Venom - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Venom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 23:04

Het was helemaal niet de bedoeling dat de jonge kater hier nog was. De oudere kater was hier alleen maar om pijn bij hem toe te dienen, in welke vorm dan ook. Waarom. Waarom was Winter nog hier? Of weer terug? Het maakte hem geen snars uit, maar hij had gehoopt dat de jongere kater naar hem had geluisterd. 'F-Falcon...' klonk bijna smekend van de kater af toen hij aan de jongere had gesmeekt om te vertrekken. 'A-Alsjeblieft, laat ons gaan! Het was echt niet zijn bedoeling!' klonk er van Winter richting de rogue, waarop Falcon naar de kater keek die naast hem kwam staan. "Winter, blijf achter me!" Probeerde hij nog, voordat het te laat zou zijn. Hij zou niet nog iemand verliezen en al helemaal niet Winter.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 3 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 23:13


De glimlach die op zijn gezicht stond verdween niet. De jonge kater dacht stoer te zijn, dacht hem van zijn gedachtes af te kunnen helpen. Daar was het veel te laat voor. Alleen één iemand zou dat nog kunnen doen, en die was er niet meer. En dat was de schuld van de rood-witte moordenaar voor hem. Zijn lach verbreedde toen hij alsnog afgeleid werd door de stoere jonge kat. Hij was naast hem gaan staan, en de moordenaar had zijn aandacht laten zakken, en daarmee ook zijn verdediging. Cedar zag zijn kans.

Met een krachtige sprong kwam hij naar voren. En wat hij tussen zijn poten had was de zandkleurige vacht van de jongere kater. Hij zou hem eens laten boeten. Met een smak smeet hij de overrompelde Apprentice op de grond. Hij verhief zijn poot, gesierd met scherpe nagels die het zachte huidje van de jonge kater zo open kon halen. Het was nu of nooit. Zonder verder enige twijfel haalde hij uit, recht naar de keel.


powerplay goedgekeurd door mezelf


Venom - Pagina 3 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 23:20

Hij had zijn aandacht niet moeten laten vallen, in zijn achterhoofd wist hij dat ook. En toen de grote kater bovenop Winter sprong leek voor een moment even alsof de wereld stopte. Toen de kater zijn poot verhief om de nek van zijn jongere broertje open te halen, dacht hij voor geen enkel moment na. Zijn nagels kwamen uit hun huls, waarna hij richting de kater sprong met zijn nagels uit. Zijn intentie om de kater van Winter af te bonken en daarna boven op de kater te eindigen door zijn nagels in de huid van de kater te duwen. Samen met een "Blijf van hem af!" zette hij af van zijn plek, klaar om actie te ondernemen. De kater zou niet stoppen, nu niet, nooit niet. En hij zou zichzelf liever op het spel zetten dan dat hij Winter zou verliezen.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 3 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 23:27


De nu kwam niet. Voor hij goed en wel zijn nagels in het zachte keeltje van de jonge kat kon boren werd hij op zijn beurt opzij gesmeten. Cedar had de klap niet aan zien komen. Grauwend probeerde hij de ander van hem af te werken, nagels, tanden, alles probeerde hij te gebruiken. Maar hij zat vast onder hem. Hij schreeuwde toen de nagels zijn huid doorboorde, al doofde de adrenaline dat door zijn aderen gierde de meeste pijn. Dit kon niet gebeuren. Hij moest het afmaken, hij moest hem laten boeten! 'Het is jouw schuld! Het is JOUW SCHULD!' Schreeuwde hij naar de kat boven hem. Hij zou nooit meer zijn lieve Coda zien, en dat was zíjn schuld. Wild krabbelde hij naar hem, hopend nog iets van effect te hebben met zijn nagels.


Venom - Pagina 3 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 23:34

Hij voelde de nagels van de kater boven hem door zijn huid heen glijden, waardoor hij de pijn door zijn lichaam voelde gaan als één grote brandwond. 'Het is jouw schuld! Het is JOUW SCHULD!' klonk er van de kater af, terwijl Falcon zijn nagels in de huid van de kater hield en ietwat hulpeloos naar hem keek beneden hem. "Het is mijn schuld, maar dit brengt hem niet terug!" sprak hij hulpeloos tegen de kater. "Denk je dat hij dit had gewild? Dat je dit zou gaan doen?" Hij probeerde ook maar wat, hulpeloos en radeloos als hij was. "Hij is weg en het is mijn schuld! Maar dit zal nooit iets veranderen! Doe alsjeblieft niet iets waar je spijt van gaat hebben!" smeekte hij aan de grote kater. "Er is nog een weg terug!"


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 3 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 23:41


In de blinde withete woede kwamen een paar woorden aan. Hij kalmeerde wat, maar had de kater nog steed zo goed mogelijk vast met zijn nagels. Hoe durfde hij te spreken over hem?! De woorden hadden hem even gekalmeerd, maar nu brachten ze de woede weer terug. Hernieuwde energie gierde door zijn lichaam terwijl hij met nieuw gevonden krachten de ander probeerde om te rollen zodat hij bovenop hem kwam te zitten. 'Hoe durf je?' spatte hij in zijn gezicht, zijn gedachtes hardop herhalend. 'Je mag niet over hem spreken alsof je hem kent, moordenaar! Denk je dat ik dat leuk is?? Wat als ik dat doe he?' Er vormde een gemene glimlach op zijn gezicht. 'Ik gok dat jouw, dat hij-' kort gebaarde hij met zijn kop naar de zandkleurige kater naast hen, die verstijfd van angst nog op de grond lag '-het ook niet zo prettig vindt dat jij een moordenaar bent. Denk je dat hij dat gewild had? Een moordenaar in zijn familie?'


Venom - Pagina 3 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 23:50

Hij probeerde maar dingen te zeggen, in de hoop dat het zou eindigen. Maar in plaats daarvan kwam Falcon onder de kater terecht. 'Hoe durf je?' klonk er in zijn gezicht. 'Je mag niet over hem spreken alsof je hem kent, moordenaar! Denk je dat ik dat leuk is?? Wat als ik dat doe he?' klonk er terwijl de kater een gemene glimlach op zijn gezicht kwam. 'Ik gok dat jouw, dat hij-' klonk er terwijl hij met zn kop richting Winter ging, die met angst verstijfd op de grond lag. '- het ook niet zo prettig vindt dat jij een moordenaar bent. Denk je dat hij dat gewild had? Een moordenaar in zijn familie?' Hij keek boos naar de kater boven hem. Hij was niet zoals mn moeder. Echt niet zoals hem. Het was anders, het was een ongeluk. "Laat hem hierbuiten." gromde hij zachtjes. "Hij weet dat het een ongeluk was. Hij weet dat." was zijn ijdele hoop.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 3 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimema 29 aug 2022 - 23:57


Hij grinnikte bij de woorden die hij sprak. Wat een zielige poging om het te redden. Om hemzelf te redden. Cedar schudde zijn kop. 'Weet je dat zeker?' glimlachte hij. 'Want het gebeurd wel vaker dat dierbaren liegen. Om hunzelf te redden. Maar gelukkig ben ik hier om wat licht te schijnen op het hele geval. Want jij bent een moordenaar. En dat zal je altijd blijven, wat je ook denkt, doet of zegt.' Zijn glimlach stond nog altijd op zijn gezicht. Het gemene was er echter af. In plaats daarvan was het een lege glimlach. Eentje zonder ogen die meededen. Hij boorde zijn klauwen graag nog wat dieper in zijn huid en leunde naar voren. 'En daar zal je voor moeten boeten,' fluisterde hij in zijn oor. 'Je zal voelen wat ik gevoeld heb. Je zal meemaken wat ik heb moeten meemaken. Wat is hij eigenlijk van je? Zoon, broertje?'


Venom - Pagina 3 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 0:02

De kater schudde zijn kop om zijn woorden. 'Weet je dat zeker?' klonk er met een glimlach. 'Want het gebeurd wel vaker dat dierbaren liegen. Om hunzelf te redden. Maar gelukkig ben ik hier om wat licht te schijnen op het hele geval. Want jij bent een moordenaar. En dat zal je altijd blijven, wat je ook denkt, doet of zegt.' Toen hij in de ogen van de kater keek bevroor zijn lichaam even. Het was leeg. Niet gemeen. Leeg. En dat was misschien nog wel het ergste. Hij klemde zijn kaken op elkaar toen de nagels van de grotere kater dieper zijn huid in gingen terwijl de kater dichterbij hem kwam. 'En daar zal je voor moeten boeten,' hoorde hij de kater in zijn oor fluisteren. 'Je zal voelen wat ik gevoeld heb. Je zal meemaken wat ik heb moeten meemaken. Wat is hij eigenlijk van je? Zoon, broertje?' Zijn blauwe ogen werden groot en hij gromde laag. "Laat hem gaan. Je moet mij hebben toch? Doe het dan. Pak mij. Dood mij en laat hem gaan." gromde hij tegen de kater.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 3 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 0:08


Hij lachte zachtjes en schudde zijn kop bij zijn woorden. 'Zo makkelijk gaat dat niet, moordenaar,' miauwde hij zacht. 'Nee, nee..' Zijn blik ging even naar de zandkleurige kat naast hen. Er was geen gelijkenis, maar toch zag hij zijn zoon in het liggende figuur. Tegenwoordig zag hij overal zijn zoon in. Het bleef hem spoken, hem gek maken. Hij was ervan overtuigd dat hij rust zou vinden zodra hij hem gewroken had. Zijn groene ogen gingen weer naar de kater onder hem en een glimlach verscheen weer op zijn gezicht. Het korte verdriet dat in zijn ogen schuilde was weer weg. 'Ik zal je niet doden, moordenaar. Ik heb hele andere plannen voor je.' Een smalende glimlach sierde zijn tanden ontblote bek. 'Ik zal je laten toekijken, hoe jij iemand vermoord hebt. Hoe jij iemand pijn gedaan hebt, om hem daarna voor dood achter te laten. Dat ga ik doen.'


Venom - Pagina 3 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 0:13

De kater schudde lachend zijn kop. 'Zo makkelijk gaat dat niet, moordenaar,' klonk er zachtjes. 'Nee, nee..' toen de blik weer naar Winter ging probeerde Falcon vrij te komen onder de klauwen van de kater. Het maakte hem niet uit dat hij wonden maakte in zijn eigen huid, hij moest vrij komen. Vrij, vrij, vrij. 'Ik zal je niet doden, moordenaar. Ik heb hele andere plannen voor je.' Zijn blauwe ogen keken ietwat angstig naar de kater boven hem. 'Ik zal je laten toekijken, hoe jij iemand vermoord hebt. Hoe jij iemand pijn gedaan hebt, om hem daarna voor dood achter te laten. Dat ga ik doen.' paniek kwam er op zijn gezicht. "Ik heb hem geen pijn gedaan! Het was een hond!" riep hij smekend naar de kater boven hem. "Het was een hond en ik heb hem verkeerde bessen gegeven, ik ben een medicine cat!" riep hij tegen de kater. "Ik probeerde hem te helpen maar- maar ik was nog zo jong! En ik had net iemand verloren en-" StarClan, sta hem bij. Als hij één ding kon vragen, dan was het dit. "Alsjeblieft, het was een fout, een ongeluk, ik wilde hem niet pijn doen, ik heb hem fysiek niet aangevallen, nooit!" Hij bleef proberen terwijl hij probeerde los te komen. Één ding was zeker, hij werd desperate.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 3 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 0:20


Allemaal hopeloos gebrabbel. Cedar luisterde maar met een half oor naar de woorden van de kater onder hem. Het kon hem allemaal niet boeien wat hij wel of niet gedaan had, wat er wel of niet gebeurd was, wie hij wel of niet verloren- wacht. Hij lachte. 'Verloren? Oh echt? Ik ook, namelijk.' Zijn blik werd hard. 'En dat is jouw schuld.' Hij plantte zijn poten nog wat steviger op de kater, er zeker van zijnde dat hij niet weg kon komen. 'Ik ga je pezen één voor één doorbijten,' begon hij op een grauwende fluistertoon. 'Ervoor zorgend dat je niets meer kan doen. Dat je zo hulpeloos bent als ik me gevoeld heb toen ik het koude lichaam van mijn zoon tegenkwam. En dan... Dan ga ik je laten toekijken.' Hij lachte en knikte. 'Ik zal je laten toekijken hoe de warmte uit zijn lichaam stroomt, langzaam maar zeker. En jij kan niets doen. Dat is je boete.'


Venom - Pagina 3 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 0:25

De blik van de kater werd hard. 'Verloren? Oh echt? Ik ook, namelijk.' Hij slikte even moeilijk. 'En dat is jouw schuld.' Toen de kater zijn poten harder in hem duwde siste Falcon even. Hij voelde hoe meerdere plekken brandde, vooral een wond op zijn zij die door bleef sijpelen. 'Ik ga je pezen één voor één doorbijten,' klonk er met een lage fluistertoon, waarna de kater lachte en knikte. Ervoor zorgend dat je niets meer kan doen. Dat je zo hulpeloos bent als ik me gevoeld heb toen ik het koude lichaam van mijn zoon tegenkwam. En dan... Dan ga ik je laten toekijken.' Hij.. was serieus? No way. Hij keek even opzij naar zijn broertje. Als hij nou... meer had kunnen doen, dan... Dan... 'Ik zal je laten toekijken hoe de warmte uit zijn lichaam stroomt, langzaam maar zeker. En jij kan niets doen. Dat is je boete.' Zijn eigen blik verhardde wat. Deze kater zou niet stoppen tot hij zou hebben wat hij wilde. Hij keek naar Winter, zijn broertje. StarClan hij hoopte dat Winter dit niet hoefde mee te maken. "Ik geef je nog één kans." sprak hij zachtjes terwijl hij zijn blik op de kater richtte. "Één kans om mij en Winter te laten gaan en nooit meer terug te keren." sprak hij met een zelfverzekerde stem. StarClan. Sta hem bij. Voor de allerlaatste keer.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 3 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 0:33


'Ik geef je nog één kans.' Cedar keek hem aan en glimlachte. Dit keer een, lieve glimlach. Soort van. Zijn ogen lachte nog steeds niet mee, maar hij vond het leuk dat de kater onder hem nog probeerde. Alsof er een andere uitweg zou zijn. Dit was zijn boete, zijn lot. Hij had het helemaal uitgestippeld en zo zou het zijn. Niets wat hij nog kon veranderen. Hij was alleen nog een beetje aan het.. Spelen, met zijn prooi. 'Die kans heb je vergooit sinds je mijn zoon hebt vermoord,' klonk er koud van de Rogue. Zijn zachte glimlach was weer verdwenen als sneeuw voor de zon. 'Niets kan je meer redden, of hem. Heb je niet geluisterd naar me? Ik ga hem hetzelfde lot laten doormaken als jij hebt gedaan. Moordenaar.' Hij siste het laatste woord in zijn oor. 'Ik zal zijn bloed laten vloeien, zijn warmte zal verdwijnen en zijn lichaam zal verstijven. En jij kan niets anders dan toekijken, dan hopeloos om hulp roepen.' Hij slikte en leunde weer naar voren naast zijn oor. 'Niemand zal komen.'


Venom - Pagina 3 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 0:41

De kater kreeg een zachte glimlach op zijn gezicht. Normaal zou hij daar blij mee zijn, maar in deze situatie zou hij nooit indenken dat de kater ook maar zacht naar hem zou gaan glimlachen. 'Die kans heb je vergooit sinds je mijn zoon hebt vermoord,' klonk er ijskoud van de kater af, waarop Falcon zijn ogen vernauwde. 'Niets kan je meer redden, of hem. Heb je niet geluisterd naar me? Ik ga hem hetzelfde lot laten doormaken als jij hebt gedaan. Moordenaar.' de Kater fluisterde het woord moordenaar in zijn oor. Zijn lichaam trilde iets toen hij de kater hoorde praten. 'Ik zal zijn bloed laten vloeien, zijn warmte zal verdwijnen en zijn lichaam zal verstijven. En jij kan niets anders dan toekijken, dan hopeloos om hulp roepen.' Hij sloot zijn blauwe ogen stevig, zijn hart bonkte in zijn borstkas terwijl hij de kater hoorde praten. De kater leunde weer naar voren, tot naast zijn oor. 'Niemand zal komen.' Daar had hij gelijk in. En Winter zou ook geen actie ondernemen. Zijn blauwe ogen schoten open, waarna hij in één keer naar voren schoot met zijn kop en zijn tanden in de nek van de kater liet zinken. Niemand wist zoals hij de anatomie van een kat. Alle zwakke plekken. En deze kater? Zou nooit ophouden. Dat had hij gehoord. Gezien. Die lege ogen van de kater spraken boekdelen. Als het om zijn dood ging? Dan had hij het geaccepteerd. Dan had hij er niks tegen gedaan. Maar voor Winter? Voor zijn familie? Deed hij alles.

Hij beet door, waarna hij zijn kop wegdraaide en het stuk vlees in zijn mond mee nam en uit tufte naast hem. Hij haalde trillerig adem terwijl de warme vloeistof uit de slagader op zijn vacht neerkwam en hij met strakke blauwe ogen naar de kater keek. "Dit is jouw schuld." sprak hij tegen de kater. "Niet de mijne, de jouwe." Hij had weg kunnen gaan. Hij had niet hier hoeven te komen in de eerste plaats. Hij weet niet eens hoeveel de kater nog hoorde van zijn woorden, waarschijnlijk niet eens veel. Maar hij wist wel dat hij hier alles op het spel had gezet. Zoveel mogelijk had geprobeerd om hem er uit te praten. Tot het laatste moment. Tot hij het echt niet meer kon uitstellen in de hoop op hulp of iets anders. Het was klaar met het spel.
lichte powerplay in overleg met cam <3


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedar
Member
Venom - Pagina 3 Grizzly-bear-Jasper-National-Park-Canada-Alberta
A woodworker
27
Actief
You be careful, stranger
Never get between
a papa bear and his cub

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Boze papabeer
Cedar
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 0:52


Tanden boorde zich in de kwetsbare huid van zijn keel. Zijn ogen vergrootte angstig bij de pijn, de realisatie. De druk die hij had uitgeoefend op de kater onder hem nam af tot hij verwoed met zijn poten hem van hem af probeerde te duwen. Hopend dat het zou stoppen, dat hij los zou laten. Maar dat gebeurde niet. Gorgelend probeerde hij naar adem te snakken, maar het enige wat de lucht tegenkwam was bloed. Bloed dat uit hem vloeide zoals hij had omschreven. Wat hij van plan was te doen bij de jonge kater. Het was over toen zijn tegenstander zijn kop wegdraaide en een stuk vlees weg rukte. De woorden die gesproken werden waren niet meer gehoord. Alles was zwart. Laatste stuiptrekkingen gingen door zijn lichaam, maar zelf was hij voor goed weg toen alle laatste beetjes expressies van woede, angst, pijn en verdriet uit zijn ogen verdwenen.

rip


Venom - Pagina 3 Yh5vrBT
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 0:56

Het lichaam zakte ineen bovenop hem. Leeg, helemaal leeg. De stilte in de omgeving was oorverdovend. Zijn hart bonkte luid in zijn borstkas, de adrenaline gierde door zijn lijf. Hij had het nu echt gedaan. Hij had iemand echt vermoord. Hij had gefaald als medicine cat. Hij duwde het levenloze lichaam van zich af met zijn poten en keek voor een moment naar de kater. "Het spijt me." sprak hij zachtjes, waarna hij zich overeind duwde en nu pas de pijn van alles voelde, van het gevecht, van de nagels in zijn huid. Vooral zijn schouder, waar een aardige jaap op te vinden was. Hij slikte even moeilijk terwijl hij half strompelend naar Winter toe ging. "Winter?" vroeg hij zachtjes met een trillende stem. "Ben je oké? Heb je hulp nodig?" Hij had niet eens meer goed in de gaten of de jongere kater echt gewond was of niet. En zelfs op dit moment, waar Falcon nog steeds een bloedende wond op zijn schouder had, ging Winter nog steeds voor.


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom - Pagina 3 W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 10:38


Winter had zijn ogen naar zijn broer gericht, dus hij zag de aanval van de grote Rogue niet komen. Hij werd op de grond gesmeten. Winter riep het van schrik uit, gevolgd door nog meer geschreeuw van de pijn. De nagels van de kater boorde in zijn huid. Het gewicht ging even snel weer van hem af toen Falconstrike in actie kwam. Winter krabbelde geschrokken een eindje verder van de twee vechtende katten. Hij keek met grote ogen toe hij Falcon onderop lag. 'Falcon!' Riep hij nog uit, maar zijn poot deed te veel pijn om op te staan. Laat staan helpen met een gevecht die hij toch niet zou winnen. Winter kon vervolgens geen geluid uitbrengen van de schrik toen Falcon zijn tanden in de keel van de Rogue zette en een stuk hap mee nam in zijn bek. De aanvaller zakte levenloos op de grond, bloed uit hem spurtend.

Falconstrike kwam strompelend naar hem toe. Zijn bek zat helemaal onder het bloed. 'Winter?' vroeg hij met trillende stem. 'Ben je oké? Heb je hulp nodig?' Winterpaw liet een trillerige zucht ontsnappen, hij had zijn adem al die tijd in gehouden. 'U-Uh mijn, poot..' mauwde hij kleintjes. Zijn ogen gingen naar het dode lichaam van de Rogue. 'I-Is hij..?' Hij wist het zelf al, maar moest toch iets van bevestiging krijgen. Was het echt over met hem?


over the winter lake i was thrown
Venom - Pagina 3 QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 22:27

Hij voelde de warme vloeistof al snel afkoelen op zijn vacht, een rilling ging kort over zijn lichaam heen. De adrenaline ging nog volledig door zijn lichaam heen terwijl hij naar zijn jongere broertje keek en hem vroeg of er iets met hem was. 'U-uh, mijn poot..' klonk er van de kater af, waarop Falcon zijn blik naar de poot van de jonge kater gleed. 'I-is hij..?' Zonder ook maar op te kijken van de poot van de jonge kater antwoordde hij zachtjes. "Ja, hij is overleden." sprak hij zonder enige twijfel in zijn stem. Hij had de slagader door gebeten, er was geen mogelijkheid dat de kater nog op zou gaan staan. "Hij zou niet ophouden, Winter. Hij moest en zou je vermoorden voor mijn ogen." sprak hij, waarna hij zijn aandacht weer volledig richtte op de poot. "Kan je 'm nog bewegen? Of doet hij daarvoor teveel pijn?"


그대는 나의 이야기였다
Venom - Pagina 3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom - Pagina 3 W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 22:47


Hij was overleden. Dood. Winterpaw slikte en knikte lichtjes. Hij begreep het. Hij had de woorden nauwelijks kunnen horen die gesproken werden, maar het was wel duidelijk. Hij bleef maar agressief zijn, en hij bleef maar aanvallen. Winterpaw wist niet of hij tevreden moest zijn met zichzelf dat hij terug was gekomen. Maar het belangrijkste was dat Falcon nog leefde. Hij moest moeite doen om weg te kijken van het dode lichaam, maar toen Falcon hem weer over zijn poot vroeg forceerde hij zijn aandacht op hem. Toch durfde hij hem niet helemaal aan te kijken, nog steeds geschokt door de hoeveelheid bloed op zijn vacht. 'Uh, uhm..' stamelde hij en probeerde zijn poot te bewegen. Een beetje bloed sijpelde uit de wonden die de Rogue had achtergelaten. 'H-Het moet wel gaan,' mauwde hij zo stoer mogelijk, al deed het bewegen behoorlijk wat pijn.


over the winter lake i was thrown
Venom - Pagina 3 QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Venom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: