Running with the wind ~ - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Running with the wind ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Wildfox
Member
Running with the wind ~ - Pagina 2 DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 21:58



'Dat was een goeie!' Snorde zijn vriendin vrolijk, Wildpaw lachte wat en was nog steeds verbaasd over zijn zwevende vacht. Hij hoorde aan wat spetters dat Lightpaw hem volgde. 'Je zwemt goed voor een land kat,' Als zijn vacht niet in de weg zat, kon je een soort bloos zien. Hij keek op en richtte zijn blik op Lightpaw. Zijn eerste, uit een andere Clan maar ja, vriendin. Geen nep gedoe, maar echt vriendschap. Dat was veel meer waard dan een stukje prooi. "Het is eigenlijk een soort lopen, in het ondiepe dan, maar alleen zwaarder en vermoeiender. Maar volgens mij hebben RiverClan katten een ander soort vacht, eentje die het water tegen houdt. Toch?" Hij stak zijn poot op uit het water en gaf die een paar likjes. Meteen voelde hij druppels zijn bek in glijden. Zo kon je ook drinken. En toen kwam die slok water weer naar binnen, hoestend kneep hij zijn oogjes dicht. Wildpaw voelde een aardig sterke grip bij zijn nek. Zijn poten zweefden wat dof achter hem aan, alsof ze maar aan een soort draadjes werden vast gehouden. Verzwakt liet hij zich mee trekken door Lightpaw. Alles was even zwart, als een nacht zonder maan. Hij voelde opeens de harde oever en hoestte een kleine plas water op. 'Is alles goed?' Hoorde hij, Lightpaw was bezorgd over hem en had hem duidelijk gered. Wildpaw opende langzaam zijn ogen en knipperde om het overige water weg te halen. Kort schudde hij zijn vacht uit en zorgde dat meerdere druppels alle kanten op vlogen. Daarna keek hij weer naar Lightpaw, direct in die twee goud gele ogen. "Je hebt me gered.." Was even alles wat hij kon zeggen. Nee! Nu stond hij bij haar in het krijt. Wat als ze elkaar tegenkwamen in een gevecht? Dan kon hij niet eens tegen haar vechten. Hij schudde zijn kopje. Maar vriendschap was belangrijker. En hoe groot was de kans nou? Ja, dat luchtte weer wat op. "Ik was bijna een van mijn negen levens kwijt geraakt, bedankt Sealeaf." Zei hij weer met zijn vrolijke stem. NU ze toch bijna moesten gaan, konden ze nog wel even spelen. Wie zou hen nou missen? Twee jonge Apprentices, het zou niemand opvallen..


Running with the wind ~ - Pagina 2 Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Running with the wind ~ - Pagina 2 DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 mei 2012 - 9:55

Het ging heel snel na dat ze vrolijk in het water aan het zwemmen, en spelen waren. Dit was de leukste dag die Lightpaw eigenlijk had meegemaakt. Wildpaw zei dat zwemmen was als lopen was, alleen dat zwaarder. En dat klopte ook wel. Je moest met je poten in beweging blijven. Ze kwam je voor uit. En zo bleef je boven water. Dat had ze allemaal geleerd. Alleen toen ging het mis. Wildpaw kreeg water in zijn bek waar door hij bijna verdronk. Maar Lightpaw kreeg dat snel in de gaten en zwom er razend snel naar toe. Ze pakte Wildpaw bij de nekvel en probeerde zijn kopje boven water te houden. Toen ze eindelijk aan land waren wachtte Lightpaw af. Ze wist niet wat ze moest doen. Dus bleef ze maar bij hem en hield ze hem in de gaten. Voor het geval zijn hard stopte met kloppen. Of juist dat hij wakker werd. Toen hoestte Wildpaw, een klein plasje water stroomde uit zijn bek. Lightpaw had gevraagd of het met hem ging. Maar Wildpaw antwoordde niet. Hij zei enkel dat hij haar had gered. Lightpaw haar blik werd warm. 'Natuurlijk heb ik je gered. Jij bent mijn beste vriend. En voor mijn beste vriend zou ik door een bos brand rennen om je te redden,' Snorde ze terwijl ze zijn natte kopje een likje gaf. Toen kwam het humor terug. En daar hield ze van. "Ik was bijna een van mijn negen levens kwijt geraakt, bedankt Sealeaf." Lightpaw grinnikte. 'Als voor mijn clan, en mijn leader, Droppedstar,' snorde ze. Ze schudde haar dikke vacht uit en keek hem aan. 'Maar gaat het echt wel goed?' Vroeg ze. Ze was bezorgd. Dat was duidelijk te zien. Bijna stikken en verdrinken was niet niets. En daar had Lightpaw wel ervaring mee. Toen had ze Dreampaw gered. Alleen hoorde ze niks meer van haar. En dat stelde haar teleur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
Running with the wind ~ - Pagina 2 DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 mei 2012 - 11:33



'Natuurlijk heb ik je gered. Jij bent mijn beste vriend. En voor mijn beste vriend zou ik door een bos brand rennen om je te redden,' Hoorde hij Lightpaw's stem zeggen, ja dit was echte vriendschap. Hij keek haar weer aan met zijn doordringende blik en probeerde al die twijfels tegen te houden. Als een kat uit een andere Clan hem had gered dan was deze vriendschap het meer waard dan wat dan ook. Hij voelde haar tong over zijn kopje, hij voelde zich weer als een kitten die net was geboren. Zwak en uitgeput. Alleen maar getroost door de stem en warmte van zijn moeder. Wildpaw vergat de tijd die sneller dan ooit weg tikte, vergat zelfs dat ze van andere Clans kwamen. 'Als voor mijn clan, en mijn leader, Droppedstar,' snorde ze. Ze schudde haar dikke vacht uit en keek hem aan. Kleine druppels vlogen op hem af, maar zijn doorweekte vacht kon niet nog natter worden. Hij lachte wat en ging toen zitten. Die vacht zou niet snel opdrogen, daarom moest hij hem maar helemaal droog likken. Zijn tong raasde langs zijn voorpoten en achterpoten, vervolgens zijn rug en buik. 'Maar gaat het echt wel goed?' Weer hoorde hij die bezorgde toon in haar tem. Hij keek op van zijn wasbeurt, een trotse blik in zijn ogen. "Natuurlijk, al het water is uit mijn longen en ik adem hier toch?" Hij glimlachte en ging weer verder met zijn wasbeurt. Opeens voelde hij een koude rilling over zijn rug gaan. De tijd! Hij keek bezorgd omhoog en zag dat de zon begon te dalen, de middag was afgelopen en snel zou de avond aanbreken. "Ik denk dat we afscheid moeten nemen.." Zuchtte hij en stond op, hij zou onderweg wel een smoesje verzinnen voor zijn nog natte vacht. Maar het ergste moest nu komen. Het afscheid van hun. "We zien elkaar morgen ofzo wel weer hier, mijn mentor is steeds te druk voor training dus heb ik alle tijd. Ze missen mij toch daar niet." Nee. Het was geen drama, maar de harde waarheid. Hopelijk zou Lightpaw er morgen ook zijn, dan zou hij weer zo'n leuke dag hebben als deze. Hopelijk..


Running with the wind ~ - Pagina 2 Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Running with the wind ~ - Pagina 2 DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 mei 2012 - 12:30

Lightpaw was super bezorgd over Wildpaw. Ze wist niet zeker waarom zo erg. Ja, hij was haar beste vriend. En elke andere kat kon zien dat het goed ging. Maar toch voelde ze zich nog steeds bezorgd. En op de een of andere manier gaf ze zich zelf hier de schuld van. Ze had niet zo wild moeten doen tijdens het spelen in het water. Ze voelde zich verbonden met Wildpaw. Als of ze een of andere band hadden waar ze de betekenis nog niet van wist. Ze duwde de gedachte uit haar kop en begon zich zelf wat droger te likken. Lightpaw was nu een grote pluizen bol. "Natuurlijk, al het water is uit mijn longen en ik adem hier toch?" zei Wildpaw toen ze nog een keer had gevraagd of het echt wel goed ging. Lightpaw glimlachte. 'Okay,' miauwde ze toen. Ze was er niet helemaal zeker van. Zou Wildpaw ziek worden. Hij was tenslotte niet geschikt voor het zwemmen. En zo heel erg warm was het nou ook weer niet buiten. Straks kreeg hij wit hoest, of erger, groen hoest. Dat kon zijn dood worden. Weer duwde Lightpaw haar gedachte weg. Dit was niks voor haar om zo onzeker te zijn. O, en toen merkte ze op dat ze haar onzekerheid en angst over Wildpaw een beetje heel erg uitte. Haar blik was de hele tijd bezorgd op Wildpaw gericht. O, starclan, ze kon zich zelf nu we verstoppen in de grond. Maar dat deed ze niet. Ze toverde enkel een glimlach op haar gezicht. En toen drong het tot haar door dat het al laat begon te worden. Maar Wildpaw zei wat zei dacht. "Ik denk dat we afscheid moeten nemen.." zuchtte Wildpaw. Lightpaw knikte bedroefd. 'Deze dag is veelte leuk om een einde aan te maken,' mompelde ze. "We zien elkaar morgen ofzo wel weer hier, mijn mentor is steeds te druk voor training dus heb ik alle tijd. Ze missen mij toch daar niet." Miauwde Wildpaw. Lightpaw knikte. 'Hier, en dan zoeken we morgen wel een perfecte plek om elkaar voortaan te ontmoetten,' miauwde ze. Er was duidelijk aan haar te zien dat ze helemaal geen zin had om afscheid te nemen. Oké, het was maar voor een dag. Zo erg was dat toch niet? 'En, misschien is het handig om als smoes te verzinnen dat je een waterrat probeerde te vangen en uitgleed en zo in het water bent gevallen? En, neem deze muis maar, ik vang onder weg nog wel wat.' Ze glimlachte. Dit was het dan. Morgen zouden ze elkaar weer ontmoetten.

--Ik ben het topic nog niet uit hoor xD--
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
Running with the wind ~ - Pagina 2 DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: Running with the wind ~   Running with the wind ~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 mei 2012 - 21:14


Een glimlach verscheen op haar gezicht, ze gaf vast om hem. Al die vragen of het écht wel goed ging, net als een Queen die haar kitten ondervroeg. Vriendschap. Je kon er niet omheen, zo sterk was het. Maar toch twijfelde hij niet langer of het goed was of niet. 'Okay,' Toch kon Wildpaw zien dat ze er geen genoege mee had. Weer ging hij met zijn tong langs zijn half lange vacht en hoopte dat het snel droog werd. Welke smoes zou hij daarvoor nou moeten verzinnen? In ieder geval was de geur van Lightpaw eraf gegaan. Een pluspuntje voor dat. Vanuit zijn ooghoeken kon hij een bezorgde blik door zijn vacht voelen branden. Ja, het was nog niet voorbij. Maar na een tijdje kwam er weer een glimlach naar voren. ”Hey, het is maar water hoor. Niet aan de hand, zodra ik weer onder de bomen ben droog ik wel op.” Probeerde hij wat gerust stellend te zeggen. Hopelijk zou ze er nu over op houden. ‘Deze dag is veelte leuk om een einde aan te maken,' mompelde ze. Wildpaw knikte treurig. Het was waar, waarom moest het toch zo snel gaan? ‘Hier, en dan zoeken we morgen wel een perfecte plek om elkaar voortaan te ontmoetten,' miauwde ze. Weer kon Wildpaw haar gedachten wat aflezen, ze had er geen zin in net zoals hij. 'En, misschien is het handig om als smoes te verzinnen dat je een waterrat probeerde te vangen en uitgleed en zo in het water bent gevallen? En, neem deze muis maar, ik vang onder weg nog wel wat.' Ze glimlachte. OP zich zou dat wel kunnen, deze stroom moest wel doorlopen in het ShadowClan territorium. ”Ik zal het proberen en misschien hoeft het niet, hij droogt al wat op. Maar zullen de Queens dan niet bang zijn dat ik ziek wordt. Het laatste wat ik nodig heb is een grondige wasbeurt. Misschien vinden ze dan nog een geurspoor.” Hij schudde lachend zijn kopje, het was niet zo makkelijk, maar voor een speurneus niet onmogelijk. ”Bedankt, die krijg je terug hoor.” Hij pakte de muis op in zijn bek en draaide zich om. Zijn poten leidden hem naar het struikgewas tegenover Lightpaw. Nog een keer draaide hij zich om en zwaaide met zijn staart als afscheid. ”Morgen hier, rond zonhoog.” Mompelde hij met zijn bek vol muis. Met een laatste glimlach verdween hij. Thuis. Waar hij bijna geen vrienden had..

Maar Wild nu wel, xD
Maak jij nieuw aan, heb het nu echt druk, ^^


Running with the wind ~ - Pagina 2 Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Running with the wind ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: