Grey Light



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Grey Light

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Olivebranch
Member
Grey Light  B70db07ffd0aa2bdf6c72cf9e774687c--olive-tree-tattoos-olive-tattoo
Bo 3
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Olivebranch
BerichtOnderwerp: Grey Light    Grey Light  Icon_minitimeza 29 jan 2022 - 16:58

Met een moeizame blik op zijn gezicht sneed hij Squirrelnose de pas af, zodat hij niet aan haar aandacht kon ontsnappen. Ze was de jongere zus van Spottedrain, dus hij moest haar leren kennen. Dat betekende dat hij nu in was voor een behoorlijk ongemakkelijk gesprek. "Hey, Squirrelnose." Mauwde hij, en hij keek om zich heen, op zoek naar een stil plekje in het kamp. De rest van de clan zou snel genoeg weten waar ze het over zouden hebben, maar hij wilde niet dat iemand erachter kwam door hen af te luisteren. De zwarte kater wenkte dat ze mee moest lopen. "Dus.. Spottedrain heeft je het natuurlijk al verteld.. Dus ik dacht: Ha, laat ik haar zus dan ook maar beter leren kennen. Dat is wel zo netjes." Hij probeerde rustig te klinken, maar hoorde zelf ook wel dat dat totaal niet lukte.

[Squirrel]


Grey Light  Image_3
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelnose
Member
Grey Light  Bliep10
Sannemander hihi
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Squirrelnose
BerichtOnderwerp: Re: Grey Light    Grey Light  Icon_minitimezo 30 jan 2022 - 22:00

It's easy to smile when you have a squirrel's intellect.

Ze was een oplettend klein ding. Altijd alert, altijd opzoek naar een roddel of twee. Altijd opzoek naar verhalen om haar snuit in te steken. Nieuwsgierig als ze was wilde ze altijd alles weten. Het was dan ook met uiterste interesse dat ze opkeek toen van alle katten, Olivebranch haar besloot te benaderen. Ze was niet vergeten hoe haar zus haar ooit vertelde dat hij gedacht had deze met hem flirte. Het was natuurlijk niet zo, spotted wist dat hij al een mate had. Maar men hoorde wel vaker wat ze stiekem wilde horen. De woorden die hij daarna zei, zette maar liefst drie nadrukkelijke strepen onder die observering. Wat had Spotted haar verteld? En waarom moest hij haar er door beter leren kennen? Inter-esting. Haar eerdere observaties leken in eens heel veel waarder dan voorheen. Silverwish en de kater waren geen ding meer, kon het zijn? Dat moest wel, ze had die smiechten wel door hoor. Maar goed ze zou het nog maar even voor haarzelf houden, als ze het fout had, wat ze het waarschijnlijk niet had, dan zou Spotte voor paal staan. Dus haalde ze haar wenkbrouwen op "Oooh wat had Spotted mij dan moeten vertellen olive?" mauwde ze met een glimlach "Ze verteld me zo veel dingen"


Grey Light  D2vbixg-9f20f10b-b04e-468b-8708-cc74582c648e.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvZGZjMDI4NDQtZmIwNi00N2QxLWI5MTgtMTgyNjcwM2U2YTY5XC9kMnZiaXhnLTlmMjBmMTBiLWIwNGUtNDY4Yi04NzA4LWNjNzQ1ODJjNjQ4ZS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

The mind is not a vessel to be filled, but a fire to be kindled.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivebranch
Member
Grey Light  B70db07ffd0aa2bdf6c72cf9e774687c--olive-tree-tattoos-olive-tattoo
Bo 3
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Olivebranch
BerichtOnderwerp: Re: Grey Light    Grey Light  Icon_minitimedi 1 feb 2022 - 22:30

Zijn bloed bevroor in zijn aderen. Wist ze het niet, of wilde ze gewoon met hem spelen. De zwarte kater slikte. Spottedrain het toch echt gezegd dat ze het tegen haar zusjes zou zeggen. Moest hij het er maar gewoon op gokken? "De zwangerschap, natuurlijk." Siste hij zachtjes, en direct wist hij dat Squirrelnose het nog niet had geweten. Oh, wat was hij toch dom. Ze had geen idee gehad, en nu zou die roddeldame het waarschijnlijk doorvertellen! "Je moet je mond erover houden, begrepen?"


Grey Light  Image_3
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelnose
Member
Grey Light  Bliep10
Sannemander hihi
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Squirrelnose
BerichtOnderwerp: Re: Grey Light    Grey Light  Icon_minitimewo 2 feb 2022 - 13:07

It's easy to smile when you have a squirrel's intellect.

Haar oren schoten naarvoren toen het woord viel. Haar blik kruiste die van de kater, ze deed haar best de verassing uit haar ogen te houden. Ze had verwacht dat de twee bij elkaar gekomen waren. Ze had verwacht dat Oliver Silver voor haar zus gedumpt had. Maar een zwangerschap? Ze knipperde even met haar ogen terwijl de kater haar bedroog. Schudde haar kop. "Je denkt dat ik dat mijn zus zou aan doen?!" beet ze de kater giftig toe in een fluistering. "Je hebt dan een enorm fout beeld van mij en heel wat lef vriend" Ze schudde haar kop. Het was een goed verhaal, dat wel. Maar ze zou nooit achter haar zus rug over d'r roddelen. Ze haalde even diep adem, liet de emotie verzakken. "Het is niet mijn verhaal om te delen" mauwde ze kalm. "En uit het feit dat je het mij nu verteld kan ik opmaken dat je je als een vader gaat vertonen zodra de zwangerschap bekend word en de kittens geboren worden, toch?" een kleine glimlach sierde haar gezicht, maar een kleine gevaarlijke vlam brandde dreigend in d'r ogen. Als hij haar zus liet vallen ging hij er aan. "Niet dat ik anders van je verwacht hoor, Olive" hij was een goede vader naar zijn eerste nestje geweest, maar toch moest ze het even duidelijk maken. Voor de zekerheid. Als kleine zus van de moeder en toekomstige tante voor de kittens.  


Grey Light  D2vbixg-9f20f10b-b04e-468b-8708-cc74582c648e.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvZGZjMDI4NDQtZmIwNi00N2QxLWI5MTgtMTgyNjcwM2U2YTY5XC9kMnZiaXhnLTlmMjBmMTBiLWIwNGUtNDY4Yi04NzA4LWNjNzQ1ODJjNjQ4ZS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

The mind is not a vessel to be filled, but a fire to be kindled.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivebranch
Member
Grey Light  B70db07ffd0aa2bdf6c72cf9e774687c--olive-tree-tattoos-olive-tattoo
Bo 3
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Olivebranch
BerichtOnderwerp: Re: Grey Light    Grey Light  Icon_minitimevr 4 feb 2022 - 10:19


Probeerde ze hem te intimideren? Olivebranch fronste een beetje. Hij torende boven Squirrelnose uit, en was daarnaast een stuk breder, én ouder. Hij twijfelde niet aan het feit dat hij haar zou kunnen vermorzelen in een eerlijk gevecht. Niet dat dat nu belangrijk was. Dit ging over Spottedrain, en hun kinderen. "Natuurlijk laat ik weten dat ik de vader ben. Denk je dat ik niet weet hoe belangrijk een vader is voor kittens?" Vroeg de zwarte kater, met wat pijn in zijn stem. Was dit wat zijn relatie met zijn toekomstige schoonzus zou zijn? "En sorry dat ik misschien wat hard was, maar je staat niet bekend om je geheimhoudingsplicht."


Grey Light  Image_3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grey Light
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: