Lord save me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lord save me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloverkit
Member
Lord save me DPKsfdL
Anne
34
Actief
Everything you lose is a step you take <3

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kit
Cloverkit
BerichtOnderwerp: Lord save me   Lord save me Icon_minitimezo 15 jan 2023 - 17:03

Cloverkit had net ruzie gehad met haar broertje en was niet van plan om haar excuses aan te bieden. Nog geirriteerd zwiepte ze zo hard als ze kon met haar staart. Maar ze verveelde zich dood zonder haar broertje en zusje. Eigenlijk wilde ze gewoon iets om in te bijten. Ze zat op de open plek rond te kijken naar iemand die niks aan het doen was. Haar oog viel op een donkere tabby kater. Dat was Thawrage, ze had wel eens van haar medekittens gehoord dat je nooit met hem moest praten. Er was een gerucht dat hij stoute kittens opat. Ook al was dit gerucht begonnen door een queen die hem niet mocht, Cloverkit geloofde het meteen als ze hem zo zag. Hij straalde een boze attitude uit. Ze slikte. Hem zou ze sowieso niet uitkiezen om mee te spelen... Maar ze zag niemand anders die niet bezig was. Dan ging ze maar in haar eentje spelen met een blaadje ofzo. Ze bedacht een spel ermee. Door het blaadje omhoog te gooien werd het een stukje meegenomen door de wind die door het kamp tochtte. Haar taak was om het blaadje de grond niet te laten raken. Helemaal in de ban van haar spelletje, merkte ze niet dat ze dichterbij de kittenvreter kwam.
Tag: Thawrage


Lord save me Onderschrift_clover
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
Lord save me DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: Lord save me   Lord save me Icon_minitimedi 17 jan 2023 - 12:26

Thawrage negeerde opzettelijk de kleine opdonder die niet bepaald subtiele blikken in zijn richting wierp. Hij onderdrukte de neiging om haar een ijskoude blik terug te schenken. Hij wist wat er achter zijn rug om over hem gezegd werd tegen de kittens en het interesseerde hem geen bal. Katten die hem goed kenden zouden moeten weten dat hij geen vlieg kwaad deed als daar geen reden toe was en dat hij deze kleine opdonders net zo hard zou beschermen met zijn leven als iedere andere Clanmate. Dat ze het verhaal zo op wilden blazen, was hun probleem. Zijn blik gleed traag naar de kitten en hij keek toe hoe ze met het blaadje speelde… en ook steeds dichterbij kwam. Hij zuchtte diep en deed al bij voorbaat een stapje opzij, maar hij was niet snel genoeg. Het gevolgd was dat de kitten tegen hem op botste en met een koude blik keek hij op haar neer. ”Je bent toch zeker niet bang voor me hè, klein mormel?” zei hij op een te zachte toon tegen haar, zijn gouden blik strak naar haar gericht. Het amuseerde hem ergens wel dat ze bang voor hem was, maar het was uiteraard niet de bedoeling dat hij het kleintje zou traumatiseren. Dat zou Blazestar hem immers niet in dank afnemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverkit
Member
Lord save me DPKsfdL
Anne
34
Actief
Everything you lose is a step you take <3

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kit
Cloverkit
BerichtOnderwerp: Re: Lord save me   Lord save me Icon_minitimedi 17 jan 2023 - 19:39

Ze was alleen maar gefocust op het blaadje, die nu iets te ver buiten haar bereik werd gedragen door de wind. Wanhopig duikelde ze het achterna. De bedoeling was dat ze een soepele koprol maakte en op tijd was om het blaadje in de lucht te houden, maar ze botste hard tegen een bruine rots. Voor haar ogen dwarrelde het blaadje op de grond. Woedend keek ze omhoog. Haar adem stokte. Het was Thawrage. Het haar op haar rug stond recht omhoog, en haar staart werd enorm. Meteen schoot ze hem een verontschuldigende blik toe, maar bij het horen van zijn woorden kwam haar woede terug. Wie dacht hij wel niet dat hij was? Hij had haar spelletje verpest en noemde haar ook nog een mormel. "Ik ben niet bang voor jou!" piepte ze boos. Ze maakte zich zo groot als mogelijk. "En ik ben GEEN mormel! Kijk maar uit!" dreigde ze daarna. Ze vergat soms hoe klein ze nog was, maar ze kon deze disrespect ook niet pikken.


Lord save me Onderschrift_clover
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
Lord save me DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: Lord save me   Lord save me Icon_minitimeza 21 jan 2023 - 18:32

Het scharminkel verraste hem volledig door haar stem hoog op te zetten naar hem. De pieptoon was lachwekkend en haar woorden nóg lachwekkender, maar Thawrage kon het kleine mormel in elk geval nageven dat ze lef had. Hij keek haar voor één moment verbijsterd aan, waarna hij zijn kop in zijn nek legde en een harde, diepe lach uitstootte. De grijns was nauwelijks van zijn gezicht te slaan toen dat hij zijn blik weer naar haar richtte en het was niet goed op te maken of hij geamuseerd naar haar keek of haar bespotte. ”Je hebt in elk geval meer lef dan die andere dwazen in de nursery. Misschien komt het dan toch nog wel goed met je,” zei hij grijnzend tegen haar. Het was dan ook soms zo leuk om onder de nagels van anderen te zitten en daar vervolgens een reactie op te krijgen. Zijn blik werd al snel weer verveeld en met een haast nonchalant duwtje tikte hij met zijn grote poot tegen haar aan. Niet al te hard, maar wel voelbaar. Even de stabiliteit van dit mormel testen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverkit
Member
Lord save me DPKsfdL
Anne
34
Actief
Everything you lose is a step you take <3

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kit
Cloverkit
BerichtOnderwerp: Re: Lord save me   Lord save me Icon_minitimewo 25 jan 2023 - 20:08

Ze verwachtte wel dat hij verbijstert zou zijn van haar dreigement. Het was natuurlijk niet niks. Een warm gevoel van trots liet haar oren gloeien. Toen legde hij zijn kop in zijn nek en liet een bulderende lach horen. Cloverkits staart daalde naar de grond. Hij... lachte haar uit?!! Met oogjes gevuld met frustratie keek ze hem aan. Ze voelde zich wat machteloos. Ze wachtte tot hij klaar was en zijn woorden sprak. Dat was dan weer bijna een compliment? Haar staart ging weer iets omhoog. Ook al noemde hij haar indirect een dwaas, hij zei dat ze beter was dan de rest. Ze besloot net om te kalmeren toen zijn grote poot haar omver duwde. Cloverkit deed haar best om overeind te blijven maar ze verloor haar balans. WAT NOU?! Woede raastte door haar lichaampje. Ze stond snel op. "Wacht maar tot je mij moet smeken om prooi als jij in de elderly den zit!" Dan zou hij wel spijt hebben van deze disrespect die hij haar toonde. "Ik ben Cloverkit, onthoud die naam!"



Lord save me Onderschrift_clover
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
Lord save me DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: Lord save me   Lord save me Icon_minitimewo 1 feb 2023 - 10:41

Echt waar, hoe veel emoties konden er door een kittenlijf heengaan? Thawrage zag haar letterlijk van woede naar blijdschap en terug naar woede gaan met elk woord dat hij zei. Het kleine mormel was duidelijk blij dat hij haar complimenteerde, al was het natuurlijk in twijfel te trekken of ook maar iets wat Thawrage zei überhaupt een compliment was. Zijn grijns keerde weer terug toen dat ze begon te dreigen en hij rolde met zijn ogen. ”Wie zegt dat jij zo lang in leven blijft. Wie zegt dat ik zo lang in leven blijf. In het Clanleven kans alles gebeuren, kleintje,” zei hij op een koude toon tegen haar, de lach van eerder verdwenen zijnde. ”Maar al zou het zo zijn, dan ben ik er vrij zeker van dat ik nergens om zal smeken. Dat is niet mijn stijl, Cloverkit.” Zijn diepe stem klonk wat harder toen dat hij nadruk legde op haar naam. Oh, ze was een verschijning die hij zeker zou onthouden, maar niet om de redenen die zij dacht. Het was verschrikkelijk amuserend te noemen hoe boos ze wel niet kon worden op hem. Dit was nu precies waar hij zijn voldoening uit haalde: uit het treiteren van anderen. Hoe minder vrienden hij had, hoe beter. Blazestar en Sorrelnose waren een uitzondering. Aan dat kleine lijstje hoefde niks meer toegevoegd te worden. Dat zou op den duur alleen maar voor ellende zorgen. En voor energie die hij niet wilde verspillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverkit
Member
Lord save me DPKsfdL
Anne
34
Actief
Everything you lose is a step you take <3

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kit
Cloverkit
BerichtOnderwerp: Re: Lord save me   Lord save me Icon_minitimedo 2 feb 2023 - 23:02

Een beetje buiten adem van de opwinding wachtte ze zijn antwoord af. Die gaf haar veel minder voldoening dan dat ze had gedacht. Hij had goede punten... Ze was ondervoed en klein, besefte ze. En ze had nu al vijanden gemaakt! Misschien redde ze het niet eens tot ze apprentice was. Haar ogen verwijdden zich tot schoteltjes wanneer er nog een morbide gedachte in haar opkwam. Even was ze stil, toen nam ze een grote teug adem. "ZEG JE NOU DAT JE ME OP GAAT ETEN?" piepte ze in blinde paniek. Gevaarlijk clanleven was sowieso code voor deze kater zijn favoriete maaltje. Trillend op haar pootjes sprong ze van plek tot plek. Ze had een paar vechttraining feitjes van Sorrelnose geleerd. Vertrouwen op je snelheid... Thawrage was groot en lomp vergeleken met haar. Dat kon ze goed gebruiken in een gevecht. Het was al te laat om te vluchten, hij wist waar ze woondde... Ze besloot te bluffen, misschien kwam ze hier dan nog ongedeerd uit. "Smeken zul je, om je leven!" mauwde ze hard.



Lord save me Onderschrift_clover
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
Lord save me DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: Lord save me   Lord save me Icon_minitimedo 9 feb 2023 - 11:53

Thawrage wist niet precies wat voor antwoord hij had verwacht van dit kleine mormel, maar dit was het toch zeker niet. Hij trok een gezicht toen dat ze opeens naar hem begon te schreeuwen en hij hoefde zijn kop niet te draaien om te weten dat er verscheidene Clanmates nu in zijn richting keken. Zijn klauwen schoten ongeduldig uit hun hulzen en het kostte hem behoorlijk veel moeite om het kleine mormel hier en nu geen harde tik tegen haar harses te geven. ”Schreeuw niet zo,” zei hij op een barse toon tegen haar. ”Ik had al koppijn en je maakt het er niet beter op.” Hij vernauwde zijn ogen naar haar, om ze daarna in hun kassen te rollen. De kitten leek het nog echt te menen ook. ”Ik weet dat je gewoon weer één van die hersenloze dwazen bent die niet voor zichzelf kan denken, maar als je je woorden zelf nu echt zou overwegen, kom je dan zelf ook niet tot de conclusie dat het gewoon onzin is wat dat je nu aan het zeggen bent?” siste hij naar haar, zijn kop verlagend zodat hij zijn voorhoofd bijna tegen die van haar duwde. Zijn goudkleurige ogen fixeerden zich ijskoud op haar en zijn lip trok zich licht naar achteren in een grom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverkit
Member
Lord save me DPKsfdL
Anne
34
Actief
Everything you lose is a step you take <3

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kit
Cloverkit
BerichtOnderwerp: Re: Lord save me   Lord save me Icon_minitimevr 10 feb 2023 - 22:37

"Wat, zodat je me in stilte kunt opvreten?" Snauwde ze terug. Ze stond te trillen op haar pootjes met een vurige blik in haar ogen. Dat vuur dimde een beetje door zijn volgende woorden. "Het is niet moeilijk om te geloven, als je ziet hoe jij doet" stamelde ze hees. Zijn uitstraling was altijd vijandig, zeker naar vervelende kittens. Nou vond ze zichzelf niet bepaald een vervelende kitten aangezien het compleet niet de bedoeling was om zijn aandacht te krijgen. Het was een ongeluk geweest! Hij drukte zijn voorhoofd bijna op de hare, en ze kreeg een heel naar gevoel in haar buik. Hij liet een intimiderende grom horen. Wat wilde hij nou? Ze deed haar best om zo laag mogelijk te grommen zoals hij dat deed.


Lord save me Onderschrift_clover
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
Lord save me DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: Lord save me   Lord save me Icon_minitimeza 18 feb 2023 - 13:25

”Je bent onmogelijk,” zei Thawrage met een diepe zucht toen dat de kitten haar woorden sprak. Ongelooflijk inderdaad. Waren dit het soort roddels dat er circuleerden in de nursery wat zijn karakter betrof? Het was wel een effectieve manier om een kitten bang te maken, dat zeker, maar het creëerde ook domme gesprekken zoals deze waar de grote kater absoluut geen zin in had. ”Als je wilt vergezeld worden door een zoetsappige kater die je verhaaltjes vertelt en je bedekt met wat zachte mos zodat je lekker kun slapen, dan ben je hier aan het verkeerde adres,” sprak hij op een koude toon. Zijn snorharen trilden bijna geamuseerd toen dat hij hoorde dat ze terug aan het grommen naar hem was. ”Je hebt in elk geval al wel lef. Dat kan ik ook niet zeggen van de gemiddelde dwaas,” zei hij na een korte stilte, zijn kop terugtrekkend en haar weer met een neutrale blik aankijkend. En kon dat kleine mormel dan nu eindelijk opdonderen zodat hij zijn rust zou hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lord save me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: