Picture Perfect Person



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Picture Perfect Person

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Crystalstar
Moderator
Picture Perfect Person E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimema 21 jun 2021 - 21:28

Over drie dagen, dat was wat ze afgesproken hadden. Het was dichter bij drie moons geworden voordat Crystalstar en Rabbitcharm elkaar eindelijk weer zagen. Uiteindelijk was het complete toeval die hen weer samen bracht. De leader was langs fourtrees gelopen, zoals ze ontelbare keren had gedaan, toen ze plotseling een bekende pels in de bosjes van het Windclanterritorium zag. Voordat ze erover na had kunnen denken had Crystalstar al naar de andere kattin geroepen, en nu stonden ze hier tegenover elkaar. "Ik kon niet komen, persoonlijke zaken." Miauwde ze simpelweg, nog voordat Rabbitcharm haar iets gevraagd had. Sinds hun laatste ontmoeting was Crystalstar niet onmerkbaar veranderd. Ze was gewicht verloren en haar spieren staken harder of tegen haar grijze vacht. Het was haar niet eens meer helemaal duidelijk waarom ze nog een keer hadden afgesproken.

[Rabbit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Picture Perfect Person Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimedi 22 jun 2021 - 0:22

Picture Perfect Person Rabbit10


Heel eerlijk was ze het eigenlijk alweer bijna vergeten. Immers was er het... Een en ander gebeurd sinds toen. Erg was het ook niet, al moest ze toegeven dat ze het niet helemaal verwacht had en ietwat beteuterd was blijven wachten. Goed, ze was een clanleader met zover zij wist een partner, als ze erover nadacht vond ze het niet heel gek dat ze cold feet kreeg. Maar toen ze haar geur rook, vaag meegebracht door de wind, kon ze het toch niet laten om af te wijken naar Fourtrees. Immers had ze nog een appeltje te schillen met de leader van Riverclan, die haar zomaar een blauwtje had laten lopen. Ze was heel benieuwd wat ze erop zou zeggen, of ze überhaupt een excuus zou krijgen. Tot haar genoegen werd haar naam geroepen, de leader was haar tenminste nog niet volledig vergeten. Braafjes drentelde ze haar kant op en knikte een begroeting naar de grotere riverclan leader. Op haar antwoord lachte ze zachtjes. "Ik moet zeggen dat het wel een beetje pijn deed, hoor," sprak ze met een twinkeling in haar ogen terwijl ze net iets dichterbij stapte dan misschien sociaal acceptabel was. "Het gebeurd me niet vaak dat ik een blauwtje loop, ik was nog zo braaf op je aan het wachten..." een treurige zucht rolde over haar lippen, waarna ze de ander haast met een pruillip aan keek. Al snel werd dat echter vervangen door een glimlach en ze wuifde het weg. "Excuus, mevrouw. Ik ben hinderlijk aan
het doen. Kan gebeuren, ik ben blij dat je mij niet vergeten bent,"
ze wilde dichterbij komen, verder de grenzen opzoeken. Haar eerdere voorzichtigheid leek meer te zijn vervlogen, of dit nu kwam door de laatste gebeurtenissen of haar vertrouwen in het feit dat Crystalstar haar niets zou doen op dit heilige gebied, wist ze niet exact. Wel vroeg ze zich af hoeveel de ander wist, wat er achter haar zeegroene ogen gebeurde. Zou ze weten van haar en Wolfstar? Zou ze weten dat hij op tragische wijze zo vroeg was gestorven?
 
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Picture Perfect Person E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimedi 22 jun 2021 - 21:20


Net zoals de vorige keer kreeg Rabbitcharm het binnen de kortste keren voor elkaar om Crystalstar compleet buiten haar comfort zone te trekken. De Riverclanleader was nooit van plan meer te doen dan uitvogelen wat ze precies aan de ander zou kunnen hebben, zelfs als ze daarvoor een paar suggestieve woorden in haar oor moest fluisteren. Ze klemde dan ook haar kaken op elkaar toen Rabbitcharm het had over een blauwtje lopen, alsof ze hadden afgesproken om te.. "Ik denk dat we niet helemaal met hetzelfde idee onze afspraak hebben gemaakt." Miauwde ze stijfjes, toen Rabbitcharm dichterbij kwam. Crystalstar slikte en probeerde statig te blijven, maar iets aan die ogen maakte het bijzonder moeilijk. Blijkbaar was de windclankattin nog een heel stuk minder bang geworden voor de consequenties van dit soort contact dan voorheen. "Ik ben hier bij toeval.. En ik wilde alleen mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik niet op ben komen dagen, de vorige keer." Ze wist niet eens of ze nog wel wilde uitzoeken of ze Rabbitcharm kon gebruiken. Bepaalde voorvallen hadden die lust ietwat verminderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Picture Perfect Person Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimema 28 jun 2021 - 22:38

Picture Perfect Person Rabbit10
Ach gossie, de arme leader, ze had haar oncomfortabel gemaakt. Hihi. Rabbitcharm knipperde verrast met haar ogen, waarna ze beteuterd weg keek. Haar tweekleurige ogen leken wat vochtig te worden, waardoor ze er kort in wreef. "Oh. Het spijt me, er is... Er is gewoon zoveel gebeurd de laatste tijd... En je ontmoet niet vaak een poes zoals jij." sprak ze met een zucht, waarna ze zichzelf leek te herpakken met een melancholische glimlach. "Ik waardeer de excuses, Crystalstar, bedankt," ze bleef zitten, nog altijd net iets te dichtbij. Het was alsof ze troost nodig had, al betwijfelde ze dat ze dat kon vinden bij de leader van een andere clan. Zelfs al zou ze haar mondje zo goed houden, zou ze alleen die herinneringen met zich mee nemen... Maar Crystalstar was vast een goede leider, met een partner aan wie ze loyaal was. Zo spijtig... "Crystalstar?" begon ze, en keek op naar de grotere poes. "Als ik zo brutaal mag zijn, wat was dan wel uw idee achter het maken van onze afspraak..?" dat was iets waar ze daadwerkelijk nieuwsgierig naar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Picture Perfect Person E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimedi 29 jun 2021 - 22:21

Er waren weinig dingen die Crystalstar meer buiten haar element brachten dan geflirt. Ze was er gewoon niet goed in, wilde er ook niet goed in zijn. Het was ook nooit nodig geweest in haar leven: haar twee mates waren bij toeval op haar pad gekomen en beiden hadden dezelfde gevoelens gehad als zij, en verder had ze niets willen weten van andere relaties. Tot twee avonden geleden, toen Seamist er plotseling was geweest. Met alle geweld probeerde ze die gedachten te negeren, en op Rabbitcharm te focussen. Die leek behoorlijk aangegrepen door de hele situatie. Maar Crystalstar had teveel tijd doorgebracht in de complexe wereld waarin zij leefden dat ze niet helemaal overtuigd was door de ongevallen tranen. Ze knikte dan ook slechts beleefd toen Rabbitcharm haar bijzonder noemde. Ze kon niet nogmaals dezelfde.. fout? maken met een kattin, zeker niet met een van een andere clan. Seamist zou hier ook buiten blijven. Alleen de vraag aan het einde was wat lastiger, maar ze besloot maar gewoon eerlijk te zijn. Het was twijfelachtig of ze het plan anders nog in werking had proberen te stellen. "Ik wilde zien wat voor nut je had kunnen hebben. Je was nogal een spraakmakend figuur, en ik ben een poes die graag ziet wat er gebeurd in het hele woud. Ik vernauw mijn blik niet graag tot mijn eigen clan." Legde ze uit, proberend het niet al te harteloos te laten klinken. "Maar ik heb het afgeblazen, er zijn andere manieren om nieuws te krijgen." Verzuchtte ze. Dat was geen grote onthulling: degenen die dacht dat zíj niks binnenkreeg van de andere clans was een enorme dwaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Picture Perfect Person Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimezo 11 jul 2021 - 12:53

Picture Perfect Person Rabbit10
Ah. Ze had het ook kunnen raden, natuurlijk was er geen daadwerkelijke interesse geweest in haarzelf. Rabbitcharm was niet interessant, maar de katten om haar heen wel. Er lag een schittering in haar ogen toen ze de ander aan keek, de glimlach op haar gelaat voor het eerst duidelijk wrang. "Aha. Wacht, laat me raden," ze klopte met haar korte staartje op de grond en keek kort bedenkelijk. "Je had van roddels gehoord dat ik en Wolfstar een ding waren, of dat ik een reputatie als... Minnares heb. Er was nooit echt interesse in mij natuurlijk, want wie ben ik nou?" ze schudde haar kop en klakte haast afkeurend met haar tong.  "Hm, en hier was ik denkende dat enkel katers zo oppervlakkig waren," lachte ze  haast luchtig, er leek geen echte woede te vinden te zijn in haar mierzoete stem. Oh, als ze enkel wist. Zou ze haar dan anders aan kijken? Meer zien dan enkel de sloerie van het bos, die toevallig verbonden was aan de leader van haar clan? Als ze alleen maar wist in hoeverre ze verbonden was aan Wolfstar. Misschien zouden de verrotte sterren die haar haar naam hadden gegeven het haar ooit toefluisteren. Ze hoopte het. Anderzijds, waarom zou ze het aan de sterren overlaten? "Ach ja! Ik waardeer je eerlijkheid Crystalstar. Wolfstar, mijn partner, is dood. Hij is in een konijnenstrik gelopen, ontzettend tragisch natuurlijk..." ze sprak de woorden zo achteloos alsof het dagelijkse kost was. De Windclanner gaf een paar likken over haar gevlekte pootje en keek toen de ander aan met een glimlach en ogen die boekdelen spraken. "Fijne dag nog verder, Crystalstar. Je weet me te vinden als je iets anders zoekt dan informatie," ze knipoogde de ander toe en draaide zich toen om om weg te lopen, waarbij ze haar staartje kwispelde
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Picture Perfect Person E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimedi 13 jul 2021 - 22:58

Natuurlijk was het niet leuk om te horen dat je gebruikt werd, maar Crystalstar voelde zich niet enorm schuldig. Dit was de manier waarop zij opereerde. Het was niet haar intentie om te kwetsen of te verblijden, haar intentie was om haar clan's positie in het woud te verstevigen voor de katten die Riverclan zouden erven na haar dood. De leader luisterde dan ook met steeds meer rust naar de woorden van Rabbitcharm. Nu die begreep dat er niks gevoeligs achter dit afspraakje zat, was het allemaal een stuk minder ongemakkelijk. "Ja, dat is inderdaad de essentie." Gaf ze met een knikje toe. "Ik ben een praktische kattin, Rabbitcharm. Ik besta voor mijn clan." Dat was het dan, dacht ze. En toen plotseling was dat het niet. Haar kaken klemden strak samen en ze fronste diep toen Rabbitcharm achteloos het nieuws van Wolfstar's dood bracht. Ze wilde haar aftocht al maken toen de Riverclanleader haar terugriep: "Je hebt hem vermoord." De achteloosheid was teveel, het kon niet anders dat dat dit de waarheid was. Als Wolfstar dood was, dan zou zijn deputy Blazesong hem opvolgen. Hoeveel katten wisten al van de dood? Hoe lang was het geleden? En het belangrijkste: Waarom had Rabbitcharm het gedaan. Was het jaloezie? Of had Wolfstar haar misschien toch niet zo leuk gevonden als het had geleken? Of had ze het misschien wel voor Wolfstar gedaan? Crystalstar herstelde zich en liep verder de open plek van Fourtrees op, achter de ander aan. "Waarom? Waarom verdiende hij het om te sterven?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Picture Perfect Person Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimedo 15 jul 2021 - 17:56

Picture Perfect Person Rabbit10
Oh, natuurlijk was dat dan weer genoeg om haar aandacht te trekken. Er gleed een zweem van een glimlach over haar gelaat toen ze pootstappen achter zich hoorde. Toen ze zich echter omkeerde om de ander aan te kijken, was deze verdwenen als sneeuw voor de zon. Haar tweekleurige ogen stonden beledigd en geschrokken. "Crystalstar! Dat is wel een heel wrede accusatie, het was wel mijn partner," ze vrat ieder beetje interesse in haar zeegroene ogen op. Nu zag ze haar opeens staan. Pas wanneer haar slimme leaderbrein de puzzelstukjes aan elkaar had gelegd, pas wanneer ze dacht dat ze een moord was begaan. Iets wat Rabbitcharm natuurlijk nooit zou doen. Immers was ze toch slechts Rabbitcharm? De sloerie van het bos, met haar kleine figuur en zachte vacht die altijd de geur van andere katers mee droeg. In alle rust besloot ze uiteindelijk toch stil te staan, waarna ze haar borst een paar likken gaf alvorens pas antwoord te geven. "Wolfstar is een strik gelopen, als iemand hem vermoord heeft, zijn het de sterren. Zo gaat dat toch? Waarom vraag je het hen niet, Crystalstar?" haar vlijmscherpe witte nageltjes drukten zich in de grond en een klein lachje was zichtbaar op haar gelaat. "Immers zijn er andere manieren om nieuws te krijgen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Picture Perfect Person E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimezo 18 jul 2021 - 22:56


Het was verschrikkelijk als er met je gespeeld werd. En een controlerend persoon als Crystalstar voelde die ergernis nog tien keer harder. Als je graag de macht had, en de waarheid nú wilde weten, was de ongein van iemand als Rabbitcharm meer dan frustrerend. Met een niet- geamuseerde blik keek ze dan ook naar de kattin waarvan ze nu heilig overtuigd was dat ze een moordenaar was. Zíj, het einde van een kater als Wolfstar. Het was bijna duizelingwekkend. Hoe had ze de delicate poes ooit zo verkeerd kunnen inschatten. "Je hoeft dit spel niet met mij te spelen, Rabbitcharm. Ik vraag je nogmaals waarom hij dood moest. Als je me geen bekentenis geeft zal ik de regels van deze neutrale plek respecteren, en het niet uit je wringen."


Laatst aangepast door Crystalstar op zo 25 jul 2021 - 21:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Picture Perfect Person Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimezo 25 jul 2021 - 21:25

Picture Perfect Person Rabbit10
Tuurlijk speelde ze geen spelletjes. Dat had ze zojuist al zeer helder gemaakt. Het was de reden dat Rabbitcharm er des te meer van genoot. Crystalstar was recht door zee, recht voor haar raap. Maar zij niet. Zij maakte haar eigen spelletjes, kon een heerlijk verhaal fabriceren wanneer dat nodig was. En dan wist de leigrijze leider van riverclan het plots niet meer. Hoe gewend ze het was om altijd alles om haar poten te binden, en hoe het haar ongetwijfeld mateloos irriteerde dat een volgens haar onbenullig figuur zoals Rabbitcharm de informatie had die zij wilde weten. Het was genoeg om Rabbitcharm een egotrip te geven, en het enkel nog verder boven haar hoofd te hangen. Net zolang totdat er iets zou breken. En wanneer dat gebeurde, zou ze waarschijnlijk rennen als de Windclanner die ze was. Maar voor nu was ze nog niet uitgespeeld. Het deerde haar niets als ze een kinderachtig figuur in de ander diens ogen was. Ze was nog altijd ook een moordenaar. "Oh, en als we een keer buiten deze heilige plek elkaar ontmoeten, Crystalstar?" Ze had zich inmiddels omgedraaid en stapte naar de ander toe, dichtbij genoeg dat de leider haar warme, zoete ademhaling op diens snuit kon voelen. Hoe ver zou ze moeten gaan, totdat ze wél deze regels zou negeren? Oh, dan zou ze een mooi verhaal hebben. Nogmaals zette ze een stap dichterbij. "Zal je het dan wel uit mij wringen, hm Crystalstar? Met je grote, sterke klauwen, jouw lichaam zo dicht bij de mijne..." de twijfel was inmiddels uit haar lichaam verdwenen. De leider die ze het meest had gevreesd was inmiddels diep onder de grond, door haar toedoen. Bovendien had Crystalstar het zelf gezegd; ze respecteerde de regels van deze neutrale plek. Dus vleide Rabbitcharm zich tegen de riverclan leider, zonder enige waarschuwing. Hoe lang totdat ze terug zou stappen? Ze giechelde, genoot van de korte warmte van andermans lichaam. "Ik kijk er bijna naar uit..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Picture Perfect Person E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimewo 4 aug 2021 - 0:08

Een razend gebonk begon op te zwellen in Crystalstar's schedel. Het spelletje maakte dat ze Rabbitcharm pijn wilde doen, haar wilde dwingen de waarheid te zeggen door haar tegen de grond en haar nagels door die zachte, witte vacht te laten gaan. Dan zou die 'onschuldige' kattin wel een ander liedje voor haar zingen. Maar Fourtrees bleef Fourtrees, zelfs voor een leader en zelfs nadat er over moord werd gesproken. En dus wachtte de grijze kattin alleen maar af, terwijl Rabbitcharm op haar af gleed. Ze hief haar kop op, zodat ze neerkeek op de kleinere kattin. Zo dichtbij was ze, zo makkelijk om te pakken. Slechts één beweging zou Crystalstar nodig hebben om haar tegen de grond te drukken en het antwoord op haar vraag eruit te persen. En toen voelde ze plotseling de aanraking. Een paar tellen liet ze die gebeuren, hielt ze zich sterk. Toen stapte ze weg, met een uitdrukking van intense walging op haar strenge gelaat. "Raak me niet aan." Als er iéts was dat ze niet wilde voelen, was het intimiteit van een kattin die zo ver buiten haar greep stond. Niet nu zijzelf zo verlangde naar de warme omhelzing van een ander. "Ik zal accepteren dat ik geen bewijs heb, en dat ik Blazesong dus niks te vertellen heb. Maar geloof me, Rabbitcharm. Vroeg of laat komt hij erachter, en dan zal Riverclan geen veilige opvang aan je bieden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Picture Perfect Person Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimedo 5 aug 2021 - 13:16

Picture Perfect Person Rabbit10
Enkele seconden stond ze het nog toe, waarbij Rabbitcharm zich diep van binnen even hard moest forceren om te blijven waar ze was als Crystalstar. Oh, natuurlijk wilde ze niet bang meer zijn. Dat kleine konijntje in haar de nek omdraaien, een beetje zoals ze met Wolfstar had gedaan. Maar haar hart bonkte in haar keel, nadat ze die blik in de ogen van de ander had gezien. Haar woorden waren luchtig, maar wat als ze niet hier hadden gestaan? In flitsen zag ze haar donkere nagels over haar lichte vacht glijden, haar laten uitbloeden zoals haar partner. Bijna lachte ze een vreugdeloze lach, dat de sterren die ze zo vervloekte haar nu beschermden op deze zogenaamd heilige plek. Het had Nightpool niets goed gedaan anders, bedacht ze schampertjes.
Crystalstar stapte weg en haar woorden lieten geen ruimte voor een andere interpretatie. Rabbitcharm zou die grens niet verder opzoeken, zoveel respect had ze nog wel. Met een twinkeling in haar ogen stapte enkele stappen terug. Wel een beetje lullig dat ze nou zo walgend keek, zo vies was ze nou ook weer niet hoor. Maar het maakte niet uit, dit was alles geweest wat ze nodig had. Haar leverage, en nu kon ze eindelijk weer ademen. De volgende woorden van de grijze leider wisten haar echter oprecht te verassen. Even was ze stil, waarna een zuur glimlachje haar mondhoeken omhoog krulde. "En dat zou anders zijn als ik een antwoord zou geven?" De gevlekte poes wist dat ze veilig was. Nu wel. Niemand verdacht haar, ze hadden er geen reden toe. Als ze nu verder zou leven zoals vroeger, dan zou ze nooit haar plekje in Windclan op hoeven te geven. Maar ze was nog niet klaar, en ieder had zijn val. Voor het eerst had de ander daadwerkelijk iets aanlokkelijks aangeboden. Ze liet de stilte even tussen hen hangen en speurde naar iets in de zeegroene ogen van de ander. Ze leek geen leugenaar, maar Rabbitcharm kreeg meer en meer het idee dat ze zou doen wat ze nodig achtte, en dat één leugen tegen een figuur zoals haar er niet voor zou zorgen dat ze 's nachts niet meer kon slapen. "Ik kan je wel iets zeggen, Crystalstar. Maar dan wil ik er wel iets voor terug." ze glimlachte liefelijk. "Een naam. Dat is alles. Best een mooie deal, toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Picture Perfect Person E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimedo 5 aug 2021 - 23:48

Haar hersenen draaiden overuren terwijl ze probeerde te bedenken waarom Rabbitcharm haar mate vermoord zou hebben. Het moest met zijn leiderschap te maken hebben gehad. Er waren wel meer tirannieke leiders geweest die hun einde hadden gevonden aan de nagels van hun geliefden. Maar aangezien Rabbitcharm geen antwoord wilde geven, kon Crystalstar niet van goede bedoelingen uitgaan. Het was moord, totdat ze wist dat het om iets anders ging. Ze knikte dan ook toen de zachte kattin vroeg of het misschien anders had kunnen zijn. "Als je een goede reden had. Als je me kon overtuigen dat Wolfstar een gevaar was voor Windclan of het woud. Dan zou ik je ontvangen. Mijn clan keert haar rug niet naar diegenen die het woud een gunst hebben verleend." Degene die Tallshadow naar zijn wereldse einde bracht bijvoorbeeld, die zou Crystalstar met open armen ontvangen, mocht die zijn eigen clan kwijtraken. Opnieuw dacht de Leader van Riverclan dat het gesprek voorbij was, toen Rabbitcharm haar opnieuw wist te verrassen. Een naam, een naam voor informatie. Direct werd ze weer achterdochtig. Ze kneep haar ogen tot spleetjes en snoof. "Wiens naam, Rabbitcharm?" Wie kon zij in Starclansnaam kennen die tot interesse was voor een kattin als Rabbitcharm?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Picture Perfect Person Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimewo 11 aug 2021 - 0:34

Picture Perfect Person Rabbit10
Lang keek ze de ander aan in diens zeegroene ogen. Crystalstar zei weliswaar dat ze geen spelletjes speelde, maar iets in haar liet Rabbitcharm twijfelen. Wat was de kans dat ze niet had uitgevogeld dat dit iets was wat haar over zou winnen? Wanneer de tijd ooit daar zou komen, zou ze dan net hebben gedaan alsof dit gesprek nooit had plaats gevonden - net als dat ze hun eerdere afspraak de wind in had geslagen? Een glimlach kroop over haar gelaat, en ze ging wederom zitten. Crystalstar was een van de moeilijkste katten om te ontrafelen, moeilijker dan de meeste die ze had ontmoet. En dat maakte haar juist zo aantrekkelijk. "Oh, maar een gunst is Wolfstars tragische dood zeker," een gunst voor de wereld, en bovenalles voor haar. Haar volgende woorden brachten Crystalstar weer op haar teentjes. Rabbitcharm deed alsof ze het niet door had en krabde eerst achter haar oor, voordat ze zich weer tot de ander richtte. "Oh, niets ernstigs hoor! In alle eerlijkheid, ik ben laatst een warrior van je tegen gekomen," ze zocht haar woorden zorgvuldig uit. "Een poes met ogen net zoals ik, en een vacht met de mooiste vlekken die je ooit zal zien." dat zou wel een belletje rinkelen, niet? "Geen zorgen, ik heb haar enkel ooit op de grens ontmoet. Er speelt niets tussen ons, hoor. Ah, dat mocht ik willen. Ze was veel te braaf, te loyaal - ik heb niet eens haar naam meegekregen," haar ogen stonden onschuldig, maar hielden het gelaat van de ander scherp in de gaten. "Ik vroeg me alleen af hoe haar partner heette, dat is alles, eigenlijk." wederom glimlachte ze en haalde luchtig haar schouders op. "En als je bang bent dat ik er als een haasje vandoor ga, bied ik zelfs aan om mijn verhaaltje eerst te doen,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Picture Perfect Person E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimevr 13 aug 2021 - 21:59

De waarheid was zo dichtbij, maar ze maakte zich zorgen om de kosten die ze ervoor zou moeten maken. Crystalstar wist ontelbare namen. Van levenden, van doden, van doden die zouden moeten leven en vice versa. Ze kende katten uit alle clans, rogues, kittypets, Bloodclankatten en haar voorouders in Starclan. Kortom: ze kende veel te veel namen om te weten over wie Rabbitcharm iets zou willen weten. Crystalstar wist immers niet dat de kattin ooit interactie had gehad met Seamist, dus ze had onmogelijk de vraag van de zoete poes kunnen voorspellen. Maar de beschrijving was ongetwijfeld Seamist, en de vraag verontrustte haar enorm. Haar partner? Kon Rabbitcharm iets weten van Settleddust, of vroeg ze naar Arcticwolf. Maar dan.. Waarom zou ze? Tenzij ze wist dat hij zijn partner pijn deed, misschien had Seamist het allemaal niet meer getrokken en had ze een buitenclanse kat met haar geheimen vertrouwd. "Haar partner is een warrior van Riverclan. Als zij niet bereid is zijn naam te onthullen, dan zal ik niet tegen die wens in gaan. Ze verdient het niet om in deze kwestie meegetrokken te worden." Het deed pijn. Nu zou ze het geheim van Wolfstar's dood niet horen. Maar ze moest Seamist veilig houden, dat had ze beloofd. "Waarvoor heb je zijn naam eigenlijk nodig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Picture Perfect Person Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimedi 24 aug 2021 - 0:14

Picture Perfect Person Rabbit10
Awh shucks, dat was een teleurstelling. Ze had het ergens wel verwacht, een leader zoals zij? Die zou waarschijnlijk nooit haar eigen clangenoten erbij lappen. Maar haar reactie vertelde Rabbitcharm al meer. Zou ze het haar wel hebben verteld als ze wist wat die rat het duifje had aangedaan? Zou ze hem dan nog steeds in bescherming nemen? Of misschien was ze van binnen net zo rot als hij. Had Sea haar immers niet verteld dat Crystalstar wist wat er was gebeurd? Het ergerde haar dat ze niet meer reactie uit de ander had kunnen ontfutselen. Was dit het risico waard geweest? Rabbitcharm gniffelde, haar ogen helder als de zomerhemel. "Awh," verzuchtte ze dramatisch. "Ik vind haar mooi. Ik weet dat de titel homewrecker niet al te goed staat, maar ik wilde weten of ik nog een kans maakte," ze haalde haar schouders op, terwijl haar ogen toch wel onverbiddelijk op de leader lagen. Een lange stilte viel, waarbij ze haar kansen woordeloos afwoog.

"Hij heeft Gorsepaw vermoord, weet je," ze speelde met een sprietje gras tussen haar poten en vroeg zich af waarom Shatteredice dit haar niet verteld had. Ze weigerde echter haar naam te noemen, omdat ze de ander niet in slecht licht wilde brengen. "Wolfstar, natuurlijk," ze wachtte een reactie af. "Gorsepaw, de zoon van zijn ex. En alleen om haar een hak te zetten. Dat was hem genoeg om een onschuldige apprentice de gorge in te knikkeren," voor het eerst scheen er iets duisters, iets hards door in haar blik."Dat is de kater die hij is, die Wolfheart is. Hij dwong zijn zus zijn geheimen mee te nemen naar haar graf, hij heeft zijn andere ex verbannen omdat deze zijn kind had vermoord, dezelfde fout waar hij zelf nooit voor op heeft durven te draaien. Hij pakte poezen hier en daar om ze aan hem vast te ketenen. Hij steelt de woorden uit je mond en maakt je kleiner dan je ooit bent geweest. Een leader hoort dingen op te bouwen, is het niet, Crystalstar? En Wolfheart neemt alleen maar. Hij neemt en hij breekt het totdat het nooit meer tegen hem zou keren. Ik was enkel zijn laatste slachtoffer, zijn nieuwste project. Zijn grootste fout was om te denken dat ik hetzelfde was als zijn andere poppetjes." ze gaf haar poten een paar likken, de betekenis van haar woorden veel kouder dan de zoete stem waarmee ze die uitsprak. "Maar jij zult het wel begrijpen, toch Crystalstar? Soms moet je dingen opofferen om groot te worden. Windclan is beter af zonder hem, en ik ook,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Picture Perfect Person E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimeza 28 aug 2021 - 23:32

Het scheelde een haartje. Bijna was ze Rabbitcharm ondanks alles toch nog aangevlogen. Toen ze iets zij over Seamist. Toen ze haar mooi noemde. Toen ze impliceerde dat zíj met de veelkleurige kattin wilde zijn. Ze is van mij. Flitste er door Crystalstar's kop. Maar dat klopte ook niet. Seamist was van Arcticwolf, door haar toedoen. En ze moest die schijn ophouden, anders zou ze Seamist verraden. Als ze haar vertrouwen nog een keer schaadde, zou het nooit herstellen, daar was ze vrij zeker van. Na Rabbitcharm's woorden bleef het een hele tijd stil, totdat Crystalstar eindelijk besloot te spreken. "Sorry maar ik zal je moeten teleur-" "Hij heeft Gorsepaw vermoord, weet je?"

De zin was zo gemakkelijk van haar tong gerold dat Crystalstar de eerste tellen niet eens kon verwerken wat ze gehoord had. Ze dacht dat alleen Shatteredice zelf dat geweten had. Crystalstar had het geweten, want haar vriendin had het haar laten weten. Maar hoe.. Waarom zou Rabbitcharm dat weten? Toen kwam de bekentenis. Al die tijd bleef Crystalstar stil. Ze had nooit echt kunnen opschieten met Wolfstar, en had geweten dat Shatteredice hem haatte. Ze had zelfs van de moord op een onschuldige apprentice geweten. En nog steeds had ze dit niet verwacht. Desnoods had ze manier waarop Rabbitcharm hem afschilderde niet voor kunnen stellen. Er volgde opnieuw een stilte. Een stilte waarin Crystalstar haar adem telde en alles in twijfel trok wat ze hiervoor gezegd had. "Hij moest sterven." Mauwde ze uiteindelijk. Dat kon niet ontkent worden, niet nadat ze dit gehoord had. Om zichzelf niet te verachtelijk te maken, vertelde ze niet wat ze had geweten over Gorsepaw. "Hij heeft me een leven gegeven, Shatteredice's zoon. Een kind nog maar, zelfs in Starclan. Hij vroeg me om zijn moeder te zeggen dat hij gelukkig was." Haar klauwen groeven zich diep in de zachte aarde van de open plek terwijl ze terugdacht aan zijn onschuldige gezichtje. Gebroken en verdronken, om Shatteredice terug te pakken. "Je hebt het woud een gunst verleend, Rabbitcharm." Maar dit betekende ook dat er nu iets moest komen, een tegenprestatie. En nu ze zichzelf zo goed had uitgelegd kon zelfs Crystalstar geen reden meer bedenken om haar de naam te ontzeggen.

"Arcticwolf."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Picture Perfect Person Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimezo 29 aug 2021 - 19:16

Picture Perfect Person Rabbit10
Ze begon net te spreken maar dat was jammer, want Rabbitcharm had haar keuze gemaakt. Deal of geen deal, Crystalstar had haar bewust of onbewust al een offer geboden die wellicht nog meer waard was dan de naam van haar stille vijand. En om die reden sprak ze haar woorden. Alsof het aan de orde van de dag was bracht ze ze de wereld in, maar haar ogen stonden onbewogen op de leigrijze leider. Ze wist dat het niet helemaal gepast was met, nuja, het huidige onderwerp. Maar ergens tussendoor vroeg ze zich toch in stilte af of ze daadwerkelijk haar schoonheid niet besefte. Dat idee gaf ze immers bij hun eerste ontmoeting. Haar vacht was wellicht een solide kleur, maar als ze daar zo stond met de zon op haar rug en haar schouders recht... Ze droeg zich als een echte leider. De kracht niet alleen in daden en woorden, maar ook in haar manier van doen. Het was iets dat Rabbits hartje toch wel een beetje kietelde, samen met andere plaatsen. Wellicht had de grijze leider het enkel zo laten lijken om bescheiden over te komen. Anderzijds leek 'bescheiden' niet echt een woord te zijn om Crystalstar te omschrijven. Rabbitcharm sloeg de gedachte af, stopte het ergens weg voor wellicht een ander moment. Ze hadden het immers nog steeds over de moord van haar partner.

Ze sprak haar waarheid, voelde de adrenaline terug haar lichaam in stromen wanneer ze terug dacht aan dat moment. Ze bracht het luchtig, maar iedere kat had ergens een hart. Het was alleen jammer dat die van haar zo innig met dat van hem verbonden was geweest. Het was lastig geweest, maar had haar enkel sterker gemaakt. En toch, toch verbaasde het haar dat Crystalstar instemde. Haar stem was helder, zonder twijfel. Alleen haar bekentenis was genoeg, verder leek de moord haar niet echt af te schrikken. Ze was goed in het lezen van anderen, maar van een leader die starclan diende had ze een dergelijke standvastige reactie niet voorzien. Was moord niet tegen hun regels? Hoe dan ook, het was een aangename verassing. "Hm," sprak ze meer dan tevreden. "Ik ben blij dat je het ook zo ziet, Crystalstar. Verfrissend." en toen sprak ze over Starclan. Nadat ze zojuist een moord had goedgepraat, haalde ze de sterren erbij die Rabbitcharm verwachtten. Over dat ze zijn zoon had ontmoet, dat hij haar een leven had gegeven. Haar melkwitte klauwtjes drukten dieper de aarde in. Ah. Maar natuurlijk zou hij wel met haar praten, zou een zoon in starclan nog wel berichten hebben voor diens moeder. Voor Shatteredice, voor Crystalstar. Waren zij dan toch wel belangrijk genoeg om zich met de levenden te moeien? In haar hoofd had Starclan ze nooit omgekeken naar de levenden. Ze hadden immers nooit omgekeken naar haar. "Wel, fijn om te horen dat hij gelukkig is," sprak ze enkel. Om haar volgende woorden giechelde ze zachtjes. "Het was alleen jammer dat dit net dezelfde kater moest zijn waar ik zo al zo lang zo verliefd op was," gaf ze toe. Voor het eerst leken haar ogen wat treurig te staan. Flitsen van een verloren toekomst schoten door haar hoofd. Nog altijd had ze geen spijt, Crystalstar had immers gelijk: ze had ieder én zichzelf een gunst gedaan. Maar dat nam niet weg dat ze in een andere wereld haar hele leven had gegeven om een normaal en gelukkig leven met hem te leiden. Met kittens aan haar poten die ze samen zouden zien opgroeien. Ze corrigeerde zichzelf echter snel. Ze had zichzelf tijd gegeven om te rouwen, en dat was nu voorbij. Zo zijt het.

"Arcticwolf,"

Hm? Oh. Oh. Het duurde even voordat de verwarring in haar ogen plaats maakte voor een heel andere emotie. De naam leek als het niets te komen, maar viel als een puzzelstukje recht in haar puzzel. Arcticwolf. Ze kende zijn naam. Het was de sukkel van de Gathering. Het was het sulletje die haar geflirt niet leek te kunnen begrijpen. Een niemand, een achtergrond figuur. En dat was de kweller van gaar riverclan vriendinnetje. Dat was de villain van haar verhaal. En direct begreep ze waarom haar situatie zo lastig was. Katten waren niet lastig te lezen, zelfs verborgen intenties kwamen met een beetje graven wel omhoog. En dan nog deden de meeste katten überhaupt geen moeite die te verbergen. Maar Arcticwolf was verdacht veel zoals haar - ze zou nooit zoiets achter hem hebben gezocht. Dat was wat haar gevaarlijk maakte, en hem wellicht nog meer. Rabbitcharm zette haar liefste glimlach op.

"Oh! Bedankt, Crystalstar,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Picture Perfect Person E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimevr 10 sep 2021 - 22:25

Als iemand haar zo zou horen praten, dan was het klaar met haar aanzien. Als Leader kon je niet zomaar de moord op een andere leader goedpraten, zelfs als het misschien verantwoord was. Maar Crystalstar geloofde niet dat Wolfstar naar Starclan gestuurd zou zijn, dus dat maakte hem geen gevaar voor haar. Alleen de sterren hadden een macht die hoger was dan de hare in dit woud. Zijzelf zou hun oordeel nog af moeten wachten. Crystalstar twijfelde er niet aan dat zij in de ogen van Starclan ook geen schoon geweten had, maar ze wist in ieder geval dat ze alles had gedaan om haar clan en het woud te dienen. Dat daar katten voor hadden moeten lijden, wist zij als geen ander, maar ze zou nooit haar excuses aanbieden zolang ze de resultaten van haar daden bleef zien. Riverclan was veilig.

Maar de naam van Arcticwolf vrijgeven, dat was een zeldzame keuze voor Crystalstar. Zeldzaam omdat ze niet helemaal zeker van haar zaak was, zoals ze eigenlijk altijd wel was. Hij was een duivel, dat viel niet te ontkennen. Maar als Leader was het haar taak om alle leden van haar clan in bescherming te nemen, inclusief de duivels. Als iemand met hem moest afrekenen, dan moest zij het zijn. En ze was ook van plan om precies dat te doen, zodra ze de kans kreeg. "Waarom wilde je zijn naam weten?" Vroeg ze dan ook, haar harde ogen in alle ernst op Rabbitcharm gericht. "En weet je wie hij is?" Wat zou ze van hem weten? Crystalstar dacht wel herkenning in dat lieve gezichtje te hebben gezien, maar ze was er niet zeker van. Daarnaast had Arcticwolf nogal wat lagen, een buitenstaander zou misschien gewoon een stil buitenbeentje zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Picture Perfect Person Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person Icon_minitimedi 12 okt 2021 - 22:27

Picture Perfect Person Rabbit10


Heel eerlijk, dat had ze niet verwacht. Wat een heerlijke verassing, dat ze die naam toch zo maar te pakken kreeg, al maakte het het plaatje nog wat ingewikkelder. Hoeveel wist ze nu daadwerkelijk? En belangrijker, aan welke kant stond ze? Als ze daadwerkelijk wist wat er speelde, dan zou ze wellicht beter weten dan de naam van de kat aan wiens kant ze stond te geven aan een windclanner, die zojuist de moord op haar eigen partner en leader had opgebiecht. Crystalstar was slim al dan niet achterdochtig zat. Dus, waarom? Het zou toch niet dat ze haar eigen clangenoot aan de haaien zou voeren? Was zij niet de poes die zojuist had gesproken over hoe haar clan bovenalles kwam, en was hij niet een deel van die clan? Oh Crystalstar, dat zou toch niet?

Rabbitcharm glimlachte waarbij haar oogjes samen trokken. "Nou, precies zoals ik zei," sprak ze met een schouderophaal. "Ik bedoel, kom op, objectief gezien is ze mooi. Met haar gestroomlijnde bouw, die zee van vlekken.. Hihi, sorry, ik dwaal af. Ik hoopte nog een kansje te maken, misschien kan ik een babbeltje met hem maken om te kijken hoe serieus ze zijn als koppel, of dat er misschien nog een plekje voor mij ertussen is... Maar goed, je hebt natuurlijk gelijk, ik zou me er niet mee moeten bemoeien. Mag natuurlijk niet van Starclan, sorry Crystalstar." ze zuchtte teleurgesteld, waarbij ze haar oortjes iets liet hangen. "Maar ja, ik ken hem. Ongemakkelijk ventje, maar wel vriendelijk. Hij leek heel veel interesse in mij te hebben een paar gatherings terug, hm..." even keek ze bedenkelijk. "Maar hij leek hartstikke sympathiek, hij is vast een goede partner voor haar," ze glimlachte vluchtig en wachtte haar reactie af.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Picture Perfect Person
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: