Open | Soda



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Open | Soda

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spottedrain
Deputy
Open | Soda Greg
Eline
508
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 45 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimeza 25 dec 2021 - 18:44

Of het verveling was die haar hier bracht of een kinderlijke nieuwsgierigheid wist ze niet. Het was in ieder geval haar eerste keer in deze kale, dystopische omgeving. Natuurlijk bleef ze uit de buurt van alles wat naar BloodClan rook. Daar kwam ze ook niet voor. Nee, integendeel. Ze had enkel behoefte aan iets van afleiding en rust. Dat laatste leek ze hier echter niet te vinden. De poes had veel verhalen gehoord over deze plek, maar geen heeft het tot zijn recht laten komen. Alles was onnatuurlijk, zoals het vreemde, zoet ruikende blikje waar ze aan snuffelde. Snel trok ze haar neus weer weg bij de sterke geur. Nee, dit was niet helemaal het. De grote poes besloot dat het maar beter was om weer naar huis te gaan en deze plek achter zich te laten, draaide zich om en stapte rustig verder.

Prompt 10: "Laat je kat in aanraking komen met een Twoleg voorwerp"


Open | Soda 2ze9t7r
Open | Soda OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Open | Soda N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimeza 1 jan 2022 - 20:21

Heel soms kwam ze er nog. Op de plek waar ze vaak met haar vader had afgesproken. In de tijd dat alles nog zo simpel had geleken. Haar doel duidelijk was geweest, haar streven hard. Die tijd lag al lang achter haar. Ze was veranderd. Die jonge onschuldige apprentice was ze niet meer, maar niet minder strijdlustig. Dat was ze nog steeds, dat was nooit weggegaan. Hoe anderen ook probeerden haar te breken, haar klein te krijgen. Er was veel over Shark te zeggen, maar hij had haar wel geleerd wat een sterke wil betekende. Wat strijden voor je vrije zijn was. Naast dat het gewoon in haar karakter zat, had hij dat verder gevormd. Dit keer zou ze hem niet zien. Dat kon ook al lang niet meer, lag in haar geschiedenis. Haar vader was dood. Orchis. Die vieze hond helaas nog niet. Ze stopte met lopen toen haar blik op haar deputy viel. Een uitstapje naar twoleg place? Dat had ze haar nog niet vaak zien maken. Maar goed, hoe vaak was zij niet stiekem weggesneakd om Shark te zien, om Rascal op te zoeken. “Werd ThunderClan je even te veel Spottedrain?” Vroeg ze rustig. Er klonk geen oordeel in haar stem. Soms had een kat het even nodig. Weg bij de Clan, bij de verantwoordelijkheid. Dat zou ze Spottedrain niet kwalijk nemen.


Open | Soda BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Open | Soda Greg
Eline
508
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 45 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimedi 4 jan 2022 - 20:32

Verrast keek de jonge poes op bij het horen van een bekende stem. Daar stond ze dan, als een kitten die was betrapt op het kamp uit sluipen. Dat was haar eerste instinct. En dat vertelde haar ook precies dat ze nog veel te leren had. Mede door de afwezigheid van oordeel in Evening's stem wist ze zich te herpakken. Ze was verdomme deputy van ThunderClan. Natuurlijk mocht ze hier zijn. "Om eerlijk te zijn.. ja." Zuchtte ze, waarna ze de ander met een zwak glimlachje aankeek. Meer ging de leader ook niet uit haar krijgen. Haar zorgen lagen veel te diep en ze wist niet eens of ze de poes wel een vriend kon noemen. Spottedrain had.. meer van hun relatie verwacht. "En hoe zit het met jou? Ga je iemand bezoeken?" Ook in haar stem lag geen oordeel. Een kat had het recht om met familie te spreken.


Open | Soda 2ze9t7r
Open | Soda OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Open | Soda N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimevr 7 jan 2022 - 13:55

Er ontstond een kalm grijnsje om haar lippen. Toen Spottedrain aangaf dat dat inderdaad het geval was. Dat vond ze niet vreemd. “Ik weet nog heel goed in mijn tijd als deputy dat warriors en apprentices graag kwamen zeuren en sommigen ook zo koppig als een ezel waren. Als leader heb je daar minder last van. Ik weet niet waarom. Ik ben nog steeds dezelfde kat immers.” Misschien was het het verschil in aanzien. Net dat stapje extra. Al begreep ze dat ergens weer niet. Ze was niet veranderd. Ja oké, door wat ze had meegemaakt. Alleen daar had de verandering in status niks mee te maken. Ze was nog steeds Evening. Nog steeds die kattin die alles goed wilde doen, maar elke keer het idee had dat ze keihard met haar neus tegen een steen aan liep. Opnieuw en opnieuw. Dat niets goed genoeg was. Zelfs als leader niet. Nee, er was niks aan haar veranderd. Toen stelde haar deputy de wedervraag die ze had kunnen verwachten. “Het gaat oké, denk ik.” Miauwde ze toen, met plots toch een lichte twijfel in haar stem. Ze keek even weg van Spottedrain, maar keek haar al snel weer aan. “Sinds dat Rascal bij ons is heb ik niemand meer die ik hier zou moeten opzoeken.” Ja, ze had familie rondlopen buiten ThunderClan. Alleen die had ze nooit gekend, dus daar had ze ook niet echt gevoelens bij eigenlijk. Ze lieten haar koud, hoe hard dat ook was.


Open | Soda BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Open | Soda Greg
Eline
508
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 45 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimeza 8 jan 2022 - 17:20


Een gnuif verliet haar mond toen haar leader over zeurende apprentices begon. Ja, daar kende ze genoeg van.. Wat Spottedrain verbaasde was de ander haar spontane openheid. Het gebeurde niet vaak dat de twee een openhartig gesprek voerden, maar wie weet ging dat nu gebeuren. De gevlekte kattin trok een wenkbrauw op. "Denk je?" Mauwde ze suggestief. Kom op Evening, bij mij kun je het kwijt. Juist bij mij. De poes haar bek viel een klein stukje open toen de ander toegaf dat Rascal inderdaad familie was. Natuurlijk was het voor iedereen al vrij duidelijk. Er was geen kitten die niet wist dat hun leader buitenclans bloed had en hoewel niet bekend was van wie dit kwam, konden de meesten wel beredeneren waarom er opeens een rogue in het kamp rondliep. Snel herstelde ze zich, al zal de ander haar verbazing wel al hebben gezien. "Ik vertrouwde hem eerst niet weetje.. Maar toen besefte ik me dat als zelfs jij een vreemdeling naar binnen wilt halen, dat die dan wel oké moet zijn." Een glimlachje verscheen op haar snoet. Zeker na alles wat de arme poes had meegemaakt.


Open | Soda 2ze9t7r
Open | Soda OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Open | Soda N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimema 10 jan 2022 - 15:06

Ze keek haar deputy aan toen die haar vroeg of ze dat echt dacht. “Ja, het is niet alsof ik nu ineens iedereen zou verbannen doordat ze zeuren.” Er stond zowaar even een klein plagerig grijnsje om haar lippen. Ze zag de bek van Spottedrain een beetje openvallen toen ze over Rascal begon. Blijkbaar was ze er nog niet van op de hoogte dat ze bloedverwanten waren. Tenminste ze had het nog niet zeker geweten. Nou ja, bij deze dus. Ze glimlachte een beetje bij het wantrouwen van haar deputy. “Het is goed dat je niet direct iedereen vertrouwd. Sowieso kan ik ook fouten maken, al klopt het wel. Ik laat echt niet zomaar iedereen binnen wandelen.” Daarvoor moest ze echt vertrouwen hebben en dat bouwde je niet meer zomaar bij haar op sinds alles wat er was gebeurd. Het vertrouwen van Spottedrain in haar, maakte haar toch eventjes wat warmer dan ze het had gehad. Het deed haar goed. “Ik heb hem gewoon nodig weet je.” Miauwde ze toen zachtjes.


Open | Soda BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Open | Soda Greg
Eline
508
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 45 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimeza 15 jan 2022 - 22:54

Er begon langzaam, maar zeker een vertrouwen tussen de twee poezen te ontstaan en dat deed Spottedrain goed. "Maar hij is er dan ook niet zomaar één." Glimlachte ze schaapachtig. Hij had iets om zich heen hangen wat haar wel intrigeerde. "En ik begrijp je. Ik zou niet weten wat ik zonder Squirrelnose moest." Niemand overtrof haar jongste zusje. Ze kon zich ook niet voorstellen wat ze zou doen als zij niet in dezelfde clan zaten. "Was het moeilijk? Om hem aan de verkeerde kant van de grens te zien opgroeien?" Vroeg ze, met iets van behoedzaamheid in haar stem. Want wie weet had de leader hier helemaal geen behoefte aan.


Open | Soda 2ze9t7r
Open | Soda OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Open | Soda N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimema 17 jan 2022 - 11:19

Ze grijnsde. Toen Spottedrain aangaf dat Rascal ook niet zomaar één was. “Nee daar heb je gelijk in.” Beaamde ze. Haar grijns ging over in een glimlach, omdat Spottedrain vertelde dat ze ook niet zonder Squirrelnose kon. “Misschien heeft iedereen wel iemand nodig.” Al zouden sommige katten het daar misschien weer niet mee eens zijn. Zij vond van wel in ieder geval en ze schaamde zich daar ook niet voor. Niet tegenover Spottedrain dan. Toen vroeg Spottedrain of het moeilijk was geweest. Even fronste ze. Was het moeilijk geweest? Ja, eigenlijk wel. “Ja, alleen misschien wel meer om het verraad wat ons aangedaan is. Dat er keuzes voor ons gemaakt zijn toen wij dat zelf nog niet konden.” Natuurlijk daar waren ouders voor. Dat merkte ze nu zelf ook wel, nu ze kittens had. Alleen dat verraad. Nee, dat was toch wel het ergste. Dat Rascal op een plek zat waar hij niet thuis hoorde, door hun ouders. Dat zij zonder familie had moeten opgroeien, door die keuze.


Open | Soda BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Open | Soda Greg
Eline
508
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 45 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimewo 19 jan 2022 - 11:42

Misschien was dat nog wel het ergste: de hulpeloosheid die kittens uit slechte nesten wel niet moeten ervaren. Eerlijk gezegd wist ze vrij weinig over Evening's situatie, want de twee hadden het er nooit over gehad, maar ze kende haar BloodClanbanden. Een zwak lachje klonk toen Spottedrain iets besefte waar ze als ze een moeder was veel eerder aan had kunnen denken. "Ben je bang dat je dezelfde fout maakt?"


Open | Soda 2ze9t7r
Open | Soda OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Open | Soda N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimewo 19 jan 2022 - 21:04

Ze kon er niks aan doen dat ze even de grond onder haar poten probeerde te kneden, bij de volgende vraag van Spottedrain. Wat nogal nutteloos was, omdat ze op een harde ondergrond. “Dat is het probleem.” Miauwde ze toen. Met een ruk van haar kop keek ze de andere kattin weer aan, met iets van frustratie in haar blik. “Dat weet ik niet. Ze hebben mij dat afgepakt. Die tijd dat ik beslissingen moest maken. Ze hebben het voor mijn poten weggeveegd alsof het niets was. Ze hebben Birdkit afgepakt. Bearpaw voor zijn leven beschadigd en Beetlekit is zo stil geworden. Ik krijg geen hoogte meer, zo weinig. Dat ik geen keuzes meer kan maken. Het is vaag, te vaag allemaal. Ik ben een ongelofelijke flutmoeder dat is in ieder geval een feit.” Er stond iets onvermurwbaars in haar blik. Haar ogen leken bijna te zeggen dat Spottedrain het niet moest wagen om een poging te doen om dat te ontkrachten, enkel om haar een beter gevoel te geven.


Open | Soda BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Open | Soda Greg
Eline
508
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 45 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimeza 22 jan 2022 - 13:48

Een sombere blik tekende Spottedrain's gezicht. "Nee, Evening." Mauwde ze hoofdschuddend. "Het feit dat jullie zijn ontvoerd, dat jullie zoiets vreselijks is aangedaan, is niet jouw fout." Ze zag die uitdrukking op haar gezicht wel. Het was de blik van iemand die haar eigen lijden had geïnternaliseerd. "Ik wil dit soort bullshit niet meer van je horen." Zei ze nu op iets zachtere toon en met een klein glimlachje. Maar diep vanbinnen wist zij ook wel dat ze haar leader met enkel deze woorden niet kon helpen.


Open | Soda 2ze9t7r
Open | Soda OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Open | Soda N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimema 31 jan 2022 - 12:32

Ineens kwam er iets straks in haar blik, terwijl ze Spottedrain aankeek. “Ik had het moeten voorzien. Ik had Stagtine nooit die kans moeten geven.” Haar kop had niet goed gewerkt tijdens haar zwangerschap. Ze was helemaal van de wereld geweest, geteisterd door de pijn. Pijn die op haar lijf was geslagen, veel erger dan dat had moeten doen. Dat verweet ze zichzelf, dat vond ze zwak. Ze had sterker moeten zijn, maar die kattin was toen ver te zoeken geweest. Ver genoeg om Stagtine vrij spel te geven. Even bewoog haar staart wat kwaad. Ooh ze was zo ongelofelijk boos op haarzelf. Spottedrain wilde het niet meer horen. Ze kon er niks aan doen. Ze had gewoon de neiging om boos stampend met haar poten op de grond rond te lopen, als een kleine kitten. Totaal niet hoe een leader zich behoorde te gedragen dus.


Open | Soda BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Open | Soda Greg
Eline
508
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 45 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimema 31 jan 2022 - 18:40

Een zucht verliet haar bek. Eveningstar was koppig, een eigenschap dat haar vaak ten goede deed, maar nu alleen maar tegenwerkte. "Soms moeten we accepteren dat anderen ons te slim af zijn geweest." Mauwde ze terwijl haar blik de verte in staarde. "En nu is hij dood. Allemaal dankzij jou." Het was een schrale troost, zeker met het verlies van Birdkit. Ze kon zich niet eens half voorstellen hoe het moest voelen om een kitten te verliezen.


Open | Soda 2ze9t7r
Open | Soda OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Open | Soda N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimedi 1 feb 2022 - 11:22

Een zachte grom verliet haar bek. Door de woorden van Spottedrain. Ze wilde het niet accepteren. Ze wilde het niet horen. Ze wilde niet horen dat ze het moest accepteren. Ze wilde die storm in haar binnenste houden, ze wilde het blijven voelen. Ze had een hunkering naar adrenaline ontwikkeld. Een hunkering naar het voelen van pijn. Een gevaarlijke verslaving. Stagtine was dood. Ja, dat was een feit. Alleen accepteren dat hij slimmer was geweest, dat nooit. Ze kon het gewoon niet. Ze kon het echt niet. Dat accepteren, betekende dat ze zwak was. Dat ze het niet had kunnen voorkomen, dat ze er niks aan had kunnen doen. Die controle wilde ze niet uit poten geven, ze wilde het blijven voeden. Die pijn in haar borst, die kwaadheid die soms haar adem benam. Dat had ze nodig.


Open | Soda BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Open | Soda Greg
Eline
508
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 45 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimeza 12 maa 2022 - 13:05

Geen reactie. Enkel een zacht gegrom. Dat viel te verwachten. Bij ieder ander had ze het nu misschien wel opgegeven, diegene alleen gelaten. Maar dit was Eveningstar. En soms was een stem van rede belangrijker dan privacy. "Waar ben je bang voor?" Mauwde ze zonder oogcontact te verbreken. Ik kan helpen.


Open | Soda 2ze9t7r
Open | Soda OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Open | Soda N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimema 21 maa 2022 - 15:35

Waar was ze bang voor. Haar blik kruiste die van Spottedrain weer. Waar was ze bang voor? Haar eerste reactie was boos worden, maar dat was niet eerlijk. Dus slikte ze het weer in. Ze moest er beter over nadenken. “Gewoontjes worden, niets meer hebben om mij bezig te houden. Niet meer nodig zijn.” En terwijl ze dat zei wist ze dat het dat was, dat dat de diepe reden was. Haar diepste angst en die gooide ze hier voor de poten van haar deputy. Waarom wist ze zelf ook niet zo goed. Ze vertrouwde haar en ergens voelde het oké om het eens hardop te zeggen.


Open | Soda BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Open | Soda Greg
Eline
508
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 45 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimedo 14 apr 2022 - 17:52

De bek van de deputy ging open en toen weer dicht. Voor even was ze sprakeloos. Eveningstar had zich nog nooit zo opengesteld, zelfs niet naar haar. En even vroeg ze zich af of het eenzaam was om zelfs je deputy amper in vertrouwen te nemen. "Misschien is gewoontjes wat de clan voor nu even nodig heeft." Mauwde ze met een droevige, zwakke glimlach, waarna ze een korte stilte liet vallen. "Maar ik vind je niet gewoontjes, Eveningstar. Als je dat was, dan had StarClan je nooit leader gemaakt."


Open | Soda 2ze9t7r
Open | Soda OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Open | Soda N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Open | Soda   Open | Soda Icon_minitimedo 14 apr 2022 - 21:15

De woorden van Spottedrain stelden haar niet gerust. Eigenlijk was er maar weinig wat haar gerust zou stellen. Eigenlijk wist ze zelf ook niet wat dat zou kunnen doen. Misschien was ze al te ver heen, was ze niet meer te redden. Toch waren de woorden heel lief. Hadden ze echt het doel gehad om haar gerust te stellen. Dat waardeerde ze van haar deputy, dat liet haar opnieuw zien dat ze de juiste keuze had gemaakt. Spottedrain was een goede deputy, de beste voor ThunderClan. Een vriendin voor haar. Misschien moest ze haar eens toelaten. Misschien. Maar daar was ze nu nog niet klaar voor, nog niet. “Dankjewel Spottedrain.” Vervolgde ze toen met een klein glimlachje rond haar lippen. “Zullen we maar weer terug gaan? Voordat ze ons missen.” Het glimlachje ging over in een klein grijnsje en er stond bijna wat plagerigs in haar felgele ogen. De woorden van Spottedrain hadden haar duidelijk goed gedaan, net als dat ze haar verhaal even kwijt had gekund. Ze stortte haar hart bij niemand uit.


Open | Soda BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Open | Soda
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: