Running with the wind ~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Running with the wind ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Wildfox
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 16:42

Zijn twee ambere ogen knipperden in het felle zonlicht, zijn twee poten stevig op de grond geplant. De warmte werd in zijn vacht gezogen, een heerlijk gevoel ging door zijn lichaam heen. Het was al zonhoog geweest, dus was hij natuurlijk afkeurend het kamp uit 'geschopt' omdat hij niets deed. Een flauwe glimlach gleed over zijn gezicht en hij zakte door zijn poten. Zijn staart uitgestrekt over de grond, zijn ogen tevreden dicht geknepen. Waarom wilde elke Warrior dit niet? Was het zo niet juist geweldig om te leven? Nee, eigenlijk was de oorzaak van het luie liggen best wel duidelijk. Zijn mentor, Raindrop, was druk bezig met de Clan. Misschien had ze wel helemaal geen tijd voor hem of was ze hem zelfs vergeten. Wildpaw opende weer zijn ogen en zag niet meer het vertrouwde bos voor zich. Maar een treurige donkere plek, de schaduwen leken allemaal op vijandige katten. Zijn ademhaling versnelde en hij sprong op. Hij wilde hier weg, weg van de enge plek. De wind streek langs zijn vacht en zorgde ervoor dat zijn snelheid wat werd verminderd. Zijn poten raakten de grond bijna niet meer, zo snel bleek hij wel te gaan. De ShadowClan geuren verminderden, dat merkte hij wel. Wildpaw remde af en voelde dat de grond wat natter was hier. Begon hier een gedeelte van het territorium dat moerassig was? Wildpaw stak zijn neusje in de licht en rook nog maar een vage geur van zijn Clan. Hij was toch niet te ver doorgegaan? Bezorgd probeerde hij de weg terug te vinden, maar hij werd afgeleid door al die geuren. Waar was hij? Bijna wilde hij bang miauwen, schreeuwen als een kleine kit zonder moeder. Maar gelukkig kon hij zich nog net inhouden. Straks zouden andere katten hem vinden, Clankatten, Rogues of zelfs BloodClan katten. Die zouden hem verscheuren zonder enig gevoel van genade. Wildpaw slikte en probeerde zijn eigen geur te vonden. Maar zonder al die training kon hij het niet vinden. Angst kroop door zijn kop en probeerde zijn weg te vinden naar zijn geest. Was dit zijn einde? Hopeloos liet hij zich zakken op de grond en drukte zijn kop op het gras. Gedoemd te mislukken. Zo kon hij nu maar beter denken, alles ging fout. Wat hij ook probeerde. Jagen zonder training, tijd verspilling! Hoe kon hij zich verdedigen? Niet dus. Een grom ontsnapte uit zijn keel en hij stond weer op. Wildpaw ijsbeerde een tijdje op de vlakte. Misschien moest hij maar weer gewoon door de bosjes springen. Het zou kunnen werken. Als hij naar maar de kant wist waar hij vandaan was gekomen. Nog een keer testte hij de lucht, maar niets kwam hem binnen schieten. Zuchtend ging hij weer zitten en likte zijn voorpootje. Hij zou het zo proberen, maar of het ging werken wist hij niet..

[MET TOESTEMMING]


Running with the wind ~ Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 12:05

En zoals gewoonlijk bevond Lightpaw zich weer zonder toestemming buiten het kamp. Ze kende de regels, maar regels waren er om te breken. Zo zag Lightpaw het. Ze was wel loyaal aan haar clan. Alleen niet aan de regels. En dat zou haar nog een hoop last geven in de toekomst. Maar zo dacht de jonge apprentice nog niet. Ze ging haar gang. Ze deed wat ze leuk vond, of het nou mocht of niet. Lightpaw's lenige poten lieten haar over een boom stam heen springen en ze rende door. Ze zou naar de grens van The Shadowclan en Riverclan toe gaan. Daar zou vast wel wat te beleven zijn. Althans, daar ging Lightpaw van uit. Er hing altijd wel een kat rond. Misschien een Bloodclan kat. Dan kon ze misschien werken aan haar vecht technieken. Of, een andere kat die haar zou uitdagen. Of misschien een kat die wel wat leuks te vertellen had. Wie wist. Ze draafde door en al gouw drong de geur van Shadowclan haar neus binnen. Een grijns sierde haar lippen en ze ging door. Ze sprong over boom stammen heen. Ze sprong op rotsen er er weer af. Één keer struikelde ze bijna, maar ze wist haar evenwicht te behouden. En al gou kwam er een wild kleurige kat in beeld. Aan de lengte te zien was de kat een maan ouder dan haar. En zo re reuken een kater. Ze vertraagde haar tempo en liep wat behoedzamer zijn kant op. Lightpaw begon te sluipen en sprong toen onverwachts voor de apprentice neer. 'Wat doe jij zo dicht bij Riverclan territorium!' Vroeg ze. Ze probeerde haar lag te verbergen. Ze wist niet hoe het bij de apprentice over zou komen. En nu ook maar hopen dat Stormstar of een andere Riverclan warrior haar zou betrappen. Want eigenlijk was ze niet echt meer op haar eigen territorium. Maar ook weer niet op Shadowclan territorium.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 14:44

Toen zijn vacht eindelijk was verlost van die vreselijke modder stond de jonge kater op. Wildpaw hief zijn poot op, klaar om weer weg te gaan. Maar voordat hij ook maar één stap kon verzetten hoorde hij iets. Zijn oren spitsten zich meteen en hij draaide zich om. De geuren waren nog niet veranderd, maar hij kon het zich toch niet verbeeld hebben? Nieuwsgierig draaide hij zich weer om naar de kant waar hij zojuist naar had gekeken en zocht zijn omgeving af. Niets. De bosjes waren hetzelfde, geen enkel blad had zich bewogen. "Heb je je het verbeeld?" Mompelde hij wat vaag tegen zichzelf. Nog een keer wierp hij een blik op de bosjes waar het geluid vandaan was gekomen. Dit keer had hij het zich zeker niet verbeeld. Want nu kwam er een jonge ginger poes zijn kant op. Zo te zien was zij ook een Apprentice, misschien net wat jonger. Misschien net een Moon? Haar houding zag er wat behoedzaam uit, was ze bang van hem? Wildpaw ging zitten op de zachte aarde en likte weer zijn pootjes. Dit keer niet om ze schoon te maken, maar om iets te doen te hebben. Hij werd altijd nerveus in het gezelschap van andere Clankatten. Zijn eigen Clan was prima, maar een Apprentice van.. Hij snoof de lucht op. de RiverClan. Meteen sperde hij zijn ogen open. RiverClan? Was hij zover gekomen. Een glimlach verscheen op zijn gezicht, hij was aardig ver gekomen. 'Wat doe jij zo dicht bij Riverclan territorium!' Vroeg de poes, zo te zien was ze niet al te kwaad. Wildpaw stond op leunde naar voren, zodat hun neuzen nog geen muzienlengte van elkaar waren verwijderd. Zijn ogen hadden geen woedende blik in zich, maar meer van een vriendelijke glans. "Ik? Ik zou zeggen, wat doe jíj zo dicht bij het ShadowClan territorium?" Vroeg hij als een tegenvraag op haar vraag. Zijn glimlach werd breder en hij hield zijn kopje wat schuin. Als hij aar op haar uiterlijk zou moeten beoordelen, zou zij misschien nog net een Apprentice zijn. Maar misschien was ze gewoon klein voor haar leeftijd. "Als ik het vragen mag," Zei hij met zijn nog hoge stem. "Wat is jouw naam? Ik wil niet tegen mijn vijand vechten zonder te weten wie het is." Op het einde barstte hij zowat in lachen uit. Konden twee Apprentices niet gewoon zo'n lol hebben?

-Kort..


Running with the wind ~ Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 15:09

Lightpaw ging zitten en sloeg haar lange dikke wollige staart over haar poten heen. Haar half lange vacht speelde met de wind. "Ik? Ik zou zeggen, wat doe jíj zo dicht bij het ShadowClan territorium?" Zei de Shadowclan apprentice. Lightpaw grinnikte. 'Maar toch vroeg ik het jou eerder,' zei ze terug met een uitdagende twinkeling in haar ogen. Maar niet vijandig. Ze wist niet waarom. Ze voelde geen vijandigheid bij deze kater op borrelen. "Als ik het vragen mag," Zei de Shadowclan apprentice kater, met een hoge stem. "Wat is jouw naam? Ik wil niet tegen mijn vijand vechten zonder te weten wie het is." Lightpaw moest lachen. 'Nou, beste vijand, mijn naam is Lightpaw. En wat is jouw naam dan wel niet?' zei ze grinnikend. Ze keek de kater aan met een uitdagende blik aan. Ze ging staan. En haar staart zwiepte speels heen en weer. Misschien zouden ze vechten als vrienden deden. Er zijn toch super veel apprentices en andere katten binnen de clan met een vriend of vriendin uit een andere clan. Dus waarom mag Lightpaw geen vriend of vriendin uit een andere clan. Maar wie wist, ze kende elkaar niet. Misschien zou het in de hele andere richting lopen. Ze zouden wel zien.

--vaag--
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 16:03

De poes tegenover hem ging zitten, haar staart over haar pootjes gedrapeerd. In het briesje dansten een paar haren van haar vacht. Ze grinnikte even. Wildpaw voelde zich even wat ongemakkelijk, maar probeerde dat niet te laten zien. 'Maar toch vroeg ik het jou eerder,' Zei ze tegen hem en hij fronste zijn voorhoofd even. In haar ogen kon Wildpaw een uitdagende twinkeling zien, hij hield alleen zijn glimlach op zijn gezicht. Toen hij zijn vraag had gesteld, moest de poes lachen. Was het om zijn stem of vond ze het grappig als een andere Clankat haar naam vroeg. 'Nou, beste vijand, mijn naam is Lightpaw. En wat is jouw naam dan wel niet?' Grinnikend kwamen de woorden uit haar bek, haar ogen stonden nog steeds uitdagend. "Om terug te komen op je eerste vraag," Zei hij en volgde haar voorbeeld om ook op te staan. Hij bleef even geconcentreerd staren naar Lightpaw's staart die heen en weer zwiepte. "Ik heb geen helemaal geen idee waar ik ben. De ene keer liep ik wat random door het bos en toen kwam ik hier uit. En als antwoord op je tweede vraag; ik ben Wildpaw, Apprentice van de ShadowClan. En nu jij. Kom op met die antwoorden." Zijn glimlach werd breder en hij deed een paar passen opzij. De zon werd even bedekt door een eenzame wolk. Was hij dat? Zo eenzaam. Alleen. Het was wel voor een deel waar. Hij had nog niet echt vrienden gemaakt. Misschien was hij er niet goed in, maar toch. Het eenzame gevoel wilde hij niet meer. Iedere Apprentice had wel minstens een iemand om gevoelens mee te delen, even te spelen. Maar hij nou weer niet. Wildpaw slaakte een zucht en keek naar zijn poten. Bijna was hij vergeten dat er nog iemand bij was. Hij draaide zich snel weer om en keek Lightpaw recht in de ogen aan. "Sorry, ik was wat afwezig." Zei hij wat eentonig. Nee. Hij kon het niet verbergen, waarom zou ze niet mogen weten dat hij eenzaam was? "Het punt is, ik ben niet zo populair in mijn Clan. Niet dat ik iets verkeerd heb gedaan, maar ik ben wat eenzaam. Bijna geen vrienden, snap je?" Hij boog zijn kop en keek alleen nog maar naar zijn poten. Was het wel slim om dit te doen?


Running with the wind ~ Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 16:16

Het antwoord op haar vraag kwam niet meteen. hij beantwoorde eerst de eerste vraag. "Ik heb geen helemaal geen idee waar ik ben. De ene keer liep ik wat random door het bos en toen kwam ik hier uit. En als antwoord op je tweede vraag; ik ben Wildpaw, Apprentice van de ShadowClan. En nu jij. Kom op met die antwoorden." Zei hij. Lightpaw knikte. 'Ik had zin om wat meer actie tegen te komen, en niet die standaard dingen bij mijn in het territorium,' mauwde ze eerlijk. Ze was er heilig van overtuigd dat als Stormstar nu zou komen haar een zwaardere straf zou geven dan de vorige keer bij Thunderclan territorium. Lightpaw glimlachte. Toen Wildpaw zei dat hij even afwezig was glimlachte ze even. 'Ik zei: Ik had zin om wat meer actie tegen te komen, en niet die standaard dingen bij mijn in het territorium, gebeuren,' zei glimlachte even. Ze had geen vrienden bij haar in de clan. Wel wat apprentices waar ze wel eens een woordje mee wisselde maar meer ook niet. Geen vrienden. Geen katten om haar gevoelens mee te delen. Just alone. De volgende woorden die Wildpaw zei liet haar medelijdend kijken. "Het punt is, ik ben niet zo populair in mijn Clan. Niet dat ik iets verkeerd heb gedaan, maar ik ben wat eenzaam. Bijna geen vrienden, snap je?" Lightpaw knikte. 'Ik snap het, ik heb ook geen vrienden binnen de clan, maar wij kunnen toch vrienden zijn? Toch?' Zei ze met een vriendschappelijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 16:38

'Ik zei: Ik had zin om wat meer actie tegen te komen, en niet die standaard dingen bij mijn in het territorium, gebeuren,' Hij werd nog een keer uit de wolken gehaald, zo te zien was ze niet zo'n vervelende kat zoals andere Clankatten. Wildpaw keek weer op en zag dat er een glimlach op Lightpaw's gezicht stond afgetekend. NU was zij degene die even niet oplette. Maar hij had ook even niets te zeggen. Hij voelde zich wat beter bij Lightpaw, dan alleen in het ShadowClan territorium. Kon hij hier dan niet nog even langer blijven. Weer richtte hij zijn blik op de hemel, de zon stond al ietsje verder dan zijn hoogste punt, maar het scheelde niet veel. De wolk die hem had bedekt was weggedreven en het licht kon weer volop op de twee katten schijnen. Het was fijn om hier te zijn, met iemand die hem voor een keertje niet negeerde. En zo te zien had Lightpaw hetzelfde in haar Clan. Omdat ze knikte op zijn vraag. 'Ik snap het, ik heb ook geen vrienden binnen de clan, maar wij kunnen toch vrienden zijn? Toch?' Een vriendschappelijke glimlach was te zien op haar gezicht. Niet die ene uitdagende van net. Meende ze het echt? Vrienden in een andere Clan. Ja, hij had er wel eens van gehoord, maar werden die niet afgestraft omdat het tegen de Warrior Code was. Wildpaw begroef zijn poten in de modderige aarde, twijfels raasden door zijn kop. "Ik weet het niet.." Mompelde hij en durfde Lightpaw niet aan te zien. Wie weet was ze nu teleurgesteld en rende ze weer naar haar Clan. "Het voelt zo raar," Zei hij na een kleine pauze. Dit keer keek hij op en probeerde zijn emoties niet te laten zien. "Bij mijn Clan voel ik me wel veilig, maar ben ik alleen. Maar hier bij jou voel ik me vrolijk, maar niet veilig. Wie weet als iemand ons snapt?" Elk woord wat hij zei was waar, hopelijk zou Lightpaw het begrijpen. Anders was hij weer terug bij af..


Running with the wind ~ Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 16:54

Ze zag twijfeling in de ogen en de houding van Wildpaw. Maar stiekem had ze wel iets in die trant verwacht. Ze was niet bang. Hij zei dat hij het niet wist, dat het raar voelde, en dat ij zich veilig voelde bij de clan, maar ook alleen, en hier, bij Lightpaw vrolijk, maar juist niet veilig, en hij was bang om gesnapt te worden. Lightpaw bleef even stil, maar knikte toen. 'En ook dat snap ik. Maar, vriendschap buiten de clan is niet slecht. Alleen... Ik weet het niet... Maar ik zou het risico willen nemen om gesnapt te worden... Want vriendschap is belangrijk voor mij, en ik heb alles over voor een hechte vriendschap, want dat is wat wij hebben, ook al kennen we me kaar nog maar net,' sprak ze gedurfd. Ze hoopte dat ze hier een beetje goed aan deed. Want ze wist ook dat ze slecht bezig was. Maar ze wou het niet te slecht maken. Ze durfde te wedden dat er heel veel clan genoten in haar clan vrienden hadden buiten de clan, en dat ze mekaar ook regelmatig ontmoette. Ze wist het zeker. Ze glimlachte naar Wildpaw en ze hoopte dat hij nu geen slecht beeld van haar had. Want daar was ze wel bang voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:13

Lightpaw had naar hem geluisterd en begon met een knikje. Ze snapte het vast wel. 'En ook dat snap ik. Maar, vriendschap buiten de clan is niet slecht. Alleen... Ik weet het niet... Maar ik zou het risico willen nemen om gesnapt te worden... Want vriendschap is belangrijk voor mij, en ik heb alles over voor een hechte vriendschap, want dat is wat wij hebben, ook al kennen we me kaar nog maar net,' Zei ze, zij durfde het wel. Misschien kon zij wel een betere Apprentice worden. Wildpaw slikte en probeerde het uit zijn kop te zetten. Waarom was hij al bezig over de toekomst na te denken? Apprentices en kittens wilden juist spelen, Warriors zouden over de gevolgen nadenken. Lightpaw glimlachte naar hem, zij kon er ook niets aan doen. Beide hadden ze geen vrienden, ze pasten precies bij elkaar. Dus waarom niet? "Ach, ik denk niet dat iemand hier langs komt. Dus zullen we maar.." Hij stopte even en keek toch weer voor de zekerheid om zich heen. Hij wilde er toch zeker van zijn dat niemand hen kon zien. Hij wilde geen onnodige straf oplopen. En wat was er mis mee? Ze vochten niet, ze kwamen niet op elkaars territorium. Ze praatten alleen maar. De glimlach kwam weer terug op zijn gezicht. "ergens anders heen gaan. Want als we de grens oversteken, hebben we echt iets verkeerds gedaan." Hij deed alvast een paar passen opzij, maar bedacht zich toen dat hij geen idee had waar ze heen moesten. "Weet jij misschien een plekje waar we heen kunnen en niemand ons kan zien?" Lightpaw zou vast wel weten waar er zo'n plekje was. Wildpaw was in dit deel van zijn territorium nog nooit geweest, zij misschien wel. Hopelijk..


Running with the wind ~ Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 18:13

De volgende woorden van Wildpaw lieten haar warm glimlachen. "Ach, ik denk niet dat iemand hier langs komt. Dus zullen we maar..." Wildpaw zweeg even en Lightpaw keek hem aan met stralende ogen. Ze zag er blij en ook opgelucht uit. "...Ergens anders heen gaan. Want als we de grens oversteken, hebben we echt iets verkeerds gedaan.," vervolgde Wildpaw. Lightpaw knikte. 'Dat klinkt goed!' Haar gele ogen straalde. Bij de volgende vraag begonnen haar ogen te glimmen. Ze dacht na. De rogue plaatsen zou niet snel een clan kat komen. En hoe vaak gaat er nou een clan kat naar de High Rocks? En op het Twoleg place komt ook niet snel een clan kat. Daar heb je alleen angstige kitty-pets. 'Hmm, wat dacht je van The Rogue places, en Twoleg Places, en High Rocks, Four tree's lijkt me te link, dus dat zijn de bestte plekken die ik verzinnen kan,' zei ze met een warme glimlach. Ze liet een zacht gesnor horen. 'Het lijkt me beter dan we vandaag nog even hier blijven, want ik moet zo wel weer terug naar het kamp. Dan kan ik je morgen of over morgen bij... bij The Rogue Places ontmoetten?' stelde ze voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 18:55

Lightpaw keek hem aan met stralende ogen, dus ze waren nu vrienden? Ging dat zo gemakkelijk? Gewoon het zeggen en p a t s ! en klaar? Wildpaw kon het niet weten, omdat hij dit nog niet had meegemaakt. Haar uitdrukking was blij en ook opgelucht, het was echt zo. Een blij gevoel ging door Wildpaw heen, een vriend. En geen normale. Maar een andere Clankat. Geweldig! 'Dat klinkt goed!' Zei ze en zo te zien begon ze na te denken over een ontmoetingsplaats. "Misschien kunnen we elkaar daar telkens ontmoeten. We moeten een soort lokroep hebben zodat we elkaar niet verwarren met een andere kat!" Nu hij er eenmaal in zat wilde hij het ook echt. Zijn staart was nu hoog opgestoken op een blij manier. 'Hmm, wat dacht je van The Rogue places, en Twoleg Places, en High Rocks, Four tree's lijkt me te link, dus dat zijn de beste plekken die ik verzinnen kan,' zei ze met een warme glimlach. Ze liet een zacht gesnor horen. Wildpaw deed gezellig mee en deed een stap dichterbij Lightpaw. 'Het lijkt me beter dan we vandaag nog even hier blijven, want ik moet zo wel weer terug naar het kamp. Dan kan ik je morgen of over morgen bij... bij The Rogue Places ontmoetten?' Hij dacht even na hoe hij daar zou moeten komen vanaf ShadowClan. Hij kon het donderpad wel volgen voor High Rocks en de Rogue Places waren makkelijk te vinden door die stank. Zijn glimlach werd nogmaals breder. "Is goed," Zei hij terwijl hij blij knikte. "Dus zullen we vandaag nog snel wat spelen, anders hebben we alsnog niets gedaan. Misschien jagen? Dat is een goede dekmantel voor ons, dan denken onze Clanleden dat we iets gedaan hebben." Opeens kwam er een geniaal idee in hem op. "We maken samen een Clan, met andere namen! Zo kunnen we elkaar herkennen. Als we een kamp hebben bij de Rogue Places, ik ben Droppedleaf, jouw Deputy, mijn Leader." Hij lachte en krulde zijn staart om zijn poten, dit kon nog wel eens een leuke dag worden.


Running with the wind ~ Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 19:01

Lightpaw knikte nadenkend. Nu ze was begonnen zou ze ook door gaan. Zo lang ze maar niet betrapt zouden worden. Lightpaw likte haar voor poot om dat er een paar grassprietjes tussen waren blijven haken. Wildpaw stemde in over haar idee om elkaar voor taan te ontmoetten bij de Rogue places. Ze wis dat als Stormstar of een andere clan genoot er achter zou komen, ze diep in de nesten zou zitten. Maar vriendschap ging voor alles. Althans, dat vond Lightpaw. En het was toch ook zo. Ze was er heilig van overtuigd dat Starclan dit wel zou begrijpen. Tenminste, als Starclan echt zo begrip vol was, als dat de anderen beweerden. "Dus zullen we vandaag nog snel wat spelen, anders hebben we alsnog niets gedaan. Misschien jagen? Dat is een goede dekmantel voor ons, dan denken onze Clanleden dat we iets gedaan hebben." Lightpaw knikte. 'Dat, is een goed idee! Dan kunnen wel wel gaan jagen, en stoeien, en alles te gelijk doen!' Zei ze plagend terwijl ze met haar poot tegen de borst van Wildpaw duwde. Ze grijnsde uitdagend op een vriendschappelijke manier. "We maken samen een Clan, met andere namen! Zo kunnen we elkaar herkennen. Als we een kamp hebben bij de Rogue Places, ik ben Droppedleaf, jouw Deputy, mijn Leader." Zei Wildpaw. Lightpaw grijnsde. 'Nee, anders. Ik ben de deputy Sealeaf, en jij mijn leider Droppedstar!' zei ze grijnzend. 'En dan nu! Wie het eerst een muis heeft gevangen!' zei ze speels. Ze stoof de bosjes in en snoof de geur op. Ze rook nog niks. Maar ze wist zeker dat zij als eerste een muis zou vangen. Al onderschatte ze Wildpaw niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 10:30

Lightpaw knikte. 'Dat, is een goed idee! Dan kunnen wel wel gaan jagen, en stoeien, en alles te gelijk doen!' Wildpaw zag dat ze haar pootje ophief en die op zijn vorst plantte. Met de weinige training die hij had gehad, kon hij nog net voorkomen dat hij de meeste druk op zich kreeg. Zo snel als hij kon sprong hij achteruit en rende weer naar voren. Dit keer plantte hij twee voorpoten op háár borst. Er stond een uitdagende glimlach op haar gezicht, maar vriendschappelijk. Als een vriend. Hij kopieerde die uitdrukking en ging weer zitten. 'Nee, anders. Ik ben de deputy Sealeaf, en jij mijn leider Droppedstar!' zei ze grijnzend. Wildpaw voelde een trots gevoel inzicht opkomen en hij hief zijn kopje op. "Goed," Zei hij op een leiderlijke manier en liep een paar rondjes om Lightpaw. Maar voordat hij verder kon gaan was Lightpaw hem al voor. 'En dan nu! Wie het eerst een muis heeft gevangen!' zei ze speels. "Ik ben niet voor niets Leader van de, um.. Wat is de naam van onze Clan, Sealeaf?" Hij hield zijn kopje speels schuin en probeerde alvast de lucht om hem heen af te speuren. Een lichte geur van muis dreef zijn neus binnen en zijn maag maakte van opwinding een sprongetje. Een grijns speelde rond zijn lippen en stiekem deed hij een stap naar achter. "Laat maar, die muis is van mij!" Hij rende weg en sprong door de bosjes. Heerlijk was het gevoel van die blaadjes die door je vacht raasden. De geur werd sterker, maar hij voelde iets van schuld in zich opborrelen. Zou Lightpaw het niet te erg vinden? Wildpaw stopte en keek achterom. Was ze nog wel bevriend met hem?


Running with the wind ~ Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimema 23 apr 2012 - 19:38

[Ik zou proberen een blije post te maken...]
Lightpaw moest lachen toen Wildpaw als een echte leider om haar heen passeerde. Weer moest Lightpaw lachen. 'U, Droppedstar bent de leader van The MightyClan!' Zei ze als een echte deputy met een opgeven kop en borst voor uit. En ook zij liep een rondje om haar leader heen. Ze grinnikte. Toen kwam er een muis in zicht. Lightpaw opperde dat zij die muis eerder ging vangen. Wildpaw ging eerder de bosjes in dan haar. Lightpaw sputterde achter hem aan en pakte de muis. Ze hief haar kop op en moest lachen. 'First is mine! Probeer me maar in te halen,' Mauwde ze speels terwijl ze haar staart speels heen en weer liet gaan. Ze begroef ze muis en rende naar voren. Ze klapte haar poten speels om Wildpaw heen en liet hun over de grond heen rollen. Ze beet zachtjes in zijn oor en grinnikte

[Kort, maar mijn inspiratie bron is nog al verlaagd]
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 12:21

Al snel verdwenen zijn twijfels toen hij het geluid van Lightpaw's poten hoorde. Een speelse glimlach verscheen op zijn gezicht, maar toen ze voorbij kwam werd hij bijna van zijn poten geblazen. Hij volgde haar en zag dat zij de muis al te pakken had, een snorrend geluid ontsnapte uit zijn keel. 'First is mine! Probeer me maar in te halen,' Haar hele houding was speels en met haar poten begroef ze de verse muis. Twee poten werden om hem heen geklapt en hij viel met een doffe 'plof' op de grond. Met zijn achterpoten liet hij haar met zich mee rollen. Lightpaw beet zachtjes in zijn oor en hij in haar voorpoot. Lachend probeerde hij de rollende beweging te stoppen. Maar alle lucht werd opgeëist door zijn lach. Hij sloeg met zijn voorpootjes tegen de borst van Lightpaw om te proberen te ontsnappen. Maar alle was te leuk, hij wilde dat deze dag nooit voorbij zou gaan. De omgeving flitste als een groene was om hem heen. Prachtig. "Sealeaf," Miauwde hij en sprong van Lightpaw af. Ze hadden maar een korte afstand afgelegd. "Moeten we niet al gaan? Volgens mij zijn we hier al aardig lang.." Weer kwamen die stomme twijfels in zijn kop. Hij keek omhoog en kon de zon gelukkig nog zien. Als hij thuis zou komen en de zon was al onder, zou iedereen achterdochtig worden.. Wildpaw slikte en keek naar de poes. Ook al waren ze vrienden, zij was geen excuus..

-Mijne ook, >.<


Running with the wind ~ Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 15:34

Ze rolde samen over de grond, ze stoeide en rolde. Het was gewoon te fantastisch voor worden. Ze stoeide, beten in elkaars oren en poten, krabde speels, en gingen zo door. Uiteindelijk sprong Wildpaw van haar af en klom Lightpaw overeind. Wildpaw sprak haar aan bij haar nep-naam Sealeaf. Lightpaw haalde een poot over haar oor heen en keek Wildpaw aan. 'Wat is er, Droppedstar?' Vroeg ze terwijl ze grijzend naar Wildpaw keek. "Moeten we niet al gaan? Volgens mij zijn we hier al aardig lang.." Wildpaw kreeg zijn onzekere houding terug. Lightpaw veranderde niks aan haar houding. Haar clan genoten deden al wat achterdochtig tegen haar. Maar Lightpaw kon er wel tegen. Ze kon er ook goed mee omgaan. En nog niemand sprak haar aan over; wat heb je vandaag gedaan? Of wat dan ook. Maar Lightpaw knikte. 'Je hebt een punt,' miauwde ze. 'Waar zullen we elkaar volgende keer ontmoetten?' Vroeg ze terwijl ze een poot over haar snoet heen haalde. Ze trippelde langzaam terug naar waar ze de muis had gevangen. Ze ging er vanuit dat Wildpaw haar volgde. Ze pakte de muis en legde die voor haar poten neer. 'Ik denk inderdaad dat het maar beter is om te gaan. Ik wil geen patrouille tegen komen met de geur van Shadowclan aan mijn vacht, niet dat ik vies ben van die lucht, maar de andere Riverclan katten zeker wel,' mauwde ze. Ze glimlachte en hield haar zintuigen op scherp. Als er al iemand in de buurt wou, wou ze daar snel achter komen om zich ook snel te kunnen verstoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimema 30 apr 2012 - 12:40



Lightpaw haalde haar pootje over haar oor. 'Wat is er, Droppedstar?' Vroeg ze grijnzend, maar Wildpaw was niet meer zo blij. Wat áls iemand hen had gezien. Zouden ze hen straf geven. Misschien zelfs wel uit de Clan sturen. Zorgelijk begon hij te ijsberen en schudde telkens zijn kopje. Hij richtte zijn amberen blik op Lightpaw, wiens houding bijna het tegenovergestelde was als die van hem. Hoe kon ze zo zijn? Zeker, moedig. Hij kon dat gewoon niet. Alsof zijn poten van water werden telkens als hij het gevaar in de ogen keek. Was deze vriendschap het dan wel waard? Maar daarbij ging het gewoon niet. Zijn eerste vriend zou hij niet zo gemakkelijk opgeven. Misschien kon Lightpaw hem wel helpen om van zijn onzekerheid af te komen. 'Je hebt een punt,' miauwde ze uiteindelijk. Weer een last ging van zijn schouders af. Dus dat was in ieder geval niet al te laf van hem. Hij kon dus soms beter naar zijn angsten luisteren dan het te negeren. 'Waar zullen we elkaar volgende keer ontmoetten?' Weer haalde ze een pootje over haar snuit, stond op en trippelde naar de muis. Wildpaw keek even naar zijn pootje die onder de aarde zaten. Hij kon maar beter de RiverClan geur van zijn lijf wassen voordat hij terug ging. Met een snelle draai van zijn lichaam stond hij op en volgde Lightpaw. "Laten we eerst maar hier weer ontmoeten, dan zoeken we samen een goede plek bij de Rogue Places. Ok?" Zei hij wat treurig, de dag was alweer zo snel voorbij gegaan. Net alsof hij hier nog maar net was aangekomen. Maar nu had hij wel een vriend, zijn eerste vriend. Het maakte hem niet langer uit of die uit een andere Clan kwam. Hun vriendschap was écht en dat gold alleen maar! 'Ik denk inderdaad dat het maar beter is om te gaan. Ik wil geen patrouille tegen komen met de geur van Shadowclan aan mijn vacht, niet dat ik vies ben van die lucht, maar de andere Riverclan katten zeker wel,' Wildpaw glimlachte naar haar en plukte een paar grassprietjes uit zijn vacht. "Misschien kunnen we ons maar beter even wassen, de Clangeuren vallen waarschijnlijk te veel op.." Zei hij en sprong door een rij bosjes. Zoals hij al had gehoopt stroomde daar een klein beekje. "Light, ik heb onze oplossing al gevonden!" Miauwde hij trots en trippelde naar de oever toe. Het water was doorzichtig en stroomde traag. Voor een RiverClan kat zou dit vast makkelijke klus zijn. Maar als je nou niet goed tegen water kon, zoals Wildpaw zelf, was het een beetje irritant. Langzaam liet hij zijn pootjes in het koude water zakken. Diverse rillingen gleden voer zijn rug, maar hij ging toch door. Vervolgens stopte hij zijn achterpoten er ook in, totdat hij met alle vier de poten in het water stond. "Dit ziet er vast raar uit, hè?" Miauwde hij tegen Lightpaw, die hem waarschijnlijk wel was gevolgd. Hij bleef kijken naar de overkant van het beekje, zodat hij haar niet kon zien. "Een ShadowClan kat die zwemt." Zelfs bij die gedachte kon hij zelfs geen glimlach onderdrukken.


Running with the wind ~ Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimema 30 apr 2012 - 16:54

--Omg, leuke sheet!--

Met haar pootjes drukte ze tegen de muis aan. Die was zo dood als die maar kon wezen. Wildpaw stelde voor om eerst maar weer hier te ontmoetten, en dan samen een geschikte ontmoetingsplek te vinden bij The Rogue Places. Lightpaw knikte. 'Ja, is goed,' Mauwde ze zelfverzekerd. Lightpaw was niet snel bang. En ze was ook helemaal niet onzeker. Ze wist wel hoe ze dingen aan moest pakken. En als het mis ging. Tja, dan verzon ze wel weer een smoes. Ze bracht zich in de problemen. Maar ze haalde zich er ook weer super makkelijk uit. Lightpaw stelde voor om zich te gaan wassen. En Wildpaw stemde met haar in. Lightpaw glimlachte. Wildpaw sprong door een rijtje bosjes. Lightpaw volgde en sprong lenig over een rots heen. Toen kwam ze weer bij Wildpaw aan. Hij stond bij een beekje. Lightpaw keek hem vragend aan. Was hij van plan in het water te springen? Een Shadowclan kat nog wel. En zoals Lightpaw haar vermoedens al zeiden liep Wildpaw het water in. Lightpaw bleef staan. 'Dat ziet er zeker raar uit ja,' zei ze instemmend. "Een ShadowClan kat die zwemt." Lightpaw glimlachte toen naar Wildpaw. Het was zeker raar, een Shadowclan in het water. Lightpaw deed een paar stappen naar achteren en sprong angstloos in het water. Het water stoof op toen ze er in belande. Ze keek naar Wildpaw, en toen ze zag dat hij helemaal door weekt was glimlacht ze schuldbewust. 'Oeps,' mauwde ze. Ze zou zeker een wraak actie krijgen. Vriendschappelijk natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimema 30 apr 2012 - 17:14



[Het valt me op dat de titel nergens op slaat, xD
Quinty made it, ^^]
Wildpaw hoorde de pootstappen van de ginger/white poes, maar hield zijn blik nog steeds gericht op de andere oever. 'Dat ziet er zeker raar uit ja,' zei ze instemmend, Wildpaw kon zijn lach niet meer inhouden liet zijn staart uit het water opstijgen. Door de trillingen in het water kon hij gewoon voelen dat Lightpaw erin was gedoken. Maar zoals hij al had verwacht, als RiverClan kat ging ze er makkelijker in dan hij. Een grote golf kwam zijn kant op en voordat hij ook maar kon bewegen belandde zijn hele lijf in het water. Door de kracht van de golf was hij omver geduwd en was zijn hele vacht kletsnat. Maar ach, nu was hij schoon. Lachend trippelde hij naar Lightpaw toe, verrast hoe zwaar zijn poten nu wel voelden. "Die krijg je terug!" Snorde hij en sprong op de kant. Nu voelde hij weer de normale zwaartekracht op zijn vacht drukken, maar de hoeveelheid water die er nog in zat werd hem bijna te zwaar. Hij deed een paar stappen achteruit, zodat hij een mooie aanloop kon maken en rende weer op de over af. Met een grote sprong, waarbij hij bijna dor zijn poten ging, belandde hij in het water en veroorzaakte een nóg grotere golf. Meteen ontsnapte er een lach uit zijn bek en viel hij bijna achterover. "Kom maar op, Sealeaf!" Hij zwom/spetterde wat verder het water in, terwijl hij strikt in de gaten hield of hij niet te ver ging. Dit soort zwemmen kon hij wel, maar wanneer het hem te diep werd zou hij gemakkelijk kopje onder kunnen gaan. Hij keek naar beneden en zag de vacht van zijn pootjes zowaar 'zweven in het water'. "Wow.." Mompelde hij en lette even niet op wat er achter hem gebeurde. Waarom vonden de meeste katten water zo erg? Als je goed keek was het juist een van de mooiste dingen in alle Clans! Je kon het drinken, het bevat voedsel, het maakt je schoon. Maar natuurlijk zaten er ook slechte dingen aan vast. Er zat niet genoeg lucht in dus verdronk je snel, het kon ook giftige stoffen bevatten. Aan alle goede dingen zaten vreselijke schaduwen. Dus ook aan deze vriendschap. Maar wat waren die? Hij draaide zich om en kreeg een mond vol water binnen. Hoestend kneep hij zijn oogjes dicht, verzwakt en makkelijk om aan te vallen.
[GEEN INSPI!!]


Running with the wind ~ Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Running with the wind ~ DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ Icon_minitimema 30 apr 2012 - 17:54

Lightpaw glimlachte naar de doorweekte Wildpaw. 'Hmm, een doorweekte Shadowclan kat, klopt niet echt, maar wel stoer,' mauwde ze terwijl ze haar kop onder water deed en naar Wildpaw toe zwom en haar poten om hem heen sloeg en hem ook onderwater duwde. Hij had al gezegd dat hij wraak zou nemen, dat ze die golf terug zou krijgen. Maar nu had ze juist een tweede keer Wildpaw gepakt. Ze dook weer om hoog en schudde het meeste water van haar kop af. 'En hoe is het om te zwemmen?' Mauwde ze speels. Wildpaw sprong om de kant en Lightpaw grinnikte. Wildpaw rende en sprong het water in dat een nog grotere golf veroorzaakte. Wildpaw was ook groter dan haar. En een ras kat. Lightpaw was ook een ras kat, maar dan een kruising. Ze had geen lang haar, maar ook geen kort haar. Wildpaw daar in tegen was groter en had een dikkere vacht. Lightpaw rolde om in het water en kwam weer om hoog. 'Dat was een goeie!' snorde ze vrolijk. Wildpaw zwom wat veder in het water. En Lightpaw zwom achter hem aan. 'Je zwemt goed voor een land kat,' mauwde ze plagerig. Maar het was ook bedoeld als compliment. Ze zwom voor hem uit en bleef stil drijven voor hem. Ze zag hoe Wildpaw naar zijn zwevende vacht in het water. 'Mooi he?' Snorde ze. Toen merkte ze op dat Wildpaw een slok water binnen kreeg. Lightpaw zwom naar voren en merkte op dat Wildpaw er door geschrokken was en er door verzwakt was. Lightpaw pakte Wildpaw bij zijn nek vel en zwom snel naar de oever. Daar legde ze Wildpaw neer. Lightpaw klom er uit en sleepte hem veder het land op. Ze likte zijn kop en keek bezorgd naar Wildpaw. 'Is alles goed?' mauwde ze duidelijk bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Running with the wind ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: