here they are - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 here they are

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Strawfur
Member
here they are - Pagina 3 DPKsfdL
Iro, EpicNameGirl :3
200

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Strawfur
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 17:46

Hij hoorde nog net wat ze zei . "Firelion houd van me, dat weet ik gewoon." Zei ze . Wat hield firelion van darkvoice , maar firelion was toch samen met silverleaf . "Hallo schone slaper." Grapte ze. Strawfur was iets minder blij en liet een nep glimlach zien . ¨ maar firelion is toch samen met silverleaf , ze hebben toch kittens ?¨ zei hij . Hij wou darkvoice niet kwetsen maar dit moest ze toch wel weten . Pakte ze firelion van silverleaf af . Hij wou dat darkvoice van hem hield , maar dat gebeurt waarschijnlijk niet . ¨ ga terug naar het kamp ?¨ vroeg hij . Hij hoopte maar dat ze ja zei , en niet naar firelion ging . Een plotse gil doorbrook de stilte . Wacht eens hij herkende die stem . Het was silverleaf ! Ze had hulp nodig . Maar hij had geen zin om te gaan want firelion zat daar waarschijnlijk . ¨ eh ..ik moet gaan , leuk je nog eens gezien te hebben darkvoice ¨ zei hij . Snel liep hij weer weg .


here they are - Pagina 3 Azbrl
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
here they are - Pagina 3 DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 17:55

Strawpaw keek haar aan. ¨ maar firelion is toch samen met silverleaf , ze hebben toch kittens ?¨ Vroeg hij. Darkvoice knikte. "Maar Firelion zei dat hij van mij hield." Zei ze. ¨ ga terug naar het kamp ?¨ Vroeg Strawfur gewoon. Darkvoice keek hem aan. "Ja, ga je met me mee?" Voordat ze nog iets kon zeggen zei Strawfur er nog iets doorheen. ¨ eh ..ik moet gaan , leuk je nog eens gezien te hebben darkvoice ¨ Hij liep weg. "Wacht!" Riep Darkvoice. Waarom liet iedereen haar alleen voor Silverleaf? "Wacht Strawfur! Laat me niet alleen!" Riep ze weer. Ze wist niet of hij haar hoorde, maar ze had gezelschap op dit moment hard nodig. Boos ging ze zitten. "Is Silverleaf voor elke kater nou belangrijker?" Zei ze boos. Haar snorharen wiebelde, het was waar, elke kater liet haar stikken voor Silverleaf. Was zij dan niet ook een poes? Silverleaf was al bij Firelion. Waarom verliet hij haar? Ze zouden toch samen naar het kamp gaan? Verdrietig stond ze op, de glimlach was weer helemaal verdwenen. Ze sjokte richting het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawfur
Member
here they are - Pagina 3 DPKsfdL
Iro, EpicNameGirl :3
200

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Strawfur
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 18:00

Abrupt draaide strawfur zich om toen darkvoice dat vroeg . ¨ eh sorry , het spijt me zo maar ¨ zei hij beschaamd . Hoe moest hij dit zeggen . Hij hield zo veel van haar , maar hield darkvoice ook wel van hem . ¨ kijk darkvoice ik moet je iets zeggen ¨ begon hij . ¨ ik hou van jou , jij bent degene waar ik voor leef ¨ flapte er uit . Hij begroef zijn snuit in haar flank , en hoopte dat darkvoice dat niet erg vond . Nu wist darkvoice tenminste wel waarom hij zo raar deed , en zo maar weg liep . Hij keek liefdevol in darkvoice haar ogen . ¨ ik ging weg omdat je zo over firelion praatte , en ik vind jou prachtiger dan elke poes dan ook ¨ stamelde hij onhandig . Hij hoopte maar dat hij het niet verkeerd zei .


here they are - Pagina 3 Azbrl
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
here they are - Pagina 3 DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 18:11

Strawfur draaide zich weer om. ¨ eh sorry , het spijt me zo maar ¨ Zei hij beschaamd. ¨ kijk darkvoice ik moet je iets zeggen ¨ Begon hij. Wat zou hij dan moeten zeggen? ¨ ik hou van jou , jij bent degene waar ik voor leef ¨ Zei hij. Hij drukte zijn snuit in haar vacht. ¨ ik ging weg omdat je zo over firelion praatte , en ik vind jou prachtiger dan elke poes dan ook ¨ Stamelde Strawfur. Darkvoice bleef stilstaan. "Ehm, Strawfur. Ik vind je heel aardig enzo, maar ik hou al van Firelion." Stamelde ze terug. Hoe moest ze het nou zeggen? Ze vond hem echt heel aardig, maar anders zou het heel gemeen zijn voor Firelion. "Je zult zeker een hele goede vriend blijven, maar èh... ehm, tja. Ik wil je hart niet breken, en het is moeilijk en..." Stamelde ze verder. Hoe moest ze het nou goed verwoorden? Alles zou verkeerd bij hem aankomen, maar dat moest niet! Hij was een hele goede vriend, maar ze hield van Firelion. Darkvoice zuchte vermoeid. "Ik weet niet wat ik moet doen." Het zou best kunnen dat Strawfur haar nu extra ging verleiden, maar ze hield van firelion!


here they are - Pagina 3 23h6cdj

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawfur
Member
here they are - Pagina 3 DPKsfdL
Iro, EpicNameGirl :3
200

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Strawfur
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 20:21

¨ okee ik dacht dat al , het spijt me ¨ zei hij een beetje bedroefd . Hij deed zijn best om zijn tranen in te houden . Hij draaide zijn hoefd en voelde hoe de wind tegen zijn vacht blies . ¨ we kunnen toch nog vrienden blijven he ¨ vroeg hij onzeker . Hij schudde zijn kop , en de tranen vlogen weg . Hij zat in een gedoken naast darkvoice . Als zij niet van hem hield , dan was dat zo . ¨ het spijt me echt , maar je zei net , dat firelion voor jou kiest , maar wat gebeurt er dan met silverleaf ? ¨ vroeg hij weer bij helder zijn . Hij hoopte maar dat darkvoice niet begon te twijfelen , als ze meer van firelion hield dan was dat zo . Hij keek met zijn groene ogen in die van darkvoice . Hij vergat even al zijn problemen , en hoopte dat hij nog eeuwig bij haar kon zijn . Maar dat was onmogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
here they are - Pagina 3 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 20:29

Hij zag hoe Rockkit in de rivier viel. Silverleaf sprong ook het water in. Ook zag hij hoe Darkvoice met een andere kat praatte. Hij hoorde de kat zeggen dat hij van zijn liefje hield. Woedend rende hij naar de kater toe. Toen hij vlakbij was stond hij stil. "Wat heeft dit in godsnaam te betekenen?" Schreeuwde hij woedend. Hij merkte niet eens dat Sarkvoice zei dat ze meer van hem hield. Boos keek hij de kater aan en sprong. Hij lande keurig netjes op zijn rug. Hij plante zijn nagels in de kat. Woedend siste hij. Dat liet hij niet zomaar toe. Met alle kracht die hij had beet hij in de kat zijn schouder. Hij trok hem omver zodat hij boven op de kat kwam te staan. Met langzame en pijnlijke bewegingen boorde hij zijn nagels in de kat zijn buik. In een keer trok hij ze er weer uit hij stapte van de kat af, en liep naar Darkvoice. Hij duwde zijn nues tegen haar schouder, en fluisterde "is alles goed met je?"Plotseling herinderde hij zich Silverleaf omidelijk draaide hij zich om. Maar hij zach haar niet. Wat had hij gedaan mischien was ze wel verdronken, en hij maakte zich druk over dat een kater Darkvoice lastig viel.


here they are - Pagina 3 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawfur
Member
here they are - Pagina 3 DPKsfdL
Iro, EpicNameGirl :3
200

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Strawfur
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 20:34

Verschoten van firelion's aanval sprong hij weg . ¨ daar hebben we hem ¨ siste hij . ¨ jij geeft echt niet om jou kittens om of silverleaf ¨ blaasde hij . ¨ hoe is zo'n kat als silverleaf in hemels naam op jou verliefd geworden ?¨ vroeg hij . Even dacht hij na . Firelion wist natuurlijk niet over wat hij het had . Fus ging hij het maar vertellen . ¨ terwijl jij mij hier aanvalde he , zit zij daar gezelig te verdrinken , en sijpelt haar leven weg , leuk later vertellen aan je kittens dat de vader hun moeder simpel liet sterven , maar weet jij wel iets over liefde ?¨ blaasde hij . Hij meende elk woord dat hij zei . Zonder om te kijken draaide hij zich om en liep weg .


here they are - Pagina 3 Azbrl
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
here they are - Pagina 3 DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 20:48

Darkvoice zat tussen de ruzie die Strawfur en Firelion maakte. "Hou op!" Schreeuwde ze nadat Firelion had aangevallen. Weer stonden de tranen in haar ogen. Allemaal harde woorden kwamen eruit. Darkvoice barstte weer in tranen uit. Ze dook ineen en liep tussen de twee weg. Ze keek naar de rivier. Ze sprong erin en pakte Silverleaf en Rockkit bij hun nekvel. Met het laatste beetje energie dat ze had sleurde ze hun mee de kant op. Eenmaal op de kant ging ze hijgend liggen. Ze viel gelijk in slaap, haar energie was helemaal op. Ze had gewoon echt slaap nodig. Ze sliep gewoon door het gekibbel heen. Niemand kon haar nu even wakker maken.


here they are - Pagina 3 23h6cdj

Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
here they are - Pagina 3 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 20:53

De kat snauwde allemaal beledigingen naar hem. Hij had wel gelijk. Zo snel als hij kon rende hij naar de rivier. Hij dook erin. Hij wist niet precies waar Silverleaf was, maar zwom toch naar de plek waar hij dacht dat ze zat. Hij werd kopje onder gezogen. Hij begon hard te spartelen om boven te komen. Toen hij weer boven was kwam hij hard tegen een steen aan met zijn kop. Het leek wel alsof er iemand met een tak op had geslaan. De stroming duwde hem op de steen. Toen hij half op de steen half in het water lag, viel hij flauw. Alles werd zwart voor zijn ogen. Hij had niet door dat hij langzaam van de steen afgleed. Uiteindelijk ging hij helemaal kopje onder en de stroming sleurde hem mee. Onderweg botste hij tegen stenen en dat soort dingen. Uiteindelijk spoelde hij aan. Hij opende zijn ogen, waar was hij? Wie was hij? Waarom was hij hier? Hij was het allemaal vergeten!


here they are - Pagina 3 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
here they are - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: here they are   here they are - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 20:57

Ze had geen iddee wat er gebeurt was . Ze was helemaal weg gesleurd . Ze zag hoe firelion in de rivier sprong . Bij het zien van de kater kreeg ze weer energie . Ze trapte en slaagde tegen het water aan . Met was geluk kreek ze een tak te pakken . Snel trok ze eraan en trok haar naar de kant . Firelion lag ook aan de oever . Maar hij bewoog niet ! Ze probeerde met al haar kracht naar hem te kruipen . Toen ze eindelijk hem bereikte ze ze ¨ oh firelion , lieve firelion het spijt me zo , ik hou van jou ik wil je nooit kwijt , alsjeblieft verlaat me niet ¨. Wenend ging ze naast firelion liggen . Ze wist niet wat ze zonder hem moest . Ze hield zielsveel van hem . Ze wou haar hele leven met hem delen .


here they are - Pagina 3 RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
here they are
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: