Hello, I'm Eveningstar...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello, I'm Eveningstar...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eveningstar
Clanleader
Hello, I'm Eveningstar... N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Hello, I'm Eveningstar...   Hello, I'm Eveningstar... Icon_minitimezo 22 aug 2021 - 21:04

Ze had eigenlijk nog geen normaal woord met haar gesproken. Eigenlijk had ze haar nog niet gesproken. Ze was gekomen tijdens haar gevangenschap en in de tussentijd was er te veel gebeurd. Te veel om met haar te praten, maar het was wel nodig. Ze moesten nodig eens praten. Over alles. Hoe was het voor haar in ThunderClan. Wat was de reden eigenlijk. Hoe was het allemaal zo gelopen en waren ze oké. Waren Eveningstar en Newtspark oké met elkaar. Zelfs die kans hadden ze nog niet gehad. Om dat uit te zoeken. Dus ja, een gesprek was nodig. Heel erg nodig. Dus stapte ze de Medicine cat’s den binnen. Ze had Remnantpaw weg zien gaan, dat was goed. Ze wilde Newtspark alleen spreken. “Newtspark. Ik wil je graag even spreken.” Miauwde ze dan ook. Haar felgele ogen flonkerden zoals ze altijd deden, maar haar houding was ontspannen, neutraal.

[@Newtspark]


Hello, I'm Eveningstar... BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Hello, I'm Eveningstar... Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Hello, I'm Eveningstar...   Hello, I'm Eveningstar... Icon_minitimedi 24 aug 2021 - 16:19


Waar ze thuis een medicine cat was en een vertrouwd clanlid was, was ze hier maar een buitenstaander in de ogen van velen. Ze had de hoge knuffelfactor van Routnose niet. Iets waardoor ze binnen shadowclan met open armen was binnengelaten. In stilte ruimde de flame point de bundeltjes kruiden op. Er lagen maar weinig katten in de den op het moment, iets wat het bonzen in haar kop goed deed.

De stem van de nieuwe leader vulde haar oren. ”Eveningstar, natuurlijk.” Even bekeek ze de verse leader van top tot teen. ”Gefeliciteerd.” voegde ze er daarna aantoe. Vragen of ze haar hulp nodig had leek onnodig. Haar houding en woorden gaven aan dat ze daar niet voor kwam. Nee. Ze was er voor iets anders, maar wat dat precies was wist Newtspark nog niet zeker.




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Hello, I'm Eveningstar... N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello, I'm Eveningstar...   Hello, I'm Eveningstar... Icon_minitimeza 28 aug 2021 - 13:08

Newtspark stemde ermee in. Ze feliciteerde haar, nog met haar naam waarschijnlijk. Waarop ze haar een kort knikje gaf. Ze ging zitten, haar staart ontspannen achter haar. Haar oren stonden spits en nieuwgierig naar voren, maar de blik in haar felgele ogen was duidelijk en hard. De blik van een kat die geen tegenspraak meer duldde, die niet meer genoegen nam met half werk. Alles moest in de puntjes verzorgd worden, alles moest tip top in orde zijn. Zo ook haar Medicine cats. In hun aanstelling had zij geen aandeel gehad, dat was voor haar beslist. Door StarClan of door Stagtine. Misschien juist daarom, was ze bij hun kritisch. Maar goed, dat was ze voor al haar warriors, haar apprentices. Het mocht nooit weer gebeuren dat de Elite hun zo wist te terroriseren. Dat één verrader zoveel schade aan kon richten. “Wat is precies de reden geweest dat jij hier bent gekomen Newtspark. Geen losse uitspraken graag, ik wil het van jou horen. Het echte verhaal.” Miauwde ze terwijl ze haar afwachtend aankeek.


Hello, I'm Eveningstar... BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Hello, I'm Eveningstar... Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Hello, I'm Eveningstar...   Hello, I'm Eveningstar... Icon_minitimeza 28 aug 2021 - 23:00


Newtspark likte haar lippen bij het horen van de vraag. Natuurlijk was het dezelfde vraag die ze al zo vaak te horen had gekregen. Zelf ging ze ook zitten en met haar kop hoog in de lucht bestudeerde ze de ander nogmaals. Haar vraag beantwoorde ze op de meest makkelijke en simpele manier die er was. Geen diepgang zolang er niet naar gevraagd werd en geen details. "Ik ben hier naartoe gestuurd door starclan." Beantwoorde ze haar vraag zonder enige emotie in haar stem. Dit gesprek ging de puur zakelijke kant op en dus zag de shadowclanner het nut er niet van om haar best te doen lief en aardig over te komen. Dat was ze niet. Zeker niet meer nadat Remnantpaw al zo vaak huilend bij haar vandaan was gelopen.




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Hello, I'm Eveningstar... N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello, I'm Eveningstar...   Hello, I'm Eveningstar... Icon_minitimezo 29 aug 2021 - 14:41

Ze knikte langzaam. Toen Newtspark zei dat ze hier heen was gestuurd door StarClan. “Ja, dat heb ik eerder gehoord.” Miauwde ze kalm, maar dat was niet hetgeen wat ze wilde horen. Er ontstond iets vurigs in haar ogen terwijl ze de blik van de andere kattin volgde, naar de lucht. Daarna keek ze weer naar haar. “Ik kan mij niet voorstellen dat ShadowClan gewoon hun Medicine cat zou laten gaan. Dan moet er wel een hele geldige reden zijn geweest een heel duidelijk teken. Waarom ben je hier Newtspark?” Vroeg ze nogmaals. Dit keer klonk er wat meer nadruk op de vraag, klonk het wat dringender. Nee, geen grapjes. Ze wilde duidelijkheid, ze wilde de waarheid. Niets anders. Dat StarClan haar had gestuurd, daar nam ze geen genoegen mee. Waarom had Acornstar haar laten gaan? Wat was dat teken dan geweest, waarbij ze zo’n belangrijke kat gewoon hadden laten vertrekken.


Hello, I'm Eveningstar... BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Hello, I'm Eveningstar... Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Hello, I'm Eveningstar...   Hello, I'm Eveningstar... Icon_minitimewo 1 sep 2021 - 10:41


Newtspark glimlachte even om de woorden die de leader daarna uitsprak. Tja, dan moest ze de vragen maar beter stellen. ”Oké misschien ben ik zelf ook wel een beetje gegaan, maar ik luister naar wat mij verteld word. Peppermint kon het prima alleen af.” Snoof ze even, al sprak ze eerder tegen zichzelf dan tegen de poes naast haar. Peppermint en zij waren als twee handen op één buik, maar hier met Remnantpaw was ze alles wat niet goed liep samen. ”Starclan vertelde me dat er een apprentice was die mijn hulp nodig had, Eveningstar. Wie ben ik om dan niet te luisteren?” Haar doordringende blauwe ogen vonden die van de thunderclanner. Ze had één kat in deze clan verteld dat ze verbannen was, iets waar ze later over zou liegen en zou vertellen dat dat niet zo was. Het was allemaal zo verwarrend, maar niemand wilt een verbannen medicine cat met een reden die niet eens logisch zou lijken. Niet logisch totdat je de leader van shadowclan zou kennen. Zijn wantrouwen in starclan.





  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Hello, I'm Eveningstar... N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello, I'm Eveningstar...   Hello, I'm Eveningstar... Icon_minitimedi 14 sep 2021 - 8:30

- Newtspark begon over Peppermint. Het boeide haar echt niet of die het alleen af zou kunnen of niet. Ze wilde weten waarom Newtspark hier was, niet om hoe de situatie was in ShadowClan. Natuurlijk dat kon ook interessant zijn, nuttig voor haar. Wat ze moest onthouden en wie weet ooit nog kon gebruiken. Alleen voor nu maakte haar dat niks uit. Newtspark was zelf gegaan. Dat StarClan het haar verteld had. Dat Remnantpaw haar nodig had. Dus gaf ze een rustig knikje. “Fair enough Newtspark. Het was ook geen aanval. Het was een serieuze vraag.” Miauwde ze toen. De blik in haar felgele ogen probeerde die van de andere kattin te vangen en deze ook echt even vast te houden. “Ik maak mij alleen een beetje zorgen om het welzijn van Remnantpaw. Ik vraag je niet om haar altijd voorzichtig en zacht te benaderen. Je moet wel duidelijk en streng zijn, maar niet meer schreeuwen oké? Helemaal niet in de den waar ook zieken bij zijn.” Er stond iets straks in haar blik, iets onvermurwbaars.


Hello, I'm Eveningstar... BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Hello, I'm Eveningstar... Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Hello, I'm Eveningstar...   Hello, I'm Eveningstar... Icon_minitimewo 15 sep 2021 - 16:11


Alles wat ze deed leek soms alleen maar problemen te veroorzaken. Problemen die zij alleen wist op te lossen door middel van snauwende opmerkingen. Iets waardoor ze nu waarschijnlijk de leader op haar dak had gekregen. Haar oortjes draaide plat in haar nek. ”Ik heb misschien één keer mijn stem verheft in de den en toen waren er bijna geen zieken. Als zij mijn manier van trainingen niet accepteert en mij niet respecteert wil ik met alle liefde gewoon weer terug naar huis.” Beledigd verbrak ze het oogcontact en bekeek ze de leader nogmaals van top tot teen. Ze had alles moeten achterlaten de dag dat ze hierheen kwam en hier had ze niks. Niemand. Alles wat ze liefhad was daar en ze zou het misschien wel nooit meer terugkrijgen. Nee. Ze zou zo terug naar huis gaan zonder ook maar één keer terug te kijken.




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Hello, I'm Eveningstar... N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello, I'm Eveningstar...   Hello, I'm Eveningstar... Icon_minitimedi 21 sep 2021 - 16:07

Newtspark gaf aan dat ze één keer haar stem had verheft. “Eén keer is al een keer te veel in de den Newtspark. Ik vraag je niet om je manier van trainen aan te passen. Ik vraag om het niet meer in de den te doen.” Vervolgde ze rustig. Ze keek haar medicine cat onderzoekend aan. “Jij bent de medicine cat, ik heb daar totaal geen verstand van. Dus jouw manier van trainen ga ik echt niet bekritiseren.” In haar felgele ogen was te zien dat ze het meende. “Maar zeg nooit meer dat ik een medicine cat niet accepteer of respecteer. Die uitspraken tolereer ik niet.” Haar ogen begonnen te flonkeren. Newtspark kende haar blijkbaar niet als ze zo’n uitspraak deed en het was ook niet de manier om de leader van je nieuwe Clan mee aan te spreken. Ze had haar in de Clan gelaten, ondanks haar afkeer voor andere Clans. De enige reden daarvoor was omdat ze zo’n respect had voor medicine cats. Dus nee, zo’n uitspraak kon ze zeker niet waarderen.


Hello, I'm Eveningstar... BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Hello, I'm Eveningstar... Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Hello, I'm Eveningstar...   Hello, I'm Eveningstar... Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 19:48


Newtspark herkende de felle blik bij de poes tegenover haar maar al te goed. Het was er eentje die haar eigen snuit maar al te vaak gesierd had de laatste tijd. "Zo bedoelde ik het niet, Eveningstar." De shadowclanner wiebelde met een oor. "Ik had het over mijn apprentice" voegde ze er daarna aan toe. Nee. Ze had geen enkele reden om te geloven dat Eveningstar haar niet zo respecteren, al was haar vertrouwen naar leaders aanzienlijk gedaald door haar verbanning en alles wat zich er daarvoor had afgespeeld. "Ik geloof niet dat ik je bedankt heb dat ik hier mag blijven zolang ik Remnantpaw train, dus bij deze. Bedankt." Veranderde ze daarna het onderwerp wat met het ietwat ongemakkelijk schrapen van haar keel.





  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, I'm Eveningstar...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: