Sightless passing..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sightless passing..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Fallen Star
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Fallen Star
BerichtOnderwerp: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 21:17

Een kat bewoog zich voort door de schaduwen. Star baande haar weg door het steeds dichter wordende bos. Ze rook de geuren goed, de geuren van verschillende katten die wel bij elkaar hoorde, de Clans. Ze snoof eens goed en rook dat er niet lang geleden katten langs waren geweest. Haar staart tikte even tegen de boom. Haar zilver bruine tabby vacht was goed gewassen en schoon, hoewel sommige katten dachten dat ze niet voor zichzelf kon zorgen. Haar ouders waren te beschermend geweest, iedereen die haar kende was beschermend. Ze had het niet nodig, dat gedoe, al die zorgen van anderen. Ze wist dat ze speciaal was en dat ze zich kon redden, in haar eentje. Onbekend terrein was een uitdaging, maar hoe bekender het werd, hoe minder moeite ze zou hebben met het wandelen. Het was wel genoeg geweest nu, het was tijd om zich ergens te vestigen. Niet hier, de Clans zouden haar niet willen. Domme katten, blinde katten waren niet dom ofzo. Ze liep nog steeds door, niet bang voor wie ze misschien tegen zou komen. Ze was alleen maar op door tocht, dus zouden ze haar niets hoeven doen. Haar zichtloze blauwe ogen staarden vooruit, alsof ze kon zien waar ze was. Katten zouden haar wel meteen door hebben. Zoals bij alle blinde katten, zweef er een wolk zilver door haar ogen heen, zichtloos blauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 21:52

Lionheart Sloop door het bos op zoek naar prooi. Hij stond stil toen hij een konijn rook. stil sloop hij naar voren. De bladeren onder zijn kussentjes maakte nauwelijks geluid. hij stapte alleen als de wind blies. Zo dacht het konijn dat dat wind de bladeren weg blies. Toen hij een muislengte van het konijn afstond. sprong hij uit de struik en pakte het konijn met vlijmscherpe nagels. Hij dode het worstelend konijn snel voor het nog een doodskreet kon geven. hij nam het hij wouw net verder gaan of hij hoorde geritsel achter hem. stil sloop hij met een konijn uit zijn bek naar waar hij het geluid hoorde. Toen hij daar kwam zag hij een kat naar zijn kant wandelen. Hij rook dat het een poes was. Hij liet zijn konijn vallen en stond op." Hallo." Zei hij.Hij keek naar de poes en zag dat ze blind was! "Heb je honger? Mijn naam is Lionheart." Zei hij en nam het konijn en liet het voor haar vallen." Eet maar, er is genoeg." Zei hij lief.


Sightless passing.. 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen Star
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Fallen Star
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 22:00

Fallen Star voelde de nabijheid van een andere kat, hoewel hij zo stil mogelijk over de bosgrond sloop. Dat was iets wat je al snel leerde als je blind was. Haar andere zintuigen waren veel sterker. Toen de kater wat meer geluid maakte wist ze dat hij zijn prooi had, en dat hij daarna op haar af kwam lopen. Ze richtte haar kop naar de plek waar hij stond, om hem aan te kijken met haar zichtloze, blauwe ogen. 'Hallo' zei ze terug, op kalme toon. Ze had het konijn wat hij bij zich had al geroken. Haar maag rammelde bij de geur van vers gedode prooi. 'Mijn naam is Fallen Star, je mag me Star noemen' zei ze tegen de kater en richtte zich op de prooi. 'Bedankt' vervolgde ze en nam een hap van het dier. Ze voelde hoe haar mond vol stroomde met de heerlijke smaak van vers vlees. Haar ogen sloten zich even van genoegen. Het was een tijdje geleden dat ze haar ouders en haar familie achter liet. Ze hadden haar niets te bieden. Sharpclaw was niet voor haar weg gelegd, en na Fallen Leaves niet was terug gekeerd waren de katten alleen maar meer op hun hoedde. Ze zouden haar nooit iets laten doen, haar nooit enig verantwoordelijkheid geven. Zelfs haar vader Jay's Wing had dit niet gedaan. Ze nam nog een hap en schoof het konijn naar Lionheart zodat hij ook kon eten.



Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 22:25

Steelfang liep slaperig hij was er in zijn eentje op uit gegaan. Slaperig liep hij door Thunderclan gebied tot een bekende geur zijn neus vulde. De wind waaide het naar hem toe maar ook rook hij een nieuwe geur. De bekende geur was die van Lionheart, hij kon hem wel wurgen. Wat deed hij op Donderclan gebied. Steelfang sprong de boom in en telkens ging hij hoger. Hij zou Lionheart een lesje leren. Steelfang sprong haastig door de bomen terwijl hij richting de geur ging enkele meters van de geur vandaan sloop hij stilletjes. Telkens wanneer de wind waaide sprong hij waardoor het krakende geluid niet hoorbaar was. Hij stond nu boven Lionheart en een vreemde poes. Nu zou hij toeslaan. Hij nam een aanloop en sprong tussen hun in. "BAM, Die zagen jullie niet aankomen he!" Hij wou verder gaan maar zag toen de ogen van de poes. "oeps. Sorry voor die flauwe grap. Je kan maar beter rustig uit dit gebied gaan. Hetkan gevaarlijk zijn voor iemand zoals jij, Lionheart was ik niet duidelijk toen ik zei dat je uit dit gebied moet blijven!!" Hijblies naar Lionheart en ontblootte zijn tanden.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Sightless passing.. Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 22:46

"Mijn naam is Fallen Star, je mag me Star noemen." zei ze. "Mooie naam." antwoorde hij terug. "Bedankt." zei ze naar de prooi keek en begon te eten. Ze had waarschijnlijk honger. "Je hebt precies honger." Zei hij snorend. Toen ze genoeg had schoof ze het half opgegeten konijn naar hem. het was een goed dik konijn dus had hij nog genoeg voor zichzelf. Hij boog zich voorover en at de rest van het konijn op. Toen hij alles op hij likte hij nog wat over zijn lippen om nog wat na te genieten. Hij likte zijn vacht wat schoon en zei." Zo, wat doe jij hier in thunterclan gebied. Niet dat je niet voor je eentje kunt zorgen. Dat zie ik nu al aan je maar ze hebben hier wel goede krijgers. Ik kom hier voor het goede prooi." En ging verder zijn vacht schoon te likken. Opeens schiet er een kat uit de struiken en beland boven op hem."BAM, Die zagen jullie niet aankomen he!" Zei de kat. Toen herkende hij die kat. Steelfang! "jij!!" Riep hij blazend. "oeps. Sorry voor die flauwe grap. Je kan maar beter rustig uit dit gebied gaan. Hetkan gevaarlijk zijn voor iemand zoals jij, Lionheart was ik niet duidelijk toen ik zei dat je uit dit gebied moet blijven!!" zij steelfang tegen hem. Hij gooide hem van hem af en ging in aanvals positie staan. Hij riep tegenSteelfang." Pak mij maar en laat haar erbuiten." Steelfang blies naar hem en ontbloten zijn tanden. Hij deed het zelfde en zei." Ik ben een vriend van je vader maar als je het zo wil doen. Kom maar op!!" Hij blies toen hij de laatste zin zei en keek vol vechtlust naar Steelfang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 22:53

"Lionheart, Silvercoat is mijn schoonvader en ik dring toch ook niet jouw gebied binnen op een moment waarop Icy hulpeloos zou zijn! Ik had je gezegd nooit hier te komen! Als het moet maak ik je af! Zij mag veilig buiten de grens lopen, maar jij gaat of weg hier of je ligd aan stukken op de grens!" Steelfang´s stem was veranderd in een woest gegrauw. Dit was pure vader instinct. Zijn kittens zouden eraan komen en dus moesten die veilig zijn. Steelfang trok zijn mond weer open en zei "Zou dat niet sneu zijn voor Icy dat jij dood op de grond ligd en Icy helemaal alleen, misschien zouden er weer dassen komen voor wraak. Dan zou zij alleen liggen en elke aanval voelen en het uit schreeuwen maar jij kan haar dan niet meer helpen. Dus verlaat dit terrein of heb de kans dat je het niet overleefd." Zijn ogen spuwde vuur en hij kon als hij zou willen gelijk op Lionheart afschieten en aanvallen, maar dan zou hij in het nadeel zijn. Hij moest wachten tot Lionheart weg zou gaan.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Sightless passing.. Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 23:08

"Lionheart, Silvercoat is mijn schoonvader en ik dring toch ook niet jouw gebied binnen op een moment waarop Icy hulpeloos zou zijn! Ik had je gezegd nooit hier te komen! Als het moet maak ik je af! Zij mag veilig buiten de grens lopen, maar jij gaat of weg hier of je ligd aan stukken op de grens!" Zei Steelfang. "Zou dat niet sneu zijn voor Icy dat jij dood op de grond ligd en Icy helemaal alleen, misschien zouden er weer dassen komen voor wraak. Dan zou zij alleen liggen en elke aanval voelen en het uit schreeuwen maar jij kan haar dan niet meer helpen. Dus verlaat dit terrein of heb de kans dat je het niet overleefd." Voegde hij er aan toe." Als je me alleen aanvalt om je partner te beschermen dan ben ik hier weg. Ik wil Icy niet in gevaar brengen om hier nog wat rond te dartelen. En ik doe je partner niets. Waarom zou ik dat doen? En als je in de beurt komt van Icy ben je dood!" Blies hij terug." Misschien ben je toch niet zo harteloos. Ik dacht dat je alleen maar mij aanviel omdat je mij niet moest. Nou ik zal je wat zeggen. Ik met jou zeker niet. Nou wat ga je doen? Moet ik jou in stukken scheuren en gaan of mag ik gewoon gaan." Zei hij. Hij had veel zin om hem in stukken te scheuren maar hij hield zich in.


Sightless passing.. 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 23:17

"Je mag me aanvallen, alleen het is je eigen keuze, verstandiger is het om te gaan. Trouwens Icy zou ik nooit iets doen. Ik zal je iets zeggen, ik zal nooit iemand aanvallen die kittens heeft of een vorm van kittens. Hoe ze ook heet hier laat ik ook met rust, zij had het niet kunnen zien dus zal ze onschuldig zijn al betwijfel ik of ze niet aan kan vallen." Steelfang keek naar Lionheart en zei "Ik mag je ook niet, alleen dat is geen reden om iemand aan te vallen. Je kan gaan." Steelfang ging met een strak gezicht zitten en wachtte tot de 2 katten weg zouden gaan. Alsnog stond hij klaar voor een verassings aanval of een streek want Lionheart zou hem kunnen aanvallen en de blinde poes zou ........ een kleine dreigin kunnen worden als ze zou willen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Sightless passing.. Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpelt
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
120

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Duskpelt
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimevr 3 sep 2010 - 15:37

Dusk sloop rond, in gedachten verzonken. Een rode poes, met ogen die gefixeerd leken op de omgeving, en tegelijkertijd op haar ziel. Dusk was een in zichzelf teruggetrokken kat, die voor anderen op kwam als dat haar nodig leek, maar geen blijvende contacten wilde vormen. Twee roguegeuren vermengd met Thunderclangeur dreven haar neus binnen. Meteen scherpte haar blik en keek ze alert om zich heen. Ze hoorde ruzieënde stemmen; twee katers, een rogue en een clankat, zaten te dreigen dat ze elkaar af zouden maken. Erbij zat een blinde poes. Dusk vroeg zich geïntrigeerd af wat die poes had moeten doen om te overleven. Dusk was hier de oudere kat, en tot nu toe had niemand haar gezien. Ze zat verdekt opgesteld achter de struiken. Een paar blaadjes streken langs haar rode vacht. Ze besefte dat het niet lang meer zou duren voor iemand haar rook, en ze wist zeker dat de clankat niet blij met haar zou zijn. Toch rende ze niet weg; wat had dat voor nut? Dusk was geen watje, een doorbijter was een geschiktere benaming. Ze wist dat ze vroeg of laat tevoorschijn moest komen, maar twijfelde of ze het zelf zou doen, of dat haar geur haar zou verraden.


Sightless passing.. 521234483337fd7523fb

For nowhere is my goal, I'll travel night and day
For never is my time, I'll find another way
For noone is my friend, I'll lose all I ever had
For nothing is to last, I'll take back everything I said
~It's over
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimevr 3 sep 2010 - 15:57

Steelfang werd gek, hij rook een nieuwe geur weer een buitenstaander dit kon hij niet volhouden "Jij daar ga weg bij de struiken en verlaat dit terrein! Wat is er aan de hand hoeveel Roque´s zijn hier niet. Ik heb hulp nodig!" Steelfang gromde en blies naar de katten dit zou hij niet volhouden als ze aanvallen zouden. "Dit is Thunderclan gebied, hier hebben jullie niets te zoeken, Ga weg hier! Ik val jullie aan als het moet! Als ik dan sterf dan zullen jullie alle drie doodgaan, mijn hele clan zou mij wreken. Al mijn vrienden en mijn partner zullen jullie de dood injagen! Verdwijn en keer nimmer terug!" Steelfang schreeuwde woedend. Steelfang ontbloote zijn nagels en tanden en stond klaar om te vechten. Als het zou moeten te sterven 'Oh Sterrenclan help me, haal mijn vrienden of geef me de kracht, zorg goed voor Sunpelt en onze kittens.' bad hij tot de sterrenclan.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Sightless passing.. Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedtail
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
44

CAT'S PROFILE
Age: 27 Manen
Gender:
Rank:
Spottedtail
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimevr 3 sep 2010 - 16:41

Spottedtail liep net op patrouille gestuurd. Ze liep rustig door het gras, toen ze opeens een noodkreet hoorde van Steelfang, het klonk woest en bang tegelijk. Haar vacht rees overeind en rende zo snel als ze kon naar Steelfang. "Steelfang!" Schreeuwde ze. Ze was er nog ver vandaan. "Ik kom eraan!" Schreuwde ze weer. "Wat is er eigenlijk aan de hand?" Kriskras rende ze door, totdat ze opeens een vijandelijke geur rook... Er zat een groep Roque's!
Eindelijk was ze er. Ze sprong over de takken recht naast Steelfang. "Wie durft het hier op te nemen tegen ons??" Spuugde ze met overeind staande haren en haar rug opgetrokken. Steelfang deed hetzelfde. De Roque's keken vijandelijk terug. "Kom maar op dan!..." Fluisterde Spottedtail...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimevr 3 sep 2010 - 17:29

"Je mag me aanvallen, alleen het is je eigen keuze, verstandiger is het om te gaan. Trouwens Icy zou ik nooit iets doen. Ik zal je iets zeggen, ik zal nooit iemand aanvallen die kittens heeft of een vorm van kittens. Hoe ze ook heet hier laat ik ook met rust, zij had het niet kunnen zien dus zal ze onschuldig zijn al betwijfel ik of ze niet aan kan vallen." Zei Steelfang en keek dreigend naar hem en zei verder."Ik mag je ook niet, alleen dat is geen reden om iemand aan te vallen. Je kan gaan" Lionheart ontspande zich. Hij wouw net weg gaan maar hij rook een vreemde kat. Deze was een poes. Dat kon hij nu echt niet gebruiken!"Jij daar ga weg bij de struiken en verlaat dit terrein! Wat is er aan de hand hoeveel Roque´s zijn hier niet. Ik heb hulp nodig!" Riep hij wanhopig. Hij had dit nog niet gezegt of versterking arriveerde. Hij moest hier weg voor een patrouille arriveerde. Hij maakte zich klaar voor een gevecht en zij." Mag ik hier nog steets weg of word het vechten? ik moet naar Icy dus mag ik"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen Star
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Fallen Star
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimevr 3 sep 2010 - 19:38

Fallen Star liet haar kop naar de rogue gaan. 'Hmm.. gewoon lopen, weg van waar ik ooit was' zei ze op zijn vraag en hoorde daarna geluid. Een kat zat in de boom en gluurde naar hen. Ze deed een snelle stap opzij voor hij naar beneden sprong en zijn woorden uit riep. Ze kneep haar ogen samen tot spleetjes en keek hem vurig aan. Vooral om wat hij daarna zei, gingen haar haren overeind staan. Haar vacht prikkelde toen de twee katers elkaar haast in de haren vlogen. Hun geruzie bleef nog even zonder een gevecht, maar ze hoorde en rook al snel nieuwe katten. Een rogue en een Clan kat. Star was alle opmerkingen van dat ze rustig weg kon gaan spuug zat. Haar hoofd tolde, haar ogen vurig maar zichtloos. Deze katten moesten eigenlijk leren wat een blinde kat kon doen. Haar familie had het nooit willen geloven, groepen katten wilde niets van haar weten. Deze Clan katten zouden haar zeker ook behandelen als een nutteloos stuk vuil! 'Stop me te behandelen als een kitten!' spuugde ze met gerichte agressie tegen alle katten, behalve Lionheart, die had nog niet echt iets over haar gezegd. 'In jullie Clan zou ik waarschijnlijk ook wel als een stuk vuil behandeld worden, je hebt het mis!' Haar vacht rees hoger terwijl ze haar staart wild tegen haar lichaam aan liet zwaaien. 'Kom Lionheart, we gaan wel ergens anders heen, ergens waar er geen domme, bevooroordeelde katten zijn!' siste ze en draaide zich om, iets van haar hersens gebruikend. Ze had geen zin in de verwondingen die ze zou oplopen tijdens een gevecht met deze vreemde katten.



Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimevr 3 sep 2010 - 19:56

"Stop me te behandelen als een kitten!" Riep een stem boven alles uit. Hij ontspande zich weer toen hij de stem van star herkende."In jullie Clan zou ik waarschijnlijk ook wel als een stuk vuil behandeld worden, je hebt het mis!"Haar vacht rees hoger terwijl ze haar staart wild tegen haar lichaam aan liet zwaaien. Ze was kennelijk beu over de voor oordelen. Hij had al gezien dat ze eigelijk niet blind was. Ze had hem al gehoord ook al was hij op zijn stilste aan het sluipen. "Kom Lionheart, we gaan wel ergens anders heen, ergens waar er geen domme, bevooroordeelde katten zijn!" "oke, ik heb toch geen zin in gevecht met Steelfang die me alleen maar irriteert." Zei hij en volgde Star. Die wist de weg toch en hij moest haar toch volgen. Raar genoeg wist hij niet waar hij was.


Sightless passing.. 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 22:41

"Stop me te behandelen als een kitten!" zei de blinde poes. ."In jullie Clan zou ik waarschijnlijk ook wel als een stuk vuil behandeld worden, je hebt het mis!" Steelfang keek naar de blinde poes. Kom Lionheart, we gaan wel ergens anders heen, ergens waar er geen domme, bevooroordeelde katten zijn!" "oke, ik heb toch geen zin in gevecht met Steelfang die me alleen maar irriteert." de laatste zin zei Lionheart. Die liep achter de blinde poes. Steelfang flipte eerst binnen komen op donderclan gebied en dan zijn neus ophalen nu ging hij te ver. "Lionheart of beter gezegd kittyheart. Jij dringt binnen en gaat dan weg wanneer ik een vreedzame oplossing geeft en trouwens ik wou dat je rende. Hoe je ook heet ik had het niet zo bedoeld dat was een standaard reactie omdat ik bijna vader wordt. Ik zou het vreselijk zijn als er iets ergs zou gebeuren de laatste tijd. Ik wou je nooit beledigen." Zei Steelfang naar de blinde poes. Steelfang keek naar Lionheart die verdiende een wond. Hij deed alsof de donderclan niets was en Steelfang zei "Jij bent een schande als ik bij jou in een clan had gezeten verkoos ik een poesiepoes leven"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Sightless passing.. Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen Star
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Fallen Star
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 22:50

Fallen Star wachtte nog even op de reactie van de Clankat. Na een paar zinnen over wat hem hiertoe had gedreven bood hij zijn excuses aan, aan haar. Star knikte even, om te laten weten dat ze het had gehoord. Dat hij dit zei betekende nog niet dat de clans en andere katten haar als een normale kat zouden behandelen. Alleen al daarom zou ze haar temperament houden. Star kon oplaaien als iemand haar beledigde of kleineerde met het feit dat ze blind was. Katten met zicht wisten niets over de verborgen zintuigen die je had als je zicht weg viel. Zeker een kat die al vanaf zijn geboorte blind was kon het goed vinden. Ze had al laten zien zich te kunnen redden, dit was niet de laatste keer dat de Clans haar zouden zien. Ze keek naar Lionheart die ook stil stond. 'Wil je hem hier houden of hem weghebben' zei ze op minder boze toon die al wat normaler klonk tegen de Clankat. Het was niet duidelijk of de andere loner mocht gaan of dat hij zou moeten blijven om met de kat te vechten. Fallen Star bleef naar de twee kijken, wachtend tot een van hen iets zou doen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 22:56

'Wil je hem hier houden of hem weghebben' zei de blindepoes op minder boze toon. "Ik weet niet, ik zou hem graag een lesje leren alleen om 3 redenen kan ik het niet. 1. Ik kan het zijn partner niet aan doen. 2. Dat zou me een slecht zelfbeeld voor een vader geven. 3. ik ben hier niet om te bepalen wie mag leven en wie mag sterven." Steelfang keek naar de poes en zei "Ik ben Steelfang, herrinner die naam. Je weet nooit wanneer die naam je kan redden, ik heb respect voor je, niet door je handicap maar door je wijsheid. Lionheart je kan gaan." Steelfang draaide zich om en ging naar Spottedtail toe gaf haar een kopje en zei "Dankjewel Stiefzus als het op een gevecht had uitgelopen had ik het zonder jou nooit overleefd. Alleen wat doen we met jou." Steelfang keek naar de derde en laatste Roque.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Sightless passing.. Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 23:07

"Lionheart of beter gezegd kittyheart. Jij dringt binnen en gaat dan weg wanneer ik een vreedzame oplossing geeft en trouwens ik wou dat je rende. Hoe je ook heet ik had het niet zo bedoeld dat was een standaard reactie omdat ik bijna vader wordt. Ik zou het vreselijk zijn als er iets ergs zou gebeuren de laatste tijd. Ik wou je nooit beledigen." Zei Steelfang tegen hem en boot zijn excuses aan Star. Nu ging hij te veel te ver. Hij wou op Steelfang rug springen en hem in flarden scheuren. Maar hij hield zich in. Hij boorde zijn nagels in de grond en trekte ze weer in. Dat deed hij een paar keer tot zijn woede weg was. "Wil je hem hier houden of hem weg hebben." Verdedigde Star hem. Hij keek bewondert naar Star dat ze het voor hem op nam. Hij keek dan naar Steelfang en die antwoordde."Ik weet niet, ik zou hem graag een lesje leren alleen om 3 redenen kan ik het niet. 1. Ik kan het zijn partner niet aan doen. 2. Dat zou me een slecht zelfbeeld voor een vader geven. 3. ik ben hier niet om te bepalen wie mag leven en wie mag sterven. Lionheart je kan gaan." Steelfang draaide zich om en hij deed het zelfde. Dit had nog een staartje. Er was een vijandschap geboren in hem. Nu begon de slechte kant op te komen maar hij was vader en dat hield hem al vaker tegen iemand in stukken te scheuren. De volgende keer dat hij hem tegen zou komen blokkeert hij dat gevoel en valt hij hem genadeloos aan.


Sightless passing.. 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Sightless passing.. LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 23:52

Bluestar had Honeyfeather meegenomen op een patrouille geleid door haarzelf. Ze had een waarschuwing gekregen over de geur van rogue's op Thunderclan territorium. En de geur van Steelfang was dichterbij gekomen. ''Wát is híér aan de hand?'' Miauwde ze rustig, maar haar blauwe ogen stonden vol met vuur. En haar staart zwiepte kwaad heen en weer. ''Niet zo snel jullie!" Miauwde ze naar de twee rogues die weg probeerde te lopen, met een snelle sprong stond ze voor de twee katten. ''Maak me er zeker van dat jullie dit territoria voorgoed zullen verlaten!'' Blies ze hen toe, ze keek naar Lionheart en Fallen Star. Honeyfeather had haar al die tijd geflankeerd, maar dit stelletje kon ze wel alleen af. Ze waren niet uit op een gevecht, en dat was maar goed ook. Lionheart had al meer lasten bezorgd in Thunderclan. Het samentongen met Whitestorm had duidelijk gemaakt dat Wolfpaw ook last van hem had gehad. ''Lionheart, waag het niet ooit nog een van onze clanleden te bedreigen.'' Miauwde ze naar hem. Haar brede schouders en haar jaren van het leiderschap hadden haar nooit zo veel rogues en problemen veroorzaakt. Haar stem was hard, en niet zo helder als haar ogen ooit waren geweest. Ze was kwaad, verslechterde haar passie als clanleidster. Thunderclan was haar alles, maar vonden de leden haar niet meer goed genoeg? Gefrustreerd dacht ze na, over alles wat haar nu te binnen schoot. Toen sloot ze snel haar ogen, maar opende ze weer kwaad. Om deze drie rogues eens een lesje te leren.


Sightless passing.. QHTBjCa
Sightless passing.. Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Sightless passing.. DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 10:11

Bluestar kwam uit het niets te voorschijn. ''Wát is híér aan de hand?'' Miauwde ze rustig, maar haar blauwe ogen stonden vol met vuur. ''Niet zo snel jullie!" Miauwde ze naar de twee rogues die weg probeerde te lopen, met een snelle sprong stond ze voor de twee katten. ''Maak me er zeker van dat jullie dit territoria voorgoed zullen verlaten!'' Blies ze. Steelfang dacht in zijn hoofd `**** betrapt, ik heb niets fout gedaan dit keer, ik heb ze weggejaagd en gezegd niet meer hier terugtekomen´ ''Lionheart, waag het niet ooit nog een van onze clanleden te bedreigen.'' Miauwde Bluestar naar Lionheart. Steelfang´s ogen werden woedend. "Heb je een van mijn clangenoten bedreigd! Ik heb je laten gaan zolang je maar niets zou doen en niet meer terugkomen. Je hebt dus ook gelogen, je hebt al iets gedaan." Snauwde Steelfang naar Lionheart. Steelfang stapte naar voren en keek naar Lionheart en wou hem wurgen, hij wou hem aan stukken rijten, maar hij dacht aan Icy, ze zouden kittens hebben en dan zou hij een vader vermoorden, kon hij dat wel. Hij moest en zou het bewijzen aan zijn clan dat hij waardig was. "Lionheart kom hier en vecht als een kat, je zal voelen hoe het is als je op clan gebied komt!"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Sightless passing.. Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sightless passing..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: