here they are



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 here they are

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Silverleaf
StarClan
here they are DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: here they are   here they are Icon_minitimedo 19 apr 2012 - 10:21

Rustig nestelde silverleaf zich in de nursery . Het was al een tijdje geleden dat ze de warriors den had verlaten . Ze voelde weer een hevige kramp in haar buik . Ze wist dat de kittens er bijna waren , ze had gewoon veel schrik . Ze dacht dat ze misschien het zelfde lot zou delen als snowstream haar zus , snowstream was gestorven bij de geboorte van haar kittens . Ze probeerde haar buik te wassen , maar ze had te veel pij . Firelion , waar ben je ? dacht ze . Ze wou niets liever dan dat firelion bij de geboorte van haar kittens zou zijn . Misschien was hij op patrol , en komt hij pas van avond weer terug . ¨firelion ? ben jij dat ?¨ zei ze schor , toen ze iets bij de ingang van de nursery zag . Ze probeerde recht te staan , maar ze viel weer op haar zij . Ik hoop ook maar dat moonwish er is , zij is lief ik mag haar wel . Haar staart zwiepte hevig toen er nog een kramp was . Even leek ze van aarde verdwenen te zijn . Ongeveer een half uur later kwam ze weer bij . Ze zag naast haar drie gestaltes liggen . Direct begon ze te spinnen toen ze door had dat ze eindelijk haar kittens had ! Snel begon ze de kleine gestaltes schoon te likken .


here they are RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Skysoul
Member
here they are DPKsfdL
Chi
144

CAT'S PROFILE
Age: x Twelve moons
Gender:
Rank:
Skysoul
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 21:25

Hij voelde hoe de warmte die hij altijd had gevoelt uit hem gezogen werd . Hij wou zijn oogjes openen maar het lukte niet . Luid begon hij te piepen toen silverleaf hem schoon lekte . Hij kroop voort op de geur van de melk af . Wild dabte hij in de buik van zijn moeder , en begon gulzig de melk te drinken . Zijn kleine pootjes waren nog te zwak om te lopen dus kroop hij dicht tegen silverleaf aan . Hij genoot van haar warmte . Hij begon weer te piepen toen er een wind in zijn zachte vachtje blies . Snel kroop hij nog dichter tegen zijn moeder aan , en dronk gulzig nog meer melk . Druppels melk vielen op de grond toen hij zijn kopje onbeheerst schudde . Nu rook hij een andere geur . Maar hij wist niet wat het was . ( flut en kort xD )


here they are Skyl
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
here they are DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 21:38

Darkvoice liep rustig door het kamp, ze liep toevallig langs de Nursery en hoorde een kreunende poes. Silverleaf! Ze rende naar de opening van de Nursery en keek de poes aan. ¨firelion ? ben jij dat ?¨Zei Silverleaf met een schorre stem. Darkvoice liep door en ging naast haar staan. Silverleaf viel buiten westen voor ze iets kon zeggen. De kittens werden veilig en gezond geboren. Ze glimlachtte naar Silverleaf toen ze bijkwam. "Het zijn gezonde kittens." Snorde ze. "Wie is de vader van deze prachtige kittens?" Vroeg ze. Haar ogen opende weer en ze keken recht naar Silverleaf. Het was een vriendelijke blik. Een van de kittens kwam haar bekend voor. Hoe kon dat? De kittens waren prachtig, dat was gewoon een feit.

Flutje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
here they are DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 21:43

Ze voelde hoe de kleine kat tegen haar aan drukte . Luid spinnend ging ze verder met likken .
Ze zag door de ingang van de nursery een zwarte poes komen . Maar ze was te moe om recht te staan . Dus bleef ze uitgeput maar dolblij kijken naar de poes . Ze kende haar wel ... was het niet darkvoice ...jha dat was haar naam . "Het zijn gezonde kittens." Snorde ze. ¨ ja gellukig , bij mij is het beter afgelopen dan bij mijn zus ...maar laten we het daar niet over hebben ¨ spinde ze nog steeds . "Wie is de vader van deze prachtige kittens?" Vroeg darkvoice vriendlijk . Eerst ging ze even verder met de kittens te wassen . ¨ firelion ¨ zei ze uiteindelijk . Ze keek nog steeds gellukig naar darkvoice . De kittens hadden een geweldige vader , iemand waar voor ze zou sterven . Ze zou het niet kunnen voorstellen dat firelion ooit vreemd ging .


here they are RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
here they are DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 21:52

Darkvoice zag dat Silverleaf ook begon te spinnen. Ze begon haar kittens te wassen en keek even op. ¨ firelion ¨ Zei ze en ze ging weer verder. Darkvoice hield op met snorren en bleef stokstijf staan. "Wat?!" Zei ze. Was Firelion nou vreemdgegaan? Het duizelde haar bij die gedachten. Hoe lang was hij hier al mee bezig? Had hij haar laten liggen voor Silverleaf? Silverleaf zou waarschijnlijk niet snappen waarom zij 'wat' schreeuwde, maar zij zou haar dat wel eens aan haar gaan vertellen. En dan zou ze naar Firelion gaan om te vragen wat er aan de hand was. Darkvoice gromde zacht, was zij nou verraden? Zo zou Firelion nooit doen! Wat was er toch aan de hand? Waarschijnlijk zou hij veel beter weten waar hij mee bezig was, en dan zou ze nog wel eens zien. Darkvoice bleef wel nog bij Silverleaf en de kittens zitten, zij had een gelukkig moment en zij mocht dat niet verpesten. Ze zou het later nog wel vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
here they are DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 21:57

"Wat?!" Zei ze. Silverleaf had direct door dat er iets mis was . Ze probeerde recht te staan en keek rustig maar veradelijk in darkvoice ogen . Ze had door dat er iets mis was , dat kon je lezen in haar helderblauwe ogen . ¨ is er iets ? ¨ vroeg ze beheerst . Misschien had ze iets verkeerd gezecht . Maar wat dan . Ongeveer meteen begon ze te twijfellen . ¨ je mag het me vertellen , ik ga je heus niet vermoorden hoor ¨ spinde ze speels . Ze ging weer liggen en keek haar drie kittens een voor een aan . Ze waren zo mooi , precies als hun vader dacht ze . Ze hoopte maar dat ze allemaal het gingen overleven . Maar natuurlijk , het was begin nieuwblad . Ze zullen al groot en sterk zijn tegen begin de winter . En zo niet , nhee ik ga niet verkeerd denken . ( flutjes -.- )


here they are RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
here they are DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: iets   here they are Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 22:03

Hij liep langzaam door de kamp ingang toen hij Darvoice bij de Nursery zag staan. Hij liep er naar toe en zag dat Silverleaf kittens kreeg. Blij mauwde hij toen hij zich bedacht. Wat zou ze er van vinden dat hij van Darkvoice hield. Als ze het zou ontdekken. Hij keek naar een van de kittens die opviel tussen de rest. Het kitten trok hem om een of andere reden aan. Hij keek liefdevol naar het kit. Dat druk bezig was met melk drinken. Hij fluisterde een naam "Skykit."
Geschrokken keek hij op het was de bedoeling dat moeders de namen verzinnen. Toch was het zomaar uit zijn mond gekomen. Hij vond het bij het kitten passen.Zou Silverleaf hem hebben gehoord? Zo,ja zou ze het een leuke naam vinden?Duizend vragen gingen door zijn hoofd maar hij kon zijn blik niet ven het kitten afwende. Hij hoorde Silverleaf zeggen dat hij de vader was. Hij knikte als teken dat ze gelik had. Darkvoice reageerde omidelijk met "wat!"Hij schaamde zich dood. Hij horde Darkvoice grommen. Snel riep hij "Darkvoice het spijt me!" Hij wist dat meide katten het hem niet zouden vergeven. Ongerust keek hij om zich heen, maar hij zag niemand die hem kon helpen.


here they are 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
here they are DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 22:08

Ze keek nog blijer toen firelion binnen kwam . Hij fluisterde skykit , toen hij de rosse kitten zag . Dat vond ze een prachtige naam , en het past ook nog bij hem . Ze zag hoe beschaamd firelion keek . Nu wist ze het zeker wat was hier aan de hand ? . Nieuwsgierig keek ze naar firelion en darkvoice . Wat wisten zij , dat silverleaf niet wist . "Darkvoice het spijt me!" riep firelion . ¨ wat spijt je ?¨ gromde ze iets nieuwgieriger . ¨ kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is ?¨ vroeg ze . Haar staart zwiepte nieuwsgierig heen en weer . Rustig en vermoeid stond ze weer op en keek firelion recht in de ogen . ¨ is er iets dat jij me moet vertellen ?¨ . Zo was ze niet vaak , maar ze voelde hier onraad . Ze liet haar houding iets rustiger worden en keek hem wat rustiger aan . Ze keek nog eens trots naar haar drie kittens en keek dan weer naar de twee andere katten .


here they are RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
here they are DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 22:12

Firelion kwam aan en begon te snorren, het was dus wel typisch iets voor hem om vreemd te gaan! "Darkvoice het spijt me!" Zei hij nadat hij gestopt was met snorren. De tranen stonden in haar ogen. "Je hield toch van me?" Zei ze. Een traan gleed over haar wang terwijl ze weg liep. Ze wilde niks meer met hem te maken hebben, maar ze hield van hem... Waarom had hij dit haar aangedaan? Hij was niet zo, dat wist ze! Alles leek perfect te zijn, maar dat was het dus blijkbaar niet. Hij hield van Silverleaf en haar kittens. Darkvoice ging voor de kampingang zitten. Ze zag er doodongelukkig uit, maar dat was ze ook...


here they are 23h6cdj

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
here they are DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 8:25

Tranen stonden in darkvoice haar ogen . Wat was hier gaande . Z wou net naar darkvoice toe lopen om haar te troosten , toen darkvoice iets riep . "Je hield toch van me?" Zei ze . Geschockt bleef silverleaf staan . Wat zei deze poes nou net ? Ging firelion vreemd . Vragend draaide ze zich om en keek raar naar firelion . Maar ze deed niet de moeite om iets te vragen , of te zeggen . Snel draafde ze achter darkvoice aan , haar kittens zijn wel veilig bij firelion dacht ze . Ze zag er dood oneglukkig uit . Maar waarom ? Troostend en vermoeid ging ze naast darkvoice zitten . Ze begroef haar nuisje in darkvoice flank en murmelde wat troostende woorden . ¨ wat is er , aan mij kun je het vertellen he darkvoice ¨ zei ze moederlijk en troostend .


here they are RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
here they are DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 8:35

Darkvoice zag Silverleaf aankomen, ze wist dat het niet haar schuld was, maar die van Firelion. Silverleaf ging naast haar zitten en drukte haar neus in haar vacht. ¨ wat is er , aan mij kun je het vertellen he darkvoice ¨ Zei Silverleaf troostend. Darkvoice keek haar met waterige ogen aan. "Bij de zandkuil zei hij steeds dat hij van me hield." Snikte ze. "Ik geloofde hem, want ik was al verliefd op hem. Ik dacht dat jullie alleen goede vrienden waren! Hij had een muis voor me gevangen en hij had zijn neus in mijn vacht gedrukt." Ging ze verder. Haar hart deed pijn van verdriet, hoe kon hij haar dit aandoen? "Ik weet dat het niet aan jou ligt, dus je hoeft niet bang te zijn dat ik boos wordt op jou." Ze richtte haar blik op haar poten. Hoe kon hij toch? Om op deze manier een poes te verraden, net als de andere poes kittens krijgt. "Je moet maar hopen dat je kittens niet hetzelfde karakter hebben dan je vader, want ik dacht dat hij anders was..." Zei ze. Darkvoice keek weer naar Silverleaf, nee, het lag zeker niet aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
here they are DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 8:41

Darkvoice keek haar aan met waterige ogen . Ze knikte toe dat ze het mocht zeggen . "Bij de zandkuil zei hij steeds dat hij van me hield." Snikte ze. Verbijstert keek silverleaf darkvoice aan . Wat zei deze poes nou net ? Dat firelion van haar hield . Bij de volgende woorden van darkvoice werd ze nog verdrietiger en woedender . Abrupt draaide ze haar hoofd . Ze deed moeite met haar tranen in te houden . Eerst darkvoice , zij moet diep geraakt zijn blijkbaar . Ze keek met haar helderbauwe ogen in die van darkvoice . ¨ maar meisje toch , jij bent een geweldige poes en nog heel jong er is wel iemand in deze wereld die van jou houd ¨ zei ze troostend . Ze gaf darkvoice een lik over haar zwarte kopje en keek haar kalm aan . Dat probeerde ze toch , want diep van binnen was ze hard geraakt. Hoe kon firelion dit toch doen ? ¨ ga nu maar wat eten , je ziet er hongerig uit ¨ plaagde ze darkvoice .


here they are RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
here they are DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 8:49

Silverleaf zei nog heel veel dingen, maar ze kon het niet verstaan. Ze zat tè diep in gedachten. Van wie hield Firelion nou? Van Silverleaf of van haar? Ze dacht aan haar tijd als apprentice. Ze had al een klein oogje op hem toen, maar toen zag ze Mockingjay, maar toen als apprentice, en ze was stapel verliefd op hem geworden. Maar hij zag haar niet staan, en Firelion dus blijkbaar wel, maar hij had het verborgen gehouden. "Hij had het maar moeten zeggen voor hij een poes en kittens kreeg." Mompelde ze onverstaanbaar. Ze stond op en liep het kamp uit, zo ver mogelijk weg van hen. Misschien was Mockingjay wel ergens in het territorium, misschien kon ze bij hem terecht, als hij haar zag staan... Na een lange tijd doorgelopen te hebben stopte ze, ze rook een bekende geur achter haar. Wie was haar achtervolgd?


here they are 23h6cdj

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
here they are DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 8:55

Ze hoorde darkvoice iets mompelen maar kon het niet verstaan . Silverleaf was de meest on opvallende tijdens haar apprentice tijd . Ze had nooit een oogje op iemand , ze versteeds die tijd aan trainen . Even keek ze op toen darkvoice op stond en het kamp uitliep . Was ze echt zo geschokt ? Ze probeerde op te staan maar haar vermoeide spieren werkte niet mee . Uitendelijk lukte het toch , snel liep ze achter darkvoice aan . Ze sprong recht voor haar zodat ze wel moest stoppen . Maar blijkbaar was ze al gestopt . ¨ luister eens darkvoice , stop met wenen !¨ zei ze iets luider dan bedoeld . ¨ eh ...sorry ik bedoelde het niet zo he ¨ fluisterde . Ze zocht naar woorden , maar vond er geen . Wacht ze had een idee om haar op te vrolijken ! ¨ hey darkvoice ¨ begon ze . ¨ wat als mijn kittens groot genoeg zijn voor apprentice te worden , dan kun jij er eentje nemen ¨ zei ze vrolijk . Het gedacht dat haar kittens ooit apprentice werden vrolijkte haar duidelijk op .


here they are RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
here they are DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 9:03

Silverleaf stond voor haar. ¨ luister eens darkvoice , stop met wenen !¨ ¨ eh ...sorry ik bedoelde het niet zo he ¨ Darkvoice liet haar uitpraten, ze had geen zin om te reageren. ¨ hey darkvoice ¨ ¨ wat als mijn kittens groot genoeg zijn voor apprentice te worden , dan kun jij er eentje nemen ¨ Silverleaf was duidelijk heel vrolijk, en zij mocht maar alles doen, zij mocht maar links liggen. "Jij denkt echt alleen maar aan jezelf, hè?" Siste ze boos tegen Silverleaf. Ze stapte door, ze wilde niet dat iemand haar volgde, ze wilde niet meer bestaan, ze wilde niks meer. Ze wilde nooit herdacht worden, verraad was het ergste wat er bestond. Alles was verraad, niks bestond meer voor haar. Het voelde net alsof twee ijskoude klauwen om haar hart waren verbonden. Toen ze merkte dat ze niet meer gevolgd werd ging ze zitten, precies bij de zonnerotsen...


here they are 23h6cdj

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
here they are DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 9:09

"Jij denkt echt alleen maar aan jezelf, hè?" Siste ze boos. Wat ? Ze probeerde haar gewoon op te vrolijken . Darkvoice was degen die alleen maar aan zich zelf dacht . Zij had net kittens gekregen en net te weten gekomen dat de vader vreemd ging . Ze liet zichzelf op de koude grond vallen en begon te snikken . Blijkbaar was het allemaal bedrog . Firelion hield helemaal niet van haar , of haar kittens . Ze voelde zich weer zoals toen ze te weten was gekomen dat haar zus stierf . Ging ze weer haar uithongeren ? Ze zag alleen maar troebel . Haar tranen stroomde uit haar helder blauwe ogen . Nu darkvoice weg was kon ze zich zelf weer zijn . Niemand hield van haar . Iedereen die haar dierbaar was ging dood , of verliet haar . Voor het eerst in zo veel manen dacht ze weer aan zelfmoord . Nee wat zou er dan met de kittens gebeuren hield ze zich zemf voor . Vermoeid strompelde ze terug naar het kamp en de nursery , waar waarschijnlijk firelion zat .


here they are RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
here they are DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 9:13

Darkvoice liep verdrietig weg en Silverleaf achtervolgde haar. Hij keek ze treurig na. Hij had het echt helemaal verpest. Toen bedacht hij zich als hij hier zo bleef zitten kwam het nooit goed. Hij stond op en liep achter de twee poesen aan. Hij hoorde Silverleaf iets zeggen. Dat was inderdaad een goed idee. Voorzichtig stapte hij uit de bosjes. "Het spijt echt heel erg allebei" zei hij zachtjes. Hij keek de twee poesen aan, zouden ze hem dit ooit vergeven? Hij wist bijna zeker van niet. Hij keek beschaamd naar de grond. En draaide zich om verdrietig liep hij weg richting het kamp. Daar aangekomen liep hij gelijk naar de Nursery. Stiekem hoopte hij dat ze hem volgde maar dat was waarschijnlijk niet zo.


here they are 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
here they are DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 9:19

Ze tilde verdrietig haar hoofd op en volgde hem . Het was tijd voor een groot gesprek . Ze had meer zin om hier te blijven , voor eeuwig . Maar dat kon nu natuurlijk niet meer . Ze had drie prachtige jongen die ze niet in de steek kon laten . Ze liet een kreet van opluchting horen toen ze zag dat er niets met de jongen was gebeurt . Snel ging ze weer liggen naast de jongen en likte ze warm . Een tijdje later tilde ze haar hoofd op en keek in firelion's ogen . ¨ jij hebt nogal veel te vertellen he ¨ zei ze beheerst . ¨ maar zeg eerst van wie hou je echt , als je van darkvoice eht houd dan verdwijn ik nu uit je leven ....voorgoed ¨ zei ze . Kalm ging ze verder met haar kittens wassen . Het waren zo prachtjes . Ookal hadden ze misschien geen echte vader , ze ging altijd van hun blijven houden .


here they are RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
here they are DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 9:25

Darkvoice keek verdrietig naar de stromende rivier. Ze keek omhoog en schreeuwde van verdriet. Waarschijnlijk zullen ze het in het kamp ook gehoord hebben, maar dat maakte haar niks uit. Alles was verdwenen, alles was weg. Starclan zou haar moeten opnemen en haar verwelkomen. Daar zou het geweldig zijn, zonder de zorgen van onder. Alles zou daar goed zijn. Darkvoice stond op en liep naar de rand van de rivier. Ze had haar besluit genomen. De woeste rivier zat vol rotsen in dit gebied, het was de perfecte plaats. Darkvoice zette haar rechtervoorpoot in het ondiepe gedeelte van de rivier, de zuigkracht was enorm. Het was werkelijk de perfecte plaats. Silverleaf en Fielion konden samen wel verdergaan, zij was er dan niet meer. Zij was dan boven, gezellig met de andere katten uit de Starclan...

Flutje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherkit
Member
here they are DPKsfdL
Nick
42

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
Pantherkit
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 9:41

Pantherkit kreeg het koud toen zijn moeder weg ging met een andere kat. De koude wind streelde zijn vacht. Hij rook allemaal verschillende geuren, van andere katten die hij niet kende en van zijn moeder en een andere kat. Hij voelde naast hem een andere kitten, hij kroop wat dichterbij bij de kitten en drukte zich tegen hem aan, zodat hij het warm kreeg. Hij hoorde katten praten maar begreep er niet zoveel van. Toen hoorde hij iets heel luid, een schreeuw en hij kreeg schrik. Hij piepte omdat hij bang had en drukte zich nog meer aan de kitten..



here they are Pizap_53
PitaPata Cat tickers
•••» My accounts; Pantherkit, Soulscream, Blazingkit, Matrix, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••


Laatst aangepast door Pantherkit op za 21 apr 2012 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
here they are
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: