Venom - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Venom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 22:04

De kater knikte begrijpelijk op zijn verhaal van de territoria. In het rogue gebied was het toch altijd wel erg anders. Niet dat hij hier veel had meegemaakt, maar het was toch een hele andere sfeer. Heel veel verschillende geuren van veel verschillende katten. Niet echt een groepsgeur zoals ze bij de clans hadden. Of de tribe. 'Ja.. Ik ben eigenlijk wel blij dat we weer terug zijn. De bergen hadden niets voor mij geweest denk ik,' klonk er van de jonge kater af, waarop Falcon even grinnikte. "Hey, hey, hey. Zo oud ben ik nou ook weer niet." sprak hij met een zachte lach. Gelukkig had hij het ook allemaal niet hoeven mee te maken. "Hazel, je grote zus, was verdwaald geraakt naar de bergen toen ze nog een jonge apprentice was." sprak hij met een warme blik in zijn ogen. "Dus toen ben ik met een groepje er heen gegaan om haar terug te halen... Gelukkig was ze ook echt in de bergen." sprak hij met een zacht lachje. Wie weet hoe erg het was geweest als ze daar niet was geweest, dan hadden ze echt geen idee meer gehad waar ze kon zijn gebleven. "Maar het is daar wel heel mooi. Eerlijk, het is mooier dan het territorium in het bos hier." sprak hij hoofdschuddend. Dat was allemaal zo mooi geweest toen.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 2 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom - Pagina 2 W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 22:11


'Hey, hey, hey. Zo oud ben ik nou ook weer niet,' sprak Falcon toen met een grinnik. Winter keek hem even aan, bedacht toen dat dat inderdaad waar was, maar schudde toen zijn kop. 'Je zei zelf dat je oud was, nog bij het kamp,' kaatste hij terug. Falcon vertelde dat Hazel verdwaald was geraakt toen ze jong was. Falcon was haar terug wezen halen. Ooh.. Daar had hij, misschien? wel iets over gehoord. Hij had eigenlijk nooit een band gehad met Hazelgrouse. 'Maar het is daar wel heel moo. Eerlijk, het is mooier dan het territorium in het bos hier,' sprak hij hoofdschuddend. Winter keek hem wat onzeker aan. Hij kon het zich maar moeilijk voorstellen. Sure, hij zag de bergen wel in de verte, maar hij vond het moeilijk voor te stellen dat hij daar ook echt zou lopen. 'Ik denk dat ik het maar gewoon bij WindClan houd,' miauwde hij dus ook met een knikje.


over the winter lake i was thrown
Venom - Pagina 2 QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 22:15

De jonge kater leek zich inderdaad te realiseren dat hij niet oud genoeg was om daar aanwezig bij te zijn, waarop hij zachtjes grinnikte. 'Je zei zelf dat je oud was, nog bij het kamp,' klonk er van de kater af, waarop Falcon zacht lachte. "Daar heb je gelijk, maar ik ben nog geen elder." sprak hij lachend. Ook wel heel overdreven, maar ja... hun moeder was nog jong geweest tijdens die reis, dus het was al wel duidelijk dat t een hele lange tijd geleden was. 'Ik denk dat ik het maar gewoon bij WindClan houd,' klonk er met een knikje, waarop Falcon begon te lachen. Dat was een heel goed plan. "Dat is je geraden ook, anders moet ik nog een keer naar de bergen. Dan haal ik je zo weer terug." sprak hij lachend tegen de kater. Maar hij meende het wel, hij zou de kater zo weer ophalen als het moest. Hij zou niet nog meer familie laten vertrekken. Hij had al genoeg familie verloren in zijn leven.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 2 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom - Pagina 2 W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 22:24


Nou vooruit, hij was inderdaad nog geen Elder. Daar legde Winter zich bij neer. Daar kon hij wel mee leven. Hij sprak vervolgens dat hij het bij WindClan zou houden. Die bergen, daar hoefde hij niet zo graag naartoe. Hopelijk zouden de Clans niet weer weg moeten. In ieder geval niet als hij er nog was, alsjeblieft. 'Dat is je geraden ook, anders moet ik nog een keer naar de bergen. Dan haal ik je zo weer terug,' sprak hij lachend, en Winter glimlachte. Het feit dat Falcon hem terug zou halen, dat hij hem niet kwijt wilde, dat kwam toch wat harder aan dan gedacht. Oei. Winter slikte en knikte, de gevoelens weer wegstoppend. 'Zullen we wat verder gaan? Ik ben wel benieuwd hoe het er verder allemaal uit ziet,' opperde hij, maar begon al met een paar stapjes van de grens vandaan.


over the winter lake i was thrown
Venom - Pagina 2 QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 22:28

Als er iets was wat hoog in zijn lijstje stond dan was het familie. Zelfs als het ten koste ging van hem. Dat was wel duidelijk, altijd al duidelijk geweest. Van kittens af aan was hij al meer bezig met Hazel dan met zichzelf. 'Zullen we wat verder gaan? Ik ben wel benieuwd hoe het er verder allemaal uit ziet,' klonk er van de kleine rode kater af, waarna hij al beetje bij beetje verder het territorium in ging. Falcon grinnikte even en knikte. "U zegt, wij draaien." sprak hij met een knipoogje terwijl hij rustig mee begon te lopen het rogue territorium in. Waar je altijd wel een beetje op je hoede moest zijn, al waren de meeste rogues best aardig en kon je goed met ze praten. Het waren niet katten zoals BloodClan die meteen uit waren om je te vermoorden, dat was in ieder geval zeker. "Het is grotendeels bos hoor, maar je hebt veel kleine territoria van de rogues die hier leven. Vaak zoeken ze geen problemen op, gelukkig." sprak hij met een grinnik. Alleen met rogues onder elkaar vaak, maar hey. Dat waren ze niet. En een hele clan achter hun broek aan hebben zagen ze vaak ook niet zitten.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 2 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 2 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 22:36


Het was lang geleden geweest. Maar de kater kon het zich nog zo goed herinneren. Als de dag van gister. Elke dag speelde het terug af in zijn kop. Elke dag zag hij het hoopje bruine vacht terug. Het stond op zijn netvlies gebrand en het ging er niet af. Er was een lange tijd van rouw geweest. Hij had dagenlang niet gegeten, maar langzaam maar zeker was er weer wat bij gekomen. Zijn verdriet was niets minder geworden, net als zijn woede. Zijn blinde woede. Alle tijd die hij niet bij het graf van lieve Coda spendeerde, was hij bij de grenzen van WindClan te vinden. De geur die hij toentertijd naast die van zijn kleine beer had opgevangen was hij niet vergeten. Hij rook het elke dag, proefde het elke dag in zijn bek. Hij wist precies wie hij moest hebben. Hij had hem vaker geroken, maar hij was hem nog nooit tegen gekomen. Soms dacht hij de hoop op te geven, maar de bittere herinnering aan zijn dode zoon bracht hem terug op het spoor.

Toen hij de twee katten hijgend over de grens zag komen was hij verbaasd geweest. Toch had hij al zijn zintuigen op scherp. Sluipend kwam de bruine kater dichter naar hen toe. De wind stond zijn kant op en toen hij dichtbij genoeg was om hun geur op te vangen verstijfde hij. Dit was het moment waar hij zo lang op gewacht had. Het was een perfecte match, hij wist het zeker. Dat was de kat die zijn zoon had vermoord. De twee liepen zelfs verder van hun geliefde territorium vandaan. Cedar hoorde wat de grote kater zei, wat zijn vacht overeind deed laten staan. Met een grauw kwam hij de bosjes uit, de weg versperrend voor de twee. 'Misschien moet je dan voortaan beter nadenken voor je wat doet,' grauwde hij, zijn aandacht duidelijk op de rood-witte kater gericht. 'Moordenaar.'


Venom - Pagina 2 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 22:41

Het had zo vredig geleken. En meestal zochten rogues ook echt geen ruzie en geen gedoe, maar blijkbaar was het vandaag anders gepland. Met een grom verscheen er een rogue voor hun neus, het eerste wat Falcon deed uit reflex was een kleine stap voor Winter zetten, beschermend. 'Misschien moet je dan voortaan beter nadenken voor je wat doet,' klonk er grommend van de grote tabby kater af, waarop Falcon even verward knipperde. Huh? 'Moordenaar.' Hij verstijfde even kort. Moordenaar? Wat bedoelde die kater nou? Hij draaide even verward met zijn oren. "Ik weet niet waar je het over hebt." sprak hij verward tegen de kater. Moordenaar? Hij? Er waren weinig katten onder hem gestorven, op een paar na. Maar iemand oprecht vermoord? Dat had hij niet gedaan, toch? Zijn hersenen werkten overuren, maar zijn lichaam gaf een duidelijk signaal af. Hij stond echt overduidelijk een beetje voor Winter, beschermend. Niemand zou aan hem komen. Al helemaal niet een grommende rogue.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 2 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 2 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 22:46


De kater tegen wie hij het had stapte beschermend voor het jonkie. Hmpf. Wel degene beschermen die je lief hebt hè, maar toch gewoon kittens vermoorden. Oh, lieve Coda was nog zo jong geweest. Hij had nog een heel leven moeten leiden. Hij had nog zoveel met hem willen doen. En dat is hem allemaal ontnomen. Door hém. Zijn oren drukten nog platter in zijn nek en hij ontblootte vervaarlijk zijn tanden naar de WindClanner. Die ook nog eens durfde te zeggen dat hij van niets wist. 'Dat weet je best. Of moet ik echt je geheugen wat opfrissen?' grauwde hij bot. 'Je hebt mijn zoon vermoord.' Met pijn herinnerde hij zich de krassen die het jonge katertje op zijn rug had gehad. Ongetwijfeld ook van hem. Spelend met je prooi, wat laag. 'Hij was nog maar een kitten!' riep hij, zijn stem was gemengd door verdriet en woede. Hij was nog zo jong geweest...


Venom - Pagina 2 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 22:53

De oren van de kater gingen nog meer naar achteren, waarna de tanden ontbloot werden van de kater. Deze kater meende dit echt, dit was geen grap. Automatisch zakte Falcon iets door zijn poten, gereed om te verdedigen mocht dit nodig zijn. StarClan, hij hoopte dat dit niet nodig was. Dat het allemaal één grote misunderstanding was. 'Dat weet je best. Of moet ik echt je geheugen wat opfrissen?' klonk er bot van de kater af, waarop Falcon ietwat hulpeloos naar de kater keek. Hij wist het echt niet. 'Je hebt mijn zoon vermoord.' klonk er van de kater af, waarop Falcon's lichaam iets verstijfde en zijn ogen iets wijder werd. "Hij was nog maar een kitten!" klonk er, waarop Falcon's ogen nog groter werden. Nee... Nee, nee dat kon niet. Zijn hart bonsde in zijn borstkas terwijl hij met grote ogen naar de kater keek. "Het was een ongeluk..." stamelde hij tegen de kater. "Hij was aangevallen en- en ik probeerde te helpen maar-" Hij was nog zo jong geweest. Net begonnen met zijn opleiding, helemaal van het padje af door de dood van Gorsepaw..
Hij had de bessen verwisseld, meer niet. "Ik probeerde hem te helpen, echt, maar- ik had de verkeerde bessen en-" stamelde hij maar door. Het was zijn schuld, dat wist hij ook wel. Hij had zich dagen lang de schuld aan gepraat van de dood van die arme kitten. Hij had zo zijn best gedaan. Zo zijn best gedaan om die kitten te redden maar toen zag hij Gorse en.. En toen was het gewoon fout gegaan. "Sorry, sorry..." bracht hij stamelend uit. Nooit denkend dat hij ooit op dit moment terug zou gaan komen. Nooit gedacht dat hij ooit de ouders zou tegen komen. Oh StarClan, wat moest Winter wel niet van hem denken? Nadat Amber Gorsekit had vermoord? En dat ook was weg geschoven als een ongeluk?


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 2 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 2 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 23:02


Hij zag het moment van realisatie en wist dat hij goed zat. Dit was echt degene die Coda vermoord had. Hij begon allemaal smoesjes te kermen, zeggend dat het een ongeluk was. Iets over verkeerde bessen. Cedar gromde nog eens, luider dit keer. Hij moest zijn bek houden. De sorry's betekende niets voor hem. 'Ik heb hem gevonden. Met jouw geur. Jij was het! Jij hebt hem vermoord!' grauwde hij boos. Zijn klauwen boorde zich woedend in de grond. Hij was zo boos. Zo ontzettend kwaad. Al die tijd had hij zijn eigen woede gevoed door de haat voor deze kat. De belofte die hij aan Coda had gemaakt, toen hij zijn levenloze lichaam in zijn poten nam. Hij zou zijn dood wreken, wat het hem ook zou kosten. 'Je moet boeten voor wat je hebt gedaan,' gromde hij met een lage stem.


Venom - Pagina 2 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 21:03

Het was nooit de bedoeling geweest toendertijd. Toen hij nog een jonge kater was en net was begonnen aan zijn medicine catschap. Een rilling ging door zijn lichaam heen terwijl hij naar de kater keek. Wat moest Winter wel niet van hem denken? Dat hij, zijn grote broer, iemand had vermoord? Zoals zijn moeder? Zijn moeder had het ook nooit bedoeld om te moorden, misschien leek hij toch meer op haar dan hij dacht. 'Ik heb hem gevonden. Met jouw geur. Jij was het! Jij hebt hem vermoord!' Dacht je dat hij dat niet wist? Hoelang hij zichzelf wel niet had gekweld hierom? Het was exact de reden waarom hij het nooit aan Routnose had verteld, het was een fout. Een enkele fout. Het was nooit zijn bedoeling geweest om de jonge kat om het leven te brengen. Hij zag de woede bij de kater- terecht. Het was terechte woede. Hoe je het ook wendde of keerde, hij had iemand vermoord. Hij had een fout gemaakt en daardoor was de jonge kat overleden. 'Je moet boete nvoor wat je hebt gedaan,' klonk er met een lage grom van de kater af. "Het was een fout, ik zweer het." sprak hij met een trillende stem terwijl hij iets naar achteren stapte, maar ook deels wat meer voor Winter. Je wist immers maar nooit waar een grote, boze kater tot in staat was.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 2 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 2 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 21:40

Zijn woede verblindde hem, al leek hij er zo helder door te denken. Hij was degene die zijn zoon had vermoord, de kater voor hem. En hij zou Coda wreken, hij zou hem laten boeten. Zijn blik ging naar de jonge kater waar de ander wat meer voor ging staan. Hij vernauwde zijn ogen. 'Iemand die je dierbaar is?' snauwde hij. 'Misschien moest ik je eens laten voelen hoe het is.' Hij had op deze manier maar een kleine kans om bij de kleine kat te komen, maar dat zou hem niet stoppen. Cedar was een grote robuuste kater, had heel zijn leven moeten vechten voor een plek op deze wereld. Hij zou nog een keer vechten voor zijn zoon, al was het het laatste wat hij deed. Met een grauw zette hij zich af, zijn aanval gericht op de jonge kater achter de moordenaar.


Venom - Pagina 2 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 21:49

Toen hij meer voor Winter ging staan ging de blik van de grote kater meteen naar zijn jongere broertje. 'Iemand die je dierbaar is?' werd er naar hem toe gesnauwd, waarop Falcon zijn oren iets in zijn nek legde. 'Misschien moest ik je eens laten voelen hoe het is.' Hij wilde nog zeggen dat dat niet nodig was, dat het helemaal niet nodig zou zijn. Dat de kater zich op hem moest wreken en zijn jongere broertje met rust moest laten. Maar het praten was voorbij, schijnbaar. Want de kater zette de aanval in met een grauw, richting Winter. Misschien was Falcon niet de sterkste, maar zonder ook maar een seconde na te denken sprong hij zelf op de grotere kater af. Het boeide hem op dit moment niet dat hij een medicine cat was, het enige wat hem op dit moment boeide was dat Winter veilig zou zijn. "Winter, ren!" riep hij nog naar zijn jongere broertje terwijl hij op de grotere, sterkere kater af sprong. Zolang hij maar lang genoeg zou rekken. Zolang hij maar zoveel mogelijk de route naar Winter zou blokkeren... Zolang Winter veilig zou zijn zou hij alle pijn accepteren.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 2 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 2 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 21:55


Hij had zijn kansen iets te overschat. Met een grauw werd hij opzij gebeukt door de moordenaar. De kleine kater ging er angstig vandoor. Cedar was boos. Heel erg boos. Met zijn klauwen uitgeklapt probeerde hij de ander pijn aan te doen. Het maakte hem niet meer uit dat het kleine jong weggerend was, hij was nu gefocust op de oudere, de moordenaar van zijn zoon. De bruine kater hapte uit naar zijn oor, hopend beet te hebben. In de tussentijd probeerde hij hem in blinde woede zo goed mogelijk toe te takelen met zijn nagels.


Venom - Pagina 2 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 22:01

Hij kon niet zien of Winter weg ging, maar StarClan hij hoopte dat de kater weg zou gaan. Dat hij niet zou bevriezen in angst. Want Falcon wist dat hij minder sterk was, wist dat hij minder kans had om te winnen bij zo'n grote kater. Als medicine cat mocht hij niet eens vechten. Ze waren er om te helen, zo waren de woorden van Routnose. Hij voelde tanden in zijn oor, waardoor hij er een luide yelp zn bek verliet. "Stop! Dit haalt niets uit!" probeerde hij nog bij de kater door te komen terwijl hij probeerde om, terwijl hij nog met zijn oor vast zat in de bek van de kater, zoveel mogelijk zijn lichaam probeerde te bewegen om de nagels te vermijden. Al voelde hij op sommige plekken toch lichtjes de nagels van de grotere kater zijn huid raken.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 2 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 2 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 22:06


Hij had beet. Probeerde zo goed mogelijk door te bijten, al was dat lastig in alle kronkels de kater zijn lichaam wurmde. Toch gaf hij niet op, ook niet bij de hulpeloze woorden van de ander. Het was te laat. Cedar zag wit van woede en er was nog maar één ding dat hij wilde - moest - zien. En dat was het bloed van de ander. Hij verdiende het. Hij verdiende het om de pijn te voelen die hij had gevoeld, die Coda had gevoeld. In zijn haastige gedachtes besefte hij niet dat de ander de pijn niet daadwerkelijk hetzelfde zou voelen, maar op dat moment maakte dat ook helemaal niets uit. Hij probeerde zijn klauw in zijn schouder te zetten, hopende op diepe krassen en veel bloed. Daarbij liet hij het oor los, zijn volgende doelwit was het zachte keeltje van de kater.


Venom - Pagina 2 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 22:14

Toen er harder werd doorgebeten schreeuwde hij het uit. Auw, dat deed heel veel pijn. Nooit had hij zoveel fysieke pijn gevoeld. De kater reageerde helemaal niet op zijn woorden en Falcon voelde de nagels door zijn schouder heen gaan, waardoor hij zijn kaken op elkaar klemde. Wel door zijn bewegingen met lichte krassen, maar bloed begon zeker over zijn rode vacht te druppelen. Toen zijn oor los werd gelaten en de kater verder bewogen, gebruikte Falcon zijn snelheid door weg te springen naar de zijkant, terwijl hij met zijn blauwe ogen naar de kater keek. "Het was een ongeluk, ik zweer het je!" riep hij naar de kater. "Het was echt niet mijn bedoeling. echt niet." smeekte hij zowat. Hij wilde niet gaan vechten, hij had een eed afgelegd. Hij moest katten helen. "Laat ons gaan. We zullen niks tegen de clan zeggen, ze zullen niet achter je aan gaan als je nu vertrekt." Hij moest het proberen, om te blijven praten.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 2 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 2 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 22:27


Nog voor hij überhaupt iets van zacht vlees tussen zijn tanden had was de kater al weggesprongen. Cedars kaken klapte op elkaar en met vernauwde, boze ogen staarde hij de ander aan. Hoe durfde hij. Sprekend om een ongeluk, hij geloofde er helemaal niets van. 'Je liegt! Je liet hem daar om te sterven!' brieste hij boos, zijn tanden ontbloot. 'Je liegt!' Herhaalde hij nog eens. In zijn ooghoek zag hij beweging en ja hoor, daar was de kleine kater. Angst in zijn ogen, zijn vacht liet hem nog boller lijken dan hij al was. Pff, stomme goed gevoede clankatten. Ze wisten niets van het harde leven als rogue. Een soort kalmte overviel hem, al racete zijn hart nog altijd even hard door van de adrenaline. 'Ah, daar ben je weer,' miauwde hij smalend richting de zandkleurige kater. 'Of ben je nooit weggeweest?' Cedar grinnikte, zijn blik schoot even naar de rood-witte kater. 'Familie van je? Zou wel zonde zijn, als je ook iemand verliest. Ach, een oog voor een oog toch?' Met een glimlach richtte hij zich weer op de jongere kater, die oh zo dom was geweest om niet echt weg te rennen.


Venom - Pagina 2 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 22:36

De kater keek hem met boze groene ogen aan. 'Je liegt! Je liet hem daar om te sterven!' klonk er boos van de kater af. 'Je liegt!' kwam nog eens de boze woorden van de kater. Hij wou dat hij loog, dan was het makkelijker geweest. Dan had hij het gewoon kunnen zeggen. Dan had hij de schuld zo makkelijk op zich kunnen nemen. 'Ah, daar ben je weer,' klonk er opeens, waardoor Falcon zijn kop snel draaide naar de plek waar Winter had gestaan. Shit, waarom was hij niet weg gerend? 'Of ben je nooit weggeweest?' zijn schouder brandde, zijn oor deed pijn. Maar vooral het branden van zijn schouder was iets waar hij zich aan stoorde. 'Familie van je? Zou wel zonde zijn, als je ook iemand verliest. Ach, een oog voor een oog toch?' Hij twijfelde niet om tussen de kater en Winter te springen, ondanks dat zijn schouder pijn deed. "Je laat hem met rust. Hij heeft hier niks mee te maken." sprak hij met een lage stem tegen de kater. "Dit is tussen jou en mij. Niemand anders. Als je mij wilt straffen, dan doe je dat op mij. Laat hem met rust." Hij was immers al door zoveel dingen heen gegaan. "Winter, ga. Alsjeblieft." smeekte hij zonder naar de kater te kijken, zijn ogen strak gericht op de grote kater. Winter hoefde niet nog meer door een hel te gaan dan dat hij al had.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 2 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom - Pagina 2 W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 2 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 22:53


Het ene moment stapte hij nietsvermoedend buiten het territorium, en het andere moment keek hij van de een naar de ander. Falconstrike was in een lastige situatie verwikkeld. Met grote ogen keek hij naar de bruine kater voor hen. Hij was erg boos, schreeuwend dat Falcon een moordenaar was, dat hij zijn zoon had vermoord. Met een vragende blik had hij naar zijn broer gekeken, maar het geloven kon hij niet. Toen hij dus hoorde dat het een ongeluk was slikte hij ongemakkelijk. Oh.. Het was dus.. Wel gebeurd? Maar niet expres. Winterpaw vond de rogue maar eng hoe hij stond te grauwen en grommen. Voor hij het wist kwam de kater op hem af en sprong Falcon ertussen. Winter liet een kreet van schrik horen terwijl hij naar achter struikelde. Er werd geroepen dat hij weg moest en dat wilde hij op dat moment niets liever. Krabbelend kwam hij overeind om daarna hard weg te rennen.

Maar... Langzaam verminderde hij zijn pas. Hij kon Falconstrike toch niet zomaar daar aan zijn lot over laten? Ja, hij was groter en waarschijnlijk ook sterker dan Winter zelf. Maar hij was een Medicine Cat. En... Het was een lafaard actie om weg te rennen. Hij zou het toch nooit op tijd redden om naar het kamp te rennen voor hulp. Met een gevoel van angst en vastberadenheid rende hij terug naar zijn broer.

Met schrik zag hij Falcon verwikkeld in een gevecht. Hij wilde naar hem roepen maar slikte zijn woorden in, bang om hem af te leiden. Gelukkig kwam hij vrij van de Rogue en Winter maakte de fout om naar hem toe te stappen. De bruine kater had hem opgemerkt en sprak hem nu aan. Met grote ogen keek hij hem aan, zijn groene blik ging even snel naar zijn broer, die zonder twijfel weer tussen hen in sprong, hem smekend om weg te gaan. Winterpaw schudde zijn kop. 'F-Falcon..' smeekte hij bijna. Hij kon hem niet weer achterlaten. 'A-Alsjeblieft, laat ons gaan! Het was echt niet zijn bedoeling!' Riep hij nu naar de bruine rogue, waarschijnlijk een fout makende toen hij naast Falcon ging staan.


over the winter lake i was thrown
Venom - Pagina 2 QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Venom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: