Picture Perfect Person - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Picture Perfect Person

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Crystalstar
Moderator
Picture Perfect Person - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2021 - 22:58

Had deze kattin wel dezelfde kater ontmoet? Arcticwolf was allesbehalve sympathiek, in Crystalstar's ogen. Daarom had ze hem zo goed kunnen gebruiken. Hij was de ultieme passieve volger, iemand die nooit vragen had gesteld en ieder van haar vuile taken zo had vervuld. Maar Rabbitcharm had ook een heleboel over Seamist gezegd"Niet doen." Mauwde ze, met een waarschuwende samenkneep van haar ogen. Ze kon veel van dit nare spelletje verdragen, maar ze zou elke kans dat haar lieve Seamist opnieuw verleid zou worden om haar loyaliteit te breken in de kiem smoren. "Het interesseert me niet hoe graag je katten uit andere clans verleid, waaronder mij zo te zien, Seamist laat je met rust. Ze heeft al meer dan genoeg narigheid meegemaakt zonder dat jij daar ook nog eens aan bijdraagt." Dat was het meest emotionele dat ze in het hele gesprek had gezegd, en Crystalstar wist het. Maar het maakte haar niet zoveel uit, ze was alleen maar een leader die een van haar warriors beschermde. "En wat je ook met Arcticwolf van plan bent, ik zou heel goed oppassen als ik jou was. Persoonlijke gevoelens interesseren mij niet. Hij is onderdeel van mijn clan. Begrepen?" Dat zou Rabbitcharm vast allemaal enorm amusant vinden, maar Crystalstar was doodserieus. Haar maatregelen zouden streng zijn, of het nou om Arcticwolf of Seamist ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Picture Perfect Person - Pagina 2 Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 nov 2021 - 23:24

Picture Perfect Person - Pagina 2 Rabbit10
De tandwielen in haar hoofd draaiden op volle toeren. Alles aan de situatie werd telkens iets... Interessanter. De manier waarop ze over Seamist sprak leek de leider volledig het verkeerde keelgat in te schieten. Een gevoelige snaar geraakt, wellicht? Zou Seamist haar hebben toegelogen, of had de tijd zaken in ander vaarwachter terecht gebracht? Rabbitcharm knipperde met haar ogen en gunde de ander slechts een vluchtige glimlach. Oh, hoe graag ze het nu verder wilde pushen. Niet eens om te plagen, ze zou het oprecht niet erg vinden om een plaatsje onder Crystalstar aan te nemen... Tijdelijk. Maar ze kreeg het idee dat de ander daar nu iniedergeval geen zin in had, en ze wilde haar niet nog meer tegen de haren in strijken. "Duidelijk, Crystalstar," ze speelde met een plukje van haar eigen, wollige vacht. "Maar als ik dan toch zo... Brutaal mag zijn. Mocht je ooit wel verleid willen worden, sta ik altijd paraat mijn best te proberen dat voor elkaar te krijgen." ze haalde slechts haar schouders op maar gunde de ander een veelbetekenende blik. "I don't kiss and tell," het offer lag op tafel, wat ze daarmee deed mocht de leider natuurlijk zelf weten. Er was altijd nog een toekomst, altijd een moment dat haar partner wellicht niet genoeg gaf... Of niet. Hoe dan ook, Rabbitcharm was niet de moeilijkste.

Haar volgende woorden waren een heus dreigement. En wellicht terecht. Even nam ze de tijd om na te denken, waarna ze enkel kalmpjes knikte. Kort overwoog ze om de poes te vragen hoe ze haar dan precies zou straffen, maar dit keer wist ze beter. "Natuurlijk, begrepen, Crystalstar." de speelsheid was uit haar stem verdwenen, al was het maar voor even. "Well, dankjewel voor dit gesprek en je eerlijkheid, het maakt het bijna goed dat je mij zomaar had gehost voor onze eerdere date," ze stak haar tong lachend uit. "Oh, maar voordat ik ga Crystalstar... Ik neem aan dat het verhaal van Wolfstar niet bij andermans oren terecht komt, hm?"


Picture Perfect Person - Pagina 2 Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Picture Perfect Person - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 dec 2021 - 22:32

Soms voelde ze zich net een spin die steeds verder in haar eigen web verwikkeld raakte. Ze wist zoveel, over zoveel katten, dat het moeilijk was om ze nog uit elkaar te houden; om nog te herinneren wie wat over wie wist en wat ze met wie kon delen. Crystalstar wist de waarheid over zaken waarvan velen niet eens wisten dat er een probleem was. Het was een zware taak, maar een die ze doodserieus nam. Bijna anderhalf jaar leiderschap had haar veel geleerd, en het belangrijkste was geweest dat ze zichzelf in toom moest houden, op alle vlakken. Ze haalde snoof geagiteerd bij Rabbitcharm's 'uitnodiging.' "Nee, dank je." Mauwde ze kortaf, terwijl ze haar ogen strak op het gezicht van de kattin hielt, zodat die niet over de mooie vorm van haar delicate lichaam zouden gaan glijden. Crystalstar was niet gemaakt van steen, ze was van vlees en bloed, en had dezelfde verlangens als de meeste anderen. Gelukkig kwam haar waarschuwing blijkbaar goed aan, en Rabbitcharm liet zowaar even haar zweem van speelsheid varen. "Jouw verhaal komt bij niemand terecht. Deze ontmoeting heeft voor mijn part niet plaatsgenomen, niemand hoeft te weten dat wij elkaar vaker hebben gezien dan vluchtig op de gatherings." Mauwde ze met een strak knikje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Picture Perfect Person - Pagina 2 Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Picture Perfect Person   Picture Perfect Person - Pagina 2 Icon_minitimema 13 dec 2021 - 23:56

Picture Perfect Person - Pagina 2 Rabbit10
Nee, bedankt. Hmpf. Ze zei het alsof ze oprecht geen twee tellen nam om er serieus over na te denken. Daadwerkelijk wat beledigd haalde ze haar neus op en sloeg met haar kleine staartje op de grond. Goed, ze was geen kind, en Crystalstar was natuurlijk wel een leader. Then again, dat had haar eerder ook niet tegen gehouden, bedacht ze met een geamuseerde glimlach. Rabbit hield echter haar mond, ze had de ander wel genoeg mogelijkheden geboden, en ze was niet laag genoeg om nog verder te pushen dan een vriendelijk aanbod. Bovendien had ze iets belangrijkers te bespreken. Haar hele affaire met Wolfheart was immers niet bekend bij de levenden, en dat hield ze graag zo. Crystalstar gaf haar een strak knikje, maar net zoals Rabbit haar intenties keurig kon verbergen achter een jolig masker, kon Crystalstar dat met haar statigheid. In hoeverre ze enkel zei wat Rabbit wilde horen, kon ze dan ook niet helemaal peilen. Dus dan maar het zekere voor het onzekere.

"Fijn! Dankjewel," ze kwam overeind, maar liep nog niet weg. Alsof ze zocht naar iets wat ze nog vergeten was om te zeggen."Oh, nog wel één ding, Crystalstar," bedenkelijk keek ze van de hemel naar de ander. "Ik geloof je op je woord, en ik bedoel geen disrespect. Heus, ik weet wel beter dan een leader zoals jij te bedreigen maar, een poes moet soms dingen doen die ze niet wilt doen om zichzelf te redden in deze wereld, toch?" een onschuldig glimlachje osierde haar snoet. "Ik weet dat het een beetje eenzijdig was, maar als ik vanavond thuis kom hangt jouw geur aan mijn vacht, hm? En als iemand anders ooit hoort over Wolfstar zijn... Vroegtijdige einde, dan weet ik daar wel een mooi verhaal aan te hangen, snap je wat ik bedoel?" Tja, normaal duwde ze anderen niet over hun grenzen. Zich zoals eerder zo over de ander heen laten vallen was dan ook niet helemaal karakteristiek voor haar, maar soms moest je dingen doen om je eigen veiligheid vast te stellen, niet? Crystalstar zou dat vast wel begrijpen. "Maakt de machtsdynamiek iets eerlijker, toch? Maar als jij niets zegt, doe ik dat ook niet hoor. We hebben elkaar nooit gezien, hoe jammer ik het ook vind." Crystalstar gunde ze nog een laatste knipoog. Haar zomaar een blauwtje laten lopen, tsk.  


Picture Perfect Person - Pagina 2 Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Picture Perfect Person
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: