Afwezigheids-Topic - Pagina 26



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende
Spottedleaf
StarClan
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 14:33

Sorry voor de onaagekondige afwezigheid¡
Heb het nogal druk :3 Wss nog voor de komende dagen/weken


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 16:29

Sorry iedereen maar mijn pc is kapot. Er is behoorlijk wat kans dqt de harde schijf kapot is en dat ik een nieuwe ga moeten kopen. Ik kan af en toe online komen met mijn gsm maar dan gaat dat maar met 1 account zijn en kan ik niet posten. Dit geld voor alleaccounts in mijn os.

Groetjes Viktor


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 11:43

P W W
Jup, het komt er weer aan; De proefwerkweek. Twee weken volop voorbereiden en zes dagen lang twee keer per dag een proefwerk. Ik zal dus verschrikkelijk weinig rpg'en en/of online komen. De proefwerkweek heeft veel impact op mij, en ik wil er zeker van zijn dat ik het niet ga verprutsen zoals vorig jaar. Ik wil enorm veel mijn best erop doen, en zal dus heel veel tijd erin moeten steken. Daardoor zal ik soms dagen niet online komen, ik ga proberen iedere dag nog eventjes online te komen maar als dit niet lukt en ik nergens even op reageer wees dan a.u.b. niet kwaad op mij want ik heb het dan gewoon verschrikkelijk druk. In de weekenden zal ik waarschijnlijk wat actiever zijn, zoals altijd.

Geld voor: Dapplepaw, Hopepaw, Carrionpaw, Heatherkit, Dragonkit, Cethin en Little.


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 14:57

Wegens momentele drukte kan ik niet echt posten. Sorry.

Dit geldt voor iedereen die in mijn onderschrift staat.


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 21:23

Ik heb momenteel erg last van migraine, dus ik houd het niet langer vol op de computer dan een paar minuten. Felle lichten doen vreselijk zeer namelijk. Jullie kunnen nog altijd pben hoor! Maar ik reageer misschien ff wat trager.



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Silversnow
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons of experience
Gender:
Rank:
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimema 26 nov 2012 - 18:11

Goed, *Zucht*
Zoals jullie misschien al hebben gezien *Kijkt omhoog, mwa valt nog mee hier* komen de proefwerken er weer aan, Yaay! ._. In ieder geval, die Pw starten als volgende maandag en duren twee weken, ik zal die twee weken dus veel minder online zijn (maar dat haal ik zo veel mogelijk op in de Kerstvakantie x'D), ik probeer een beetje online te komen, maar meer dan een uurtje zal het toch niet zijn, enkel sommige dagen kan ik meer online komen.

Dat geldt voor al mijn accounts ;'D
Linepaw, Fluffytail en al die zooi ;3


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Silversnowsignature
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 27 nov 2012 - 18:31

Silverpaw' schreef:
Goed, *Zucht*
Zoals jullie misschien al hebben gezien *Kijkt omhoog, mwa valt nog mee hier* komen de proefwerken er weer aan, Yaay! ._. In ieder geval, die Pw starten als volgende maandag en duren twee weken, ik zal die twee weken dus veel minder online zijn (maar dat haal ik zo veel mogelijk op in de Kerstvakantie x'D), ik probeer een beetje online te komen, maar meer dan een uurtje zal het toch niet zijn, enkel sommige dagen kan ik meer online komen.

Dat geldt voor al mijn accounts ;'D
Linepaw, Fluffytail en al die zooi ;3

Me to ^
Ga zo 3/4 weken niet zo vaak online kunnen komen sigh
Acc's : Naturepaw, Owlcoat, Squirrelkit


 Afwezigheids-Topic - Pagina 26 33u2yc7
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Death The Kid
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
GABS&'ndJUUL - WE JUST MARRIED KID. PROBLEM? D:
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Death The Kid
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 29 nov 2012 - 22:07

hmmm,
okaaay xD
daar gaan we dus. Ik wil hierbij melden dat ik voortaan(behalve in vakanties of andere dergelijke vrije tijd) alleen nog maar in het weekend zal posten. Ik zal wel gewoon online zijn en ik blijf bereikbaar voor iedereen xD
maar in verband met school kan ik het nu even niet permiteren om doordeweeks te posten.

nah dit is denk wel duidelijk xd

xx
La Gabs


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Op0ld1
“Symmetry is my aesthetic.”
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 30 nov 2012 - 19:27

Sorry dat het allemaal zo lang duurt bij mij.. Ik ga proberen om weer wat actiever te worden, maar ik heb het momenteel zo druk met alles in mijn leven, voornamelijk met toetsen x


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Prentiss
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
lili ✗
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 month ♥
Gender:
Rank:
Prentiss
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 13:31



Ik neem even een korte pauze, het word een drukken week en heb veel te doen.
Zodra ik weet begin zien jullie het terug de de topic's van Prentiss - Tailchaser - willowbliss - Dreampaw - en de rest Smile


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 V406m0
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 18:46

"Ja ja ik weet het" Dat is wat ik nu meestal zeg tegen mijn bomma als ze weer zit te zagen over het leren voor de examens. Maar ze heeft wel gelijk en ik wil wel erg mijn best doen. ik zal er dus ook veel tijd in steken. de komende twee weken zal ik dus niet echt meer on komen. ik zal dus ook niet echt kunnen posten. ook al zal ik wel proberen dat af en toe te doen. ALs ik bevoorbeeld een pauze heb of zo. Maar de examens zijn belangrijk en dus wil ik er wel door zijn. Wees A.U.B niet boos op mij. Ik kan er ook niet echt veel aan doen dus groetjes en je kunt me altijd PM'en als je nog iets wilt vragen^^ Groetjes me

Dit Geldt voor alle katten in mijn onderschrift...
Trouwens na die twee weken kan ik terug volop beginnen^^


Threads?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 20:29

Ik ben er niet wegens die vervelende Belgische examens die zich twee keer in het hele jaar te goed doen aan afziende puber-breintjes.

Mij zie je dus niet posten/niets qua bloodclan zaken doen vanaf de 4e tot de 18e (of 19e hangt er vanaf)
Wel kom ik online, maar verwacht niet dat ik iets ga doen
ik ga wss gewoon wat rondhangen en ontstressen in het chat gedeelte van de site

nouja, ajuu

xx


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 21:50

Ik ga ook de laatste tijd iets minder online zijn. Ik probeer nog dagelijks online te komen en hier en daar wat te posten maar dat gaat waarschijnlijk ook verminderen wegens examens. Ik ben normaal volledig terug op 18 december. Mijn bekendste account is James.



Afwezigheids-Topic - Pagina 26 WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandon.
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Herbert Herbert Herbert
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Brandon.
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 19:48

Overmorgen beginnen de examens dus ik zal minder online komen, dit geld voor:

  • Aegon
  • Brandon
  • Briarkit


~Her uit.


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Brandonsig

Briarkit ;; Smallear ;; Swanpaw ;; Glacierpaw ;; Brandon


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Herstamp2  Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Herstamp1

Ik ga van 4 Juli tot 14 Juli op kamp en kan dus niet reageren op topics en pm's!

Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 14:04

Shit got real, echt (:
dus ik hou me aan mijn belofte met minder online zijn .. alleen ik pas het even wat aan. Op dinsdag en woensdag zal ik er sowieso helemaal niet tot alleen een uurtje of twee s' avonds zijn. Verder door de week na school op maandag, donderdag en vrijdag zal ik niet echt actief meer zijn en alleen even als ik tijd en zin heb mijn neus laten zien- In het weekend echter kun je me wel verwachten! In de vakantie's zal ik natuurlijk wel gewoon regelmatig langs komen. Dit geldt voor Honeyspots.

Lianne uit~


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnAfwezigheids-Topic - Pagina 26 Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 19:44

Ik ben een tijdje afwezig wegens te weinig inspiratie. Sorry hiervoor.

Xx


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 10:26

Ik ben ziek en heb even echt geen zin/hersens over om te posten. Wel zal ik af en toe in het chatgedeelte verschijnen tot ik weer beter ben c: (of nouja, tot alles weer even goed gaat, want heb wat van school in te halen en heb vandaag niet zo heel erg leuk nieuws gehad)

Xx Blossompaw etc.


Afwezigheids-Topic - Pagina 26 32znv9f
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestkit*
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Marijnn is mijn naam.
16

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
Forestkit*
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 0:30

Iedereen, jullie hebben het misschien al gemerkt, maar ik kom iets minder online...
Dat komt omdat ik druk ben met twee ook leuke spellen, en ook mijn leven... Ik kom zo vaak mogelijk maar iedere dag lukt nit meer. Vanaf 1 januari ga ik weer proberen Very Happy



Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 10:43

Aaaahhh... Ik heb het zo druk.

Volgende week:
Woensdag: 3 Toetsen
Donderdag: 2 Toetsen
Vrijdag: 2 verslagen inleveren.

Ik kan de haren wel uit mijn hoofd trekken, maar ik zal echt aan de bak moeten. (En dat terwijl ik nog ziek ben...)


We are siamese if you please <3
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Little
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 26 DPKsfdL
♥ I believe i can fly ~ ♥
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 13 moons ♥
Gender:
Rank:
Little
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 26 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 12:33

Oké mensen. Dit gaat mijn laatste dag worden dat ik in de rpg zal posten/hier enorm actief ben. Waarschijnlijk last ik zelfs een kleine pauze in, want ik wil deze pww niet verpesten! Ik ben deze maandag inactiever t/m Maandag 17 december. Dan zal ik waarschijnlijk weer actief worden want dan is de zware pww afgelopen ^^
Houd er dus rekening mee, en ga niet zeuren dat ik moet posten want dit doe ik dus niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: