
Hij had geen idee waarom hij ermee ingestemd had om Settleddust te volgen op dit late tijdstip. Zijn deputy had hem tenslotte niet eens precies verteld wat ze zouden gaan doen, alleen dat hij nodig was. Dat was dan ook zeker niet iets dat hij kon negeren als leider voor het geval het iets belangrijks was waar hij bij nodig was. Waarom dit alleen nu moest, was iets dat hem niet duidelijk was. Hij richtte zijn blik dan ook nog een keer op Settleddust. "Wat gaan we doen?" Vroeg hij voor de zoveelste keer waarschijnlijk al. Hij begon namelijk door te krijgen welke richting ze uit aan het gaan waren en als hij eerlijk was, dan wist hij niet of hij daar nu wel naar terug wilde gaan. Zijn gevoel vertelde hem dan ook dat het mogelijk beter was om terug te gaan, dat hij het niet leuk zou vinden wat hij daar aan zou treffen. Maar aan de andere kant had hij niet het gevoel er ook echt van af te kunnen zien nu. Ze waren er al bijna tenslotte als hij het juiste voor zich had, maar of hij hier zin in had, dat was een tweede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
(Closed) Bismarck E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimedi 23 maa 2021 - 21:57

Tweemaal had ze Blueflower gevraagd waarom ze nu, in het holst van de nacht, naar fourtrees moesten. Daarna had Crystalstar besloten haar deputy eens de leiding te geven en ze was stil gebleven voor de rest van hun tocht. Wellicht had Blueflower hier een goede reden voor, na wat ze Crystalstar die dag allemaal verteld had kon de leader zich niet voorstellen dat ze dit uit deed vanwege een willekeurige opwelling. Toen Blueflower uiteindelijk even inhield en Crystalstar aankeek, keek die nieuwsgierig en ernstig terug. Ze luisterde naar de woorden en haar gezicht vertrok tot een grimas, en daarna tot een strakke ernst waaruit niks meer te lezen was. Ergens was ze teleurgesteld in haar deputy, dat die haar had voorgelogen. Anderzijds erkende ze dat zij waarschijnlijk hetzelfde gedaan zou moeten hebben, als ze een leader zoals zijzelf over had moeten halen. Settleddust zou er zijn, met Acornstar. Haar gezworen vijand, een kater die ze al bijna een jaar geen vriendelijke blik had gegund. "Ik ben nog niet neergeslagen door Starclan, dus klaarblijkelijk wordt deze ontmoeting goedgekeurd." Miauwde Crystalstar, meer tegen zichzelf dan tegen Blueflower. "Goed, dan gaan we ook verder, ik wil niet laat zijn." Vervolgde ze resoluut, en zette er weer flink de pas in. Ze had duidelijk de leiding weer uit handen genomen en liep met een stevige tred op de open plek af. Samen beklommen de kattinnen de heuvel, waar verder nog niemand was, en Crystalstar bekeek de drie ongeschonden eiken en de ene geblakerde stam. Toen betrad ze de open plek, en liep ze rechtstreeks op de grote rots af. Dat was waarvandaan leiders overlegden, dat was haar domein. "Kom er bij." Miauwde ze over haar schouder, ze wilde Blueflower bij zich hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
(Closed) Bismarck Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimewo 24 maa 2021 - 16:09

Take my lips, leave me

tongue-tied

Voor de tweede keer in korte tijd maakte hij deze reis. Littekens waren nog duidelijk op zijn schouders en borst te zien, nog altijd helende, maar ze belemmerden zijn bewegingen niet langer. De reis was een stuk makkelijker, na vorige keer hij het schuifelend aan Inkspots zijn zijde te moeten maken. Settleddust had al zijn taken dan ook alweer opgepakt, van het trainen van zijn apprentices tot het patrouilleren langs alle grenzen. Pepperpaw was er dan misschien dan niet mee eens, maar helaas kon zijn geadopteerde zusje hem niet langer tegenhouden. Bovendien waren er dringendere zaken, zaken zoals deze. Hij hoorde Acornstar achter hem nog vragen wat ze zouden doen. ‘Zoals ik al zei, ik wil dat je iets gaat zien,’ miauwde hij nogmaals, verder nog niets laten doorschemeren. Ze waren er nog niet, er was nog een weg te gaan. Hij wilde het niet te vroeg vertellen, want dan zou zijn leider op zijn hakken omkeren en terug naar huis gaan.

Gelukkig was de reis niet ver meer en de kale takken van de drie overgebleven bomen kwamen al aan de horizon. Oké, misschien moest nu het hoge woord er dan maar uitkomen. Hij bleef stilstaan en wierp een blik op de sterren, op de maan wat iets meer dan een kwart vol was. Geen wolken, dat was dan een geruststelling. Hij maakte vast de goede keuze. Nee, hij wíst dat hij een goede keuze gemaakt had. ‘Acornstar, ik heb een ontmoeting op Fourtrees geregeld, met de Riverclan leiders,’ miauwde hij zachtjes. Hij wist dat hij doodse blikken kon verwachten, maar hij hield zijn blik strak en voordat hij kon gaan tegenspreken, wilde hij de reden geven waarom. ‘Ik heb vernomen van Blueflower dat ze zwak zijn, ze geen oorlog willen. Ik smeek je Acornstar, laat je persoonlijke vendetta met Crystalstar niet leiden tot het vloeien van bloed van tientallen onschuldige anderen,’ miauwde hij met een heldere stem. Dit was de laatste kans, als hij wanhopig moest zijn dan deed hij dat maar. Settleddust geloofde er niet in dat oorlog nu het antwoord was of gerechtvaardigd was. Hij twijfelde eraan dat de afgebrande boom het einde van één van de clans betekende. Hij had met Pepperpaw gesproken en.. Zijn groene ogen glommen in het maanlicht en hij seinde Acornstar mee naar de open plek. Alsjeblieft kom mee. Toen hij de eerste passen de open plek op zette zag hij ook al dat de andere twee poezen aanwezig waren. Hij haalde een keer diep adem. Oké, game-face.
Together alone, I guess we're alone together
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
(Closed) Bismarck VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimedo 25 maa 2021 - 10:46


(Closed) Bismarck Daq67ki-108553f7-7c6f-4d36-8983-6853320a12f7.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYzA3ZTE4NWItMmRiYy00NTQ0LTk4ZTctMDQ3MzBkYWNiOGZlXC9kYXE2N2tpLTEwODU1M2Y3LTdjNmYtNGQzNi04OTgzLTY4NTMzMjBhMTJmNy5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

Crystalstar's reactie viel te verwachten. Blueflower voelde zich natuurlijk schuldig maar trok zelfvertrouwen in het feit dat ze geen andere keus had gehad, en bovendien handelde in het belang van de hele clan. Het kleine beetje invloed dat ze had, moest ze voor het goede benutten. Ze gaf een korte knik en liep vlug achter Crystalstar aan, die direct weer de leiding in handen terugnam en met kordaten passen richting de Fourtrees beende. Eenmaal aangekomen zag ze dat Acornstar en Settleddust er al waren. Blueflower liet een geluidloze zucht van verlichting ontsnappen. Het was Settleddust toch gelukt, Acornstar was hier.. Al wist ze heel goed dat de strijd nog niet voorbij was. In tegendeel. Zij was nog niet eens begonnen!

Blueflower wachtte even aan de voet van de grote steen. Ze was nog nooit óp de rots geweest. Ze had immers haar eerste gathering gemist. Een "Kom erbij" van Crystalstar klonk van boven en Blueflower zette haar aarzeling opzij. Ze sprong omhoog en ging dicht naast haar leider zitten. "Acornstar, Settleddust," miauwde ze ter begroeting.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
(Closed) Bismarck DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimedo 25 maa 2021 - 15:22

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij had het moeten weten dat Settleddust zoiets als dit zou proberen te plannen. Want het verbaasde hem ergens niet. Hij zwiepte zijn staart licht geïrriteerd heen en weer. Het enige teken dat hij het hier eigenlijk niet mee eens was. Waarom probeerde zijn deputy dit überhaupt, terwijl Starclan zo duidelijk geweest was over wat er moest gebeuren? De verbrandde boom was niet genoeg als teken? Of kwam het door wat anders? Doordat hij familie in riverclan had? Hij wist dat hij niet zou moeten twijfelen aan zijn deputy, maar hij deed het toch voor een moment. Zijn vader was tenslotte Riverclan en zijn zus was ook daar, dus dit was niet verrassend. "Je verwacht me te spreken met Crystalshell en eruit te komen? Ik kan je nu alvast zeggen dat dat niet gaat lukken." Maar teruggaan kon hij niet meer, ze waren er al. Cyrstalshell was ook gekomen samen met Blueflower. "Ik was allang van plan om de riverclanners een kans te geven zich over te geven, dat het een op een zou worden." Sprak hij nog zachtjes tegen Settleddust. "Maar dat zullen ze nooit allemaal doen." En na die woorden stapte hij naar voren en forceerde zijn lichaam om er niet te vijandig meteen uit te zien.

Ze waren op de rots gaan zitten, natuurlijk. Een plek waar ze niet thuishoorde. Hij klom zelf ook omhoog en nam plaats op de rots, zijn blik vernauwd, terwijl hij de beide poezen kort aankeek en wenkte Settleddust om erbij te komen. "Crystalshell en Blueflower," Begroette hij de twee poezen, bewust de oude naam van de leider gebruikende, want als Settleddust dacht dat hij daarin van gedachten zou veranderen, dan had hij het mis. "Dus wat is de bedoeling van dit?" Hoe sneller dit over, hoe sneller hij weer weg kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
(Closed) Bismarck E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimedo 25 maa 2021 - 16:18

Ze was blij met Blueflower's nabijheid. Natuurlijk, ze was niet tevreden geweest met de afspraken die haar deputy achter haar rug om had gemaakt, maar Crystalstar wist dat ze noodzakelijk was om de vrede hier ietwat te bewaren. Zij was het tegengewicht van haar Leader's hardheid. Toen verscheen Acornstar, en die blijheid en het idee dat ze de vrede wilde bewaren stief in een tel weg. Crystalstar keek toe hoe de oudere leader de rots beklom en zijn eigen deputy erbij riep. Ze inspecteerde kort de opzichtige littekens die Settleddust nu droeg, Arcticwolf had zijn plicht dus niet verzaakt. Toen sprak Acornstar, en al bij zijn eerste woord begon haar bloed te koken. Hij trok niet alleen haar, maar ook Starclan in twijfel. Dit soort blasfemie moest er toch wel op wijzen dat zij de rechtmatige van hun tweeën was? Dat Shadowclan haar boom hier was kwijtgeraakt door deze verdomde leader nog langer leider te laten zijn? Toch bleef haar gezichtsuitdrukking kalm. "Acornstar, Settleddust." Miauwde de grijze kattin met een beleefd knikje. Daarna keek ze de leider van Shadowclan wat gerichter aan. "Wees niet zo kinderachtig, Acornstar. Ik ben gekozen door onze voorouders. Als je dat in twijfel trekt, trek je Starclan in twijfel. Dus: zeg mijn naam." Op zijn volgende vraag wist ze zelf het antwoord niet. Het vermoeden dat de deputies dit samen afgesproken hadden leek bevestigd te worden, beide leaders tastten in het duister.
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
(Closed) Bismarck Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimedo 25 maa 2021 - 17:39

Take my lips, leave me

tongue-tied

Natuurlijk had hij wel wat gepruttel van Acornstar verwacht, maar dat hij weer kwam met een één op één gevecht. Bij StarClan. ‘Dan moet je dat soort dingen met mij overleggen, dat hoef ik niet buiten mijn kunnen,’ pruttelde hij net zo hard weer terug. Ze waren een team, en dat leek Acornstar de laatste tijd een beetje te vergeten. Dat hij leider was en het laatste woord had, betekende niet dat hij alles alleen hoefde te doen en alleen moest beslissen. Maar hij had vast al in zijn kop uitgespeeld hoe het allemaal zou worden. Starclan, waarom probeerde hij het eigenlijk nog? Hij rolde zijn schouders naar achteren en ze liepen door, recht op de rots af van de leiders.

Settleddust zijn ogen gingen omhoog bij de voet van de rots. Hoogtes waren nooit zijn vriend geweest. Al was dit niet zo extreem hoog. Bovendien moest hij gaan klimmen met één linkerkant die dit niet zo grappig zou gaan vinden. Hij beet even op zijn lip, waarna hij zich met lichte inspanning nog relatief eenvoudig zichzelf op de rots wist te krijgen. Als laatste nam hij plaats en zat naast zijn leider. Hij wierp een glimlach naar Blueflower, maar Crystalstar vertrouwde hij nog steeds niet, dus die kreeg enkel een strakke blik van hem. Ze bleef een losse schroef en ze bleef een misdadiger. Hij knikte als begroeting terug, maar Acornstar nam het woord en meteen was de sfeer verneukt en hij wist dat deze ontmoeting nu ook ter plekke verdoemd was. Oh hoe graag hij Acornstar op zijn kop wilde slaan. Hij was het hele "Crystalshell" tikje van hem vergeten. Hij had er wel iets van moeten zeggen na hun clanmeeting. Maar om eerlijk te zijn, had hij het zelf ook nogal druk gehad. Crystalstar was de eerste om erover te spreken en Settleddust wierp een schuldige blik naar Blueflower. Zie je nu waar ik mee te dealen heb? Ik roei met de riemen die ik heb. Hij schraapte zijn keel en keek naar de twee die elkaar vast bestempelden als aartsvijand. ‘Kom op, volgens mij hebben we belangrijkere dingen om over te spreken,’ probeerde hij nog het onderwerp te veranderen. Maar hij wist dat hij nu met twee pauwen te maken had, die beide koppig waren en niet toe zouden geven.
Together alone, I guess we're alone together
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
(Closed) Bismarck VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 12:24


(Closed) Bismarck Daq67ki-108553f7-7c6f-4d36-8983-6853320a12f7.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYzA3ZTE4NWItMmRiYy00NTQ0LTk4ZTctMDQ3MzBkYWNiOGZlXC9kYXE2N2tpLTEwODU1M2Y3LTdjNmYtNGQzNi04OTgzLTY4NTMzMjBhMTJmNy5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

Blueflower keek toe hoe Acornstar en Settleddust ook op de rots klommen. Zij beantwoorde Settleddust zijn glimlach flauwtjes terug, blij dat hij in ieder geval niet nog steeds boos was over wat er op hun laatste ontmoeting gebeurd was. Of tsja, misschien was hij dat wel maar deed hij gewoon vriendelijk in het belang van de gezamelijke clanrelaties. Blueflower stond op het bord en speelde een spel die ze nog steeds niet begreep. Acornstar's woorden raakte haar en geschokt keek ze hem aan. Hoe kon hij zo gemakkelijk de woorden van zijn voorouders verwerpen? Crystalstar liet het niet rusten en Blueflower voelde een steek van ongemak. Alsof Crystalstar dit zou laten gaan.. "Alsjeblieft Acornstar, onze voorouders zijn al boos genoeg. Crystalstar en ik zijn hier gekomen voor het belang van beide clans. Het minste wat je zou kunnen doen is proberen hier een volwassen gesprek van te maken," zei Blueflower zacht, de ongerustheid duidelijk in haar ogen terwijl het puntje van haar staart zacht heen en weer tikte. Als hij zo doorging zou Starclan hen oprecht neerslaan waar ze zaten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
(Closed) Bismarck DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 15:31

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Ze noemde hem kinderachtig? Terwijl het hem zo duidelijk was gemaakt door Starclan dat zij geen plek meer zou hebben als leider. Waarom zou hij haar dan nog bij haar leider naam moeten noemen? Hij deed precies wat Starclan hem verteld had. Settleddust was het waarschijnlijk niet eens met de manier hoe hij dit nu aanpakte, maar hij ging die woorden niet terugnemen. "Kinderachtig? Ik doe precies wat Starclan me duidelijk gemaakt heeft." Dus nee, hij zou alleen Crystalshell zeggen en niet de andere naam.

Hij liet zijn blik naar Blueflower gaan, die leek te proberen de boel nog wat te sussen door te zeggen dat hun voorouders al boos genoeg waren. En dat was waar, maar begrepen ze wel waarom? Begrepen ze wel dat wat Starclan wilde was dat er geen vier clans meer zouden zijn? Geen vier leiders meer? Of in ieder geval dat ze Crystalstar niet meer wilden? "Wat stellen jullie dan voor om te doen? Ben jij bereid om leider te worden om dit alles te sussen Blueflower?" Misschien zou dat genoeg zijn om Starclan gerust te stellen over Riverclan. Als Crystalshell niet meer aan het hoofd zou staan. Dan was dit alles misschien niet mogelijk en konden ze het een op een houden tussen hem en Crystalshell. "Dan kan ik de rest wel een op een oplossen met Crystalshell." Maar omdat ze beide 'leider' waren van hun clan was dit niet een op een op te lossen, tenzij daar verandering in kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
(Closed) Bismarck E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 16:25

De twee deputies grepen direct in en probeerden hun Leaders uit elkaar te houden. Het probleem was echter dat ze hier niet te maken hadden met twee gewone warriors die een conflict hadden, maar met leaders. Zij waren de machtigste twee in dit woud, en dat ging gepaard met een enorm gevoel van trots: Crystalstar was er dan ook van overtuigd dat niemand hier ook maar een beetje zou toegeven aan de tegenpartij. Crystalstar snoof toen Acornstar verkondigde dat hij deed wat Starclan hem gezegd had. Zijzelf was er nog niet eens volledig van overtuigd dat Starclan hem ook maar iéts gezegd had. Waarom zouden ze? Als ze wisten dat zíj naar alles zou luisteren wat ze te zeggen hadden? Maar zelfs als het waar was, dan vond Crystalstar de zogenaamde boodschap nog behoorlijk vaag. Ze keek even naar Settleddust, wat zou die dwaas ervan vinden als ze het over zíjn geheimpjes zou hebben? Kittens in Riverclan, een affaire, het enige wat haar ervan weerhield was haar afspraak met Arcticwolf. Acornstar nam het wordt weer en Crystalstar keek schamper toe terwijl hij haar deputy een voorstel scheen te doen. "Je zegt dat je Starclan begrijpt, en toch denk je mij zo makkelijk aan de kant te kunnen schuiven." Mijmerde ze hardop. Dit gesprek zou nergens op uitlopen, het was nutteloos. Haar diplomatie had niet gewerkt, haar geduld voor Shadowclan was op. Als er dan toch een clan moest verdwijnen, zouden zij het wellicht zijn. "Ik ben bereid te vechten. Maar in het belang van de clans heb ik deze eindeloze koude oorlog toegelaten, in plaats van mijn persoonlijke wrok te beslechten op een groot slagveld. Ik stel jullie twee dus nog eenmaal, met ergernis in mijn hard, de kans om je terug te trekken en mij aan mijn clan over te laten. Kiezen jullie ervoor dit niet te doen, dan laat ik zien dat ik niet alleen maar gemaakt ben voor grote praatjes." Allemaal loze woorden om de lucht te vullen. Ze wist dat Acornstar noch Settleddust een vrede zonder voorwaarden nastreefde, maar dit maakte hen de dader van de oorlog: Zij had hen immers tot het einde toe vrede aangeboden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
(Closed) Bismarck Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 17:39

Take my lips, leave me

tongue-tied

Het was alsof Blueflower en hij tegen een muur stonden te praten. De twee hadden alleen maar oog voor zichzelf. Hij had kunnen weten dat dit een hopeloos iets zou worden, maar hij wilde proberen om dit te stoppen. Als hij als Acornstar dacht, dan waren ze gisteren al het slagveld op gesprongen. Maar hij was degene die het al een poosje aan het uitstellen was, die dingen probeerde op te lossen. Hij kon hetzelfde verhaal nu wel weer ophangen tegen Crystalstar als wat hij vorige week tegen Blueflower had opgehangen, maar kennelijk was het niet doorgedrongen. Zeker nu Acornstar begon dat haar leiderschap niet door de sterren goedgekeurd was. Hij was er ontzettend stellig in. Settleddust dacht dat hij alleen te horen had gekregen dat Riverclan hier niet meer hoorde door de afgebrande boom. Tsja, ergens betekende dat ook dat Crystalstar niet langer leider zou zijn. Maar hij ze had toch vast haar negen levens wel gekregen? Dat was al manen geleden. Toen hij vervolgens doodleuk vroeg of Blueflower dan maar leider wilde worden, had hij echt zin om zijn tong eruit te rukken. Waarom gaf hij dit niet meer tijd? Wachtte op een volgend teken? Hij wist het ook niet anders, maar hij kondigde nu meer conflict aan dan dat hij het wilde stoppen. Maar het was niet alleen Acornstar zijn woorden die hem irriteerden, maar ook die van Crystalstar. Oh bij StarClan, alsof zij zo heilig was. ‘Pardon, nu kan jij ook van je hoge toren komen,’ miauwde hij naar de RiverClan leider. ‘Jij begon met iets onvergeeflijks te doen, denk je dat Shadowclan dat zomaar kan vergeten? Ik zou jou willen horen piepen als we één van jouw kittens hadden gemarteld.’ Crystalstar probeerde haar positie te verstevigen met grote woorden, maar ShadowClan was in dat opzicht nog erg, erg geduldig met haar geweest. De situatie was nu erg veranderd met het hele gebeuren op de gathering. ‘Ik denk dat je jezelf eens aan moet kijken en je eens je misdaden recht komt zetten.’ Hij probeerde Acornstar voor nu te negeren, maar daar zouden ze het op de terugweg wel over hebben.
Together alone, I guess we're alone together
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
(Closed) Bismarck VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 20:55


(Closed) Bismarck Daq67ki-108553f7-7c6f-4d36-8983-6853320a12f7.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYzA3ZTE4NWItMmRiYy00NTQ0LTk4ZTctMDQ3MzBkYWNiOGZlXC9kYXE2N2tpLTEwODU1M2Y3LTdjNmYtNGQzNi04OTgzLTY4NTMzMjBhMTJmNy5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

Blueflower zuchtte.  Haar woorden leken gewoon niet gehoord te worden. Acornstar wilde van niets horen en Crystalstar was net zo buigbaar als een metalen pijp. Dit gingen ze nooit oplossen en dat wist zij ook wel diep in haar hart.. en dat ergerde haar mateloos. Ze wist niet wat ze doen moest, wat ze zeggen kon. Ze was deputy en toch momenteel net zo nutteloos als een apprentice. Ze had net zo goed kunnen aankondigen dat ze de rivier uit haar oevers ging laten treden met krachten van de geest, en nog had niemand daar van opgekeken. "In plaats van elkaar beschuldigen, kunnen we beter met een oplossing komen. Gedane zaken nemen geen keer. Wat is gebeurt is gebeurt. Die boom is afgebrand, Starclan heeft gesproken en we moeten niet langer levens willen weggooien omdat onze ego's in de weg staan," zei ze tegen hen met vermauwde ogen. "Of discuseer verder tot het ochtend is. Mij ook best." Haar toon was van vriendelijk naar feitelijk gegaan terwijl ze zich een beetje afwendde en haar kont letterlijk in de krib gooide, oren naar achter gedraaid en uitdrukking hooghartig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
(Closed) Bismarck DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 21:23

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
De riverclan deputy antwoordde niet eens op de vraag die hij haar gesteld had. Betekende dat dat ze niet bereid was om iets hieraan te doen? Om iets aan Crystalshell te doen? "Dus je keurt het goed wat Crystalshell met mijn zoon gedaan heeft Blueflower?" Want zo kwam het op hem over. Als ze geen duidelijk antwoord gaf of ze bereid was om leider te worden. Dan betekende dat dat ze achter Crystalshell stond en ook stond achter wat de poes gedaan had. Wat ze gedaan had met Twistedheart. "Wat ze heeft gedaan was niet wat een leider zou moeten doen. Het verbaast me dan ook niks dat Starclan haar niet meer als een leider ziet." Maar waren ze echt bereid om dit zonder een gevecht op te lossen? Wat waren ze bereid om hem te geven? Want duidelijk niet wat hij wilde, want dat was Crystalshell weg van de leiders positie. "Maar hoe zijn jullie van plan hier verantwoordelijkheid voor te nemen?" Ze gaven hem geen antwoorden, dit ging al net als de gathering. Als dit zo doorging, dan zou er echt niks veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
(Closed) Bismarck E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimema 29 maa 2021 - 9:46


Uiteraard kwam daar meteen weer de morele hoogmoed van Settleddust. Crystalstar keek het rustig aan, totdat hij over kittens begon. Bij dat beeld voelde de leader het bloed in haar oren ruizen, maar ze bleef stalen. "Laten we kittens hier toch vooral buiten laten, Settleddust." Miauwde ze, hem indringend aankijkend. 'Begrijp het, begrijp het, begrijp het, begrijp het' dacht het wreedste stemmetje in haar kop. Haar misdaden rechtzetten. Shadowclan had haar of haar clan nooit excuses aangeboden of bedankt voor het gevecht dat zíj voor hen gevochten had. Blueflower liet ook weer wat van zich horen en Crystalstar was verrast door de zakelijkheid die ze van haar deputy hoorde. Het was geen onwelkome verandering, het paste bij haar, bij hen. "Juist, Blueflower. Laten we dit zo snel mogelijk oplossen. Laten we een oplossing gaan bespreken." Ze erkende haar eigen ego, haar eigen koppigheid. Maar dit was inderdaad hét moment om hier toch nog geen bloedbad uit voort te laten vloeien. Dus keek ze Acornstar opnieuw aan, met een hernieuwde bereidheid om nog eenmaal te praten. Ze ademde diep in en uit om niet meteen weer met haar vechtwoorden te komen. Het gebeuren over de profetieën liet ze maar terzijde; er waren hier geen medicine cats en ze zouden het toch niet eens worden. "Hoewel ik niet denk dat Riverclan hier enige schuld heeft, ben ik bereid je enigszins tegemoet te komen. Op de volgende gathering zal ik publiekelijk mijn persoonlijke excuses aanbieden voor het gevangen zetten van Twistedheart, maar alleen als dat geen bloedvergieten betekend." Dat was het, verder was ze niet te buigen. Crystalstar was ervan overtuigd dat het niet genoeg zou zijn, maar het was wat ze kon geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
(Closed) Bismarck Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimedo 1 apr 2021 - 0:23

Take my lips, leave me

tongue-tied

De opmerking van de Riverclan leider gingen zijn oren van in zijn nek draaien. Oh, wat was dat nou weer de bedoeling van? Ze was zo.. zo duivels. En opeens begon het kwartje te vallen. Waarom zou ze hem aankijken. Ze wist van zijn kittens. Verdomme, wie van die eikels had het doorgeluld? Was het Arcticwolf, of Seamist zelf? Hoe dan ook, was hij een idioot geweest om maar ergens vertrouwen in Seamist te plaatsen. Zijn geheimen waren veilig, zij was het verdomde lek. Maar hij keek enkel vurig terug. ‘Dat is hypocriet.’ siste hij naar de poes. Zij begon familie erbij te trekken, en opeens voelde hij minder medelijden bij als hij hetzelfde terug zou doen. Het was Blueflower die eerst probeerde er weer een naald tussen te steken, waar Acornstar weer opsprong. Probeerde hij Blueflower tegen haar leider op te zetten? Settleddust wist dat ze het niet goedkeurde, ze had het tegen hem gezegd. Maar hij hield zich voorlopig stil. Acornstar wilde een antwoord, en Crystalstar, nog steeds het verhaal aanhoudend dat het eigenlijk niet haar schuld was, wilde excuses aanbieden. Het was een begin. ‘Gevangen zetten is een understatement, zeg hoe het is Crystalstar, voor alle clans om te horen.’ Hij wist dat Acornstar niet akkoord zou gaan met deze termen, dus hij probeerde het haar te dwingen. Zijn groene ogen gingen naar Acornstar. Dat zou de deal zijn toch? Daar zouden ze oorlog mee kunnen voorkomen. En dan zou hij nog tijd hebben om zijn problemen met Crystalstar en Starclan alleen op te lossen, zonder tientallen katten in leafbare op een strijdveld te werpen.
Together alone, I guess we're alone together
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
(Closed) Bismarck VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimema 5 apr 2021 - 9:09


(Closed) Bismarck Daq67ki-108553f7-7c6f-4d36-8983-6853320a12f7.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYzA3ZTE4NWItMmRiYy00NTQ0LTk4ZTctMDQ3MzBkYWNiOGZlXC9kYXE2N2tpLTEwODU1M2Y3LTdjNmYtNGQzNi04OTgzLTY4NTMzMjBhMTJmNy5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

Acornstar richtte nu zijn ogen op haar toen ze eenmaal had gesproken. Nogmaals haalde hij Twistedheart aan, als een gebroken platenspeler. Zo kwamen we nergens. Zo kwamen zíj nergens. Ze besloot dus ook geen antwoord te geven toen hij haar vroeg wat zíj van Crystalstar’s tactiek vond. Het was een doorzichtige tactiek. Zij en haar leider tegen elkaar opzetten. En daarbij wist Blueflower wel beter dan openlijk haar mening over zulke zaken verkondigen juist nu ze vereenigd moesten zijn. Verenigd tegen de bedreiging die Shadowclan op dit moment vormde. “Wij geven jullie een oplossing en jullie willen meer. Meer. Meer. Meer,” zei Blueflower boos tegen Settleddust toen hij Crystalstar’s voorstel niet eens overwoog. Wat het Blueflower betrof, hadden ze met Crystalstar’s voorstel al meer gewonnen dan zij voor mogelijk had kunnen houden. Ze keek dus ook even bemoedigend naar haar leider, dankbaar dat ze haar trots zo opzij durfde te zeggen voor het grotere goed van de clan. “Wil je liever dat we dit hele gebeuren onder het tapijt vegen? Dat we gewoon maar net doen alsof het nooit gebeurt is en onze mond houden tijdens de volgende gathering? Dat we liever levens weggooien en het bos rood kleuren omdat Acornstar zo graag gelijk wilt krijgen en zijn trots niet wilt krengen?” Ze had bedoeld haar stem boos te laten klinken maar ergens ging dat mis en klonk haar stem vol ongeloof. Hij zou nog liever ten oorlog trekken en Starclan vervloeken, dan dit hier, vandaag, stopzetten. Blueflower wierp beide katten een blik toe en realiseerde zich op dat moment wat het antwoord zou zijn en dat ze de eerst volgende morgen waarschijnlijk ten strijde zouden moeten trekken. Voor het eerst bekeek ze Shadowclan met dezelfde ogen als ze Windclan al die tijd zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
(Closed) Bismarck DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimema 5 apr 2021 - 11:14

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Kort ging zijn blik naar zijn deputy toen er iets gaande leek te zijn tussen hem en Crystalshell, maar het was iets waar hij zo snel geen touw aan vast kon knopen. Misschien zou hij zijn deputy dat later nog moeten vragen waar het over ging. Voor nu kwam riverclan met een 'oplossing' maar als hij eerlijk was, dan was het helemaal geen oplossing, niet na wat Starclan hem verteld had. Hij schudde dan ook zijn kop langzaam en liet zijn blik naar zijn deputy gaan die met een ander voorstel kwam. Maar zag hij niet in dat dat niks zou uithalen? Dat Crystalshell daar echt niks bij zou voelen om dat te doen waarschijnlijk. En Blueflower die haar mond hield, wanneer het aankwam op zijn vragen beantwoorden. Ze was duidelijk ook niet geschikt als leider als ze alleen meeging met Crystalshell. Nee, dan was zelfs zij hier niet meer geschikt voor. Dan had Starclan mogelijk toch bedoelt dat er helemaal geen vierde clan meer hoefde te zijn, maar dat ging hij hier niet hardop zeggen. Crystalshell dacht niet eens wat fout gedaan te hebben, dus dit zou duidelijk niet genoeg zijn. "Dus je denkt dat een excuses geven die je niet eens meent genoeg gaat zijn?" Dachten ze dat hij gek was? Hij liet zijn blik weer naar Blueflower gaan toen die weer sprak. "Ik wil dat Crystalshell verantwoordelijkheid neemt voor wat ze gedaan heeft en dat dat ook meteen duidelijk zal zijn voor de andere clans en een niet gemeende excuses gaat daar echt niet genoeg voor zijn" En er was tenslotte ook nog meer. "En ik kan ook niet negeren wat Starclan mij vertelt heeft. Ze hebben mij duidelijk laten weten wat ze willen en dat is dat Crystalshell verantwoordelijkheid neemt door haar rang op te geven, door haar leiderschap op te geven. Dan geeft het tenminste een duidelijk beeld aan iedereen, ook de andere clans." En nee, voor minder ging hij niet. Dat moesten ze nu onderhand wel weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
(Closed) Bismarck E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimema 5 apr 2021 - 22:28

Uit de furieuze blik die in Settleddust's ogen verscheen concludeerde Crystalstar met wreed genoegen dat hij het inderdaad begrepen had. Het was een riskante boodschap geweest, maar het zou haar er in ieder geval van verzekeren dat hij niet snel iets zou proberen dat tegen haar persoonlijk gericht was. En hoewel haar voorstel weinig losmaakte bij de twee Shadowclankaters, kreeg ze eindelijk de volledige steun van haar deputy. Natuurlijk had Blueflower altijd in het openbaar dubbel en dwars aan haar zijde gestaan, maar Crystalstar wist dat er altijd een twijfel, een afkeuring, was geweest. Maar nu leek het er plotseling op dat de kattin begreep wat hen te doen stond, en dat ze begreep wat ze tegenover zich hadden. Toen Acornstar zijn voorstel deed brak het allemaal bij de grijze kattin. Haar ijzeren wil om de vrede te bewaren was weggesmolten door het nog hetere vuur dat haar haat voor deze kater met zich mee had gebracht. Daarbij was zijn herhaaldelijke gebruik van haar Warriornaam het laatste duwtje, het laatste kenmerk van de respectloosheid die zij met geen enkel stukje van haar bestaan zou tolereren. "Ik zal niet van mijn positie stappen, niet voordat vuur en vloed het woud hebben weggevaagd of ik mijn graf heb gevonden. Niet totdat Starclan míj verteld te verdwijnen. Niemand in de aardse wereld heeft die macht, wat ze ook verkondigen gehoord te hebben." Ze stond op, en liet haar kalme praatstem varen. Nu was ze weer in haar element: rechte schouders, een vurige blik en bloedige woorden. "Dit gesprek is over, ik heb mijn voorstel gedaan. Als mijn territorium niet wordt aangevallen in de volgende moon zal ik mijn excuses aanbieden. Anders zie ik jullie op het strijdveld, en wens ik jullie Starclan's zegen toe." Een abrupt einde aan de besprekingen, maar het was klaar, het was over. Het kwaad was geschied en de toekomst lag vast. Crystalstar draaide zich om naar Blueflower en knikte haar tevreden toe. Je hebt je best gedaan, zei die blik. Toen sprong ze van de rots af, zonder nog een woord te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
(Closed) Bismarck Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: (Closed) Bismarck   (Closed) Bismarck Icon_minitimema 5 apr 2021 - 23:04

Take my lips, leave me

tongue-tied

Het was Blueflower die hem als eerste tegensprak. Ze begreep het niet. Met een "sorry voor gevanghouden" schraapte niet eens het oppervlakte wat er daadwerkelijk had afgespeeld. Crystalstar sprak over vrede, maar haar acties spraken oorlog. En zonder zich te verontschuldigen voor de clans en de sterren dat ze te ver was gegaan en haar trots voor even opzij te zetten, was kennelijk teveel, maar nodig om dit te voorkomen. Alhoewel, toen hij een blik naar Acornstar wierp, was hij bang dat het niet te voorkomen is. ‘Jullie bieden kruimels. Jullie beledigen ons geduld en zijn boos als we de waarheid eisen. Het is Crystalstar die haar trots te hoog heeft zitten.’ Wie waren nou de slechteriken? Hij begon steeds meer te geloven dat Crystalstar daadwerkelijk een slechte kat was, die over de grenzen van de Warrior Code ging om te krijgen wat ze wilde, verscholen achter diplomatiek. Toch wilde hij niet naar oorlog gebaseerd op wat Acornstar van StarClan had gehoord, maar hij was op dit moment bereid om naar oorlog te gaan om Crystalstar een lesje te leren. Want ze zouden winnen.

En na Acornstar zijn woorden was het opeens hard tegen hard. Acornstar stelde dat zijn daden gerechtvaardigd waren, dat het van de sterren kwam, en Crystalstar ontkende dat. Het was zijn woord tegen de hare, en natuurlijk ging niemand toegeven. En het was Crystalstar die het gesprek opgaf en besloot niet verder te willen onderhandelen. Settleddust kneep zijn ogen samen. Iedereen wist de conclusie van dit gesprek. Hij schudde een keer zijn kop en wierp zijn blik weg. Hopeloos. De deputy kwam ook overeind en keek Blueflower nog eens aan. Ze werkten allebei met trotse katten. Settleddust vond nog steeds dat het Crystalstar was die als eerste de grens over was gegaan. Deze oorlog was te wijten aan haar en haar trots om dat niet toe te willen geven. Zijn blik ging naar Acornstar. Ze moesten maar naar huis gaan.
Together alone, I guess we're alone together
Terug naar boven Ga naar beneden
 
(Closed) Bismarck
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: