Sightless passing.. - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sightless passing..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Lionheart
Member
Sightless passing.. - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 18:21

"pas op je woorden!" blies ze hem toe. ''Nogmaals, Lionheart. Je zal me 6 keer moeten doden, wil je mij naar starclan zenden. Ze hebben mij niet voor niets negen levens gegeven! Ze hebben mij dit pad laten kiezen, door alles op te geven, en ik laat niks of niemand spotten met starclan. Dooor mij uit de weg te ruimen.'' Blies ze nog tegen hem." Goed dat ik dat weet! Dan stuur ik je naar de Starclan na je zesde leven!" Brulde hij terug. Ze haalde naar hem uit en snel bukte hij en deed het zelfde maar eerst deed hij een schijn beweging en sprong daarna weer voor Icy." Doe de groeten aan de Starclan van me!"


Sightless passing.. - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Sightless passing.. - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 18:55

Icy volgde de domme antwoorden en de wijze antwoorden van Lionheart & Bluestar. Haar hart stond stil toen Lionheart een uitval deed naar Bluestar. Kittens of geen kittens, wat Lionheart deed kon niet. Icy sprong en landde zacht voor Bluestar, en weerde de klap van Lionheart af. 'We gaan', zei ze, met haar ogen diep kijkend in de zijne. 'Dit gevecht winnen wij nooit, en als je zo graag dood wilt, is dat wel een heel slecht voorbeeld voor je kittens', zei ze. Ze stond nog steeds beschermend voor Bluestar. Opeens voelde Icy een kleine klop in haar buik. Icy negeerde het, dat was wat voor later. Icy ging opzij voor de DonderClanleider. Ze stond tegenover Lionheart met aan weerszijden Bluestar & Steelfang. Steelfang zou nu zo haar buik kunnen openrijten. 'Als jij Bluestar pijn wilt doen, doe je mij pijn', zei ze, en ze zette een poot voor Bluestar, waarmee ze duidelijk wou maken dat ze Bluestar hoe dan ook beschermde. Icy voelde dat ze een soort band had met Bluestar. Alhoewel ze niet kon uitleggen welke band.


Sightless passing.. - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Sightless passing.. - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Sightless passing..   Sightless passing.. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 19:33

Opeens springt Icy tussen beide. "We gaan." Ze keek diep in zijn ogen en vervolgde."Dit gevecht winnen wij nooit, en als je zo graag dood wilt, is dat wel een heel slecht voorbeeld voor je kittens." Haar ogen brandde in de zijn waardoor hij moest wegkijken naar de grond. "Als jij Bluestar pijn wilt doen, doe je mij pijn." Zij ze en ze ze stond naast de leider van de donderclan. Ze zetten een poot voor Bluestar om te zeggen dat ze aan haar zijde stond. Hij kon zich alleen nog maar overgeven om Icy te beschermen. Hij ontspande zich voledig en keek naar Bluestar. Hij knielde voor haar en zei."Bluestar, ik geef me over. Ik zal elke straf ondergaan en zal me niet verweren." Hij liet een diepe zucht." Zelfs de dood, als het moet om Icy te beschermen." Hij bleef geknield naar de grond, met zijn ogen dicht. Klaar om zijn straf te ondergaan.


Sightless passing.. - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sightless passing..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: