Looking for a lot of things [TS]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Looking for a lot of things [TS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bleaktail
Member
Looking for a lot of things [TS] 0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Looking for a lot of things [TS]   Looking for a lot of things [TS] Icon_minitimeza 8 jul 2023 - 13:37

Hey all!

Het is erg lang geleden dat ik hier actief ben geweest maar ik wil het deze zomer toch graag weer proberen >:3
Om weer wat leven in mijn oude karakters te schoppen ben ik naar een aantal dingen opzoek

For Bleaktail:  
Achtergrond info:
Tja, Bleak sleur ik al heel lang mee. In zijn oorspronkelijke plot is hij van ShadowClan naar BloodClan overgestapt. Deels omdat hij echt een beetje een vreemde outcast was en daarom het nut van het clanleven niet inzag. Maar voor het merendeel om indruk te maken op Brat (zijn destijdse crush), want meneer laat zich onder de juiste omstandigheden nogal makkelijk overhalen. Hij slentert al een tijdje wat doelloos binnen BloodClan rond, maar van mij mag hij daar nu wel wat steviger settelen.

Persoonlijkheid:
Bleak is niet bepaald een gezelschapsdier. Hij is awkward, social ques vliegen hem vaak over het hoofd en zijn interesse in de ander ligt laag. Hoewel hij er geen bedoeling achter heeft, kunnen zijn opmerking soms vreemd of zelfs gemeen overkomen. Voor wie daar langs kan kijken valt er in een vriendschap met Bleaktail best veel te halen. Nadat je hem geduld, vriendelijkheid of iets anders interessants kunt tonen laat Bleak zich snel ompraten. Voor vrienden leeft hij op een echte alles of niets mentaliteit en zou zich gerust opofferen. Verder is hij uitstekend in het klaren van je vieze, saaie of lastige klusjes. Dit doet hij oprecht graag om zichzelf als maar bezig te houden.

Ik zoek:
- Topics met mensen in BC
- Vriendschappen/ plots in BC
- Klusjes van anderen; Bleak mag aan het werk worden gezet >:3
- Topics / plots met katten buiten BC; Bleak is nu dan wel hier maar tja, wie weet dat iemand genoeg charisma (of een beetje medelijden) heeft om hem over te praten  Looking for a lot of things [TS] 1f440

Hollowpaw:

Achtergrond info:
Hollowpaw wordt een nieuw karakter van mij. Hij komt in Riverclan. Hollowpaw is in de winter geboren. Zijn moeder (NPC) heeft de geboorte niet overleefd. Hollowpaw was voor het grootste gedeelte van zijn kittentijd erg zwak en kon vaak niet mee spelen met de andere kittens van de clan. Hij weet niet wie zijn vader is en heeft (in principe) ook geen broetjes of zusjes. Dankzij de strenge winter, de voedseltekorten en zijn gelimiteerde sociale netwerk loopt Hollowpaw nog erg achter in vergelijking tot andere kittens.
((Als hier dingen in staan die niet kloppen ivm de main storyline, laat het me even weten dan pas ik het gelijk aan ^-^ ))

Persoonlijkheid:
Desondanks zijn lastige start zit Hollowpaw vol enthousiasme en energie. Hij is zich er maar al te goed van bewust dat hij achterloopt op de andere apprentices en heeft zijn doel danook scherp voor ogen: beter, sterker en knapper worden dan de rest! Hij wil in alles de beste zijn en gaat niet voor minder. Gezien Hollowpaw in het verleden zo veel sociale activiteiten heeft moeten missen probeert hij dat nu zo hard mogelijk in te halen door er naar te streven een exstreem voorbeeld te zijn. Hij krabbeled voor geen enkele weddenschap terug en zet regelmaat alles op het spel als hij de woorden 'dat durf je toch niet' te horen krijgt. Dit brengt hem vaak in de problemen.

Ik zoek:
-Vrienden die bereid zijn om kattenkwaad uit te halen >:3
- 'vijanden' --> als apprentice heb je nog niet snel echt aartsvijanden, maar pesterijen kunnen zeker. Je krijgt Hollowpaw namelijk heel makkelijk op de kast met dingen als 'dat durf je niet' 'dat kan je niet' 'dat mag je niet'
- misschien een pleegmoeder als iemand dat ziet zitten :0
- Als iemand, misschien juist wel van een andere clan, dit bolletje boos als z'n zoon wilt claimen dan sta ik daar voor open.
- Topics binnen Riverclan, het liefst met approximately of kittens maar warriors mogen ook.

Dat was het voor nu :3
Als je nog vragen/ ideeën hebt laat het gerust weten ^-^




Now shut your dirty mouth - If I could burn this town
Looking for a lot of things [TS] Bleakos
I wouldn't hesitate - To smile while you suffocate
Looking for a lot of things [TS] COxUkZt  Looking for a lot of things [TS] 23mrb6w

Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
Looking for a lot of things [TS] DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a lot of things [TS]   Looking for a lot of things [TS] Icon_minitimeza 8 jul 2023 - 18:58

Misschien een topic Bleak x Eydis?

Verder heb ik eventueel Searpaw wel als mogelijke vriend en anders zeker voor een topic.


Looking for a lot of things [TS] 3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
Looking for a lot of things [TS] 0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a lot of things [TS]   Looking for a lot of things [TS] Icon_minitimezo 9 jul 2023 - 10:26

Is goed! ^^
Zal ik er een voor Bleak x Eydis openen dat jij die met Searpaw opened?


Now shut your dirty mouth - If I could burn this town
Looking for a lot of things [TS] Bleakos
I wouldn't hesitate - To smile while you suffocate
Looking for a lot of things [TS] COxUkZt  Looking for a lot of things [TS] 23mrb6w

Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
Looking for a lot of things [TS] DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a lot of things [TS]   Looking for a lot of things [TS] Icon_minitimezo 9 jul 2023 - 11:48

Is goed^^


Looking for a lot of things [TS] 3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
Looking for a lot of things [TS] Skadi-10
Elfje
673
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a lot of things [TS]   Looking for a lot of things [TS] Icon_minitimema 10 jul 2023 - 21:27

Bleak x Skadi?

En ik denk dat Speckle x Hollow ook wel leuk kan zijn, want speckle is zo disobedient als het maar zijn kan en zal hem zeker kunnen uitdagen en daarmee de kast op jagen.


Looking for a lot of things [TS] Skadi_17

Looking for a lot of things [TS] COxUkZtLooking for a lot of things [TS] E8v3o2Looking for a lot of things [TS] Skadi_12Looking for a lot of things [TS] Member10Looking for a lot of things [TS] Toothy10
:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
Looking for a lot of things [TS] 0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a lot of things [TS]   Looking for a lot of things [TS] Icon_minitimedi 11 jul 2023 - 12:02

@Skadi
Oehh dat lijkt me super nice! Zou jij met Speckle willen openen? :0

Verder heb ik er hier een voor Skadi: https://www.warriorcatsnl.com/t49959-oh-ironie#918499

@Beechresin:
Eydis: https://www.warriorcatsnl.com/t49960-i-ve-picked-the-wrong-battle#918501


Now shut your dirty mouth - If I could burn this town
Looking for a lot of things [TS] Bleakos
I wouldn't hesitate - To smile while you suffocate
Looking for a lot of things [TS] COxUkZt  Looking for a lot of things [TS] 23mrb6w

Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
Looking for a lot of things [TS] Skadi-10
Elfje
673
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a lot of things [TS]   Looking for a lot of things [TS] Icon_minitimedi 11 jul 2023 - 20:59

Bleaktail schreef:
@Skadi
Oehh dat lijkt me super nice! Zou jij met Speckle willen openen? :0

Verder heb ik er hier een voor Skadi: https://www.warriorcatsnl.com/t49959-oh-ironie#918499

yes is goed hoor!


Looking for a lot of things [TS] Skadi_17

Looking for a lot of things [TS] COxUkZtLooking for a lot of things [TS] E8v3o2Looking for a lot of things [TS] Skadi_12Looking for a lot of things [TS] Member10Looking for a lot of things [TS] Toothy10
:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a lot of things [TS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: